bato-adv

محمد فاضلی از دانشگاه اخراج شد

محمد فاضلی از دانشگاه اخراج شد

صبح امروز، خبری در خصوص اخراج محمد فاضلی استادیار دانشگاه شهید بهشتی و یکی از جامعه‌شناسان مطرح ایرانی در فضای مجازی منتشر شد.

تاریخ انتشار: ۱۶:۵۹ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۰

فرارو- دانشگاه شهید بهشتی، حکمی مبنی بر عدم نیاز به محمد فاضلی، استاد جامعه‌شناسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشکده صادر کرده که این حکم به معنی اخراج وی از دانشگاه تلقی می‌شود.

کانال تلگرامی باشگاه روزنامه نگاران ایران نوشت: "طبق اطلاعات بدست آمده توسط باشگاه روزنامه‌نگاران ایران، دانشگاه شهید بهشتی دست‌کم ۴ ماه پیش به آقای محمد فاضلی اعلام کرد که به ایشان برای دوره‌ی جدید نیازی ندارد. این اعلام نیاز که از آن به اخراج تفسیر می‌شود شهریور ماه صورت گرفت، اما خبر آن امروز به صورت وسیع منتشر شد. ظاهرا منبع اصلی اخباری که در خصوص اخراج آقای فاضلی امروز منتشر شده دانشجویان دانشگاه بوده‌اند."

فاضلی در سال‌های گذشته رئیس سابق مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی و در سال‌های ۹۲ تا ۹۶ معاون پژوهشی مرکز بررسی‌های استراتژیک و مدیر شبکه مطالعات سیاست‌گذاری عمومی بوده است.

امیر ناظمی معاون سابق وزیر ارتباطات در اینستاگرام با انتقاد از این اقدام نوشته است: اگر در این دوره وزارت علوم یک سیاست داشته باشد نامش «سیاست اخراج» است و وزیر علوم هم در بهترین حالت دربانی است که راه خروج را نشان می‌دهد. پیامد سیاست اخراج «پادگانی سازی دانشگاه» است، تا کسی مبادا فکر کند، مبادا سخن بگوید.

محمد فاضلی نیز امروز در توییتی به انتشار گسترده خبر اخراجش از دانشگاه شهید بهشتی واکنش نشان داد. او در توییتر نوشت: یکی از بدترین لحظات در تاریخ هر ملتی می‌تواند لحظه یا دوره‌ای باشد که در آن دیگر هیچ کاری، هر قدر هم دور از عقل سلیم و انتظار عامه مردم باشد، تعجب‌برانگیز نباشد. لحظه‌ای که در مقابل تعجب از هر کار ناشایستی، خلق الله بگویند: تو غیر از این انتظار داشتی؟

انتقاد همتی از اخراج محمد فاضلی از دانشگاه شهید بهشتی

محمد فاضلی از دانشگاه اخراج شد

bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
بدرکککککککککک اخراج شد ایشون اخراج نشده بود چه کاره هست آخه
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
این است حکومت علوی که خوارج هم دران ازاد بودند نتاصحبت کنند واین است وعده اول انقلاب که میگفتند حتی کمونیست ها هم ازادند صحبت کنند
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
اسناد رسمی اخراج رو هم بذارین لطفا

ظاهرا که پاره وقت بوده و بعد از اتمام دوره اش برای ادامه کار تایید نشده.وقتی انتصاب سیاسی باشه و موقتی همینه دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
از این فضلا تو دانشگاه شهید بهشتی زمان ریاست دکتر تهرانچی زیاد وارد شدن
متاسفانه تهرانچی برای رسیدن به پله های بالاتر از هیچ کاری دریغ نکرد
ناشناس
United States of America
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
سیاسی جناحی که بشی، همینه.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۸۷
امین میرزائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
شانس آورد که نشد رئیسِ محیط زیست ... اخراج که چیزِ مهمی نیست !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
همون تپه های وزارت نیرو که جای نگذاشته برای..... نذاشت کافیه دیگه محیط زیست پیش کش
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
اینهمه ور زدید ولی نگفتید ایشان چکاره هستن و چرا اخراجش کردند ،ممکن است بازنشست شده و شما خبر ندارید،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
بهتره یک کلاس اموزش ادب بروید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
ور رو شما میزنید. ما عرض میکنیم. اساتیدمون هم میفرمایند. حجت ملکی تون هم وز وز میکنه
ناشناس
United States of America
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
ایشون دارای رکود علمی شدید و عمیقی بوده و دانشگاه بهش عدم نیاز داده نه اعلام نیاز.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
چیز مهمی نیست کسی غیر خودی تا این حد بالا نیومده که بخواد کنار بره - هر چی بوده از خودی بوده حالا هم نیاز نیست باشه
سیّد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
ازین کشور باید رفت دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
کجا ؟ بگو کجا اقامت میدن من هم برم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
دقیقا اینکاری است که یک جناح میخواهد اتفاق بیافتد . اندیشمندان ، نخبگان ، دلسوزان . . . .بمانید . ایران باید ساخته شود . نباید بگذاریم عده ای معدود ، ایران را نابود کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
۱۳:۰۶ کاملا درست میگید..عالی بود
ناشناس
United States of America
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
چقدر نادانید. اول تحقیق کنید ببینید طرف از نظر علمی چیزی بارش بوده بعد عقده گشایی نمائید.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
اقای همتی ،تصفیه نه تسویه!!!
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
تصفیه خانه است مگه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
دادا تسویه درسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
هر دو تا درسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
ای بیسواد خخخخح
Saeid
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
اقاي فاضلي يكي از اساتيد صاحب فكر دانشگاه هستند متاسفانه حكومت ما به جاي استفاده از ايشان جهت توانمند سازي خود به اخراج ايشان اقدام ميكند تا اميد به اصلاح هر روز كم رمق تر شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
کانال دغدغه ایران، در تلگرام پادکست های کتب جامعه شناسی و اقتصادی تولید میکنند. حتما عضو بشید. بقیه رو هم تشویق کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
عدم نیاز!
متاسفم از اینکه درباره یک استاد درباره نیاز یا عدم نیاز می نویسیم.
ناشناس
United States of America
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
چرا متاسفی بی خبر جان؟ استادی که نتونه امتیازات لازم را در مدت زمان معین بدست بیاره و در واقع دچار رکود علمی شود، با عدم نیاز و قطع همکاری مواجه میشه. چرا وقتی در دولت گذشته اساتید بسیجی را به بهانه مختلف اخراج میکردند، شما ها خفه خون گرفته بودید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
افراد منتقد وبا حکمت اخراج می‌شوند وافراد چاپلوس نادان جایگزین
حامد م
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
ما به هیچی نیاز نداریم، چقدرم خوشحالیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
البته آقای رییسی هفته گذشته اعلام کردند که به کمک حوزه های علمیه برای اصلاح مشکلات کشور نیاز دارند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
به حجت ملکی احتیاج داریم تا لامبورگینی مقوایی تولید کنه و با یه میلیون دست فروشی راه بندازه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
خخخخ
دعوای سگ و گربه باحاله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
دقیقا
اونجا که بخور بخوره خودشون تنهایی میخورن تا گیر میوفتن همه باید برن براشون بیوفتن کف خیابون
.
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
لیاقت کسی مثل تو که در مورد یک استاد دانشگاه اینجوری نظر میده بیشتر از این نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
تازه اولشه برنامه ها دارن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
احتمالا نقش خود رییسی و همسرشان در این ماجرا چیست؟؟
ناشناس
United States of America
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
رئیس دانشگاه شهید بهشتی نصیری قیداری است که چند آتیشه افساد طلبه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
مایه تاسف وسرافکندگی است.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
باعث تاسفه.
شاعر بنا دقیق
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
جدا جدا درمان نخواهد شد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
رئیسی و همسرش به عنوان عضو کمیته جذب دانشگاه شهید بهشتی ؟؟؟!!!
میگم تا نفت و پول نفت هست آخرین میخ بر تابوت ایران هم بکوبین تا خیالتون راحت بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
طوطی کم از زغن شده تو این کشور،
هما را گوی که سایه ی شرف بر این دیار میفکند!!!
تف بر زمانه
ناشناس
Syrian Arab Republic
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
اینقدر مطرح نیست که قابل دفاع باشه، چون با اصلاح طلبها بوده هیئت علمی شده بود. اومدنش قانونی نبوده رفتنش قانونی میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
رسیدن به این مراتب با این شيوه رانتی امید نان دارد و بیم جان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
شما هیچوقت به حرفهاش گوش دادی ؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
اشتباه مثبت دادم
naser
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
غصه نخوریدرائفی پوروحسن عباسی هستن ونیازبه ادمهای باسوادنیست،قاسمی هم هست
ناشناس
United States of America
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
درست مثل تو و فقیرکوری که این سایت را لانه خود کرده اید و در هر چیزی و مساله ای نظر دارید و سرک می کشید.
ناشناس
United States of America
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
اسم اینها رو هم می بینم کهیر می زنم و حالت تهوع می گیرم
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
سوالی کب برایم مطرح است یک استادیار رشته جامعه شناسی از نظر فنی وووو چه ارتباطی به حادثه پلاسکو دارند و نمیدانم چطور مدرس مطرح ای هستند که بعد از چند سال هنوز پایین ترین رتبه علمی یعنی استادیاری در مقطع دکترا دارند بیدلیل آدمها را بزرگ نکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
فاجعه جدید اساتید سلبریتی
ناشناس
United States of America
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
طرف را خیلی عادی بخاطر رکود علمی انداختن بیرون همتی ابله و افساد طلبان گمان بردند که میشه از آب گل آلود ماهی گرفت
ناشناس
United States of America
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
طرف رو اخراج کردن بعد تو می گی چرا ارتقا رتبه نداشته؟!!!!!!! خوب دانشمند به همون دلیل که اخراجش کردن بهش رتبه ندادن!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
این دولت احتیاجی به نخبگان نداره. استاد دانشگاه هم باید در خدمت اهداف و ایده های اونا باشه وگرنه از نون خوردن هم می افته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
هر استاد دانشگاهی در خدت قدرت نیست ولی فاضلی وصل به سیستمه و منافع زیادی برد حالا هم تو تیم اینا نیست اما بازم بازی خودشو بلده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
ملت ناراضی هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
آقای همتی کاملا معلوم شد که تک تک حرفهایی که در مورد این حضرات می گفتید درست بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
چه اساتید با لیاقت وباسواد که دراقدامی به نام انقلاب فرهنگی بی دلیل ویا دلایلی کاملا غیر منطقی تسویه شدند و جایشان را بیسوادان وسهمیه ای ها گرفتند.ادامه همان روند......خانه از پای بست ویران است.....
ناشناس
Germany
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
آنچه که مهم است، اینست که بدانیم رییس ابن الوقت دانشگاه در کجای این ماجرا قرار دارد.
از نظر یکرنگی و جوانمردی این آقا کیس فوق العاده ای برای مطالعه ی قانون بقای اشخاص در جایگاه های سیاسی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
اشکال نداره. بجاش کرسی آزاداندیشی داریم.
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
شماها می گفتید زنده باد مخالف من، ولی به مخالفان خودتان برچسب می زدید مثل تندرو
و تو آیِ همتی با پارتی بازی به این‌ جا رسیدی و شایسته ها رو پشت در گذاشتند
و اعمال سیاسی شما اصلاح طلبان در تمام موضوعات ، کل کشور رو بهم ریخت
لذا حداقل تو یکنفر حق حرف زدن نداری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
ظهور طالبان زاده های گران فروش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
این یارو 80 سال استخدام دانشگاه شده و هنوز بخاطر رکود علمی استادیار مونده، باید زودتر از اینها اخراج می شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
در زمان شاه این همه سختگیری نبوده است و اخراجی جای خو دش محفوظ!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
محمد فاضلی یکی از دیکتاتورین و لجوج ترین اساتید در ظاهر روشنفکر بود... علم و مسئله آب بیزینس پول سازی براش شده بود و توی همین دوران میلیاردها پول به جیب زد و هر کس توی تیمش نبود قلع و قمع کرد‌... کافیه یه سر برید وزارت نیرو و از کارمندای اونجا بپرسید چه بلاهایی سرشون آورد.... سرشاااااار از کبر و غرور و خودبرتربینی
ناشناس
United States of America
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
اینها مهم نیستند. مهم افساد طلب بودنه و بهانه برای کوبیدن نظام ولو با اخراج یک بیسواد رکود خورده لمپن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
پاکسازی سوم
گل آقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
دیگران کاشتند و ما خوردیم / ما کاستیم تا دیگران حسرت خورند .
hassan
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
اگر در کشوری استاد دانشگاه نیز نتواند ازادانه و بدون لکنت زبان سخن بگوید همه چیز ان کشور از هم می پاشد اعم از اقتصاد و سیاست و فرهنگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
کار احمقانه ایی کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
در حکومت کردن یک دست شدند ،...نوبت فراری دادن و قلع و قمع اساتید و اندیشمندان و سرمایه داران و کارافرینان و مردم عادی رسیده است
ناشناس
United States of America
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
صاحب نظری می گفت تا ۵۰ میلیون نفر از ایران مهاجرت خواهند کرد!!!!! مگه ما کلا چند نفریم؟!!!!!!
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
لابد چون ایشون مرد میدان نبوده
ناشناس
United States of America
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
اتفاق مرد میدان اختلاس و طرح بازی و رکورد در رکود علمی زدن بوده
ناشناس
Germany
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
يك اخوند مي اورند جايش مي گذارند.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
این اخراجها هیچ مشکلی از مملکت بحران زده حل نمی کند، مشکلات را دوچندان می کند.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
صدای سنگین پای ارتجاع سیاه که حتی منتقدان معتدل از جناح راست را هم تحمل نمیکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
دیر به گوشت رسیده عزیز....
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
اگر فرد با سوادی باشد می تواند در جایی دیگر و یا در خارج از کشور مسغول کار شود اما اگر محصول کادرسازی دهه 60 باشد نمی تواند اعترضی داشته باشد. گهی پشت به زین و گهی زین به پشت. در ضمن گزارش ایشان در مورد حادثه پلاسکو را منتشر نمایید با ببینیم چقدر مبتنی بر واقعات بوده. اگر واقعیات را بیان کرده دست مریزاد و اگر حقایق را کتمان کرده تاوان کار خود را پس داده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
آخرین امید بهبود اداره مملکت از بین رفته است. فقط یک راه مانده...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
نقطه سر خط....
ناشناس
France
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
هر کی حرف کارشناسی و اصولی و عقلانی بزند ، محکوم است !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
دهانت را می بویند مبادا گفته باشی....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
این فیلم حکومته اخراج استاد را رسانه ای میکنند بعد از مدتی تبلیغات مجددا استاد را میارن سر کار برای استفاده سیاسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
توهم توطئه هم دیگه یه حدی داره!!! پارکت رو عوض کن ساقی های اون پارک خوب نیستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
استاد را اخراج میکنید رسانه ای میشه دوباره میارید برای تبلیغ سیاسی
آسمون زمین بیاد حنای شما دیگه رنگ نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
من استاد اخراجی هستم با یک نامه خیلی راحت اخراج میکنند
ناشناس
Germany
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
شرم آور هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
واقعاذشرم اوره
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
این خواسته حاکمیت با ابزار شورای نگهبان بوده و هست
تازه اپل عملکرد رییسی است
ناشناس
Canada
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
اقای عبدی(فاضلی)و.... خبری نشده. شما در دهه شصت و هفتاد به اسم سهمیه و انقلاب فرهنگی و دیوارنوردی دلسوزان و شایستگان ایران را حذف کردید و هم دسته ای های خود مانند همین اقای فاضلی را با کد و سهمیه وارد دانشگاه و ان هم دانشگاه تربیت مدرس که همه می دانند مانند دانشگاه امام صادق مخصوص کد دارها و خانواده های طرفهای شماست کردید. حالا اتقاق عجیبی نیفتاده. امام صادقی ها دارند شما در تربیت مدرس را حذف می کنند.همانجوری که با یک کار سیاسی و بی عدالتی محض برای پیشبرد گرفتن قدرت از دیوار بالا رفتید و دولت مستقر را مجبور به استفعا کردید تا دولت و دانشگاه و پول و نفت و .... دست شما بیافتد و حتی نتیجه ان همین جنگ با عراق و دهها سال فشار و هزینه بر ملت ایران بود و حتی هنوز هم بر عمل اشتباه و پر هزینه خود اصرار دارید. حالا اتفاقی نیافتاده.
فقط نوبت خود شما رسیده. امروز هم کسانی که حذف می کنند نوبتشان فردا میرسد. غیر از این بود باید به عدل و معاد و توحید شک می کردیم.

البته برخی دوستان خواهند گفت حالا کاری که شده . دیگر گذشته را شخم! نزنید. ولی این اشتباه ترین صورت ممکن حل مسئله هست. می دانید پیشرفت چین از چه زمانی اغاز شد؟ دقیقا از زمانی که دولت و حزب کمونیست چین از کلیه زیاده رویهای دوران طلایی مائو چه در سطح داخلی و چه خارحی برائت جست و کلیه دانشمندان و ادیبان و سیاستمداران و صنعتکران و سرمایه دارانی که در دوران مائو محکوم و منفور شناخته می شدند اعاده حیثیت کرد و تضمین کرد که هرگز حزب سالاری و رابطه سالاری زمان مائو را در چین امروز و دانشگاهها و پست های مدیریتی ان معیار کار قرار ندهد. بله. مهم نیست که الان تقریبا 95 درصد مدیران و اساتید و متخصصان و کارشناسان امروز دولت در ایران از طریق همین سهمیه سالاری و کد و رابطه به مقام و استادی رسیدند. مهم این است که حداقل قبول کنند که اشتباه کردند. و هرگز ان مسیر تکرار نشود ولی می بینیم که می شود و نتیجه را هم در فرونشست هر چه بیشتر تاریخ و اقتصاد ایران می بینید. الان که می بیند که امریکا بعد از 40 سال هنوز ایران را تحریم می کند چون شما هنوز حاضر به قبول اشتباه خود نیستید و به ان افتخار می کنید. در همه زمینه ها همین است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
این دولت جز این چه برخوردی میتواند با امثال این انسان اندیشمند بکند ؟؟؟
دریغ است ایران که ویران شود
کنام پلنگان و شیران شود
A
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
اگرکاری به نفع مملکت ومردم ونظام جمهوری اسلامی انجام داده بگوید شاید قابل دفاع باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
ایستادیم کاری نداری دیگه بانکی تانکی نمی خوای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
نهان گشت آیین فرزانگان
پراکنده شد کام دیوانگان
هنر خوار شد، جادویی ارجمند
نهان راستی، آشکارا گزند
شده بر بدی دست دیوان دراز
به نیکی نرفتی سخن جز به راز
ناشناس
United States of America
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
کاربسیاراشتباهیست تاکی مردم چوب این جناح بازی‌ها رابخورند.
ناشناس
Canada
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
اقای فاضلی. روزی که اقای هاشمی در مورد فوت لاهوتی بدلیل سکته قلبی! سکوت کرد باید می دانست که روزی هم خیلی ها در مورد سکته قلبی! او در استخر فرح سکوت خواهند کرد و این اختصاص به جهان سوم دارد که بعدها خیلی ها که امروز سکوت کردند در مورد خودشان هم سکوت خواهد شد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
یک طلبه جایگزینش خواهند کرد عنفریب...
داوود
United Arab Emirates
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
وای به حال ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
خوش بحالش، شاید همین اخراج باعث بشه مسیر جدید و بهتری را برای خودش و جامعه اش انتخاب کنه
بقیه اساتید را هم نوبتشان میرسه!
وقتی مصوبه مجلس مثلا انقلابی را برای حقوق هیات علمی متوقف میکنن معلومه چقدر به دانشگاه اعتقاد دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
موافقم
روجا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
عبدالناصر همتی ! از همین حال به فکر انتخاب ریاست جمهوری است .!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
یکی از بهترین دانشگاه های امریکا یا اروپا ایشان را جذب خواهد کرد. دانشگاه های ایران تخته گاز به سوی بی اعتباری می روند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
نگو دانشگاه. بگو موسسات تهیه مدرک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
غیر از اظهار تاسف هیچ چیز نمی توان گفت. فاضلی استادی است که دغدغه اش ایران است کنار گذاشتن ایران دوستان ظلم به کشور است. ایران را دریابید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
واقعا متاسفم
بگذارید خردمندان قوم ارائه طریق کند و گرنه به ناکجا اباد میرویم
علي
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
با رويه اقدام به اخراج اساتيد دانشگاهي موافق نيستم، ولي يك سوال كليدي فراي از جوسازي هاي مبهم وجود دارد؛ چرا استاد اخراجي و حاميان او سعي مي كنند كه مسائل خود را با جنجال تبديل به موضوعي سياسي و ملي كنند؟ آيا اين افراد عليرغم شرافت علمي و شخصي نماينده كل جامعه ايران اند كه تاريخ يك ملت را براي معضلات پيش آمده شان متمسك قرار مي دهند؟ شخص آقاي همتي بعنوان حامي چه ربطي به جامعه شناسي دارند؟ فردي كه از پس مديريت مالي و پولي كشور هم بر نيامد و متوهمانه مي خواست رئيس جمهور هم بشود؟ مگر همه اساتيد جامعه شناسي هم فكر در همه دانشگاه هاي سراسر كشور را اخراج كرده اند؟ آيا مگر دولت حسن روحاني بسياري از اساتيد و مديران شايسته كشور را خانه نشين نكرد؟ يك دانشگاه و يك استاد سياسي كار و فارغ از حرفه علمي و فني از هر فكر و جناحي كه باشد نبودش براي جامعه بهتر است. در جامعه اي كه همه سياسي كارند هيچ چيز ديگر ارزش نيست. متأسفانه عده اي در كشور ما هنوز اين را نفهميده اند ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
افرين.. هزار نفر اخراج شدن اين آقا که خودش با رانت اومد بهشتي ککش هم نگزيد اما حالا همه افتادن دنبالش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
درود به این سوال هوشمندانه شما علی آقا
مهراب
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
ای کاش یکی هم اون ن و تکبیر را ازعلامه کنار می گذاشت!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
تو اهل دانش و فضلی همین گناهت بس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
و شما ساده دلی و این گناه کمی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
دیگه کسی جلو هیچ چیزی رو نمگیره حتی رئیسی و زنش که موافق هستند!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
اون زمانی که هیچ کدوم از اساتید شهید بهشتی زیر بار استاد راهنمایی حسین فریدون نرفتن و فقط سریع القم رفت باید عمق فاجعه در شهید بهشتی رو متوجه میشدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
سفره ای پهن بود و برچیده شد. هر چند توی همه دولت های ما متاسفانه این سفره پهن کردنا و سفره به هم زدنا هست و تو دور باطل هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
اتوبوسی هایی که روحانی آورده بود کم کم وقتشه که اخراج بشن!
ایشالا بعدش نوبت اخراج دختر روحانی و داداشش که با رانت وارد دانشگاه بهشتی شدن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
ناراحت نشو دردولت قبلی تو خوردی حقه بازی جدید دردولتی جدید میخورد مال مرا ومردم را
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
هرکس فکر کند و در انتقاد از این سیستم کاملا سالم!!! سخن بگوید محکوم به برخورد است.
اشک
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
من هم از اون دانشگاه بدون سابقه تخلف و یا محکومیت انتظامی اخراج شدم به هیچ باند ثروت و قدرت وصل نبودم به شما هم پیام دادم که اخراج ظالمانه مرا منتشر کنید که نکردید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
براش صرف نميکرد جونم. اون زمان سرش بدجور به آخور دولت وصل بود و ميخورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
دیگه داریم به ته دره نزدیک میشیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
ما که خودمون ته دره ایم....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
چرا اون زمان که اساتیدی مثل ابراهیم توفیق اخراج شدن همین دکتر فاضلی چیزی نگفت، چون اونوقت سرش به آخور دولت بود و البته یه جورایی اخراج باسوادی واقعی براش بد هم نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
ایشون خیلی وقته که دیگه جامعه شناس مطرحی نبوده و فقط یه ژورنالیست و شومن مثل عباس عبدی بود
ناشناس
Germany
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
شما
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
سلام.من دانشجوی دکتری دانشگاه علامه هستم، خاطرم هست دکتر امیدی گفتن، همین دکتر محمدفاضلی بودن که در جلسه مشاورین ریاست جمهوری پیشنهاد دادن، قیمت بنزین رو بالا ببرید حتی اگر پمپ بنزین ها آتش بگیره و هزاران نفر کشته بشند. لطفا یک چنین آدمی رو انقدر بزرگ نکنید چطور وقتی دکتر ابراهیم توفیق رو از دانشگاه اخراح کردن این هیاهوها نبود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
آه مردم سر تاکیدت به افزایش بنزین توی آبان ۹۸ دامنگیرت شد
داستانشو از دکتر رضا امیدی و فرهادی بابادی و مرکز استراتژیک ریاست جمهوری پیگیر باید شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
احتمالا سر قضیه لو دادن فایل صوتی ظریف بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
مهره سوخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
اپوزوسیون قلابی و تا خرتنااااق وابسته به سیستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
جامعه شناس مطرح ایرانی؟!
اگه این جامعه شناسه مطرحه پس ابراهیم توفیق و یوسف اباذری و ... کی هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
آرش اباذری هم توی این ماه اخراج شد اما کسی براش توئیت نزد... چون یه استاد آکادمیک و علمی بود اما پشت فاضلی همه دولتی ها توئیت زدن ... این فرق استاد و سیاستمداره
یک مادر که تاه 3 روزه زایمان کرده
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
مرده شورشون را ببرند. چون کانال زده بود؟ چون کتاب معرفی میکرد؟ چون پادکست منتشر میکرد؟ چون داشت ما رو از جهل و جهالت در میاورد؟ چون به زبان ساده داشت اقتصاد و جامعه شناسی یادمون نیداد؟ همه تون یه مشت بی وجودید، دنبال جهل و تحمیق مردمید! همین امروز 10 نفر رو تشویق به عضویت در کانالش میکنم. نمیذارم صدای خرد و اگاهی رو خاموش کنید! تا دیروز بچه ای نداشتم، امروز بچه دارم. اینده برام مهمه! یک شمع ظلمت رو نابود میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
دوستان برید کانال دغدغه ایران ، که پادکستهای محمد فاضلی رو میذاره تو تلگرام عضو بشید. یه نفر داشت سواد یادمون میدادها! تو شنوتو هم فالورش بشید. روی اینا کم بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
بیانیه گام دوم انفلاب
انقلاب فرهنگی دوم
مهدی
Germany
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
تاسف از شرایط موجود...وزارت علوم توضیح دهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
کسی که با رانت سیاسی حسام الدین آشنا وارد دانشگاه بهشتی میشه چه اهمیتی داره که اینطور هم اخراج بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
تکانه های افشای فایل صوتی ظریف
# دیپلماسی
# میدان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
اخراج کنید مارا، ما بیشتر میشویم.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
جرمش آن بود که اسرار هویدا میکرد....
وقتی نخبه ها محکوم هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
جرمش این بود که اسرار خودی ها را حفظ می‌کرد و غیر خودی ها را افشا میکرد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
آقای همتی خودت تو دولت خودت چیکار کردی که از بقیه همش ایراد میگیری!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
الان اگه خبر در مورد خودروسازی بود هزار تا کامنت داشت ولی تهی کردن جامعه از نخبگان به کتف کسی هم نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
آیا خود رئیسی می خواد هیچ منتقد دلسوز ایران دوست در ایران مخصوصا در ادارات نباشه؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
ایشون که تازه از فتوجات مسکوئیه باز گشته اند و این امورات هم خیلی مهم نیست....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
این همه حرافی کردین ویک کلمه نگفتین چرا اخراجش کردن!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
ایشون قراردادی بوده و حالا قرارداداش منقضی شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
همتی الان دقیقا چکاره هست که نظرمیدهد؟//؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
حق با شماست باید همه دهن ها رو بست تا شما و دوستان هر کار دلتون میخواد بکنید!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
شما اصلاح طلب ها در طول بیست و چهار سال گذشته سراغ مسائل حاشیه ای رفتید و سر مردم را با این مسائل گرم کردید که وضعیت اقتصادی کشور را به این روز درآوردید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
فردا شاکی نشید چرا نخبه ها و جوانان از کشور فراری هستند؟ آینده پیش روشون مگه چقدر روشنه؟
تمام دلواپسیهاتون برای فرار مغزها فقط فیلم و بازیه. جوانان سرخورده و نا امید از آینده بهتره برن و شما همفکرانتون هرچند بیسواد در مواضع مدیریتی مهم سرکار باشید.
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
حالا صبر داشته باشید.برنامه ها داریم برای این امت!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
باز برگشتیم به 43 سال قبل با فرق اینکه اینبار با دهها میلیون شهروند پرسشگر و مخالف افراطی گری مواجهید که فعلا" سکوت کرده و نظاره میکنند....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
به شما هم نیازی نیست آقای رئیس اسبق بانک مرکزی، مگر برای مردم چکار مفیدی انجام دادید؟! چه مشکلی را حل کردید؟! فقط عنوان هیئت علمی را یدک می کشید..
ارسلان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
آقای رئیسی و همسرشان به عنوان عضو کمیته جذب این دانشگاه!!!
احسنت بر جناب دکتر همتی با کدهایی که دادند.
از زمان محمود سوم مملکت افتاده دست گروه انحرافی ، علیه منافع ملی و علیه اعتقادات ملت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
اينم از دولت مرحومان
با اين دست فرمون مي خواهيم عزت ملي داشته باشيم !!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
با توجه به تسلط کامل همسر دوکتر رئیسی به زبان انگلیسی پیشنهاد می کنم ایشان اعتراض خود را به این زبان اعلام نمایند تا جنبه بین المللی پیدا کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
متاسفانه بعد 44 سال حکومت و سیطره همه جوره بر زندگی مردم هنوز ساطور تسویه و اخراج و باج خواهی رو کنار نذاشتند خیلی جای تاسف داره . منتشر کنید ممنون میشم
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
ایشان جزو بهترین اساتید جامعه شناسی ایران است و پژوهشهای مفید و جدیدی داشته است . خواهان حفظ اساتید شایسته ی علوم انسانی برای دانشگاهها هستم و عدم بکارگیری چنین اساتیدی را رفتاری بسیار زیانبار برای علوم انسانی میدانم . از همه دانشجویان ، اساتید ، رسانه ها و دیگر افراد میخواهم در مقابل این رفتارهای ناشایست اقدام و اعتراض کنند .
حق گو
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
البته سیاست حذف منتقد در دوره روحانی هم قویا اجرا می شد
آقابابا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
هر که ضعیف است، دانشمندان را حذف میکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
زبان سرخ سر سبز دهد بر باد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
اتفاقا بر خلاف اونچه که فکر میکنی این سرش بود که سرخ بود نه زبونش و یه اپوزوسیون قلابی بود که با رانت وارد دانشگاه بهشتی و وزارت علوم شد و تاااا تونست بهره مالی برد و الانم خوب بلده از آب کره بگیره... من و شما ساده هستیم رفیق که پشت سلبریتی های سیاسی نماز میخونیم(نه دانشمندان واقعی)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
ایشون اخراجی دانشگاه گیلان بوده و با فشار دولت روحانی اومد شهید بهشتی و همزمان نهاد ریاست جمهوری . طبق قانون ۵ سال فرصت برای تبدیل وضعیت داره که حتی در دولت روحانی رای نیاورد ولی حالا لالها زبون باز کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
نه اینکه شماها دوره روحانی زبون نداشتین!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
ایشون هرکجا بوده انسان دانا و ارزشمندی است و میتواند یکی از بهترین مشاوران برای رهبر معطم انقلاب باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
علت اخراج چی بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
ادم از درگاه خدا و ملت و علم و منطق و خرد و دلهای مومنین به عقلانیت اخراج نشه. شماها که عقلتون رو اخراج کردید و مرخصید
انتظار
Germany
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
تو غیر از این انتظار داشتی؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
همینکه معاون مرکز ببررسی های استراتژیک بوده نشون میده که یه آدم جناحی و دور از علمی بوده . کسی که از نظر علمی سرش به تنش بی ارزه پست قبول نمیکنه .
علی
United Arab Emirates
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
من ایشان را از نزدیک میشناسم .فردی بسیار با کمالات انسانی و مطالعات کامل.انسانی واقعا زحمتکش و مغزی متفکر.حیف همچنین دانشمندانی که با انگ اصلاح طلب و اصولگرا اخراج می شوند.
ناشناس
United States of America
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
تازه نصیری هم کیش خودشانه و از افسادطلبان معروف که مجاب به اخراجش بخاطر رکود علمی شده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
اخراج کنید ما را ملت ما هوشیارتر می شود
ناشناس
United States of America
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
هوشیار شدیم که فهمیدیم باید و باید زودتر اخراج میشد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
در چنین‌سیستمی، جای برای اندیشمندانی مانند دکتر فاضلی نیست .علت عقب افتادگی کشور هم همین استکه کوتوله ها جایگزینبزرگانومی شوند
ناشناس
United States of America
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
دکتر فاضلی کیلویی چنده؟ 80 سال اداعای استادی داره هنوز استادیاره میدونی یعنی چی؟ یعنی رکود داشته. رئیس دانشگاه شهید بهشتی هم در حال حاضر نصیری قیداری است که از اصلاح طلبان نامدار است. یعنی آخر نفهمیه که انگ سیاسی به اخراج یک فرد دارای رکود علمی بزنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
ابلیس هم استاد ملائکه بود ولی بخاطر اجرا نکردن امرالهی از بهشت اخراج شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
محمد خان ، این اضافات دینی !!! ( نه افاضات ) را از کجات درآوردی ؟؟
کی ابلیس استاد ملائک بود؟؟
اگر دوخط قران خونده باشی گفته شیطان از اجنه بوده و ارتباطی هم به ملائکه نداشته!!
بعدش نا فرمان الهی چه ربطی به انتقاد از عملکرد حاکمان دارد؟
عرش را با فرش قاطی کردی؟؟
akram
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
اصلاح طلب یعنی وسط باز. این روش تا یه جایی جواب میداد. الان چیزی به نام اصلاح طلب را کسی به رسمیت نمیشناسه. یا این طرفیه یا اون طرفی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
وسط باز یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
شما اخراجش هم نمی کردید از.. خونه خارج می شد چند وقت دیگه اروپا از حضور ایشان بهره می برد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
طرف دعایش مستجاب شد برو خارج لذتش را ببر
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
رپیس دانشگاه و دانشکده که دو تاشون کلی ادعای فرزانگی دارند تایید کردن که اخراج بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
بنده را هم بدون سابقه تخلف و محکومیت انتظامی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تنها بعد از ده روز ازدواجم اخراج و فرد دیگر از جناح خودشون را استخدام کردند به وزارت بهداشت و مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت چندین نامه نوشتم همه نامه ها با تبانی بدون پاسخ موند مدیرکل بازرسی وقت وزارت بهداشت که خود عضو هیت علمی دانشگاه پزشکی شهید بهشتی بود با تبانی بشرط عدم پیگیری نامه من توسط دانشگاه ارتقا یافت و استاد تمام شد و....خانمم که تازه ازدواج کرده بودم با این خیال که حتما بنده متخلف و یا خلاف ... دارم از من جدا شد و .... و هنوز در اجاره خونه موندم و...


قوانین باید اصلاح شود
ناشناس
Germany
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
چيز تازه اي نيست
خيلي ها رو اخراج كردن و صداشون به هيچ جا نرسيد
ايشون چون دكتر فاضلي بودن صداش در اومده

كشتي عدل و انصاف كه سوراخ بشه همه مي رن زير اب
يكي زودتر يكي ديرتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
یکی از بدترین لحظات در تاریخ هر ملتی می‌تواند لحظه یا دوره‌ای باشد که در آن دیگر هیچ کاری، هر قدر هم دور از عقل سلیم و انتظار عامه مردم باشد، تعجب‌برانگیز نباشد. لحظه‌ای که در مقابل تعجب از هر کار ناشایستی، خلق الله بگویند: تو غیر از این انتظار داشتی؟
بدتر از انوقتی است که دانایان دانسته پست قبول کنند تا جامعه را به آن حد برشانند
ما همه مقصریم باید یاید امروز جبران کنیم تا بد تر از این نشود
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv