bato-adv
کد خبر: ۱۲۴۹۳۰

آزار گروهي دو خواهر در باغ متروک

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
 كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ چهار جوان شيطان‌صفتي را كه با ربودن دو دختر جوان آنان را در باغي متروكه مورد آزار و اذيت قرار داده بودند را دستگير كردند.
 
چهارم شهريور ماه سالجاري، دو خانم جوان با مراجعه به کلانتری 173 امین‌آباد به مأموران اعلام کردند که توسط دو سرنشین یک دستگاه خودرو پرایدسفید و با تهدید چاقو به یک زمین کشاورزی منتقل شده و توسط آن دو و همچنین دو جوان دیگر که در داخل باغ مشغول مصرف مواد بوده‌اند، مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند كه با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور شعبه پنجم بازپرسی دادسرای شهرری، پرونده براي رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت كه با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور كار کارآگاهان جنایی پایگاه نهم پلیس آگاهی دستور کار قرار گرفت.
 
دو زن جوان به اسامی مینا 24 ساله و ستاره 18 ساله که خواهر هستند پس از حضور در پایگاه نهم در اظهارات خود عنوان داشتند که در حوالی پاساژ مهدی واقع در میدان شهرری و به قصدرفتن به مرکز درمانی، سوار یک دستگاه خودرو پراید شده اما دو سرنشین پراید با تهدید چاقو آنها را به یک زمین کشاورزی در حاشیه شهرری برده و در آنجا و به همراه دو جوان دیگر ، آنان را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.
 
مینا در اظهارات خود به کارآگاهان گفت كه به همراه خواهرم ستاره، در حوالی پاساژ مهدی در حال عبور از خیابان بودیم که ناگهان خواهرم با یک دستگاه خودرو عبوری برخورد کوچکی کرد اما به علت بیماری صرع بیهوش شد كه مشغول به هوش آوردن خواهرم بودم که به اصرار دو سرنشین جوان یک دستگاه خودرو پراید سفیدرنگ براي رساندن خواهرم به بیمارستان، سوار ماشین آنها شدیم و در حالی که تصور می‌کردم راننده در حال رفتن به سمت بیمارستان است ناگهان متوجه شدم که ماشین از مسیر خود منحرف‌شده و به همین علت به سرنشینان پراید اعتراض کرده اما آنها با تهدید چاقو مرا ساکت کرده و پس از آن و از سمت کمربندی کهریزک، من و خواهرم را به باغی در امین‌آباد بردند و در حالی‌ که داخل باغ دو جوان دیگر نیز مشغول مصرف موادمخدر بودند حضور داشتند، هر چهار نفرشان من و خواهرم را مورد آزار و اذیت قرار داده و پس از آن مجددا ما را سوار ماشین کرده و در حوالی شهرری، از ماشین پیاده و متواری شدند كه «ستاره» نیز در اظهارات مشابه، همان اظهارات خواهر خود (مینا) را تکرار کرد.
 
با آغاز تحقیقات، کارآگاهان با هدایت شکات پرونده، به محل باغ در منطقه امین‌آباد رفته و آن را مورد شناسایی قرار دادند كه در ادامه کارآگاهان موفق به شناسایی مالک زمین شده اما در تحقیقات از این شخص و همچنین تعدادی از اهالی محل مشخص شد که مالک زمین که در آن تنها چندین اصله درخت کاشته، در حال حاضر رسیدگی چندانی به این محل نداشته و به علت نبود حصار یا دیوار در اطراف زمین، این مکان به محلی برای مصرف موادمخدر و ... تبدیل شده است.
 
کارآگاهان در ادامه رسیدگی به این پرونده، با مراجعه به محدوده پاساژ مهدی تحقیقات میدانی گسترده‌ای را براي شناسایی سرنشینان خودرو پراید آغاز و سرانجام موفق به شناسایی یکی از سرنشیان خودرو پراید به نام «حسام» 18 ساله شدند كه با شناسایی هویت حسام، بلافاصله محل سکونت حسام در شهرری ـ شهرک گلستان مورد شناسایی قرار گرفت، اما در تحقیقات مشخص شد که حسام از محل سکونت خود متواری شد.
 
در شرایطی که تحقیقات براي شناسایی مخفی‌گاه و دستگیری حسام در دستور کار کارآگاهان قرار داشت، اخبار و اطلاعاتی در خصوص هویت یکی دیگر از متهمان به نام «اصغر» 24 ساله در اختیار کارآگاهان قرار گرفت که در روز حادثه و به همراه شخص دیگری به نام «مصطفی»، داخل باغ حضور داشته است.
 
با شناسایی هویت اصغر، بلافاصله محل تردد وی در محدوده میدان معلم واقع در ابتدای جاده ورامین شناسایی و تحت مراقبت‌های پلیسی قرار گرفت و سرانجام اولین متهم پرونده (اصغر) دستگیر و پس از انتقال به پایگاه نهم از سوی شکات پرونده، به عنوان یکی از افراد حاضر داخل باغ، مورد شناسایی قرار گرفت.
 
با شناسایی اصغر از سوی دو خواهر و با آغاز تحقیقات، متهم در همان دقایق اولیه صراحتا به آزار و اذیت شکات اعتراف کرده و در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان گفت كه داخل باغ و به همراه یکی از دوستانم به نام «مصطفی»، در حال مصرف مشروبات‌الکلی بودیم که «پویا» و «حسام»، در حالی که دو خانم جوان نیز همراه آنها بودند، با خودرو پراید متعلق به پویا وارد باغ شدند.
 
«اصغر» در ادامه اعترافات خود و درباره نحوه آشنایی خود با «مصطفی»، «پویا» و «حسام» نیز به کارآگاهان گفت كه «مصطفی» را از حدود یک ماه پیش می‌شناسم و با یکدیگر داخل باغ آشنا شدیم و گاهی اوقات نیز همدیگر را در آنجا می‌بینیم، با پویا نیز که یک دستگاه خودرو پراید داشته و در همان منطقه امین‌آباد و در نزدیکی باغ سکونت دارد، در حدود سه ماه پیش آشنا شدم اما حسام را برای اولین بار بود که به همراه پویا، در همان روز جمعه دیده بودم و پیش از آن هیچ وقت او را ندیده بودم.
 
با توجه به اطلاعات بدست آمده از هویت و محل سکونت یکی از متهمان به نام «پویا» 19 ساله در نزدیکی محل ارتکاب جنایت، مخفی‌گاه متهم تحت مراقبت‌های پلیسی قرار گرفت و پس از انجام هماهنگی‌های قضایی، کارآگاهان پويا را نيز دستگير كردند و خودرو پراید متعلق به پویا نیز در محدوده مخفی‌گاه وی کشف و توقیف شد.
 
پویا پس از دستگیری و انتقال به پایگاه نهم از سوی شکات پرونده مورد شناسایی قرار گرفت و او نیز همانند اصغر صراحتا به آزار و اذیت دو زن جوان اعتراف کرد و در اظهارات خود عنوان داشت که به پیشنهاد حسام، شکات پرونده را به محل باغ انتقال داده است.
 
در حالی که شناسایی مخفی‌گاه و دستگیری متهم متواری پرونده (حسام) در دستور کار کارآگاهان قرار داشت، متهم دیگر پرونده به نام «مصطفی» 24 ساله نيز دستگیر شد.
 
با گذشت تنها چند ساعت از زمان دستگیری سومین متهم پرونده و با انجام اقدامات، کارآگاهان موفق به شناسایی مخفی‌گاه «حسام» در یک دامداری متروکه واقع در جاده ورامین شده و پس از اطمینان از حضور حسام داخل دامداری، در حالی که حسام تلاش داشت تا با استفاده از چند سگ نگهبان و رهاکردن آنها به سمت کارآگاهان از محل متواری شود، با شلیک چند تیر هوایی وی را دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

 سرهنگ عباسعلی محمدیان، ريیس پلیس آگاهی تهران بزرگبا اعلام این گفت: در رسیدگی به این پرونده و با توجه به حساسیت موضوع، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی پایگاه نهم پلیس آگاهی رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد که با پیگیری‌های شبانه‌روزی كه از سوی کارآگاهان این پایگاه انجام شد، در کمتر از 24 ساعت از زمان ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، اطلاعات اولیه در مورد هویت متهمان جمع‌آوری و در کمتر از یک هفته نیز تمامی متهمان دستگیر، پس از دستگیری و در مواجه حضوری با شکات کاملا شناسایی و در ادامه تحقیقات نیز به ارتکاب جرایم خود اعتراف کردند.
 
ريیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم و همچنین شناسایی کامل آنان از سوی شکات پرونده، قرار قانونی برای هر چهار متهم پرونده صادر و متهمان براي انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته‌اند.
برچسب ها: تجاوز شهر ری پلیس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
این جواب رو به کسانی میدم که غرب رو آروم و تجاوز رو فقط به ایران محدود میدونن!
نه دختران اروپایی و آمریکایی از امنیت برخوردار هستند و نه دختران ایرانی از عدم امنیت. بلکه کاملاً بر عکسه البته اگه ملاک، مطالعه‌ی جوامع و وضعیت مردم و قضاوت عادلانه با رجوع به اسناد، واقعیت‌ها و اقرارها باشه. و گرنه اگر کسی برای شناخت وضعیت دختر غربی فقط شو یا فیلم سینمایی ببینه و برای شناخت وضعیت دختران ایرانی فقط به سیاه‌نمایی سایت‌های ضد دین یا فیلم‌هایی چون: «بدون دخترم هرگز» یا «سنگ‌سار ثریا» بسنده کند، معلومه که نتیجه‌ی درست و منطبق با واقعیتی نخواهد گرفت.
برای شناخت از وضعیت و امنیت دختران اروپایی و آمریکایی (غربی) اگه فقط اخبار مندرج در سایتها را مطالعه نمایید کافیست. قتل و تجاوز بر علیه دختران در غرب بیداد می‌کند. سوئد که مرفه‌ترین و به اصطلاح مدنی‌ترین کشور دنیا است، به لحاظ تجاوز در صدر کشورهای اروپایی قرار گرفته و کارشناسانش می‌گویند: که این رفتارهای ناهنجار فقط کار عده‌ای بی‌سواد و مست و بی‌کار نیست، بلکه این ناهنجاری رفتاری به عادت طبیعی مردان سوئدی تبدیل شده است! البته این بدین معنا نیست که در دیگر کشورهای اروپایی قتل و تجاوزی صورت نمی‌پذیرد، بلکه مقدارش کمتر از سوئد است!
تجاوز به دختران، حتی در سن کودکی توسط پزشکان، کشیشان، پلیس، نظامیان، اساتید دانشگاه‌ها و ...، همیشه در صدر اخبار غرب قرار دارد. امروزه یک دختر غربی در هیچ کجا امنیت ندارد. در مدرسه، در دانشگاه، در کلیسا، در یتیم‌خانه و در سن کودکی، در پلیس، در عضویت ارتش ... و حتی در میان اعضای خانواده!
آیا می‌دانید که طبق گزارشات و اقرارهای خودشان، بیش از 80٪ دخترانی که به استخدام ارتش آمریکا در می‌آیند، از سوی فرماندهانشان مورد تجاوز قرار می‌گیرند؟! آیا می‌دانید که آمار تجاوز توسط افراد خانواده در برخی از کشورهای اروپایی حتی از مرز 50٪ هم گذشته است؟ آیا می‌دانید که آمار ترور در مدارس و دانشگاه‌های اروپایی به متوسط هفته‌ای یک ترور می‌رسد؟! آیا می‌دانید خطر پرهیز از ازدواج مردان اروپایی [به خاطر دسترسی اختیاری و اجباری به دختران و زنان]، رشد جوامع غربی را با تهدید جدی مواجه نموده است؟! آیا می‌دانید که بسیاری از سیاستمداران غربی بر این باورند که «دختران و زنان ما حکم نفت در کشورهای خاورمیانه را دارند»، یعنی منبع درآمد ملی هستند؟
تازه آن چه بیان گردید در خصوص ناامنی‌ها و ظلم‌هایی است که خود آنها آن را تعدی و جرم می‌نامند و فقط به میزانی است که در مورد آن شکایتی به ثبت رسیده است! اما میزان آن چه به ثبت نرسیده بسیار بیشتر است و میزان استثماری که دختران نمی‌فهمد چه بر سرشان می‌آورند و گمان می‌کنند که آن چه بر آنان می‌گذرد، رشد، رفاه و آزادی است که عمومیّت داشته و همگانی است! پس، امنیّت یعنی چه و در کجای غرب است که آن را ببینیم؟!
اما در جمهوری اسلامی ایران، دختران در چه موردی امنیت ندارند؟ آیا امنیت خانوادگی ندارند؟ امنیت تحصیلی ندارند؟ امنیت شغلی ندارند؟ امنیت جنسی ندارند؟ امنیت جانی ندارند؟ یا ...؟
بر اساس گزارش کارشناسان بیش از 90درصد تجاوزدر ایران به دختران بی حجاب صورت میگیره ،یعنی نوع کشور ملاک نیست ، نوع پوشش در تجاوز موثره!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
اون چیزی که شما اسمش رو در جوامع غربی تجاوز می ذاری معنایی غیر از این چیزی داره که اینجا مطرح می شه. در اونجا حقوق شهروندی از اهمیت بسیار بالایی برخورداره و در صورتی که یک دختر و یا یک پسر ادعایی رو مبنی بر اذیت و آزار جنسی و غیرجنسی علیه شخصی مطرح کنند به شدت پیگیری و مجازات های سختی برای اون درنظر گرفته می شه. اما آنچه ما از اینجا به عنوان آزادی های جنسی می بینیم مبتنی بر رضایت کامل دوطرف شکل می گیره. این رضایت ممکنه از طریق پرداخت پول و تطمیع مالی صورت بگیره اما مسئله مهم اینه که رضایت دو طرفین شرط می باشد. در تمامی سایت های پورنو و نیمه پورنو غربی ابتدا به مراجعه کننده هشدار داده می شه باید بالای 18 سال باشه و بعد اعلام می شه تمامی افراد شرکت کننده در فیلم ها و کلیپ ها بالای 18 سال دارند و ازشون رضایت گرفته شده. البته وقوع پدیده تجاوز به معنای عملی برخلاف تعریف فوق هم وجود داره و مجازات های شدید خودش رو در پی خواهد داشت. چند سال پیش یک پسر ایرانی در کاندا تنها به جرم تماس دستی با یک زن در آسانسور محاکمه و جریمه سختی شد. مسئله مهم این است که در آنجا نیاز جنسی به عقده های درونی برای نسل جوان به گونه ای که زندگی آنها را تحت تاثیر عمیق خود قرار دهد تبدیل نمی شود. در این کشورها گفته می شه هرگاه جلوی برخی مراکز ارایه خدمات جنسی گرفته می شه آمار تجاوز با تعریف ارایه شده در فوق افزایش پیدا می کنه.
کسرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
با اعدام کردن مشکل مسئله حل نمیشه ولی اگه بیان فرهنگ سازی کنن و شاید اگه مکانی واسه این تخلیه باشه ممکنه خیلی کمتر بشه
فاطیما
CHINA
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
من واقعا از شنیدن این خبر متاسف شدم.هر روز ازین اتفاقا میفته...گرچه از نظر قانون مجازات این افراد اعدامه ولی به نظر من اعدام این معضل رو حل نمیکنه.همین طور به نظر من بی حجابی علت این گونه جرایم نیست بلکه مسئولین ما باید برای ارتقا فرهنگ جامعه تلاش بیشتری کنند.این مشکلات به این بر میگرده که عده ای از افراد جامعه ما چیزی از اصول انسانیت یاد نگرفتن
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
اوضاع اقتصادي كشور بهتر شود و جوانان بتوانند شغل مناسب و درآمد مناسبي پيدا كنند ازدواج مي كنند و خيلي از اين مفاسد اخلاقي. كاهش مي يابد.
جعفر مداح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
مصائب اجتماعی ما دارد روز به روز لاینحل تر می شود و هیج اقدامی در این باره برنامه ریزی نمی شود.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۳۴
افروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
تقصیر خود این خانمهاست که با سر وضع تحریک کننده وارد اجتماع اسلامی شده اند.
اگر خود را به اندازه کافی نامطلوب میساختند ,هیچگاه جوان معصوم را وادار به گناه نمیکردند.
تمدن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
جوانان معصوم ؟ تو به متجاوز ميگي جوان معصوم .
دعا ميكنم خدا از اين جوانان معصوم نصيبت نكنه چون اينها به تيپ و قيافه كاري ندارند ، تا به حال چندين بار خبر از اين گونه تجاوزات به خانمهاي محجبه هم منتشر شده . مواظب خودت باش و با جوانان معصوم هم كاري نداشته باش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
جدی اینو گفتی؟! جدی اینو گفتی؟؟!؟؟!؟!؟؟
ر.الف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
با سلام.
همیشه هم افراد بد حجاب دزدیده نمی شوند . بعضی مواقع هم متاسفانه فرد محجبه را ربوده اند. فقط باید گفت خانم ها سوار ماشین شخصی نشوند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
خیلی بی وجدانی میخواد اینطور قضاوت کردن,مگه دیدی چی پوشیدن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
تو گزارش حرفی از سر و وضع این خانمها بود که شما همچین حرفی میزنید.
جوانی که اینکارو کرده از نظر شما معصومه؟
واقعا متاسفم از دیدگاههی متحجرانه و مشعشعات ذهنی شما
لطفا ما رو هم روشن کنید!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
بی خیال بابا.خبر رو درست بخوون همشون مست بودن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
نکنه خودت از این جوانان معصومی؟
همین دیدگاه شماهاست که باعث این چنین رویدادهای تلخ می شود. جامعه ای که نتواند افراد فاسد را از افراد سالم جدا کند و همه به یک شکل باشند همچین اتفاقاتی از عواقب آن است
دی دی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
اونجا بودی که سرو وضعشونو ببینی ؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
کسی به جای عقل و انسانیت و شرافت گوش به فرمان توحش حیوانی باشد " جوان معصوم "نیست ، اولئک کالانعام بل هم اضل !
هلیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
درسته که این دوستمون تند رفته اند اما نمیشه گفت سر و وضع بی تاثیره. مثلا من به شخصه به خانمهای چادری که آرایش می کنند و موهاشون رو بیرون می گذارند و جوراب نمی پوشند و با عشوه راه میروند و موقع راه رفتن طنازی می کنند. محجبه نمی گم. یا دست کم عفیف نمیگم. بهتره توجه داشته باشیم که حجاب باید همراه با عفاف باشه. کسی که پوشش عرفی داره اما رفتارش عرفی و شرعی نیست نمی تونه ادعا کنه که من با وجود حجاب مصون نبودم.
با همه این احوال... گناه اون متجاوزان بی همه چیز به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست. اما نباید یک طرفه به قاضی رفت و وضع رفتاری تاسف بار خانمها رو نادیده گرفت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
این چه منطقیه که کسی که بدحجاب باشه و مورد آزار و اذیت قرار بگیره مقصر خودشه ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! با این منطق در کل دنیا (غیر از ایران) که حجاب الزامی نیست و یا اصلا وجود ندارد تمام دختران و زنان جوانش هر روز باید هزار مرتبه مورد آزار و اذیت و تجاوز قرار بگیرن!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
افروز خانم
لطفا وقتی نظر میدهید خودتان را جای این 2 خواهر بگذارید بعد نظر دهید.
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
ایشون به طنز گفت
هلیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
منطق فازی!
دوست عزیز، کسی نمیگه کسی که بدحجابه و مورد تجاوز قرار میگیره مقصر فقط و فقط خودشه... ما میگیم یکی از مقصرین هـــــــــــــــــــــــم خودشه که البته چون بیشترین ضربه رو هم همین فرد این وسط می خوره بهتره از این حیث خودش رو از دسته ی مقصرین بیرون بکشه! شما برای این که بتونید یه طرفه به قاضی تشریف ببرید دوست دارید صفر و یکی به مسئله نگاه کنید. منطق صفر و یک خیلی وقته که منسوخ شده. سعی کنید علم و دانشتون رو افزایش بدهید.
ناشناس
CANADA
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
واقعا چقدر یک فرد میتونه احمق و حیوان باشه که با شنیدن چنین خبری تقصیر را سر قربانیانش بیاندازد.
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
پس تمام ماشینهای زیبا را در پارکینک بخوابانندکسی توجه اش جلب نشود
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
بدت نیاد متاسفانه اومدی ادای روشنفکرها رو در بیاری زدی همه چیز را خراب کردی از کجا میدانی این 2 خواهر وضعشون تحریک کننده بود ؟ خود را نامطلوب میساختند یعنی چی ؟ به نظر شما مردم باید ببخشید سر تا پایشان را لجن مال کنند که نامطلوب به چشم بیان . جوان معصوم اونهم تجاوز در اوج خباثت . بابا بیخیال ترا بخدا . متوجه شیم چی میگیم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
اشتباهی مثبت دادم جوان معصوم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
ایشون به کنایه از قضیه خمینی شهر و اظهارات قاضی آن پرونده این را به طنز نوشته و به درستی هم نوشته وقتی دیدگاه مقامات قضایی کشور نسبت به تجاوز و ورود به ملک و حریم خصوصی افراد این باشه یا حد اقل اظهارات این گون انجام بشه باعث جری شدن افراد سودجو و فاسدی از این قبیل هم خواهد شد
یک وکیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
بنام خدا
سلام
انصاف و منطق رو پيشه سازيم!
درصد بالائي از اين جرائم بدليل رفتار نامناسب و پوشش آنان است.
در هر حال هتاك به شهروندان چه باحجاب يا بيحجابش بايد برخورد مناسب بشه و قاطع
بيائيد دين خدا را محور رفتارهاي خود قرار دهيم.گر من و تو اصلاح نشويم كشور اصلاح نميشود.يا حق
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
تو به اینجور آدما میگی معصوم؟ لابد انتظار داری که بهشون جایزه صلح نوبل بدن؟
میترا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
فرض کن اینطور همبوه، انسانی که قادر به کنترل کردن خودش نیست یک بیمار روانی است و باید معالجه شود... (فرقی نمیکنه زن یا مرد)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
معنی معصومیت را نمیدانی اگر کسی از انسان رباینده باگریه وزاری التماس میکند که دست یه این عمل کثیف نزند واو باخنده های وحشیانه جواب این زن گرفتار را می دهد این فرد آیا معصوم است؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
با توجه به موارد رخ داده اینچنینی در قبل یا موضوع فوق نیروی انتظامی باید با گشت زنی در جهت کنترل عبور و مرور خودروها در حومه شهرها فعال شود.
امیز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
یعنی واقعا اظهار نظر همه رو اینجوری دنبال می کنید ؟!! این که تابلوئه با کنایست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
چرا یه فکری به حال این مجردها نمی کنند.تا کی این این اخبارهارو بشنویم؟
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
ربط چندانی به تجرد نداره. مگه هرکس مجرده مجرمه؟ مسئله فرهنگیه عزیز من
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
برخی از این مجرمین متأهل هستن.به یاد بیارید نمونه هاشو بعد حرف بزنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
می خواین بدیم همه مجردها رو اعدام کنند؟راضی می شید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
برخورد با اراذل واوباش باقاطعیت بیشتروطوری شود که جرات این حوادث دیگردرکسی تصور نشود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
برادر من مشکل از برخورد نیست فکر کنم به اندازه کافی تو سایتها دیدی که چطور مثل سگ باهاشون برخورد میکنن ولی درست بشو نیست دقیقا هم علتش معلومه چون در رفع این مشکل دارن به بیراهه میرن.مشکلو باید ریشه ای حل کرد والا هیچ جای دنیا بیشتر از تو ایران با متخلفین با این شدت برخورد نمیکنن.ریشه رو رها کردند وفقط چسبیدن به برخورد.رفع ریشه ای مشکل تعقل ومدیریت میخواد که فعلا از این خبرها نیست .قرار همه چیز با چماق حل بشه اگه اینجوری باشه که به هر چوپانی هم که بگی برو مشکلو حل کن سریع میره سراغ چماق(با کمال احترام به همه اقشار جامعه از جمله چوپانان زحمتکش)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
آقای ناشناس ( پاسخ دهنده ) که که اینقدر افاضه کلام نمودی شما که بلدی یه پیشنهاد هم می دادی. چه برخوردی با اراذل و اوباش کردند کهمثل سگ بوده یک نمونه بیاور البته اگه انصاف داری ؟
ناشناس
NORWAY
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
اینها مفسد فی الارض هستند و مستحق اعدام .والسلام
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
این همه اعدام کردند مشکلی حل شد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
در جواب ناشناس||۰۹:۳۳ - ببین اگر اعدام نکنند دیگر چه شود!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
خجالت بكش
اونا يه غلطي كردن كه بايد تاوونشم بدن
اما اعدام راه حل نيست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
البته اعدام برای این انسان نما ها مجازات کمیه .
منصور نوین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
جناب ناشناس برای چی خجالت بکشه؟؟؟؟ اگه این دو دختر مورد تجاوز از نوامیس خودت هم بودن اینجوری میگفتی؟؟؟ یا خودت فریاد اعدام اعدام سر می دادی؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
بذار هروقت این اشغالها گیر خانواده خودت بیفتن بعد بگو مستحق اعدامند یا نه
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
باید زنده زنده توی آتیش بسوزوننشون.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
دست پلیس خوب ووظیفه شناس درد نکند به خانواده توسعه کنید به خودروهای شخصی سوار نشود متشکرم
وظیفه شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
پلیس خوب و وظیفه شناس اونیه که اجازه ارتکاب جرم رو نمیده نه اونی که بعد از انجام عمل مجرمانه بگرده ببینه میتونه مجرم رو بگیره یا نه . تازه بعد از اینکه گرفتش باهاش چیکار کنه؟ اعدامش کنه؟ یه مدت زندانیش کنه تا بعد که اومد بیرون خلافهای بیشتری رو که یاد گرفته انجام بده یا ازش بعنوان نیروی کمکی! در مواقع لزوم استفاده کنه؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
باید اینها را اعدام کرد. ضمنا" اذیت و آزار یعنی چه؟اگر کسی را فقط اذیت کرده باشند میترسه بگه چون فکر دیگری در موردش میکنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
عزیزم اذیت و ازار یعنی تجاوز جنسی
ساسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
آزار و اذیت یعنی چی؟ ممکنه یکی ترجمه کنه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
اگر در آمریکا یک دهم این اتفاق افتاده بود صدا و سیمای میلی همه بخشهای خبری یا غیر خبری را به آن اختصاص می داد. مرحبا به سکوتتان
مهمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
مگر در آمريکا اينهمه نقض حقوق بشر نمی شود که مسائل فرهنگی و دينی مارا چماق می کنند و دائم از نقض حقوق بشر در ايران درم می زنند . مسئله فساد را نبايد دائماً در جامعه پراکنده نمود چرا که شيطان صفتان جريح تر شده و به خاطر شهرت کثيفشان بيشتر به اين مسائل دامن می زنند و فساد به افساد تبديل می شود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
نخیر عزیز من شیطان صفتان در جامعه ی حال حاضر ما به افراد سالم صدمه می زنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
مهمان جان این همه پنهان کاری کردید و به خانواده اطلاع رسانی نکردید نتیجه اش شده این.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
چه صراحتی؟کاش مسئولان ما هم با صراحت حرف میزدن
مهمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
اين صراحت نيست اين بی حيايی و پررويی و حيوان صفتی ايست .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
اعدام بهترين راي دادگاه براي اين شيطان صفتان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
باید اعدام شوند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
اعدام راه حل نيست
راه حلش ميتونه سلب كواهينامه رانندكي به مدت 2سال و 2 سال كار اجباري در مناطق محروم و غيره باشه اينطوري تا ابد ياشون نميره كه اَزار مردم جه تاووني داره
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
ای جانم، خسته میشن. اگهمن بودم اردوگاه کار اجباری مادام العمر
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
کار اجباری بهترین ایده است ما معادن زغال خوبی داریم که میشه اینها برن توش کار کنن. البته به عنوان زندانی.
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
بااعدام آنها دست عبرتی برای دیگران میشود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
حیف اعدام بشوند و زودی از این زندگی خلاص بشوند. اگر به جائی تبعید بشن و یا در یک اردوگاه کار اجباری باشند روزی صدبار دعا می کنند که کاش اعدام شده بودند. به نظرم اعدام خیلی مجازات کوچکی هست برای این افراد. این افراد باید حالا حالاها با کار سخت زندگی کنند( باید زنده بمونند ولی زندگی نکنند) تا بفهمند که اون دختری که از این موضوع آزار دیده چه حسی تا پایان عمرش خواهد داشت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
تجاوز به عنف حکمش اعدام است البته اگر معلوم نشود که قبلا با این دخترها رابطه ای داشته اند چون مع الاسف فعلا اوضاع ازنظر دوست دختربازی و دوست پسربازی خراب و خرابتر شده
دید تا نوک دماغ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
دوست عزیز بنظرت کی و چی باعث راه افتادن این بساط شده؟
چند نفر رو تا حالا اعدام کرده اید نتیجه اش چی بوده ؟ فساد و فروش مواد مخدر ریشه کن شده؟
یک کمی پات رو از مملکت بذار بیرون تا ببینی مردم جاهای دیگه چطور در کنار هم زندگی می کنن و اینقدر هم فاسد ندارند.
زارع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
اگر چه ریشه این اعمال در مسایل فرهنگی اجتماعی وتربتی افراد است ولی اگر مطبوعات مسوولین امنیتی مسوولین قضایی کشور افراد جدی ودلسوزی باشند وبا این متجاوزین برخورد شدید شود در کوتاه رین زمان این معضل رفع میشود وقتی که مطبوعات ما این مفسده هارا صرفا ازارو اذیت عنوان میکنند.(لابد به توصیه مقامات تاعمق ناامنی در کشور مشخص نشود)ومسوولین قضایی نیز با اینگونه جرایم برخورد شدید نمیکنند این مایب ه تنها برطرف نمیشوند که گسترش هم خواهند یافت .مجرم باید مرعوب شود تا ریشه جرم کنده شود .
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
هیچ میدونید چرا این خبر به سرعت جزو پر بیننده ترینها شد؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
خب پول ندارن ازدواج کنن بهشون فشار میاد مجبورن از این کارا کنن. همه که امکانات فضا نوردی ندارن.
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
آقا من 32 سالمه پول هم ندارم ازدواج کنم، مجردم. دلیل نمیشه که کار خلاف بکنم. مگه انسانیت و وجدان و اخلاق ندارم؟ پس فرق حیوان و انسان چیه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
ایشان هیچ فرقی بین خودشان و امثال خودشان با حیوان قائل نیستند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
با نظر ناشناس 32 ساله موافقم آفرین
امير
UNITED STATES
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
جامعه هم مثل يك ساختمان مسكونيست ويكي از واجبات ان توالت است . اگر تعدادي دستشويي عمومي باشد .اين مسايل پيش نمي ايد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
آورين!..آورين!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
منظور دوستمون سامانكده است بخدا سامانكده بازهم كمي سر و سامان ميده البته منظورم به اين دو خانم نيست اين كاري كه چهار تا جوان كردند مستحق اعدامند حتما اهلش نبودند كه شكايت كردند ولي براي جلوگيري از فساد سامانكده يه مسكن ميتونه باشه .
افروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
اگر آشپزخانه و منزل شما تمیز است به قیمت عفونت هکتارها زمین در خارج از شهر است که البته زمانی محل زندگی گیاهان و حیوانات بسیاری بوده است پس اگر شما بخواهید امنیّت و سلامت زندگی خود را از ویرانی گوشه و کنار به عاریت بگیرید, بی ارزش است و دیر یا زود گریبان خودتان یا فرزندانتان را نیز خواهد گرفت.
آیا تحمل خدمت رسانی نوامیس خود در این مکانهای عمومی را داریم؟خیر؟پس چه کنیم؟
"شاخه های فرهنگ و هنر را چون بلور در دست حفظ کرده و گسترش دهیم تا روحمان از هر چیزی به اعتدال تغذیه کند"
ناشناس
KUWAIT
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
این همه اعدام کردند کی عبرت گرفت ها؟؟؟
بگیرن بد حجابارو اعدام کنن بهتره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
بگیرن همه رو اعدام کنن بالکل راحت می شیم دیگه
مرضیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
خانوم افروزاصلامنظورتون رونفهمیدم ،جوانان معصوم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ازماست که برماست.
افروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
بنظر شما پس از سالها تبلیغ و ترویج اخلاق در جامعه امّا بروشهایی که مشاهده فرمودید,امنیّت اخلاقی بیشتر شده ؟
وقتی بزرگان ما همواره در امور مختلف به تلطیف نمایی تعریف مشکلات و پاک کن بدست بدنبال صورت مسئله ها بوده اند ,ما چرا با تغییر تعاریف اخلاقی و ارزشی یک شبه ره صد ساله نرویم؟
وطن پرست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
این اعمال در تمامی جوامع بشری نامطلوب و ناپسند می باشد. بنظر می رسد باید ریشه چنین خلاف ها را پیدا کرد و به حل آن پرداخت. واقعیت این است که باید نیازها را با توجه به شرایط حل کرد. اگر چنین کردید، باید متخلفان را به اشد مجازات یعننی اعدام محاکمه کنید.
داوود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
اگر دو خانم پوشده بودن یا در محله های امن رفت و آمد داشتن وجربزه داشتن خیلی راحت میتونستن جلوی این اتفاقو بگیرن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
میشه عناوین محله های امن رو مرقوم بفرمایید؟ یکی محله رییس جمهور . دیگه...
سعید
CANADA
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
شما این دو خانوم رو دیدید که حرف میزنید؟
ببخشید یعنی از دید شما یک مرد یک موجود بی اختیار در مورد غرایز جنسیشه؟ یعنی هر وقتی به کسی تجاوز میشه مقصر قربانیه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
روبروی پاساژ مهدی در شهر ری یکی از شلوغترین محل های شهر ریه... بعدم اگه متنو خونده باشید ستاره حمله صرع داشته... سوار شدن برن بیمارستان... جریزه؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
نتیجه این همه اعدام همینه . چاره کار این نیست وباید فکر دیگه ای کرد
اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
اگراعدام نکنندوضع خیلی بدترازاینها خواهدشد, همانطوریکه اگردست دزدهاراقطع میکردند, دزدیهاخیلی کم میشد,ولی متاسفانه الان دزدهابعداززندان,وآزادی ازآن دزدیهای بدترو سنگینتری مرتکب میشوند,پس اعدام باعث کاهش جرم میشودونه ریشه کن کردن آن.پس بهترین راه حلها میتونه باشه,البته عمل به حرف آیت الله طالقانی شایدبهترین راه حلهاست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
معلوم نیست که به چند نفر دیگر تجاوز کرده باشند اکثر افرادازترس ابرویشان به نیروی انتظامی اطلاع نمیدهند پس اعدام برایشان کم می باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
گشت ارشاد لطف کنه بجای گیر دادن به دو نفر که توی کافی شاپ وسط شهر دارن صحبت میکنن به موارد اینچنین ی رسیدگی کنه
هنوز ماجرای خمینی شهر از یاد مردم نرفته
غزل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
دست پلیس وطیفه شناس درد نکنه .دراین کشور همیشه پلیس عالی عمل کرده .امیدوارم این 4 تا کفتار اعدام شن و اصلا موافق دلسوزی و روشنفکری عده ای نیستم که نمی تونن خودشونو به جای اون دو دختر بیچاره بذارن
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
پلیس حساسیت لازم را ندارد باید از لحظه سوار کردن وتهدید با چاقو جلویش را می گرفتند نه پس از تجاوز و هتک حرمت . خدا مرگمان دهد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
از كي تا حالا جوانان معصوم ميشينن تو باغ متروكه به صرف عرق و مواد مخدر و منتظر ميشن دوستانشون طعمه براشون بيارن .

افروز : تقصیر خود این خانمهاست که با سر وضع تحریک کننده وارد اجتماع اسلامی شده اند.
اگر خود را به اندازه کافی نامطلوب میساختند ,هیچگاه جوان معصوم را وادار به گناه نمیکردند.
افروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
دوست من تند نرو. یک مدّت که حرف حساب برای این سایت فرستادی و دیدی که از ترس در پنجرهیشان چاپ نکردند,یاد میگیری کجا را نشانه بگیری که به کجا بخورد !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
اگر کشور اسلامیباشد مطابق دستورات اسلام با انهارفتار شود.ولی متاسفم که فقط سم اسلام را یدک میکشد
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
درسته که من خودم مجردم و 50 سال دیگه مجرد هم بمونم ازین غلطا بامید خدا نمیکنم ولی همه که یجور نیستن باید مشکل ازدواج اساسی حل شود و وام ازدواج چند برابر شود
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
ما فقط اسم اسلام رو داریم و دیگر هیچ.
فرض کن اینا رو هم اعدام کردن. بازم از اینجور موارد پیش میاد (خدا نکرده). با اعدام فقط صورت مسئله پاک می شه. اما مسئله حل نمی شه. مرحوم آیت اله بهشتی می گفت جامعه علاوه بر مسجد توالت هم میخواد. وقتی محل ارضا جوان ازش گرفته بشه گناه و جر میاد تو خیابون
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
در جواب ناشناس 08:02
اگر جای خانواده این دو دختر هم بودی حاضر بودی از اعدام دست برداری
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
من ناشناس 08:02 نیستم
در جواب تو دوست عزیز اگر حکم دادگاه حبس ابد باشه برای اینها، بله من حاضر بودم.
مرضیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
خاک بر سر همچین جوانان ما .بروید مث جوانان زاپن چین اختراع کنید کتاب بنویسید بروید ویکتور هوگو بشید انیشتین بشید عشایرای بی فرهنگ تازه بدوران رسیده الگوی اخلاقیتان مایکل اسکافیلد باشه که واقعا میتونی بفهمی از چه خانواده ای هستش .این بدبختیا ماله اینه پدرومادر پول حروم وارد زندگی میکنن.درضمن یکی نیست به این خانمها بگه اخه انجلینا جولی هستید تیپ میزنید یا هیلاری داف یاجنیفر لوپز کی هستین اخه. خودتونو عروسک خیمه شب بازی نکنید... براخودشون وخانوادشون متاسفیم
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
عشایر ذخایر انقلاب است.
مشکل از خودتونه میخواید ادای روشن فکرا رو در بیارید به دام می افتید.
جوانانان عشایر ما در زمان جنگ دینشان را به وطنشون ادا کردند ودر حفظ ناموس و آبروی کشورشان تا آخرین قطره های خونشان ایستادند.
در ضمن الگوی ما جوانان عشایر ائمه اطهار س و دانشمندان و سرداران رشید اسلام وایران می باشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
برای خانم ها متاسفم که با پوشیدن لباسهای نامناسب جوانان را به چنین کارهایی وادار میشوند
اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
گشتهای منظم پلیس بصورت عادی در سطح شهر,موجب ترس اراذل شده و امنیت بیشتری رادرجامعه ایجادمیکند.
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
اولئک کالانعام بل هم اضل
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
بنده قصد بی احترامی به کسی رو ندارم..دوستان از رو تعصب حرفی نزنید این مملکت قانون داره و قاضی پرونده خودش میدونه چه حکمی بده و چه تصمیمی بگیره.
دوستانی که میگن حجاب یا میگن امنیت در کشور نیست به نظرم کاملاً در اشتباهاً همونطور که میبینین چطور پلیس در پیگیری تلاش میکنه در امنیت هم بیشتر تلاش میکنه!
بچه که بودیم تو کلاسهای دینیمون یه چیزیو یادمون دادن هیچوقت فراموش نمیکنم.روزی که اون دنیا ازمون بازخواست میکنن ما میگیم شیطان این کارو کرده ولی جواب اینه که همه ی کارها و گناهان دست خود انسانهاست ..شیطان فقط تحریک کنندست.
نظر شخصی من اینه که حتی اگه این دو زن جوان نوامیس من هم بودن به اونها میگفتم شما وقتی دو جوان در یک ماشین شخصی دیدید به هیچ عنوان سوار نشید. در این مملکت تو یه خیابون شلوغ ایران با مردم ایرانی غیرتی زیادی مثل من و شما و وجود پلیسهای فعال کسی جرات نداره به زور یکی رو سوار کنه .
هر کاری رو باید کاردانش انجام بده اگر تصادف کردیم آمبولانس... اگر نشد, تاکسی شهری...نشد یکی که بشناسینش.
کدام جوان مستی میتونه اینطوری رانندگی کنه!اگر میتونه کدام زن جوانی که اینقدر روش تعصب دارین مست بودن 2 جوان رو تشخیص نمیدن سوار ماشینشون میشن!!اگر تو شوک بودن متوجه نشدن اطرافیانی که میگویند با اصرار آنها سوار شدند آیا بقیه هم نباید میفهمیدن؟؟ من که پسرم اگر سوار یه ماشین شخصی بشم زود شماره پلاک اون رو میگیرم اس ام اس میدم به یکی اگه اتفاقی افتاد پیگیری کنن.یعنی اینقدر جامعه بی خیالی داریم دو دختر جوان بدون امنیت رو سوار ماشین 2 پسر جوان کنیم بگیم برو چرا یه پسر جوان نه؟ یا یه مرد مسن؟
بیمارستان؟اگه بقیه هم تو شوک بودن امکان نداره چون میگن تصادف سطحی بوده!!با این حساب آیا واقعاً بقیه ایی در کار بود؟
نظرم اینه که صورت مساله فرق داره یعنی تصادف ساختگیه و خودشان با لبخند و دلربایی سوار شدند(ربطی هم به حجابشان ندارد) و پسر ها هم آنها را به چشم دیگری نگاهشان کردند ولی باز هم مرتکب گناه نا بخشودنی شدند که باید مجازات شوند!!
باز هم اگر حرف اشتباهی زدم از همه عذر میخوام...فقط نظر شخصی بود که بهش اعتقاد دارم!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
اصلا این اتفاق ربطی به حجاب نداره مسئله اینه که جامعه عاری از امنیت شده، مسئول این همه بی امنیتی رو باید اعدام کرد نه این اراذل رو یا به قول بعضیها این بی حجابها رو، خوبه حالا همیشه بهانه ای برا کارای پست اراذل داریم اونهم بدون اینکه بدونیم یا اصلا چیزی حالیمون بشه فوری می ریم سر بی حجابیه قربانی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
اعمال شنیع این جوانان به هیچ وجه قابل بخشش نیست اما اینکه بعد از تجاوز ، این دو دختر رو نکشتنشون خودش جای سوال داره و اگه به خاطر مسایل دیگه نبوده و صرفا به خاطر اون بوده که دلشون به رحم اومده و گفتند علاوه بر تجاوز ، گناه جنایت رو نیز مرتکب نشن به نظر من آنان رو مستحق تخفیف مجازات می کنه چون در واقع براساس قوانین ما جرم آدم ربایی و تجاوز به عنف اعدام است و اونا هم این موضوع رو می دونستن و برای اینکه گیر نیفتن می تونستن قربانیان این تجاوز را سر به نیست کنند و شاید اینطوری به این آسانی گیر هم نمی افتادند. در هر حال امیدواریم که مسوولان ذیربط راه حل موثری را برای برچیدن و یا دست کم کاستن از اینگونه حوادث در جامعه به اجرا گذارند و از سویی خود مردم نیز باید موارد احتیاط را رعایت نمایند.
ناشناس
MALAYSIA
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
آورین بر شما
افروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
اعدام به هر شکل و به هر دلیل ارزش انسان در جامعه کاهش میدهد وچیزی اسفبارتر از این برای بشریت ممکن نیست.
این گونه افراد همانند دیگران از این آب و خاک سهم دارند ولی چون قابلیت استفاده صحیح از دارایی های بالقوه یشان را ندارند باید در طولانی مدت تحت کنترول بوده و رفتار درمانی شوند.
فراموش نکنید که تا چند سال پیش فرقی در معصومیت لبخند این پسران و دختران نبوده است.ضعفهای جامعه ما از عده ای شکار و از دیگران شکارچی میسازد.
اگر قادر به کنترول مرزها از جهت ورود مواد مخدّر و مشروبات الکلی نباشیم ,اگر بی محابا به ازدیاد فرزند و مصرف دخانیات و بی احترامی به طبیعت و حقوق آیندهگان مشغول شویم ,چگونه میتوانیم انگشت اتّهام را براحتی به هر سمت و فردی دراز کنیم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
دوستان عزیزمسائل جنسی تبدیل به بیماری های روحی وروانی وحشتناکی درجامعه شده است که اعدام دیگرجوابگونیست چندسال است که درایران متجاوزان درملاعام اعدام می شوند؟آیانبایددراین مدت این مسایل کم می شد؟عاقلانه بیندیشیم راه حل اشتغال ورفع فقراست نه چیزدیگر
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
درسته که من خودم مجردم و 50 سال دیگه مجرد هم بمونم ازین غلطا بامید خدا نمیکنم ولی همه که یجور نیستن باید مشکل ازدواج اساسی حل شود و وام ازدواج چند برابر شود
ناشناس
ECUADOR
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
در تمام دنیا فساد وجود دارد باید فرهنگ سازی شود
دختران حتی زنان نباید سوار برماشینی شوند که هویت صاحب آن مشخص نیست
متاسفانه ما بارها این اخبار را شنیده ایم
اما باور نمیکنیم برای خودمان نیز پیش می آید
كاميار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
فقط اعدام. در ضمن اينو يادمون باشه كه محمد ص ميگه با زنان مردم با عفاف رفتار كنيد، تا با نواميس شما هم با عفاف رفتار بشه. مطمئن باشيد اين حيوانات انسان نما نتيجش رو در اين دميا و ان دنيا خواهند ديد.
hajiagha
CANADA
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
تو کانادا هم بد لباس می پوشند آدم می ترسد زن ایرانی بگیرد این جا
عبداله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
ضمن تشكر از پليس كه وظيفه قانوني خود را در كمتر از يك هفته به نحو احسن انجام داد از قوه قضائيه هم انتظار ميرود در اسرع وقت رسيدگي نمايد نه اينكه چندين سال به طول انجامد و بعد هم معلوم نشود كه چه حكمي صادر گرديد تا افراد شرور و مزاحمين نواميس جرات نكنند به كارهاي خلاف شرع روي آورند . اين مشكل هر آن ممكن است براي يكي از اعضاي خانواده ما بوجو د آيد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
اگر خانه عفاف راه می افتاد شاهد بردن ناموس مردم با این شدت نبودیم
جوان تشنه است و می بایست جایی باشد که خودش را خالی کند وگرنه یا کنار خیابان سوبله می ایستد تایک دختر را با میل خودش سوار کند و یا اینکه وقتی بهش فشار می آید هر کس را بتواند این بلا را سرش می آورد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
حالاهیچ مشخصاتی ازوضع ظاهری این دخترهامشخص نیست یاروتمام گناه هارا میاندازه به گردن ایشان.
اگربه قول آن کاربرعجول ومحترم ،تنهاوضع ظاهری آنان
تحریک آمیزبوده وموجب این
عمل وحشیانه شده .ازایشان
میپرسم:آجوانانی که درغرب
آفریده می شوند خداوندآتهارااز
جنس دیگری آفریده،که باآن محیط اجتماعی وپوششی که
بانوانشان دارند،هرروزبایدمیلیونهاازخبرهادرصفحات حوادث دیده شود درصورتی این طور نیست
دربساط نکته دانان خودفروشی شرط نیست
یاسخن دانسته گوی،ای مردعاقل یا خموش
ر
افروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
در بساطم شر بیافروزد,گر نباشد گرم نیست
این سخن بس نکته ها باشد,آنکه داند سرد نیست
آزاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
حق با خانم افروز است اگر ما به قدر کافی بوی گند می دادیم و سرو لباسمان بد ریخت و غیر جذاب بود هیچ جوان معصومی دلش نمی آمد به ما نگاه کند چه برسد به تجاوز!
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
زودتر اعدامشون کنید تا حالشون جا بیاد و دیگه کسی ازین غلط ها نکنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
خاک تو سر اون جوونی که میگه بیخیال اونا مست بودن آخه ابله آزادی میخواین که تو خیابون مست کنین به جون دختر مردم بیفتین،
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
من اگه جای اونا بودم بد تر از اینا رو سرشون می اوردم کسی که حجاب نداره بدتر از این باید سرش بیاد
ناشناس
UNITED STATES
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
روانپزشک این جور جاها بدرد میخوره
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
وفتی شماکه یه خانمید این حرفومی زنید که این اوباش معصومن دیگه ازبقیه چه انتظاری میشه داشت
یه کم فکرکنید
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
وفتی شماکه یه خانمید این حرفومی زنید که این اوباش معصومن دیگه ازبقیه چه انتظاری میشه داشت
یه کم فکرکنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
من همه نظرات رو خوندم اما باید بگم این جوونا وقتی مست و پاتیل میشن هیچی حالیشون نیست اون خانوما تو شرایط بدی بودن و گفت که ستاره سرع داشته و مجبور بوده برای جون خواهرش سوار ی ماشین بشه
اون احمقام از فرصت استفاده کردن و...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
من خارج نرفتم. اما فکر نمی کنم هیچ جای دنیا در برخورد با موضوعات اجتماعی این قدر تفاوت نظر باشد. به نظر من کار اون چهار تا جوون کاملا غلط بوده و باید تاوان پس دهند اما اگر این افراد به خاطر ارضاء نیاز جنسی این کار را انجام دادند به نظر شما راهی بهتر از این روش بلد بودند یا نه؟ باز هم می گم که اونها باید به شدت مجازات شوند چون با زور و بدون رضایت کار خوشونو انجام دادند.
در ضمن یک جواب برای افرادی که می گن ظاهر خانم ها بد بوده. آخه اگه به این چیزا باشه که در کل کشورهای غیر از ایران و افغانستان باید هر روز شاهد تجاوز باشیم.
قبول کنیم که ما جوون های ایرانی بد بزرگ شدیم. توی بد فرهنگی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
فقط اعدام حقشونه عوضیها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
لطفا منفی ندید چون تا وقتی در حل مسائل اقتصادی و اشتغال و تامین حداقل مایحتاج زندگی افراد و فرهنگسازی از طریق آموزش و پرورش و دانشگاهها و بهزیستی کم کاری وجود داره این بهترین راه حله!!!
l v
KUWAIT
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
من هم موافقم اگر خانم های جوان پوشش مناسبی داشته باشند اینطور وقایع اتفاق نمی افته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
واقعا؟ شما با این عقاید بهانه دست خلافکارها می دید که هر کاری دلشون میخواد با خانمها بکنند.
زینب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
خدا اشون نگذره چقد کثیفن
بینام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
اعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدام.اعــــــــــــــــــــــــــــدام. اعدامشان کنید.مفسدین فی الارض راتاخدا خشنود شود
فرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
من فکر نمی کنم خدا از اعدام انسانی خشنود شود.خدای من که خوشحال نمیشه.
تا وقتی با کفش کسی راه نرفتیم چگونه میتوان به لنگیدن او معترض بود؟
مجله فرارو