bato-adv
کد خبر: ۱۳۲۷۷۴
رئیس سازمان پزشکی قانونی:

"ضرب و شتم عامل مرگ ستار بهشتی نیست"

رئیس سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه هنوز در مورد پرونده فوت ستار بهشتی به جمع بندی نهایی نرسیدیم، گفت: در مورد بیماران قلبی ممکن است در اثر استرس قبل از بازجویی هورمون هایی در بدن ترشح شود که باعث آریتمی قلب می شود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۹ آبان ۱۳۹۱
رئیس سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه هنوز در مورد پرونده فوت ستار بهشتی به جمع بندی نهایی نرسیدیم، گفت: در مورد بیماران قلبی ممکن است در اثر استرس قبل از بازجویی هورمون هایی در بدن ترشح شود که باعث آریتمی قلب می شود.

دکتر احمد شجاعی در گفتگوی اختصاصی با مهر، اظهار داشت: بر اساس آزمایشات انجام شده روی جسد ستار بهشتی هیچگونه آثار خفگی و سم در بدن وی پیدا نشد و از نظر ما این فرد بر اثر مرگ طبیعی جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: البته ممکن است این فرد بر اثر استرس های وارد شده جان خود را از دست داده باشد چرا که قبل از مرگ نیز قرص قلب مصرف کرده است.

این دسته از متهمان وقتی قرار است مورد بازجویی قرار بگیرند دچار استرس می شوند که این استرس هورمون هایی را در بدن ترشح می کند که باعث آریتمی قلب می شود.

رئیس پزشکی قانونی در مورد کبودی های روی بدن این فرد گفت: ممکن است کبودی هایی روی بدن او بر اثر ضرب و شتم باشد اما این کبودی ها نمی توانند عامل مرگ باشند.

وی در پایان گفت: نتیجه قطعی آزمایشات در مورد علت اصلی مرگ طی روزهای آینده اعلام می شود اما از نظر ما این فرد به مرگ طبیعی مرده است. در آزمایش های سم شناسی نیز مورد مشکوکی پیدا نشده است. البته منتظر جواب چند آزمایش دیگر هستیم تا به جمع بندی نهایی برسیم.
bato-adv
یه انسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
دهتور خسته نباشی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
من هم نظری ندارم
از علی آموز اخلاص عمل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
برای کسایی که میخوان کامنت بزارن و برای اونهایی که مرگ این جون و گزارش یا تایید کردن و خدای ناکرده براشون افکار عمومی مهمه!پیشنهاد می کنم نمی خواد به خودتون زحمت بدین . فقط کافیه به کامنتای پیش رو که سایت محترم فرارو گذاشته یه نگاهی بندازید. خواهید دید که چه قدر مردم گزلرش شما را باور کردند. شجاعت اعتراف به اشتباه را داشته باشید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
سوگند بقراط کجاست ؟؟؟؟؟؟ آقای دکتر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
من هيچ نظري ندارم !!!
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۹۴
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
خب میگن که کبودی ناشی از ضرب و شتم وجود داره اما باعث مرگ نیست!
آیا ممکن نیست بر اثر ضرب و شتم شخص دچار استرس شده باشه و پس از اون هورمون هایی در بدنش ترشح کرده باشه که باعث آریتمی قلب بشه؟؟!
مملي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
ايشان بعد از ارائه نصايح دوستان دچار شرم ساري بسيار شده واحتمالا از خجالت فوت شده نشنيده ايد طرف ميگه مردم از خجالت؟
Mehbod
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
ظرف چند روز گذشته ، در پی گزارش های متناقض مقام ها قضایی ، نظامی و تقنینی خبر های مربوط به مرگ ستار از روی خبرگزاری برداشته شده و حالا هم کم کم دارند قضیه رو لوث می کنند . این بنده خدا انگار نه خانواده ای داشته که با اونها خبرنگاران بتونند مصاحبه ای بکنند ! این بنده خدا صرف نظر از هر عقیده و مرامی که داشته یک انسان بوده ! سالم و سرحال رفته بازداشتگاه و جناز اش رو تحویل خانوادش دادند و گفتند خفه بشید ! حرفی نزنید !واقعا شرم آوره !!! یه نگاهی به کامنت های منفی مربوط به مطالب مرتبط به امامان و اسلام بیاندازید ! ضربه ای که به اسلام در این چند دهه از جانب این آقایان زده شده در طول تاریخ نظیر نداره !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
شك داشتين؟!!!
تیراژه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
بابا دستخوش!
فرزاد
UNITED STATES
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
حتماً فوت ایشان بدلیل نوازش بیش از اندازه بوده نه ضرب و شتم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
پس به تاریخ پیوست
ارباب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
راضي به زحمت نبودیم بخدا.. فقط اگه ممکنه بفرمایند استرس منجر به مرگ چطوری القا میشه...؟ یعنی با حرف و موعظه طرف استرس منجر به مرگ میگیره ؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
مادر من در سن 81 سالگي در بيمارستان فوت كرده بود پزشكي قانوني علت مرگ را كه طبيعي ذكرشده بود قبول نكرد و گفت اصولا مرگ طبيعي نداريم بيمارستان بايد گزارش كامل مرگ را بدهد حالا چطور است كه جوان 35 ساله سر و مر و گنده و قوي هيكل به مرگ طبيعي ميميرد يعني چه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
واقعا احسنت گل گفتی
لام کاف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
این جوان مرگ طبیعیش رو نگه داشته بود برای زندان اون هم برای یک اتهام سیاسی تا دشمنان بتونند از اون استفاده سیاسی کنند
عوامل استکبار چه توطئه هایی در آستین دارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
ممکنه مننزیت داشته!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
حالا شما اسمشو هر چی می خواید بذارین. مهم اینه که اون سالم دستگیر شده و حین بازجویی فوت شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
مگه قرار بود مقصری هم پیدا شود؟ از اول همه میدونستیم که ایشون ییهو خودش فوت کرد..یا مننژیت شد..یا هر چیز دیگر...,وگرنه غیر ممکن است که نیروی انتظامی حتی دستش بهش خورده باشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
ماست مالیزاسیون
alio
GERMANY
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
khoda ra shokr. be soorate tabiai mordeh ast. dorost mesle koshtehaye kahrizak. in aghaye pezeshkiye ghanooni khodash harfe khodash ra bawar mikonad. sherafate pezeshki koja raft
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
خیلی ممنون، از قبل هم مشخص بود همه بی گناه هستند فقط متوفی گناهکاره؟!!!!!!!!!!
واقعا که چی میشه گفت ازین همه عدالت و مهرورزی......
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
با سلام
از اولم معلوم بود به مرگ طبیعی فوت شدن ایشون.فرارو خیلی بدی که فکر می کردی زیر شکنجه فوت شدن.اصلا مرگ درگذشتگان کهریزکم طبیعی بود .دیگه حرفی نباشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
وقتی متهم ردیف اول کهریزک به جای محاکمه پست میگیره ........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
به صراحت بفرمائيد اگر متوفي به زندگي عادي خود ادامه مي داد هم به مرگ طبيعي فوت مي كرد شما كه متخصص هستيد اگر در بيان واقعيت بي طرف نباشيد تاوان سختي را پرداخت خواهيد كرد.شك نكنيد.
دکتر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
کامنت منو چرا نذاشتی فقط گفتم جواب رو ما از قبل داشتیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
من مطمئن بودم به مرگ طبيعي مرده !!!!!!!! شك نكنيد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
اينجاست كه بايد گفت مرگ دست خداست و بعضيها فقط وسيله هستند و شايد حتي وسيله هم نباشند!!! خودش مرده كه مرده چرا اوضاع كشور رو سياه نشون ميده؟ مي‌خواستي بميري تو خونه خودت مي‌مردي!!
من فكر كنم مي‌خواسته سياه نمايي كنه كه مرده!!
حسین
UNITED KINGDOM
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
این مرگ طبیعی چه ویروسی داره که تو بازداشتگاه ها شیوع پیدا کرده؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
من مطمئن بودم نتیجه طوری خواهد بود که همه شاخ دربیارن...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
خجالت هم خوب چیزیه! مثلا این پزشکه! اگر بر اثر ضربه مغزی باشه چی؟ چون خفه نشده پس خودش مرده! پزشکی قانونی قرن 21!
مصطفی
UNITED ARAB EMIRATES
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
بابا بنده خدا خورده به در و دیوار فوت کرده، چرا شلوغش می کنین !!!
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
اگر به مرگ طبیعی فوت کرده بود پس چرا اینهمه بگیر و ببند و چرا به خانواده اجازه تشییع و عزاداری ندادند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
كمي بيشتر بررسي كنيد احتمالا خودكشي كرده باشه!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
احتمالا اون خدا بیامرز همانند بقیه با سر به باتوم عوامل زندان حمله نموده است!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
"ضرب و شتم عامل مرگ ستار بهشتی نیست" !!!
پس چی بوده؟
چی در مورد افکار عمومی فکر کردید...
الله لا یحب الکاذبین
قل الحق ولو کان مرا
خداوندا به فریادمون برس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
خداوندا مپسند!
ناشناس
UNITED ARAB EMIRATES
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
chera afrade bimar miran zendan ta oonja bemiran va bazjooyan e aziz ra dochar e zahmat konand?
کچل
UNITED STATES
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
اگر در حضور وکیل و رعایت حقوق قانونیش بازجویی میشد شاید این استرسها کمتر میشد. وهزار اگر دیگه که باید بازجویی که رعایت نکرده را قصاص کرد تا دیگران تکرار نکنند.
ناشناس
UNITED STATES
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
ما كه از اول گفتيم به مرگ طبيعي مرده، اين همه وقت نمي خواست
دینیار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
یه چیزی تو مایه های مننژیت
پویا
UNITED STATES
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
من که یاد پزشک فقید درمانگاه کهریزک افتادم ، ایشون هم قبل از این اعلام نظر حتما خاطره این پزشک در ذهنشون تداعی شده!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
به جمع بندی نهایی نرسیدیم،... و از نظر ما این فرد بر اثر مرگ طبیعی جان خود را از دست داده است!!
سرلشکر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
به علت کهولت سن فوت شده پس حتما!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
آقای دکتر با توجه به اینکه شما فرموده اید ستار بهشتی داروی قلب مصرف میکرده و همچنین با توجه به این فرمایش شما که کبودی های روی بدن ستار میتواند نشانه ضرب و شتم باشد آیا ممکن است همان بازجوهای بیرحمی که ان کبودی ها را بر بدن مرحوم ستار بهشتی نشانده اند در مقابل التماسهای ان مرحوم که تقاضای دکتر برای رسیدگی به وضعیت قلبش میکرده بی تفاوت نشسته و مشغول ارشاد ایشان بوده اند تا جایی که مطمئن شده اند فوت شده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
اصولا همهء تقصیرها متوجه ستار بهشتی است که مسبب همهء این شک و تردید ها شده و عده ای را از خواب و خوراک انداخته!!!!
ناشناس
POLAND
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
و افکار عمومی هم باور کرد!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
ببخشید این افکار عمومی یعنی چی؟
می خورند؟ می پوشند؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
من فكر ميكنم بالشي كه براي اين مرحوم در نظر گرفته بودند سفت بوده. باور كنيد حتما تقصير بالش بوده. قلبش هم به اين خاطر گرفته بوده كه توقع اين همه مهرباني را يكجا نداشته.
رحمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
گزارش پزشكي كهريزك به خاطرمان آمد... من‍ژيت ومرگ مشكوك پزشك كهريزك .... مرتضوي وباقي ماجرا...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
خوب اینجوری که از این هورمون های محترم برمیاد هر کی میره زندان باید بمیره...
دوستی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
ین دسته از متهمان وقتی قرار است مورد بازجویی قرار بگیرند دچار استرس می شوند که این استرس هورمون هایی را در بدن ترشح می کند که باعث آریتمی قلب می شود.

کدام دسته ؟ کدام اتهام دکتر؟ قرص قلب؟!! قرص قلب یعنی چه؟؟ مگه شما پزشک نیستی ؟اقای دکتر مگه استرس یکجا ادم رو می کشه ؟ مگه تو یک بازجویی چه خبره که استرسش اینقدر زیاده که باعث مرگ میشه ؟ خوب اجاز بدین ما بیام از متد های علمی شما یاد بگیریم. بابا ما که جیگر نیستیم راستش رو بگید.
arash
AUSTRALIA
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
در مورد کهریزک هم گفتن به خاطر مننژیت فوت شدن که بعد دکتر جوان که علت مرگشون رو شکنجه تشخیص داد دیدیم چی شد !!! یعنی عدالت همینطور موج میزنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
احتمالا پرخوری عامل مرگ بوده باشد
صدای حق1
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
آقای دکتر آن دنیا هم هست!!!!!
):
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
این آقای دکتر شما اگه به اون دنیا باور داشت که ...
ناشناس
NETHERLANDS
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
حتما حتما ... ما همه باور داریم که کسی در بازداشتگاه کشته نمیشه و همه به مرگ طبیعی میمیرند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
با اين حساب حتما"نوازش بيش از حد عامل مرگ ايشان بوده!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
اصلا چرا گرفتنش؟
آیا کسی را می گیرند قبل از بازجویی نباید مریضی را بررسی کنند؟ یادمان باشد تمام مریضان قلبی که می گیرندشان چون در بازجویی استرس دارند باید بمیرند... این یک یافته جدید پزشکی است که باید جایزه به آن تعلق گیرد.
خدا ما را از شر شیطان نگه دارد برای یک پست بی ارزش دنیا از همه چیزمان می گذریم... ارزش دارد..
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
ببینم دکی الان شما هم"در اثر استرس قبل از بازجویی هورمون هایی در بدن ترشح شود که باعث آریتمی قلب می شود"شدین؟
ناشناس
KUWAIT
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
مننژيت يادتان نرود!!!!!!!!!!
بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
اگر زنداني شكنجه روحي شود هيچ اشكالي ندارد و فقط بايد جسما شكنجه شود؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
بخدای احد و واحد! من هم هیچ امیدی به احقاق حقوق مردم نداشتم !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
حتما قبل از دستگیر ی سکته ناقص کرده بوده !!
رویا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
آها مرگ طبیعی اونم وقتی تو زندان بوده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
همه مردم خودشون می دونند که ستار خدابیامرز مشکل قلبی قبلی داشت تازه وقتی اومد بازداشت یک کم بهترم شد چون اونجا خوب ازش پذیرایی کردند مشکل قلبش برای همیشه خوب شد
انسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
حتی اگر براثر ایست قلبی مرده باشه باز هم کشته شده چون استرس و شوکی که برادران فتا بهش وارد کردند منجر به ایست قلبی شده ...منتشرش کنید
دارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
چه خبر از مسئولیت حرفه ای پزشکی قانونی ؟؟؟
خجالت آور است !
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
شما که مینویسی تا الان زدنت تا کبود شی میدونی چه شدتی لازمه تا یه جوون رشیدی مثه بهشتی بدنش کبود شه
فرزين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
قديم شهرستان ما پزشكي بود كه به محض ورود مريض به مطب يكسري نسخه آماده و تحرير شده با خط زيباي شكسته نستعليق ( از نوع پزشكي ) آماده داشت و فقط اون نسخه ها رو تحويل مي دادند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
حتما در اثر چند فقره ماچ مرده
ناهيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
ما كلا سه نوع مرگ داريم . يا طبيعي يا مسموميت يا خفگي .
چون اين بنده خدا رو كسي با دستاش خفه نكرده و سم هم داخل بدنش نبوده پس حتماً طبيعي مرده .
آخه براي چي شك مي كنيد .
راستي اون نماينده مجلس كه اظهار فرموده بودند بي بي سي و جريان فتنه و اينا چي شي ؟
بس است آقايان . گوشهايمان از شدت كشيدن دراز شده ، درازگوش نيستيم .
david
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
خوب اینکه از اول معلوم بود!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
مگه قرار بود نظر دیگه ای بدن؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
لطفا" بس کنید ما که هنوز اعتراضی نکرده ایم کمتر موضوع را کشش دهید و بجان یکدیگر بیفتید.
فائزه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
دكتر راست ميگن اگه تو وبلاگت يه چيزايي بنويسي بعد هم كارگر و مظلوم و رباط كريم نشين باشي و هيچكي پشتت نباشه (ايشون كه استغفراله مهدي و فائزه خانوم نيستند ازشون پذيرايي بشه) بعد هم در زندان با يك سري كبودي مختصر بعد از 4روز ناگهان بميري خب اين خيلي خيلي طبيعيه ...كجاش عجيبه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
خلاصه اینکه شکنجه ها نبوده که عامل مرگ شده بلکه استرس ناشی از شکنجه ها (و کبودی ها و ...)عامل مرگ شده است.
حالا فرقی هم می کنه؟!!!
در ضمن برادران بازجو فراموش نکنند که از این به بعد احتیاطا قبل از هر بازجویی یکی دو قرص قلب به طرف بدهند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
خدارو شکر که امثال نظردهندگان فرارو قاضی نشدند. و الا باید همه مردن ها رو در کشور به نظام نسبت داده و حکم قتل همه صادر میشد!!!!!!!!!! لطفا اقایانی که حکم پزشک را قبول ندارند بفرمایند از کجا میگویند او بر اثر ضرب و شتم کشته شده است؟! اگر اینطور باشه باید بگوییم تمام مرگ و میرهای جوان و نوجوان در سراسر دنیا توسط ماموران ایرانی صورت میگیرد، چون امکان نداره کسی با سن کم از دنیا بره!!!!!!!!!!!!!!!!!! و همچنین باید در زندان ها بخشنامه ای تصویب بشه که در زندان ها کسی حق نداره از دنیا بره، به خاطر اینکه دشمنان انقلاب از مرگ شما ناراحت میشن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
اگه یه بار بود حرف شما درست بود آقای منطق
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
آقاي ناشناس حق با شماست اما به اين چند نكته مهم هم دقت كني بد نيست:
1- از اين جو مرگ هاي مشكوك كم تو زندان هاي ما اتفاق نيافتاده، زهرا كاظمي كه ماست مالي شد و كشته هاي كهريزك كه اولش گفتند مننژيت بوده و اگه پسر يكي از اين بزرگان بين كشته ها نبود پرونده به نتيجه اي كه الان بعد از 40 ماه رسيده هم نمي رسيد.
2- مگه شنكجه براي اعتراف گيري ممنوع نيست؟ خب آثار كبودي بر 5 نقطه بدن مقتول ناشي از چيه؟ نكنه مرحوم خود آزاري داشته و خودش خودشو زده
3- اگر هم بر اثر سكته قلبي مرده پس فشار داخل زندان بي تاثير نبوده
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
خدا رو شکر که جنابعالی قاضی نشدی!!! این فوج عظیم مردم درخواست اجرای عدالت دارن ولی چند نفر خودشون رو از عدالت بالاتر می دونن و حکم سیاسی می دن تا خدای نکرده به نظام لطمه ای وارد نشه !!!!!!! مثل کهریزک و موارد دیگه که فقط موجبات شک به جنایت رو در ادهان مردم داخل کشور و خارج از کشور برانگیخت و بس.
ناشناس
UNITED STATES
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
کم مونده بگن مرده دستگیرش کردیم!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
گل گفتی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
طرف 35 سال نمرده زرتی تو این 4 روز مرده .آی بخشکی شانس
غزل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
درد بزرگتر اینه که در برابر چنین فاجعه ای ما همه سکوت می کنیم .خدایا بلای بی تفاوتی بر دروغ ها و درد ها را از ما بگیر...ماجرای ستار بهشتی چشم خیلی ها را به حقیقت باز کرد.امیدوارم منتشر کنی فرارو
بینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
اقای دکتر زمانی که به جمع بندی نهایی نرسیدی چرا نظر میدی وفکر نمی کنید همان ضرب وشتم باعث بروز نگرانی واسترس ودر نهایت مرگ وی در اثر سکته قلبی باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
همیشه همین طور بوده !
به یاد دارم در یک کنفرانس خبری خبرنگار از رئیس جمهور فرانسه درباره نقض حقوق بشر سوال کرد (دوستان می دونن فرانسه با نظام حقوقی که داره یکی از مدعیان حقوق بشره که البته تا حدودی هم واقعیت داره) ایشون اینطور پاسخ داد قبول دارم که در کشور مواردی از نقض حقوق بشر وجود داره اما این مطلوب ما نیست و سعی می کنیم این قبیل اتفاقات رو به حداقل برسونیم...
اما ما از همون اول انکار می کنیم و از بن همه چیزو تکذیب می کنیم و بعد کندش درمی یاد جوابی نداریم بدیم ساده لوحانه است تمام عوامل داخل دردستگاه هایی امنیتی در حد کمال سعه صدر و اخلاق انسانی باشند مخصوصا در نیروی انتظامی که برخی رفتار ها- البته به استثنا نیروی های خدوم و جان برکف که تعداشون کم هم نیستند -واقعا دون از شان نظامه واقعا اینقدر آموزش ها پیشرفته شده که اون کادر زیر دیپلم هم می دونه ساده لوحانه است به جای این انکارها واقع بینانه موضوع رو بررسی کنیم و با خاطیان که با رفتارشون ابروی کشور رو می برند قانونی برخورد کنیم از عذرخواهی نترسیم و در جهت بهبود باشیم ... ابروی این مملکت به راحتی به دست نیومده که اینطور ناشی از ندونم کاری عده ای از بین بره ...
ایرانی منصف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
با سلام
من هنوز متوجه شغلی به نام بازجویی در مواردی مانند مرحوم ستار بهشتی نمی شوم. اصولا بازجویی باید در مواردی مانند قتل و فساد مالی انجام شود. این نده خدا که همه مطالبش در وبلاگش عیان بوده است. اصلا بازجویی با چه هدفی صورت گرفته است و قرار بوده نتیجه بازجویی چه باشد؟ این سئوال کلید حل این مساله و دیگر مسائل شبیه این است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
آن آقازاده ناراحتی قلبی داشت از زندان رفت بیمارستان این یکی گمنام بود از زندان رفت بهشت زهرا ایکاش برای همه انسانها ارزش قایل بودیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
نه افکار عمومی ایران و نه افکار عمومی جهان دلیل مرگ عنوان شده را نمی پذیرند . واین گونه حرکتها باعث ایجاد بی اعتمادی مردم به نظام قظایی جمهموری اسلامی و مسئولین میشود .
رؤمنىه وجانباز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
باسلام به این توجیهات بنی اسراییلی رامیتوان شرمنده کردن ملت انقلابی وخانواده شهدا ورزمندگان وجانبازان وهمه نظام درنزد افکار عمومی داخلی وخارجی نام نهادواقعا اگر مردگان طبیعی ما که دل درگرو آینده این نظام رنج ها راتحمل می کردند سر ازخاک بردارند واین ماستمالی ها رابشنوند چه حالی به آنها دست می دهد ؟حال چه رسد به خیل عظیم شهدای انقلاب وجنگ!!!
میترا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
جای تاسفه عمیقه..........
پلیس از هر نوعش باید عامل آسایش و امنیت باشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
اكر به مرك طبيعي مرده _ آخه جرا جرا جرا جرا جرا جرا بدون حضور خانواده اش دفن شد و اجازه عزاداري و مراسم نداشتند _ جرا فكر ميكنيد افكار عمومي كبك زده و فاسد شده اند _ همه مردم به بصيرت كافي رسيده اند و حاليشونه فقط مردم رو دراز كوش فرض نكنيد كاري از دستشون بر نمياد/ فقط خدا خدا خدا خدا خدا خدا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
خفكي نبوده،مسموميتم نبوده،بس... به مرك طبيعي مرده!
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین