bato-adv
کد خبر: ۱۳۷۳۵۴

مداح نمایی که "رقاص" شد!

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۱
روزنامه جمهوری اسلامی، به نقل از جهان نوشت:

قداست شكني‌هاي بعضي مداح نماها در آستانه اربعين حسيني موجب تأسف ارادتمندان حضرت اباعبدالله الحسين و شهداي كربلا شده است.

صحنه‌هائي از مداحي يكي از اين افراد كه سن كمي دارد اين روزها بر روي سايت‌ها مشاهده مي‌شود كه با حالتي شبيه رقص اشعار موهني مي‌خواند و افرادي با بدن‌هاي برهنه درحالي كه حركاتي همانند او دارند و سينه مي‌زنند جملاتي از قبيل "رقاصم و رقاصم، رقاصه عباسم" را به زبان مي‌آورند!

این صحنه‌ها مايه تمسخر مخالفان شده و دشمنان با انتشار گسترده آن در اينترنت، عليه عزاداري حسيني تبليغ مي‌كنند. آيا نهادهاي مسئول نبايد براي جلوگيري از اين انحرافات اقدام كنند؟!

گویا این مداحی قداست شکن در دهه اول محرم خوانده شده اما این روزها در فضای مجازی انتشار یافته است. 
برچسب ها: مداح رقاص
bato-adv
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
اصلا عنوان کردن اين مطلب سخيف ، خود منکر است . کامنت هايي که برخي دوستان مي گذارند نيز خود
شائبه اشاعه منکر دارد . بهتر است اينگونه خبرهاي سخيف اصلا مطرح نشود .
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
نکته مهم اینه که این آقا مداح بوده و بعد رقاص شده یا رقاص بوده و حالا مداح شده .......
جانباز شیمیایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
ای مردم به هوش باشید جنگ مذهبی راه انداخته اند اول شیعه کشی و حه این دلیالا شیعه وسنی به ای دلیل دین نباید در سیاست دخالت کند!!!
مقلد
Germany
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
اقا وقتی اقایان روحانی و بزرگان حوزه به این کار ایرادی نمی گیرند شما ها یک عده عوامی چی می گویید؟ . شما ها دین را بهتر می فهمید یا این بزرگواران ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
بهتر است شما ها فکری به حال خود کنید اگر کمی مطالعه داشتید می فهمیدید که بت پرستی چطور رواج پیدا کرد . ما همه به امام حسن ( ع) ارادت داریم .
ما سعی می کنیم پیام عاشورا و حسین را بگیریم امام حسین به ما درس مبارزه با ظلم می دهد درس آزادگی . وقتی به امامان خود فکر می کنیم سعی می کنیم دنباله رو راه ایشان باشیم انسان باشیم . اینکه به دنبال ضریبحی فلزی راه بیفتیم و هر سال بدعت جدیدی بگذاریم حسینی نیستیم . چرا فکر می کنید با عزاداری حسین برای چند روز و گریه و زاری بر او برای یکسال آینده می توانید همه چیز را فراموش کنید و دوباره دروغ و ریا و تهمت و گناه . خدا عقل را برای چه به ما داده ؟ برای چسبیدن به مقدسات واهی و هر آنچه می خواهند به اسم دین به ما بخورانند ؟!!!!
یا برای بیداری و آگاهی و عبادت و خدمت خلق؟ واقعا متاسفم هنوز عده بسیاری متعصبانه و بدون فکر به بقیه تهمت وهابیت می زنند متاسفم مردم کشورم به جایی رسیده اند که برای مشتی آهن ارزشی بالاتر از سخنان خدا و پیغمبر و امامشان قائلند .
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۶۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
وفتی به بت پرستی دامن می زنید , با این نمایش احمقانه انتقال ضریح
منتظر این مسخره بازی ها هم باید باشید.
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
از نظر تو که وهابی هستی ضریح بت حساب میشه ، حتما حضرت یعقوب هم که با پیراهن یوسف انس گرفته بود و گریه می کرد با دید جاهلانه شما بت پرست بوده !!!
احسان قنبری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
شعورت بیشتر از این نیست که به ضریح امام حسین لغب بت میدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
یعنی کسی و چیزی مسخره تر از تو وجود داره
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
1000000 مثبت دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
واژه احمق شایسته همان کسی است که این نظر را نوشته بلکه نویسنده این نظر مصداق موجودی پست تر از حیوانات است. البته همفکران او نیز هم سنخ او هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
حرف دهنت رو بفهم مرتیکه
شما که فرق بت پرستی و قداست داشتن متعلقات رو رو نمیدونید بیخود میکنید نظر میدید
برو قرآن سوره یوسف رو بخون
چطور پیراهن یوسف چشم یعقوب پیامبر رو شفا میده در حالی که اون پیراهن از صاحبش صدها کیلومتر دور تر هست ! اونوقت ظریح متعلق به سید و سالار شهیدان عالم اباعبدالله علیه اسلام قداست نداره؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
صد هزارتا مثبت
احمد
United Arab Emirates
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
هزار تا مثبت
دوستان انجام وظیفه کنند (مثبت)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
اقای یکم ناشناس تو واقعا مسلمانی در انتقال ضریح امام حسین چه حمقتی صورت گرفت آیا اینکه جمعی از مردم به بهانه عبور این ضریح از شهرشان تجمع کنند و بر کشته دشت نینوا ندبه و گریه کنند حماقث است
ناشناس
Germany
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
حرف حساب جواب نداره! دمت گرم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
واقعا برای سایت شما متاسفم که نظراتی را تایید می کنید که کل دین را زیر سوال می برد و تمام عقاید زیبای مردم را به سخره می گیرد
وقتی کسی انتقال ضریح سیدالشهدا علیه السلام به کربلا را شبیه بت پرستی میداند چه دلیلی دارد شما تایید کنید
در ضمن جواب کسی را که چنین نظری را گذاشته است می گویم بت خود تو هستی که هیچ عشقی از اهل بیت در دلت نیست که چنین تشبیهی به کار میبری
اگر وجدان دارید نظر مرا تایید کنید
مطمئنم که نظر مرا تایید نمی کنید
گنجی پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
گمراهی و جهالت یک نفر را نمی توان به حساب دین گذاشت . حساب این رقاصه با حساب مردم شریف و پیرو ولایت که در تکریم امام حسین و ضریح مطهرش سنگ تمام گذاشتند فرق میکند .
ناشناس
Germany
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
در کشور ما متاسفانه خرافه با قداست قاطی شده مردم خرافه برستی رو قداست میدونن درد همه درد مندان هم همین بوده و هست وخواهد بود باید خدا کمکمون کنه که عقلانیت جای خودش رو باز کنه و خرافه و تعصبات کور مذهبی به کناری بروند
ناشناس
Finland
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
تابو شکن ترین نظری که تابحال فرارو تأیید کرده. عصبانیت بعضی ها قابل درکه. هنوز خیلی مونده تا این جماعت آنقدر به بلوغ فکری برسند تا حرف حق باعث عصبانیتشان نشه.
مومن مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
قابل توجه منفی بده ها :
ضریح سازه ای از چوب و طلا و نفره و ... ساخته دست انسان است و هیچگونه " قداستی " ندارد.
پیغمبران و ائمه و اعمال و رفتار آنان است که باید موجب رسیدن به کمال و " انسانیت "شود نه چوب و طلا و ضریح . ( چه رسد به اینکه هنوز بر قبر ائمه قرار داده نشده باشد !!! )
اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
به کسانی که منفی داده اید :
این اسلام نیست . این مسلمانی نیست . این رسم مسلمان نیست.
شاید شما اینگونه مسلمانی را " آسان " تر از عمل به اسلام واقعی میدانید ولی بدانید که در آخرت اعمال با " ترازو و معیاری " دیگرگون بررسی میشوند. خود دانید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
سفر بوش مصادف بود با ایام محرم و سوگواری شیعیان برای امام سوم شان حسین علیه السلام که نواده پیامبر اسلام است.

بوش در ملاقات با امیر کویت نظر وی درباره حمله به ایران را می پرسد و او نیز بلافاصله به رییس جمهور آمریکا می گوید: اگر موافق باشی تو را به مناطق شیعیان کویت می برم تا ببینی آنها بعد از 1300 سال، هنوز برای کشته شدن یکی از رهبران خود سوگوار و خشمگین اند. حمله به ایران نیز چنین تبعاتی خواهد داشت و ایرانی ها که عمدتا شیعه هستند تا همیشه تاریخ در اندیشه انتقام از شما خواهند بود؛ آنها با بقیه فرق دارند و بهتر است با ایرانی ها در نیفتی.
عمار
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
سپاهیان یزید کم نیستند در همین نزدیکی ها حسین و عزاداریش را به سخره میگیرند و عزادارانش را بت پرست می خوانند
عاشورائیان حسین را دریابید
ناشناس
United States of America
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
دمت گرم. اینها همه چیز از جمله دین را ازمون گرفته اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
مخالفین جوابشون رو از تعداد آرای مثبت بگیرن .. با جاهلین مقدس مآب نباید وارد شور شد .
شماها یکی از آن دو گروه نابودگر دینید که با " کلمه " نمیشه بیدارتون کرد .
سحر
United Arab Emirates
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
1000000000000000lمثبت
پيراهن يوسف معجزه است. معجزه هم متعلق به انياست به نص صريح قرآن کريم. برو بيشتر مطالعه کن
مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
تا کور شود هر آنکه نتواند دید ...

شماها همون آدمهای ظاهر بینی هستید که به قرانهای بالای نیزه ایمان داشتید ولی قرآن ناطق رو فراموش کردین
شما ها سردستتون ابن تیمیه است که تاحدود سال 800 هجری ، حتی سنی های اهل مکه هم داخل شهر راهتون نمی دادن
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
تو دلت به همین خوش باشه که دست به این ضریح نزدی و بت پرست نشدی!!!! معرفتت به امامت همین بود بد بخت؟!!!!!!!
سید
United States of America
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
آقا نیما چرا قیاس مع الفارق میکنی؟ بت پرستی یعنی مقدس شمردن وسیله ای که ساخت دست بشره و غالبا از سنگ چوب یا فلز ساخته میشه. این چه ربطی داره به حضرت یعقوب که پیراهن فرزندش رو به یادگار نگه داشته و از دوری اون گریه میکنه؟! یه دلیل دیگه بیارید که قانع کننده باشه.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
فقط ادبیات طرفداران بت پرستی را ببیند. فقط توهین می کنند و افترا می بندند. بدون اینکه حتی لحظه ای تفکر کنند. خداوند این مغز را برای فکر کردن داده است. آکبند به گور نبرید.
فقط ذکر این نکته که برای بت پرستان هم، بت مقدس بوده. حالا اینکه بت چه شکلی باشد، فرقی ندارد.
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
ضریحی که هنوز به کربلا نرسیده ، یک بت بیشتر نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
نمیدانم چرا بعضی با این چنین جسارتی به خود حق میدهند دوست داشتن خاندان پیامبر را به بت پرستی تشبیه کنند صحابه پیامبر آب وضوی پیامبر را میگرفتند و به قصد تبرک و تقرب به خدا می آشامیدند تا کی با مظاهر حب با آل رسول الله میخواهید کینه توزی کنید
ناشناس
United States of America
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
متعلقات زمانی دارای قداست هستند که مجاور اماکن یا فرد مقدسی قرار بگیرند، مانند پیراهن حضرت یوسف که زمانی مورد استفاده ایشان بوده است و به دلیل این مجاورت قداست دارد، اما این پیراهن زمانی که هنوز مورد استفاده ایشان قرار نگرفته است، فرقی با اجناس دیگر ندارد و به نظر من پرستیدن و شفا خواستن از چنین چیزی مصداق بت پرستی است.
علیرضا
United Arab Emirates
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
این بزرگی امام حسین هست که به ضریح قداست میده .این همون چیزیه که وهابیون کافر متوجه نمیشن .امام حسین هم قداستش رو با پیروی خالصانه از خداوند بدست اورده .در واقع دوست داشتن ضریح امام حسین پرستش اون نیست بلکه به این وسیله مردم دوستی خودشون رو با زیباترین انسان عالم بیان میکنن .
سعید
Canada
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
"واقعا برای سایت شما متاسفم که نظراتی را تایید می کنید که کل دین را زیر سوال می برد"
کل دین شما همینه؟ دروغ نگفتن مال مردم نخوردن غیبت نکردن تهمت نزدن زور به مردم نگفتن و دامن نزدن به خرافات و جهالت مردم جزء دین شما نیست؟
ناشناس
United States of America
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ حقیقت تلخه
ناشناس
Finland
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
تو تا حالا نشده که برای کسی که دلتنگش هستی و ازت دوره عکسش رو ببینی و باعکسش و هرچی که به یادت می یاره حرف بزنی و نسبت به نگه داشتن تمام نشانه هاش تعصب نشون بدی . این بت پرسته ؟!!! یا ابراز عشق به یک محبوبه ؟
تو عاشق نیستی حتی عاشق واقعی محبوب های دنیاییت هم نیستی و بعیده که این موضوع رو درک کنی ....
fariborz
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
برای تمامی بدوبیراها چه مخالف یا موافق متاسفم اگر تمامی جواهرات عالم را بر روی مقبره مبارک آقا بریزند یا اینکه شما تا فردا به همدیگه بدوبیرا بگید نوک سوزنی باعث رضایت روح پاک بزرگوار نخواهد گردید. اگر میخواهیم باعث شادی روح بزرگ وملکوتی آقا بشویم تلاش کنیم آزاده باشیم و از رنگ و نیرنگهای موجود امروزی دوری کنیم انشاالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
به صراحت قران بت پرست های دوران جاهلیت بت ها را خدا نمی دانسته اند بلکه بت ها را شفیع خود نزد خدا می دانستند.
بهر حال این مساله احتیاج به توضیح و دلیل دارد و اگر هم از نظر شرعی و عقلی درست است مومنان وظیفه دارند که برای یکدیگر دلایل آن را تشریح کنند.
گمان بنده این است که برآشفتن و سخن های سخت علیه این اظهارات کردن بیشتر باعث کدورت می شود و عذری برای افراد توهین کننده در قیامت نزد خداوند و امامان نخواهد بود چرا که از چیزی که به آن معتقد بودند دفاع نکردند بلکه با پرخاشگری چنان نمایاندن که انگار توضیح عاقلانه ای برای موضوع وجود ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
آقایی که با ادبیات خاص!!!!!! حرف زدی و بعد هم بحث حضرت یعقوب را پیش کشیدی !!!!

خودت را برابر با حضرت یعقوب میدانی؟؟؟

کمی فکر کن

افکار امام حسین بایستی مورد توجه قرار گیرد نه ضریحی که هنوز در مرقد نصب نشده!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
در شهرستان.....بعد از عبور ضریح مردم همدیگر را کربلایی صدا میزنند!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وال محمد اخر تابع له علی ذلک.
خودم
Japan
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
چرا به آدما فحش میدید؟یه کم مودب باشید!
پیراهن حضرت یوسف بخاطر اینکه با حضرت یوسف تماس داشته مقدس بوده،اما این ضریح که هنوز برای امام حسین نصب نشده بوده...
اگه اینطور یود حضرت یعقوب میومدند یک پیراهن برای حضرت یوسف میساختند و میگفتند چون این قراره پیراهن یوسف بشه شفا میده!!
این ضریح تا قبل از اینکه نصب بشه ارزشی نداشته،شما حتی نمیتونستید قسم بخورید که این ضریح حتما به امام حسین میرسه!
mohamad
United States of America
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
الیس لله بکاف عبده ! آیا خداوند برای بنده اش کافی نیست؟! (قبل توجه کسانی که به هر چیزی غیر خداوند متوسل میشوند )
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
بر خلاف تمام این نظرها من هم معتقدم که در ماجرای انتقال ضریح به ابی عبدالله ستم شد.این ضریح به حکم همجواری با مرقد ایشان مقدس میشود.وگرنه سنگ و چوب است و چیزی جز بت نیست.ضمناً دوستان عزیز ما تا زمانی که تحمل پذیرش عقیده ای مخالف عقیده خودمان را نداشته باشیم پیشرفت نمیکنیم.یه کاری از نظر ایشان حماقت است از نظر شما زیارت.دلیلی وجود نداره که توهین کنید یا تکفیر کنید.
Wisdom
United States of America
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
پیراهن حضرت یوسف با ضریح ساخت اصفهان و قم فرق میکنه عزیزان!
ناشناس
Germany
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
احسنت حرف حساب جواب نداره بخاطر همون بعضي ها چون جواب ندارند شزوع به نوهين ميكنند. ميليونها مثبت به اين نظر دوستمان.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
آخه یکی نیست بگه به تو چه،امام حسین واسه ما ملت ایران برکته ما تربتشو میبوسیم اون که ضریحشه بعدش هم،همه اینا برخاسته از دل هستش کسی مجبورمون نکرده خود جوش هستش.خرج ساختنش را هم مردم دادن.
حالا یه سوال دارم تو هندش گاو را میپرستن کسی با اونا کار نداره ولی مایی که واسه دل خودمون با ضریحش صفا میکنیم مسخره میشیم.مگه ما خدا کردیم اون ضریحو که میگین بت پرستی؟ از اینور یه سری که چند واحد دانشگاهی پاس کردن که یکیش هم خودم هستم میشن کارشناس درباره همه چی دوست دارن نظر بدن.کاش به خودمون میومدیم ما همون بچه هایی بودیم که واسه تبل زدن وسط دسته ها روز شماری میکردیم الان اربعین هم تموم شد نمیدونم دیگه اینارو هم از دست بدیم دیگه چیزی میمونه واسمون؟؟؟
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
مسئولین سایت این پیام که به انتقال ضریح حضرت اباعبدالله علیه السلام و ارادتمندان به ایشان توهین کرده حذف کنید به دلایل متعدد از جمله توهین امیز بودن آن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
بی نهایت لایک!
راستین
United States of America
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
احمق اونیه که بعد همه این سالهاهنوزم عشق به حسین رو بابت پرستی یکی میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
حیف! بخش پاسخ ها رو که می خوندم پاسخی ندیدم که بر اصول اخلاقی و اسلامی استوار باشه.
از حسین چه آموختیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
کسانی که به این نظر انتقاد می کنند باید توجه داشته باشند که مثال پیراهن حضرت یوسف اینجا به هیچ وجه مصداق پیدا نمی کند چرا که پیراهن حضرت یوسف بعد از پوشیده شدن توسط آن حضرت و به اذن خدا قداست پیدا کرد اما ما اینجا صحبت از یک شی می کنیم که هنوز حتی در مرقد امام حسین نصب هم نشده ، این مثل این است که حضرت یعقوب پارچه ای را که قرار بوده بعدها از آن لباسی برای یوسف دوخته شود به چشم مالیده و بینایی خود را بازیابد... در ضمن بد نیست کمی استدلال بت پرستان دوران جاهلیت در دفاع از بت پرستی خود را مطالعه کنید شاید لحن و نظرتان تغییر کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
هزاراااااااااان مثبت
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
در پاسخ به کسی که این نظر رو داده، در قرآن کریم آمده که شترهایی که برای قربانی به سمت مکه برده می شوند، از شعائر الهی هستند و در قرآن دستور به تعظیم شعائر داده شده.حالا به نظر شما ضریح حضرت امام حسین(ع) جزء شعائر نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
ضریحی که هنوز نرفته کربلا رو تو شهر می چرخونن مایه وهن اسلامه این فحش دادنهای دوستان هم که مایه خجالت شیعه است که برای انتقاد شورع می کنند به فحش دادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
دشمنت كشت ولي نور تو خاموش نشد و نخواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
بعد از سی و سه سال از انقلاب گذشته هنوز آداب گفتگو را بلد نیستیم تا کی باید بی فرهنگی بعضی ازایرانیات را به رخ بکشیم من با درست یا نادرست بودن این پیام کاری ندارم ولی عزیزان من طرز صحبت کردن را یاد بگیرید می گویند در یکی از حنگها یکی از مبارزان و همراهان علی ع در وسط جنگ از ایشان در مورد توخید سوال می کند که خدایی هست یا نه و از این دست سوال ها اگر علی ع مثل شما برخورد می کرد گردن اورا می زد ولی در همان لحظات پاسخ ایشان را با منطق می دهد بجای این گونه اظهار نظرات خیلی خلاصه بگویید که ضریح چرخانی خوب است یانه و دلایل عقلی و علمی آن را توضیح دهید بهرحال روشنگری در این نوع موارد که خرافات است یانه نیازمند مفاهمه است نه بهمدیگر فحش دادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
متاسفانه حایگاه روحانیت آنقدر تضعیف شده و در نزد مردم بی اعتبار شدند که هرکس وناکس خود را مفسر دین می داند و به دفاع یا انتقاد می پردازند بدون اینکه موضوع را علمی و بر اساس منطق بررسی کنند
ایمان
United States of America
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
بدبخت برای مسلمان ها خاک کربلا هم حکم طلا رو داره و مقدسه . همان طور که طبق روایات قطره اشکی برای امام حسین تمام گناهان رو از بین می بره . همه این ها هم به خاطر اینه که امام حسین همه چیزش رو برای خدا داد .
مجتبی
Finland
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
فرارو برای تو متاسفم چون این بنده خدا به اندازه ی درکش حرف زده ولی گذاشتن هر ناسزا و مطلب بی ربطی نشانه ی آزاد اندیشی نیست
مات
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
اندیشه و رسالت حسین رو رها کردیم و به ضریح اش چسبیدیم، مگر حسین برای حاجت دادن به من و شما خودش و عزیزانش رو به دم تیغ سپرد که حالا ما به ضریح اش دخیل می بندیم...
ای اشباح الرجال... ما پست تر از همان پست فطرتان کوفی هستیم که فریاد مظلومیت رو میشنویم ولی سر در آخور روزمره گی خود کرده ایم و... مرگ خود را زندگی میکنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
این ضریح کی مجاور امام حسین (ع) بوده که مقدس شده ؟
ناشناس
Germany
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
گل گفتی دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
به اون آقایی که عصبانی شده و نظر ششم رو نوشته:
ضریح درسته نه ظریح!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
منم فکر مي کنم بيشتر بايد به پايه ها و اصول اسلام توجه کنيم و مسايلي از قبيل صداقت، امانتداري، احترام به ديگران، ... که از پايه هاي اسلام هستند و الان دارن رو به فراموشي مي رن را ترويج کنيم .
شاهو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
دوستان بزرگوارم یک کم فکر کنید و عقلتان را به کار بیندازید. آخه ضریحی که توسط یک انسان ساخنه شده و هنوز روی قبر امام حسین نرسیده چه قداستی میتونه داشته باشه. خود پیامبر و قران میگند که قبر مسلمان باید بدون نام و نشان باشه.. اخه ما از امام حسین مسلمان تر داریم که این گونه باعث نارحتی او میشویم... به خدا امام حسین اصلا به این کارها راضی نیست... من شنیدم در چند شهر چند نفر زیر دست و پا مرده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
پیراهن یوسف که باعث روشنی چشم یعقوب شد قبلا بر تن آن حضرت پوشیده شده بوده ولی ضریح امام حسین که هنوز در کنار آن حضرت قرار داده نشده تا متبرک شده باشد انما یتذکر اولوالالباب
مجید110
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
آیت الله مکارم شیرازی در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد
با بیان این که کسانی که به کاروان "سفینةالنجاة" ضریح امام حسین(ع) خرده می گیرند، اشتباه می کنند، افزودند: برخی افراد از بردن ضریح امام حسین(ع) به شهر های مختلف ایراد می گیرند و می گویند چه فرقی بین طلا و نقره های ضریح و دیگر طلاها و نقره ها وجود دارد؛ باید به آنها بگوییم این بوسیدن مردم به خاطر انتصاب به امام حسین (ع) است و خرافی نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه حضرت آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: اشخاصی که این مسئله را خرافه می دانند، اشتباه می کنند؛ چرا که مسائلی در بین همه مسلمانان و عقلای جهان وجود دارد که همه پذیرفته اند، مانند بوسیدن پرچم یک کشور و یا نگهداری اشیای گذشتگان در موزه ها به خاطر انتصابشان به هویت یک ملت.

ایشان با بیان این که دو چیز بدون استثنا دربین همه مسلمانان مشترک است، اظهارداشتند: در میان مسلمین بوسیدن قرآن و حجرالاسود بین شیعه و سنی و وهابی و غیر وهابی مشترک است.

پویایی و جاودانگی عشق به حسین(ع):

معظم له یادآور شدند: در رابطه با بوسیدن حجرالاسود می پرسیم که چرا آن را می بوسید؟ می گویند سنت است، این مرجع تقلید خاطر نشان ساختند: استقبال گسترده ای مردم از ضریح سیدالشهدا نشان داد به کوری چشم دشمنان که فکر می کردند: عشق حسین(ع) از پویایی و جاودانگی برخوردار است، لذا کسانی که فکر می کنند مردم ضریح را می پرستند، حرفهای مضحکی می زنند.

ایشان افزودند: دشمنان می خواهند عشق به اهل بیت(ع) را کمرنگ جلوه دهند؛ در حالی که مردم ایران اسلامی با عشق به امام حسین و اهل بیت (ع) در امر ساخت ضریح سیدالشهدا(ع) شرکت کردند.

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کردند: همان طوری که اعلام شده است ضریح هیچ گونه نیاز مالی ندارد و اگر کسانی می خواهند کمک کنند، باید به حرم سید الشهدا(ع) کمک کند.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
می گویی حضرت یعقوب یعنی پیامبر خدا نه ما که قطر ه هم نمی شویم
حسن حستی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
پیراهن یوسف از تن یوسف در امده بود که تبرک بود اما این ضریح که هنوز به بارگاه امام حسین نرفته بود پس نمیتونست تبرک باشه
ناشناس
United States of America
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
امام حسین فرمودند اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید ،اگر ما همین یک درس را از امام حسین میگرفتیم الان این وضعمان نبود ،امام بیشتر دوست داریم کارهای راحت تر مثل بوسیدن ضریح را انجام دهیم وکاری نداریم وفکر هم نمیکنیم که این کار چه نفعی برای دین یا امام یا انسانیت یا خودمان دارد،اصولاًملت ایران به این حدیث که پیغمبر فرمودند یک ساعت تفکر بهتر از 70 سال عبادت است ندارند.بیشتر دوست دارند سینه بزنند تا فکر کنند.
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
سلام . خواهش میکنم رعایت ادب را داشته باشید . هدف دین اسلام اخلاق است و تعقل ودوری از خرافه پرستی . فهم شریعت اسلام سخت نیست همانجا که گروهی ابله قرآن سر نیزه را بر حضرت علی ترجیح دادن . الان است که ما درک می کنیم آن قرآن را جاهلین انتخاب کردن و لاحکم الا لله سر دادن . آیا باید تجربه را تجربه کرد . وسلام
sanaz
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
حرفت عین حقیقته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
همه پاسخها جه موافق جه مخالف رامطالعه کردم تمام کسانی که پاسخ منفی داده اند نه استدلال درستی دارند نه ادب.ضریح با میلیاردها تومان پول طلا و نقره حق هزان کارگر ازکار بیکار شده وزن وبچه های گرسنه انها ساخته شده و نام امام حسین را بر ان میگذارند وبعد اگر به مرقد امام برسه با بمب گذاری تخریب میشه ودوباره روز از نو ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
دوستانی که ضریح رو به پیراهن یوسف تشبیه کردند ایا خودشون رو در جایگاه حضرت یعقوب می بینند. شما کدامیک از بزرگان دینی رو دیدید که موقع زیارت بار گاه امامان خودشون رو به ضریح اون بزرگوران بچسبونند. بنی اسراییل قومی بودند که همیشه خودشون رو از حضرت موسی جلوتر می دیدند. به خاطر همین خدای موسی را به کنار گذاشتند و به دنبال بت سامری رفتند.
زهرا
Germany
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
الحق که نظر درستی است مردم باید دیدگاه های متفاوت درباره یک حرکت نمادین را ببینند تا بتوانند قضاوت درستی درباره آن بکنند عده ای می خواهند همه عین خودشان فکر کنند. اعتبار یک ضریح مقدس بخاطر قرار گرفتن بر روی قبور ائمه اطهار(ع) است و به تنهایی مشتی فلز است. یک زمان الجایتو حاکم مغول تصمیم گرفته بود خانه کعبه را بیاورد ودر مراغه پایتخت خود قرار دهد، واین عمل را نشانه اخلاص خود پس از مسلمان شدنش می دانست .علما و بزرگان ایرا ن با تلاش بسیار توانستند به او بفهمانند که اعتبار خانه کعبه به قرار گرفتن در مکان اصلی خوداست باآوردن آن به ایران اعتبار آن را از دست می رود و جز مشتی گل و خاک چیز دیگری نخواهد بود.
عاشق
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
اون كسي كه اين نظرروگذاشته وارادت مردم رو بت پرستي خونده يه ...........كه داره حرف وهابيت كثيف روميزنه كه امثالشون بايد عشق اين مردم به اهل بيت روببينن وبسوزن
محمد
Kazakhstan
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
چشم وهابی ها کور که نتونستن این حرکت زیبا وپرشور مردم که واقعا خودجوش بود رو ببینن
sasan
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
فرق است بین ضریح ساخته شده پس از1300سال (برای امام حسین) و پیراهن حضرت یوسف که عطر او از آن استشمام می شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
ضمن احترام برای ابا عبداله وضریح مطهرشون من فکر میکنم انتقال شهر به شهر ضریح مطهر استفاده از احساسات پاک مردم به منظور بهره برداری سیاسی بوده است.لعنت بر سیاست که پدر ومادر ندارد.
ناشناس
Kazakhstan
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
فدای نظرت بشم درد و بلات بخوره تو سر کسی که منفی داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
ببین بینهایت مثبت....نظرت حرف دل من بود.عالیییییییییییییییی گفتی
ارشادی
Finland
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
من نمی دونم چرا بعضی ها خودشون رو به تجاهل می زنند! یک مداح روش اشتباهی برای تحریک احساسات سینه زن ها استفاده کرده ، همین وبس! اینکه یک رفتار سازمان دهی شده و یا مورد تایید مردم و حاکمان نیست. حالا درست است اگر یک خواننده (که مصداقش هم وجود داره) به سمت الحاد و ارتداد رفت ما کلی بگیم خوانندگی عاقبتش اینه! نه برادر شما احتمالاً دلت از جای دیگه پره، اینکه مردم دست از اعتقادات راسخشون بر نمی دارند و آن را مایه زینت خودشان می دانند
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
اینها رقاص هایی هستند که با توجه به شرایط روز مداح میشوند...
رضا
Germany
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
برعکس موضوع خیلی به واقعیت نزدیکتره دوست من
مداح
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
مداح نه مداه؟
موافق
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
در هر دو صورت در اصل ماجرا تاثیری ندارد.
وای بر مردمی که با شرکت در اینگونه مراسم انتظار بهشت! دارند.
ناشناس
Germany
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
با رضا موافقم
محسن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
اینها رقاص هایی هستند که با توجه به شرایط روز مداح میشوند... اینها رقاص های قدرت هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
لينكشو مي ذاشتي ببينيم حالشو ببريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
تفکر افرادی مثل تو هست که جامعه را به بیراهه می کشد. مگر اهانت به مقدسات حال بردن هم داره!
دوستی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
نه ناشناس دومی وجود افرادی مثه تو اه که باعث عقب گرد می شه
انسانیت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
هیچ انسان عاقلی از دیدن " جهالت و سیاهی " خوشحال نخواهد شد. در هر لباس و کسوتی که باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
چه قدر بی غیرتی که با فیلم اهانت به عزاداری سید الشهدا حال میکنی
ناشناس
Germany
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
خاک بر سرت با این افکار مسخرت برو ماهوارتو ببین از این چیزا که دوست داری زیاد داره،ایشاا.. اون دنیا با رقاصه ها ببینمت
ناشناس
United States of America
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
با وجود اینکه اصلا مذهبی نیستم ولی در کمال احترام از این نظر اصلا خوشم نیومد
ابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
وقتی به یک جریان اینقدر بها داده میشه همینه دیگه
وقتی مداهان رییس جمهور انتخاب میکنند
وقتی فتوای مثلا تحصن در مقابل منازل افرادروبدون اجازه قانون صادر می کنن
وقتی سفارت اشغال میکنند
وقتی به همه خط میدن
وکسی چیزی نمیگه همینه

وقتی برای منبررفتن هرشب 2000000میلیون پول میگیرن ومالیات نمیدن همینی میشه که میبینید
به نظر من تو اینهمه مداح مملکت ما که الحمدلله زیاد هم هستند تو هر شهری 200تا300تا هستند 10تا آدم راست و حسینی وجودداره
وبزرکترین جریان انحرافی در دین مردم همین مداحان بی سواد و مغرض هستند
.........
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
مداح نه مداه؟
ناشناس
Germany
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
درود برتو ابی جون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
احسنت . واقعيت رو گفتي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
احسنت، حقیقت رو گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
آقای ملا لغتی!
مهم اینه که منظور رو رسوند و به حق هم تبیین کرد.
احسنت حرف حسابش جواب نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
2000000میلیون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
ان شاء الله به زودی آکادمیک می شه مداحی و هر بی سوادی دیگه نمی تونه به بهانه ی مداحی خزعبلات تحویل ملت عاشق بده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
آقا تو رو خدا ، شما که تو نوشتن کلمه مداح مشکل داری برا چی نظر می دی دکتر ، توی مدرسه شما مداح رو با ه می نویسند؟
ناشناس
United States of America
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
مداح هم نشدیم پولدار شیم رفتیم یه عالمه درس خوندیم به دردمون هم نخورد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
خط فکر صوفی و درویشی کاملاً مشخص است
ناشناس
Finland
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
تو کدوم صوفیو تا حالا دیدی که برهنه برقصه؟ ایراد های اونا به جای خودشون ، اما نسبتی با این ها هم ندارن.
ناشناس
Japan
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
چرا الکی ربطش میدید به درویشای بدبخت؟!معلومه که این ی کار یا برنامه بوده برای تخریب و تمسخر،یا عقده رقص داشتند و چون ممنوعه اینطوری عقدشون رو خالی کردن!
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
مداح مذکور ع.م می باشد که به نظرم باید به شدت باهاش برخورد کنند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
شما مثل اینکه زیادی دلت خوشه .کدام برخورد. با کدامشان برخورد کردند که این دومی باشه .این اراذل و اوباش منافع ملت را به خطر انداختند ....
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
مداحی به رئیس جمهور یک مملکت علنی توهین کرد ، مداح دیگر تهدید به قتل کرد نهایتا یکی از آنها برائت و دیگری 50هزار تومان جریمه شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
کاش فیلمشو میگذاشتید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
توی گوگل شعرو سرچ کن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
که چی تو هم حالشو ببری؟!
ناشناس 2
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
چرا با مدرنيته و نوآوري مداحان مخالفت ميكنيد و توي ذوق آنها ميزنيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
اره می خوایم حالشو ببریم
تو چه کاره ای؟ نکنه خودن همان مداحی یا از فامیلاته؟
ناشناس
Finland
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
با ناشناس 2 موافقم. من mp3 مراسم «رقاصم رقاصم رقاص عباسم» رو گوش دادم و اصلاً بدم نیومد. کلی ذوق و خلاقیت توش بود. فقط برای اثبات عشقش به امام حسین از ادبیات توهین آمیز استفاده کرده بود مثلاً مدام می گفت که سگ امام حسینه و قلاده به دور گردنشه و یا این اینکه از شدت عشق به امام حسین و خاندان امام به جنون کشیده شده و نمام اینها به کسی مربوط نیست. ولی انصافاً اجراش خیلی خوب بود. من بیشتر از یک بار این نوحه رو گوش دادم. در حالیکه تحمل گوش دادن به مداحی کسانی مثل سعید حدادیان یا حاج منصور ارضی رو حتی برای یک دقیقه هم ندارم. به نظر من این آدم باید از استعدادش استفاده درست بکنه.

(ظاهراً اسم این مداح هست سید ع. م فرزند حاج م. ع که خودش از ذاکران معروف اهل بیت بوده ولی روی فایلی که من دانلود کردم نوشته شده بود الف. ک)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
واقعا روز به روز داريم از اصل دين بيشتر فاصله ميگيريم!!!!!!
هر روز بدتر از ديروز!!!!
همدرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
آفرین. اصل مطلب همینه .
ناشناس
Finland
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
اينها معلول هستند زير زمينى نكنيد دنبال علتها بكرديد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
وقتي شبي 2 ميليون ميگيرن معلومه رقاصان هم به سمت اين كار ها ميان ...
واقعاً مردم دارند دين زده مي شوند بايد فكري شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
خودکرده را تدبیر نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
گندم از گندم بروید جو ز جو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
وقتي تو مملکت نظارت نيست ميشه اين داستانها مسئولين الحمدلله همه دنبال سياست بازي و جنگ و دعوان منتظر معجزه ايم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
خودکرده را تدبیر نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
دوستانی که انتقاد می کنند همش احتمالا تو هیات های همین مداح ها هستن. چرا از روحانیونی که تاریخ رو تو منبر ها برای گریاندن بیشتر مردم جعل می کنن نمی نویسین.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
امان از ناآگاهی مردم...

زنده باد تعقل.......
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
اگر لطف كنيد آدررشو بديد ميرم و مي........ ميكشمش
جنایت و مکافات
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
بعد هم مشکل حل میشه و مردم به راه راست هدایت میشن دیگه !!!!!!!!!!!!
ناشناس
United States of America
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
احتمالا اون افراطی که اون کارو کرده هم فکر تو بوده
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
قابل توجه شخصي که انتقال ضريح امام حسين(ع) را احمقانه خوانده بايد گفت: اين سخن شما توهين بزرگي است که به ميليونها هموطن خود نموده ايد بماند که اين مساله بارها جواب داده شده است. در ثاني زندگي امروزه خيلي از انسانها مملو از رفتار احمقانه و بيمعني است اما هنگامي که مسائل ديني مطرح مي شود نقاب روشنفکري به چهره زده بدون توجه به اصل و اساس امور به همه چيز توهين مي کنيد.
نارضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
این اعمال خودش توهین به شعور انسان مسلمان و حتی توهین به اصل دین اسلام است.
کجای اینگونه مراسم " احیای دین و شعائر " است؟
دین را درست درک نکرده ایم . پس بهتر است ادای جانبداری از آن را درنیاوریم.
سحر
United Arab Emirates
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
برادر رضا سالام واقعي رو درياب.تورو خدا يه ذره بيشتر از منابع صحيح مطالعه کنيد. فاصله بين توحيد و شرک خيلي کمه. بجز ذات الله کسي قداست نداره
سعید
Canada
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
چون از دین برای این حرکت ها مایه میگذارید آدم دلش میسوزه وگرنه بقول خودتون حرکت احمقانه زیاده. مشکل اینه که از دین مایه میگذارید و هر کسی هم چیزی میگه سریع تکفیرش می کنید مثل اینکه دین اسلام و مذهب شیعه ضریح گردانی و بس.
اگر اینها درست بود خوب چرا پیامبر این کار رو برای حضرت همزه نکرد.
الی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
بله
موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
کامنت اول درست است کمی توهین آمیز بود. ولی واقعیت دین چیز دیگری است. شعائر مذهبی باید با منطق و شعور اسلامی همراه باشد. به نظر من امام حسین اگر بود با این کار به شدت مخالفت میکرد. میدانید کوفیان و خوارج چه کسانی بودند. این امر به عینه در سریال امام علی ذکر شده است آنها کسانی بودند که واجبات دین را فدای مستحبات کرده بودند. نمونه اش شکل هیاتهامون(البته نه همه) در سالهای اخیر. و رفتارهای دختران و پسران. "حسین تشنه لبیک بود" این جمله را هرگز فراموش نکنیم
حسین
United Arab Emirates
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
سلام متاسفم که حرکت یک جاهل(خوشبینانه) یا دشمن دوست نما باعث شده برخی عزیزان اینقدر نسبت به حرکت عظیم حسینی در جامعه جسارت کنند واقعا اینقدر نسبت به عشق مردم به حضرت حسین(ع) کینه دارید که معاشقه با ضریحی که بناست مجاور معشوق ما باشد را بت پرستی مینامید!!!
وجدان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
" ضریحی که / بناست / مجاور معشوق ما باشد " خود این همه چیز را بیان می کند!
آیا واقعا" ( خدا وکیلی ) عاشق امام حسین ع هستید؟ آیا امام حسین راضی به این اعمال و این خرجهاست؟ آیا راهی بهتر برای نشان دادن عشق به امام حسین ع و دیگر ائمه وجود ندارد؟؟؟
ناشناس
United States of America
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
کینه چیه دارین با این کارایه بیهوده تیشه به ریشه ی دینتون می زنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
امام حسین (ع) نیازی به معاشقه ما با ضریحش ندارد

متاسفانه افکار و اهداف آن حضرت را کنار نها ده اید و دارید با ضریحش معاشقه میکنید!!!


میدانی بزرگترین مصیبت امام حسین (ع) در روز عاشورا چه بود؟؟؟؟

جهل مردم زمانه اش

بله دوست عزیز

گلوی بریده و تیر 3 شعبه و مشک سوراخ شده و بازوی قطع شده برادر برای امام مصیبت به حساب نیامد

بلکه جهل مردم زمانه دل آقا را خون کرد

شما هم بهتر است بجای معاشقه با ضریح قدری بیندیشید
hossein
United States of America
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
معا شقه با ضریحی که ساخت اصفهان و قمه چیزی کمتر از بت پرستی نیست! شما برو شجاعت و آزادمردی رو از امام حسین یاد بگیر! نه عجزو ناله و گریه که هیچ کاری از پیش نبرده تا به حال !
الی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
ایضاً با شما
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
دشمن دانا که غم جان بود بهتر از ان دوست که نادان بود
رضا 20
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
کاش پول ساخت ضریح باعث ابادانی چند روستا میشد به خدا امام حسین این اسراف رو دوست نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
انشالله با دایر شدن دانشکده مداحی و امدن فارغ التحصیلان این رشته در بازار کار شاهد اینگونه موارد کمتر خواهیم بود
شاکر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
همین یکی رو کم داشتیم!!!
ناشناس
Finland
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
به به هر دم از این باغ بری می رسد. به این میگن یک رشته ابر علمی و مافوق تخصصی!!!!
ناشناس
Finland
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
لابد امثال سعید حدادیان و حاج منصور ارضی هم میشن رؤسا و اساتید این دانشگاه فوق تخصصی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
دانشكده مداحي؟؟؟؟اونوقت دكترا هم ميدن؟
الی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
بله درسته
حداقل دیگه سواد این کار رو داشته باشن
تارخ رو بدونن
خرافات تحویل مردم ندن به جای حماسه و شعور
نام آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
سالهاست این افرادازاحساسات پاک مردم عوام ؛سوءاستفاده می کنندوجیب های خودشان راپرمی کنندشایدهم به ریش برخی ازماهامی خندند..وهیچ کسی هم به نحوه کاراین آقایون کوچکترین نظارتی نداشته ویکی نیست ازاین آقایون بپرسه شماکه دم ازاسلام ومسلمانی می زنیدآیاحاضریدیک سال وحتی یک روزمحض رضای خدابرای مداحی ویاسخنرانی درحوزه کاری خودتان فی سبیه اللهی کاری کنیدیامرگ رابرای همسایه قبول دارید..
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
هميشه مقدسات از طرف دو كروه به شدت مورد تخريب واقع ميشده و مي شود:
يكي متعصب هاي احمق و بي برنامه
يكي غرض ورزهاي بد جنس و با برنامه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
وجود بعضی تضادها (مثلا یک نفر مداح فقط به خاطر کسب درآمد و یا شهرت وارد این حرفه شود و به مطالبی که در مداحی هایش میگوید کوچکترین اعتقادی نداشته باشد) در جامعه منجر به بروز چنین مسایل قبیحی میشود. با تاسف در سالهای اخیر بعضی از رسانه های فرهنگی ما مانند صدا و سیما خودش به ترویج بعضی مسایل منحرف در جامعه دامن میزند برای مثال این موضوع را بزرگان و عالمان دینی بارها متذکر شده اند که ادای نام مبارک ائمه اطهار (ع) به شکل مرخم ؛کاری برخلاف شخصیت این بزرگواران است ولی بازهم شاهدیم که در رادیو و تلویزیون در ایام عزاداری محرم چنین مداحی ها و سینه زنی هایی را پخش میکنند.(مثلا حسین را چنین تلفظ می کنند "حسه ، حسه". در همین محرم امسال متاسفانه در شهرهای حسینی ایران شاهد بودیم که سی دی های مداحی های بسیار مبتذل که اگر ترانه بودند اینگونه جای تاسف نبود به شکل گسترده و آزادانه پخش و فروخته می شوند. تنها راه تحکیم پایه های اعتقادی در میان مردم تلاش برای زدودن اینگونه تضادها است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
این حرفها دیگه تو جامعه خریداری نداره و برخی مداحی ها هم چیزی جز نان به نرخ روز خوردن نیست
ناشناس
Germany
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
فرد را اعدام كنيد
ناشناس
Finland
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
در ملاء عام البته. قبلش هم دست و پاش رو قطع کنید. قبلترش هم زبانش رو به جرم اهانت به مقدسات ببرید. 80 ضربه شلاق هم فراموش نشه. تبعیض در جامعه اسلامی از عدالت بدور است. فرارو تازگی ها بدجور سانسور می کنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
هر کاری وقتی از احساس درونی وذاتی آدم سرچشمه بگیرد در مسیر صحیح خودش پیش میرود وهر کاری از روی جو موجود سرمنشا پیدا کند وبه عبارتی بازاری وبه نرخ روز شود چون پایه اعتقادی ندارد به منجلاب انحراف میرود خواه مداحی باشد خواه خوانندگی وخواه کسب علم وحتی تجارت وخلاصه همه چیز تنها کسانی به اصطلاح گل میکنند که از روی اعتقاد کاری را دنبال میکنند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
آخه آدم ،ضریح چه ربطی به بت پرستی داره اگه قرآن رو بوس میکنی چون چرم رو بوس کردی پس بت پرستی یه خورده ذهنتو باز کن احترام به ضریح یعنی احترام به امام واقعا جای تاسفه که باید این چیزهای ساده رو هم توضیح داد
سوراخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
شما که قرآن رو با ضریح مقایسه می کنید یا با پیراهن یوسف پیغمبر و یا با حجر الاسود - حتما" ذهنتون انقدر بازه که دیگه هر چیزی رو به اسم دین بهتون القا کنند میپذیرید ؟؟؟!
ناشناس
United States of America
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
از قرآن هم فقط بوس کردنش را می دونی. به کدام مواردش عمل می کنی. در ضمن بوسیدن ضریح چه احترامی به امام هست؟ بیشتر تحقیر مردم هست با ضریح گرداندن در شهرها.
والنتینو روسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
آره بابا تو راست میگی تو عاقلی
امیر
Sweden
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
در واقع شما وقتی از طلا و نقره و یا ماده دیگری چیزی می سازی و اونو پرستش می کنی فرق زیادی با بت پرستان دوران قبل از حضرت محمد نداری. عشق من به امام حسین در قلب من جا داره و لزومی نداره که پشت ظلا و نقره و تجملات پنهان بشه
سعید
Canada
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
یعنی شما قرآن رو با ضریح در یک سطح میدونید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
منفی دادم تا خودت ذهنتو باز کنی

احترام به افکار و اهداف امام یعنی احترام به خود امام

وگرنه ضریح چند قطعه فلز است و بوسیدن آن به معنی احترام به امام نمیباشد
ناشناس
United States of America
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
شما برو شجاعت و آزادمردی رو از امام حسین یاد بگیر! نه عجزو ناله و گریه که هیچ کاری از پیش نبرده تا به حال ! شما برو شجاعت و آزادمردی رو از امام حسین یاد بگیر! نه عجزو ناله و گریه که هیچ کاری از پیش نبرده تا به حال ! وقتی منش و رفتار امام حسین رو پیاده کردی به ایشون احترام گذآشتی ! اشک ریختن و گریه هر ساله دردی از ما دوا نکرده عزیز!
الی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
بابا وهابی که این چیزا حالیش نیست
حالا بهش بگو سر آدمیزاد ببر
مثل آب خوردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
تازه اول کاره

عجله نکنید

وقتی یک مداح در خصوص کلان ترین مسائل مملکتی اظهار نظر و دخالت میکند نتیجه ای بهتر از این بدنبال نخواهد داشت
ناشناس
United Arab Emirates
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
وقتی مشتی مداح بی سواد میشن قهرمان ملی غیر ازاین نباید انتظار داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
شما فکر می کنید دلیلش چیه؟ شاید مد گرایی جامعه باعث شده که حتی در اصنافی مانند مداحان و اصحاب منابر روش های نوینی رو شاهد باشیم که حتی بعضا در کوتاه مدت جواب های فضایی می ده ولی در دراز مدت و دخالت عقل در انجام عمل باعث پشیمانی، سرخوردگی و زده شدن از کلیت ماجرای دلیل می شود که بازگرداندن افراد به مسیر سابق بسیار مشکل است. لطفا نظرات خود را بگذارید تا استفاده کنیم. متشکرم.
امير سليمى
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
مداحى يك شغل پردرآمد ى هست وهيچ ربطى به امام حسين وإسلام ندارد. وفعلا هم دوره اينهاست.
احمد
Finland
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
بخشی از حرفتون درسته! مداحی هم درآمد داره و هم شهرت حالا حتی در حد یک محله! و باعث میشه افراد نا اهل هم متاسفانه وارد بشن ولی دوست عزیز نفرمایید ربطی به اسلام و امام حسین نداره! اصل موضوع مبارکه و باعث احساس قرب میشه و نباید به خاطر اشتباه افراد به طور کلی این موضوع رو زیر سوال ببرید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
یکی از هدفهای اصلی برای مقابله با پرچم سرخ حسینی در پی نظریه فوکویاما ایجاد مداحان بیسواد و موهن برای اهانت به مجالس امام حسین است. باید امر به معروف کرد که تنها حسین سفینه النجاه است. یا حسین(علیه السلام)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
1- امام حسین پیرو می خواهد نه مداح و هیئتی (چه بیسواد و چه باسواد)
2- ضمنا این موضوع ربطی به نظریه فوکویا نداره! الکی ژست روشنفکری نگیر
3-
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
رابطه ميان نظريه پايان تاريخ فوكوياما با رقاصي يك مداح در ميان جمعي لوده تر از خودش مثل رابطه اصل عدم قطعيت هايزنبرگ با سوهان حاج حسين و پسران اظهر من الشمس نيست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
صاحب اين دستگاه همه ساز هاي نا كوك را كوك خواهد كرد امسال مسيحي و يهودي هم در راهپيمايي اربعين شركت كرده اند به انها كه از بابت شكوه غير قابل انكار عاشورا و حسين عصبانيند و ناداني يك جوان نورس را اسباب تخطئه ان دانستند وعده صبح دولتي ميدهيم كه تصورش را هم نميكنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
هیچکس عظمت امام حسین را نادیده نمیگیره فقط بعضی به ایشان ارادت و معرفتشان بیشتر است واز این کارهای موهن که موجب سرشکستگی ائمه علیهم السلام است بیزاری میجویند در واقع عزاداری برای امام حسین فخر یک انسان است ولی نه به این صورت سخیف و تحقیرآمیز
امیر
Switzerland
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
مداح نما دیگه چه صیغه ای آقا. این هم شده تماشاچیان فوتبال ما که همگی فحش می دهند و می گوییم تماشاگر نما؟
mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
این تذهبون ؟
حسین 1367
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
این سگان به هیچ عنوان نمیتونن دستگاه امام حسین رو خدشه دار کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
اصل دین اسلام بر ادب و مهربانی حکم میکنه برادر حسین !
من هم با اینکه امام حسین با اینگونه حرکات خدشه دار نمیشه موافقم ولی میشه رو خیلی ها تاثیر گذاشت و این حرکات رو بجای دین جا زد.
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
وقتی عقلانیت کنار بره ومدیران وافراد صاحب قدرت متملق بشن وتو این تملق گوئی با هم رقابت کنند اخر ازاین بچه ها چه انتظاری دارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
مداحی شخصی بنام حاج ح س س را گوش می دادم در این موقع پسر چهار ساله ام کنار من بود دیدم که حرکات موزون از ایشان سر میزد در این موقع به ضدارزشی بودن کار این مداح شک نکردم
ناشناس
Sweden
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
اگر به نظر شما حرکات موزون فرزند شما به مفهوم ضد ارزش است بنابراین میتوان نتیجه گرفت که حرکات ناموزون برای شما برابر ارزش است!؟
خشایار
Germany
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
مداح واقعی فقط حاج حسین فخری
ارشادی
Finland
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
حالا چرا فقط؟!!! بقیه رو کلاً قبول نداری برادر؟ نکنه از نظر شما بقیه برای غیر امام حسین نوحه می خونند !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
من اصلا میانه با اینگونه مراسم عزاداری ندارم و هیچ وقت در اینگونه مراسم شرکت نکرده ام و برای حس کنجگاوی چرائی استفاده مداح از این کلم رجوع کردم دیدم هم صدای خوبی داره و هم اینکه حرف بدی نزده منظورش این بود انهائی که نحوه عزاداری ما را به تمسخ میگیرند بزار هرچه دلشون خواست بگند اگر میخواند بگویند این حس عزاداری ما حالت رقصه باز بگویند و ما را باکی نیست من حس کردم منظور مداح از بکار بردن این کلمه همینه چند نفر دیگه باز برداشتهای مشابه داشتند اما ظاهرا جو سنگین بوجود امده بوسیله برادران خودشان را هم مسموم داره میکنه
ناشناس
Japan
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
یعنی چی؟اینم شد دلیل؟!!!
سناتور
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
اسلام بیشترین ضربه رو از همین منبررفته های بی سواد وبی مطالعه دارد می خورد .وقتی اخیرا در مجالس ترحیم بعد از صحبت روحانیون با تعریف وتمجید از مردم دعوت می کنن که مستمع روضه این مداح های باشند ومیکروفن رو باسلام وصلوات به اونها می دن چه انتظاری داریم من خودم (علی الخصو در شهرستانها)من خودم یک مداحی رو می شناسم که برق خونش دزدیه ولی خودش میگه که برق امامیه.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
فکر کردید جریان انحرافی با اون شجره نامه فقط فاتحه اقتصاد را خوانده نه هدف اصلی اعتقادات مردم بوده که تا حدی موفق شدند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
رقاص نیست که بابا داره ارادتشو اینجوری نشون میده شما ندیده نظر ندید اول ببینید البته نه اون قسمتشو از اول ببینید تا اخر نظرتون عوض میشه ولی اگه فقط همون قسمتو ببینید اره افکارتون منحرف میشه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
به هر حال خاک برسر اون ارادتی که به رقاصی ختم بشه...
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
اين نتيجه مداح محوري و شور محوري است در حالي كه شعور محوري بايد باشد و مداحي نمك ان . اوايل انقلاب و حتي قبل از انقلاب هياتها سخنران محور بودند ولي حالا مداح محورند و عكس و نام مداحان را بنر ميكنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
اینا مداح نیستند کاسب هستند اگر یکی از این مداحها از راهی غیر از این پول در آورد و مجانی مداحی کرد مرده . بنده خدا اون مردمی که میشینن پای شعرای لس آنجلسی این مداحها .
نوکر امام حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
یه سئوال : اگه این مداحان نبودن قیام امام حسین مهجور می موند؟؟!!... یعنی همون وعظ و خطابه برای زنده نگهداشتن قیام امام کافی نبود؟؟!!... ضرورت مداحی چیه واقعا؟؟...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
بيشتر اون وعظ و خطابه ها هم به تعبير مرحوم مطهري زهرماريه براي گرياندن مردم
ميلادخوشرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
وقتي قضيه عزادارى محرم انقدر لوث شده كه توهركوجه وخياباني كه مي بيني يه هيات زدن بدون هيج نظارتي ويك مشت بجه بدون اينكة اصل ماجرارادرك كرده باشند دنبال كارهاي ....هستند مداحي اين مدلي زياد تعجب نداره.يه هيات تواسدي شميران شام فتوجيني داده يؤديه اهل عزا!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
وقتی مداحان جایگاهی برتر از دانشمندان و متخصصین و اساتید برجسته دانشگا می یابند اینهم اثراتش
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
جناب اقای احسان قنبری لقب صحیح هست نه لغب
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
همون که آقا فرمودند.
شعر بدون شعور!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
بنظرم فقط مراجع باید به وظیفه شان عمل کنند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
باید نظارت باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
برادران عزیز ما همه امام حسین را دوست داریم و به خاندان اهل بیت حتما" اردت داریم ولی ضریح امام حسین در ایران ساخته شده بود و هنور بر مرقد مبارکش نصب نشده بود که با پیراهن یوسف مقایسه شود.ان پیراهن بر بدن مبارک آن حضرت بود.با این تند رویها به هیچ جایی نمی رسیم.با ید سعی کنیم دیندار باشعور و شور باشیم نه دیندار با شور یا شعور.

ارادتمند خاندان اهل بیت
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
خيلي از كاهاي ما همينطوريه
عاشق حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
اینان اگر کنترل ونظارت نشوندهمان میشود که مختاروائمه را ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
دوستانی که میگن پیراهن حضرت یوسف شفای چشمای حضرت یعقوب شد توجه کنن که پیراهن از تن حضرت یوسف به پدرش رسیده بود یعنی شی ای که فی نفسه فاقد اثر است در مجاورت انسانی قدسی و ملکوتی کرامت پیدا می کند. یک مقدار در معنای برخی اصطلاحات مذهبی و دینی و عرفانی بیشتر تامل و دقت کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
یه بنده خدایی اسم "رستم" رو برای بچه اش انتخاب کرد، دیگه جرات نمیکرد صداش کنه
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
والا در مورد ضریح حضرت امام حسین (ع) من هم اعتقاد دارم که خود ضریح هیچگونه قداستی نداره و فقط وجود مبارک حضرت هستش که به اون بها می ده.... مخالف این هستم که برای ضریح مراسم برگزار بشه....... در مورد این حرکات مسخره هم باید بگم واقعا یه سری ها شورش رو در آوردن.... با کامنت اول بیشتر موافقم، باید سعی شه از خرافه در دین جلوگیری بشه تا شاهد این اعمال نباشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
کاش ما که ادعای مسلمانی را داریم رجوع کنیم به قران به معنای ان. تفکر کنیم در اهداف قیام امام حسین دوستانی که اظهار نظر کردند چرا دنبال محکوم کردن همدیگر هستیم مگر مسیحی ها مذهب های مختلف ندارندچرا ما اختلاف نمی بینیم چرا همدیگر را نمی کشند غیر از این است که غرب اختلاف ایجاد کرده دارد استفاده هم میکند به عنوان میانجی بین مسلمانان واردمیشودهمه را میدوشد .ما تحمل هیچ نظری خلاف نظر خود را نداریم دعوت قران به وحدت مسلمانان را ببینیم رفتار امام حسین. شجاعت و عشق به خداو عشق به زنده نگه داشتن دین اسلام را هم کنار مظلوم واقع شدنش ببینیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
اونی که میگه ضریح بته مثل این جمله رو از وهابی ها شنیدم لعل به هرچه وهابی,این مداحی شب ششم ع م باصطلاح مداح خونده من از سایت چادر خاکی دانلود کردم بودم بعد از شنیدن این جمله نفرینش کردم, آهم گرفت.سخنران 20 مین حرف میزنه مداح 1:30 بعد این از آب در میاد.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
کی گفته امام حسین گریه میخواد.باید واسه خودمون گریه کنیم.امام حسین نیازی به گریه ما نداره
ناشناس
United Arab Emirates
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
من سني هستم و ما افکار منفي که رواج داده ميشه احترام زيادي براي ائمه و امام حسين قايليم. بخدا اونا نيازي به گريه ندارن. ما به حال خودمون گريه کنيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
حضرت موسی وقتی رفت کوه برای عبادت وقتی برگشت مشاهده نمود مردم یک مجسمه بز ا طلا را می پرستند
علی
United States of America
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
هرچیزی را که می خواهی خرابش کنی بد ازش دفاع کن وهرچیزی را می خواهی از بین ببری زیادش کن(مرحوم شریعتی)
فهیمیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
با سلام ، متاسفانه مدتیست عده ای بنام مداحی مجالسی را راه انداختند که نه اشعارشان و نه سبک کارشان نتیجه ای جز اتلاف وقت اهل مجلس چیز دیگری در پی ندارد و باید از این آقایان پرسید مگر هدف از مداحی غیر از اینست که مداح با ذکر مصیبتهای امام حسین ع و یارانش در قالب شعر و با سبکی محزون حالتی را در شنونده ایجاد نماید که حداقل در ظاهر هم شده اندوهگین شوند و الان خودشان از روی انصاف بگویند آیا در حال حاضر با روشهایی که در پیش گرفتند آن هدف محقق میشود و جز بازتابهای اینچنینی در سطح رسانه های کاغذی و مجازی چیز دیگری نصیب میگردد ؟ امیدوارم بخود آییم و بیش از این در حق اهل بیت پیامبر ص جفا نکنیم .
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
ابتدائا بگویم که ما هم از این حرکات در مداحی شدیدا مخالفیم، به خاطر اینکه اینگونه حرکات همان تحقق خواسته اصلاح طلبان منحرف است که به دنبال ازادی بی قید وشرط میباشند و مسائل شرعی را مانع ازادی میدانند! ثانیا به این فرارویی ها باید بگویم که واقعا به مواضع خود در این مدت نگاهی بیاندازید که ببینید چه مخاطبینی را جذب نموده اید که استقبال از ظریح اقایمان را بت پرستی خطاب مینمایند؟! فرارو ایا میدانی در این مدت چه قدر دشمنان دین و امام حسین را با مواضع ات شاد نمودی؟! واقعا بناست چه قدر در این دنیا زندگی کنیم که اینطور مواضع غیر اسلامی بگیریم؟! ایا در این مدت که اینگونه مواضع ای دشمن شاد از خودتان نشان داده اید آیا وقعا به دنیاتون رسیده اید؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
ظاهرآ شما به آخرت خودت خيلي مطمئني.
مبارك باشه برادرمرتضا دست اين خيل بي آخرت ها را هم بگير!!!
الرییس البطل بشار الاسد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
از نظر وهابیها بوسیدن قرآن هم شرکه....
لعمرک انهم لفی سکرتهم یعمهون
سعید
Canada
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
عمل کردن به قرآن خیلی مهمتر از بوسیدنشه عزیز جان
قرآن برای بوس کردن نازل نشده برای عمل کردن بهش نازل شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
برام جالبه که چی شده فرارو این کامنتارو حذف نکرده!!! قبلنا می گفتیم "تو" می رفت توی لیست سیاه!!!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
hala to list miri vali nazaret ham chap mikonand mehraboon shodand
عمو نفتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
روزگار خرابی ست نازنین
سوال
Austria
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
در مقایسه بین ضریح و پیراهن سوالی برایم ایجاد شد: آیا پیراهن مربوطه قبل از پوشیده شدن توسط حضرت هم خاصیتی داشته؟ یعنی زمانی که خیاط آنرا دوخته و به مغازه دار در بازار داده و قبل از اینکه اصلا چشم حضرت به آن بیفتد هم خاصیتی داشته است؟ آیا بایستی این پیران در زمان دوخت از سوی خیاط در شهر دور گردانده میشد؟ و آیا مردم وظیفه داشتند دنبال این پیراهن که قرار بود پوشیده شود حرکت کنند؟
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
من خودم عاشق اهل بیتم البته به طور منطقی نه به صورت افراطی ببینید دیدن ضریحی که امسال برای امام حسین (ع) ساخته شد هیچ مشکلی نداره . دیدم . اما ترجیح دادم زیارت امام رو بذارم برای کربلا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
ما باید واسه خودمون عزاداری کنیم نه امام حسین .... ایشان که داشتند لذت می بردند تو کربلا...
ناشناس
United States of America
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
واقعا درسته
آرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
باسلام.
این گونه لاطائلات بین مداحان فراوان است مثلا یکی از مداحان مشهور!! و رسانه ای!!!! در یکی از مراسم روضه می خواند که:من سگ حیدرم

عجیبه!! حیدر(ع) و اهل بیت به این حرفا راضین؟
اصلا به قرآن ایمان دارند؟
کجای قرآن گفته که مردم باید سگ و گربه آدمای خوب باشند قرآن گفته از آدمای خوب الگو بگیرید نه سگ آنها بشید.

امثال همین افرادند که مکتب اهل بیت را دربرابر وهابیت ضعیف کرده اند از مثبت و منفی نظر اول فهمیدم که چگونه اعتقادات مذهبی ما توسط این دشمنان دین خدشه یافته.
سعید
Canada
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
شاه عباس سوای کارهای خوبی که کرده همیشه خودش را سگ آستان علی می نامید ولی همین سگ آستان علی برای بقای حکومتش از هیچ کاری فروگذار نکرد و حتی فرزند نوجوان خودش را هم کشت! امام حسین و ائمه سگ نمیخوان انسان میخوان!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
امام حسین قیام کرد که انسان بسازد نه سگ وخر ورقاصه
ناشناس
India
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
ز احمقان بگریز چون عیسی گریخت صحبت احمق بسی خونها بریخت (مولوی)
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
بله خب!!
اگه حافظ از رقص و بزم و شراب بگه میشه عارف و زاهد و غرق در معنا!!
مداح بگه میشه اوباش!!
ایول دارین بابا....
ali
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
من به خیلی ها کار ندارم ولی سگ خونه امام حسین بودن لیاقت می خواد که ما نداریم
سعید
Canada
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
امام حسین برای این نیومد بود که مردم سگش بشند، آمده بود که مردم انسانیت و حریت و قدر و منزلتشون رو بدست بیارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
حرف زدی که نگن زبون نداری؟

اتفاقا یزید سگباز بوده

امام حسین پاک و طاهر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
امام حسین سگ نمیخواد عزیز
حالا چه لیاقت داشته باشی چه نداشته باشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
تو راه امام حسین رابشناس وادامه بده یقین داشته باش خود او ترا نجات خواهد داد امام حسین خود وبهترین یارانش را دم تیغ نبرد که سگ وخر بسزد او قیام کرد تا انسان بسازد عشق حسین انسان شدن است نه سگ شدن این خرافه هاست که راه وهدف حسین را مهجور کرده دو ساعت سینه وزنجیر میزنند اما نماز نمیخوانند وووووو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
آخه برادر ali هيچ فكر نمي كني كه امام شيعه ي عاقل بالغ با سواد فرهيخته مي خواد نه سگ
ناشناس
United Arab Emirates
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
ما آزاد آفريده شديم بجز خدا بنده کسي نيستيم. حالا تو ميگي کاش سگ امام بودي؟
ali
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
من از ارادتمندان وپابوسان آقام امام شهيدان هستم ولي دوستان آگاه باشيد آگر پابوسي وضريح بوسي را با علم و عقل وعشق وهوش همرا ه نكنيم نه تنها بت پرستي بلكه وهن دين وائمه است ؛اگر اين رفتارها ازروي ايمان واقعي صورت مي گيرد پس چرا دركشور ما نمود عيني ندارد چرا درتمامي ناهنجاريها (فساد-تجاوز-بيرحمي- اعتياد- دروغگويي-خلف وعده- كلاه برداري وهزار درد بيدرمان ديگر ما پيشتازيم.... كشوري كه درهنگام ماه محرم درتمام كوجه ها خيابانها وخانه هيئت برپاست بايد وضعييتش اين باشه كه درجرم وجنايت پيشتاز باشيم...باور كنيد يك جاي كار مي لنگد...هرچه هست درمسلماني ماست بايد به خود وايمان خود شك بكنيم دوست عزيز ..ما كه سرور ومولاي مان حسين(ع) است بايد درتما م شاخصهاي زندگي پيشتاز والگو ي دنيا باشيم....منطقي باشيم ..احترام ائمه روي چشم وجان ماست ولي .....درعمل چيزي ديگر داريم كه قادر به دفاع از ان نيستيم....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
خدا به شما خير بدهد.
ببينيد چند نفر از همين مجرمان و تبهكاران كه تمام وجودشان شر و فساد است نام ائمه را بر خود دارند.
یکتا فقط خدا
United States of America
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
وقتی توی سیستان و بلوچستان از خدا بی خبرانی پیدا بشه که مکانهایی که ما با نام خانه خدا یاد می کنیم رو با لودر خراب کنن که قرآن ها زیر خروار خروار خاک و مصالح دفن بشه !!! دیگه اصلا جای شک کردن به اینکه طرف این رفتارو از خودش نشون داده که نباید شک کرد !! یا اینکه فرمایش مقام معظم رهبری هست که فرمودند هیچ کس حق بی احترامی و توحین به مقدسات مذهبی رو نداره رو بیان تو حسینییه ها و هئیتها زیر پا بزارن و نعوزو بالله صحابی رسول خدارو بد خطاب کنن !!!! که این رفتارشون رو باید خیلی خیلی عادی جلوه داد!! خدا به همه خلق خودش درهای رحمت و مغفرت و آمرز رو باز کنه تا به جهالت از دنیا نریم ! آمین
ناشناس
Germany
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
واقعا جای تاسفه و وهن مذهبه.. البته در ارزش و احترام اصل مداحی به هیچ وجه تردیدی ندارم، اما اون مداجی ارزش داره که با اشاره به منویات معصومین (ع) در جهت خط فکری ایشان حرکت کنه نه اینکه هر شعر و یا حرکت دور از شان اسلام و ائمه رو انجام بده.. بخشی از این مشکلات ناشی از عدم نظارت و کنترل مداحان است که فکر می کنند چون مداح هستند هر چی دلشون بخواد می تونند بگن و هر کاری می تونند انجام بدن، و در مسائلی که تخصصش رو هم ندارند (فقهی، سیاسی، اچتماعی ...) نظر بدهند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
یادم میاد وقتی سید جواد ذاکر مداحی که همه میدونن چرا فوت کرد و چطور بود وضعیتش وقتی یک کلمه از روی علاقه به علی گفت عبد خدا و خدایی فرداش از 20 شهر براش حکم صادر میکردن نیروهای حزب اللهی الان کجا هستن؟سید جواد خدا رحمت کنه بهت
عباسی
Finland
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
این نتیجه ی ضعف خطبا و حوزه های علمیه میباشد که میدان را برای مداحان خالی کرده اند! شاید هم اصلا قرار است که اینطور باشد!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
na baad az enghelab dige roze nakhondand va gheshr jadid madh ha ra dorost kardand .gahi nategh mikhoone ke jaleb ast
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
مداحی دچار آسیب شده و متاسفانه خدشه ای که بعضی مداحان به مکتب اهل بیت وارد می کنند تاسف بار است .
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
برات متاسفم فرارو كه اين نظرات وهابي را ميذاري مزدور وهابيت
ناشناس
-
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
اینجا ست که برای nمین بار به یاد سخن گوهربار علامه محمد تقی جعفری رحمت الله علیه می افتم که کشورهای جهان سوم یا دچار افراط هستند یا تفریط
حكمت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
در مورد انتقال ضريح مطهر امام حسين عليه السلام:مگر نشنيده ايد كه مجنون دروديوار كوي ليلي رامي بوسيد ومي گفت بوي ليلي را ميدهد .اينكه در فرهنگ ايراني پذيرفته شده است.آنانيكه خرده مي گيرند يا مجنون نيستند ويا به اصل امامت اعتقادي ندارند وازاين غافلند كه امام حسين عليه السلام مردم ايران را شايسته وقابل دانسته اند كه اين افتخار نسيب شان بشود (ساخت ضريح مطهر)ومامردم ايران هرچه داريم از دعاي خير چهارده معصوم پاك داريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
شما خودت ميگي مجنون
مارا با جنون چه كار ؟
شيعه ي مولا بايد به زيور عقل آراسته باشد
عبدالمجید
Kazakhstan
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
آن ضریع هدیه ایرانیان وفاع داربه خاندان رسوالله است آن کسی که کوجکترین وبزرگترین هدیه به خدا دادتا اسلام زنده بماند وای برشما که ازاین هدیه کوچک که ما به امام حسین هدیه کرده ایم به اومیگوید بت خاک برسرت لیا قت دیدن این هدیه هم نیستی آیا میدانی خون حسین نگهبان تمام ادیان الهی شده اگر نبود خون حسین بن علی امروز چیزی ازاسلام نبود .ای کسی که درک ازقیام حسین نداری بروفکری به حال خودت کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
اي عبدالمجيد بدان و آگاه باش كه ضريح درست است نه ضريع دلبندم
فرخشاد
United States of America
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
مداحي يعني تبليغات ؛ تبليغات نياز به حرف تازه داره ؛ سينه زني براي امام حسين يكجور مراسم ريتميك و داراي ضرباهنگ است هرچه ريتم شش و هشت ش بيشتر باشه شورش بيشتره عمده شركت كنندگان در مراسم مداحان معروف جوانان هستند كه نياز به هيجان و شور بيشتر دارند و طبعا مداح هم از اين نياز اطلاع دارد براي همين ضرباهنگ اشعار تند و تند تر مي شود و حركات جوانان با هيجان بيشتري دنبال مي شو د . بديهي است قضاوتهاي شرعي و تعبيرهاي ديني كمترين كاربرد را در اين رفتار ها دارند . كما اينكه وقتي از قمه زنان مي پرسي چرا قمه مي زني مي گويند : " اين عشق است " وقتي از سينه زن و زنجير زن مي پرسي مي گويد : اين عشق است . و همه ميدانند كه هيچ تعبيري نامتعين تر از اين كلمه راز آميز يعني همان عشق وجود ندارد . من به شخصه فكر مي كنم امام حسين براي شعور و براي آزادگي قيام كرد نه براي عشق و دلدادگي و شور و هيجان و به اصطلاح امروزي آن براي حال كردن ؛ اگر مجالس سينه زني رفتار حسيني را پرورش مي داد ما در كشورمان اين همه ظلم و ستم نداشيم كدام مداح را مي شناسيد كه در مقابل ستم يك شخص قدرتمند قد علم كرده باشد اينها كاسباني هستند كه از راه تبليغات نان مي خورند
ناشناس
United States of America
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
نکته اینه که منافع این قشر در خدمت منافع یه قشر در سلسه مراتب قدرته. در واقع هر دو قشربه هم احتیاج دارن. این یکی با سر هم کردن لاطائلات مشغول تحمیق مردمه اون یکی هم نونش در وجود مردم تحمیق شده است برای همین نه تنها مانعی برای اینا ایجاد نمیکنه بلکه تشویقشون هم میکنه.من کاری به احمدی نژاد ندارم ولی از نظر حقوقی چطور یه مداح میتونه "معاون رییس جمهور" رو به آلت مردانه تشبیه کنه و وقتی بجرم اهانت به مقام رسمی دولت ازش شکایت میکنن برای تو دهنی زدن به شاکی، متهم به پرداخت پنجاه هزار تومن جریمه محکوم میشه.
عاشق حسین
Kazakhstan
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
برخلاف خواست شما سال به سال سینه زنی ها و تعداد عشاق الحسین بیشتر میشه
اون مداح یه چیزی گفته اما دلیل نمیشه افرادی مثل شما دهن کجی به عقاید مردم کنند
فرارو لطفا منتشر کن...
سحر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
من نه میخوام از این مطلب حمایت کنم نه قصد توهین دارم ولی ما نسل جوان هستیم بهتر نیست با مطالعه و دقت بیشتری اظهار نظر کنیم. ناسلامتی دین اسلام کاملترین دینهاست.اسلام دین تفکر و تعقل است نه تقلید کورکورانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
چرا مداح نما؟ این باباهم مداخی است مثل بقیه همکارانش که داد مراجع از مزخرفاتشان بلند است.
کربلایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
اللهم العن عدوالحسین(ع)
نگار
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
اسلام بزرگترین ضربه ها رو از خرافه پرستی خورده. امام حسین کی بود؟واسه چی قیام کرد؟ چند درصد اونایی که دنبال ضریح رفتند جواب این سوالارو میدونن به خدا ضریحی که هنوز به آرامگاه نرفته ارزش نداره خدایا به احترام امام حسین همه رو هدایت کن که ندانسته تیشه به ریشه نزنند
nazar
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
منم مخالف زیارت ضریح خالی هستم مصداق عقب افتادگی محضه که خیلی خنده آوره. جهالت هستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
سنگ و آهن و چوب حتی به مقبره هم متصل شوند قداستی ندارند. کی می خواهید از خواب بیدار شوید؟ حضرت علی (ع) که او را ابوتراب می گفتند یا امام حسین (ع) که جان و خانواده خود را فدای اسلام کرد می خواستند بعد از مرگشان برایشان کاخ طلا درست کنند در حالیکه میلیونها نفر مسلمان از گرسنگی در حال مرگند!
همین اختلاط اسلام و شیعه با خرافات باعث شد که اسلام و مسلمانان و شیعه و شیعیان بدینجا برسند که چند روزی را بعشق امامان بر سرو صورت خود بزنند و بعد از چند روز، دروغ و کلاهبرداری و دزدی و احتکار و گرانفروشی و ربا و ریا و هزاران گناه دیگر از نو!!!
امیر حسن معصوم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
مطلب لیبرال ها از ضریح امام حسین هم نگذشتند درباره ی عملکرد فرارو در مورخ 17 دی ماه در صفحه 20 روزنامه جوان را تقدیم کردم به مدیریت هتاک سایت فرا رو
بخونید و حالشو ببرید
ناشناس
United States of America
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
آخه آدمایی که تو زندگی روزمرشون بدتر از اون یزیدی هستند که خودشون می گند واسه کی و چی گریه می کنند؟؟؟؟؟ غیر از اینه که دارند خودشون را گول می زنند؟ واقعا این رفتارها گریه داره مگر امکان داره کسی ظلم کنه و بعد برای مظلوم گریه کنه؟ بعضی از آدما حتی خودشون را هم گول می زنند.!!!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
این نظر وهابي پسند رو پاك كنيد توهين به مقدسات يك ملت ازادي بيان نيست
امين
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
وقتي مراجع عظام ازاين ضريح باجمله ي مطهريادمي كنند ، ديگه هربي سروپايي نبايد به خودش اجازه چرند گويي بده.
بينا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
كاش هر دو گروه به حقيقت حسين(ع) و راهي كه ايشان پيمود تا بشريت در تاريخ از سياهي بيرون بيايد توجه مي كردند.
بايد ياد بگيريد كه به عقايد هم احترام بگذاريد. امام حسين براي عقيده اش كه همانا يكتا پرستي بود جنگيد. چرا شماها ( هر دو گروه ) از يك عالم ديني دعوت نمي كنيد. جواب اصولي به اين دعواي تمسخر آميزتان بدهد.به نظرم هر كسي اعتقادي دارد گاهي اوقات يك سنگ بي جان به دستور خدا ، در پاسخ به نداي دل دردمندي ممكن است به صدا در آيد. پس اول توكل به خدا. و سپس توسل به هر كس و هر چيزي ممكن است البته. به شرطي كه قصد قربت در يكتا پرستي باشد.من خودم انگشتري از مشهد خريدم به رسم ارادتي كه به امام رضا(ع) دارم وقتي آن را مي بوسم آرام مي شوم. اين انگشتر نيست كه به من آرامش مي دهد بلكه اين باور و اعتقادي است كه من با نشانه هاي آن ياد آوري را براي خودم انجام مي دهم. مگر غير از اين است كه ياد خدا باعث آرامش دلهاست. شايد شما خدا را در يك چيز ببيني و درك كني و من در چيز ديگر. ديد موسي يك شباني را به راه و... خواهش مي كنم يه همديگر توهين نكنيد. چون هر دوي شما به نحوي مي خواهيد توجه مان به حسين و ارزشهاي حسين و راهش برگردد ولي هر كدام به روشي توضيح مي دهيد.مهم اين است كه همه اعتقاد به اسلام و حسين داريم.
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین