bato-adv
کد خبر: ۱۶۲۱۲۴

نامه الهه راستگو خطاب به مردم

تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
عضو شورای شهر چهارم در واکنش به هجمه اصلاح طلبان به وی بخاطر رایش به قالیباف و با بیان اینکه بخش زیادی از نخبگان جریان اصولگرا با من همسو هستند در نامه ای گفته است: بدیهی است که این هجمه ها اینجانب را از پشت کردن به سوگندی که در ابتدای عضویت در شورای شهر تهران خورده ام باز نخواهد داشت و شرافت و عمل به سوگند خود را به تسلیم شدن در برابر دیکتاتوری مدرن ترجیح خواهم داد.

الهه راستگو با ارسال نامه ای به رسانه ها نسبت به بداخلاقی هایی که طی چند روز گذشته به وی شده بود پاسخ داد.

متن این نامه به شرح زیر است:

این دیکتاتوری و تک صدایی قبلا داد بخش بزرگی از جناح موسوم به چپ و اصلاح طلبان فعلی را در آورده بود یعنی یک حزب دولتی که برآمده از دولت هفتم و هشتم بود از طرف تمام جریان تصمیم می گرفت و اگر کسی با  آن تصمیم مخالفت داشت با بهره گیری از رافت های مختلف و در قالب های زیبایی که داشت نه تنها مخالفین بلکه منتقدین را یا از صحنه بیرون می کرد و یا مجبور به سکوت می کرد.

این درحالی بود که ادعای گسترش جامعه مدنی و مشارکت مردم توسط آنان گوش فلک را کر می کرد. اینجانب بر اساس شناخت و اقناع  وجدانی و طبق سوگندی که هنوز چند روزی از آن نگذشته به مردم شریف تهران متعهد می شوم که بر اساس اقناع آنچه که پس از تحقیق و دریافتهای خودم به آن رسیده ام از منافع شهروندان دفاع  کنم و آن را به منافع شخصی و باندی ترجیح دهم.

حتی اگر دیکتاتورهای مدرن و قیم ماب راخوش نیاید و انبوه اهانتها ، تحقیرها و توهین ها را در شبکه رسانه ای داخلی و خارجی خود به اینجانب نثار نمایند چراکه از سال 76 با این شیوه استبداد مدرن آشنا شده و بارها از سوی آن نواخته شده ام. از این قیم مابان به ظاهر دموکرات سوالی دارم و آن این است که شعار شما توجه به آرا و نظرات مردم نیست؟

آیا مردم شریف تهران در نظرسنجی هایی که خودتان انجام داده اید آقای قالیباف را بر دیگران ترحیج نداده بودند؟ این برخورد دوگانه شما بسیار شبیه به دموکرات مابان غربی آمریکایی است که نشان می دهد دموکراسی فقط در زمانی مقبول شماست که همسو با نظرات و علایق جناحی و حزبی شما باشد.

یکی از دلایلی که اینجانب را قانع کرده که به آقای محسن هاشمی رای ندهم همانا حمایت شما از ایشان بود چراکه در گذشته نه چندان دور وی و پدرش را افراد دیکتاتور معرفی و انواع و اقسام اتهامات مالی و ... را نثار آنان می نمودید کافی است برای اینکه کاملا به یادتان بیاید در رسانه های از سال 76 تا 84 نام ایشان راجستجو کنید؛ حال چه اتفاقی افتاده که به حمایت از ایشان برخواستید. اگر اتهامات دیروز شما کذب بوده باید صراحتا توبه کنید و از آقای هاشمی و فرزندانش عذرخواهی کنید یا اینکه شما ماهیت خود را نشان دهید؟

اینجانب صراحتا اعلام می کنم که با بخشی از جریان اصلاح طلب که اتفاقا بخش تندروی آن محسوب می شوند و جالب آنکه بر اساس جبر زمانه اکنون شعار اعتدال می دهند ! و از دولت سهم خواهی می کنند زاویه داشته و دارم و تا آنجا که مطلع هستم بخش زیادی از نخبگان این جریان با اینجانب نیز همسو هستند، اما غالبا به دلیل جلوگیری ازهتک حرمت خویش جرات بیان انتقادات خود را از این قیم مابان ندارند.

به نظر اینجانب چنانچه نقد درون گفتمانی در جریان اصلاح طلب انجام نشود مجددا با برخود قاطبه مردم رو به رو خواهیم شد.

مردم از شعار های رنگارنگ و مردم فریب خسته اند و به دنبال خادمین واقعی خود می باشند و با دقت گفتار و کردار ما را رصد نموده و در انتخابات با رای هوشمندانه خویش پاسخ ما را داده و خواهند داد و به نظر من چنانچه مجددا دیکتاتوری مدرن بر جریان اصلاحات حاکم شوند این مقدار اقبال نسبی مردمی را قطعا و یقینا از دست خواهیم داد و من به عقلای جریان هشدار جدی می دهم که زودتر چاره ای برای این مشکل اساسی بیندیشند.

اینجانب می توانستم رای خویش را در شورای شهر پنهان کنم اما بر اساس اقناع وجدانی که آقای دکتر قالیباف را بر آقای مهندس هاشمی به دلائل متعدد از جمله توانایی اجرایی ترجیح دادم و به صورت شفاف رای خویش را ارائه نمودم البته این هم قابل ذکر است که دیکتاتوری مدرن نگذاشت که فرد دیگری در جریان اصلاحات کاندیدا شود و گرنه افرادی در جریان اصلاح طلب خود را در معرض قرار داده بودند که اگر دیکتاتوری مدرن اجازه می داد قطعا اینجانب و برخی دیگر از اصلاح طلبان شورا به آنان رای می دادیم.

به دنبال تخریب سازمان یافته جریان دیکتاتوری مدرن اینجانب به عنوان یک بانوی اصلاح طلب صراحتا فاصله و اختلاف دیدگاه عمیق و اساسی خود را با این غوغاسالاران مدرن و به ظاهر دموکرات ابزار می دارم و خود را برای حملات و هجمه های ناجوانمردانه آنان که به انواع مختلف شروع شده و ادامه دارد آماده کرده ام . بدیهی است که این هجمه ها اینجانب را از پشت کردن به سوگندی که در ابتدای عضویت در شورای شهر تهران خورده ام باز نخواهد داشت و شرافت و عمل به سوگند خود را به تسلیم شدن در برابر دیکتاتوری مدرن ترجیح خواهم داد.
منبع: فرادید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
خانم دروغگو هرچه کشش بدی بدتر بگو اشتباه کردم خودتو خلاص کن ومن بعد هم سعی کن کمتر دنبال منافع شخصی باشی تاگروهی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
من از بیگانگان هرگز ننالم ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خیانت یعنی برخلاف تعهدنامه - مرامنامه و قسم نامه شخص- گروه- حزب و جناح متبوعه و وابسته عمل کردن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
سروته یک کرباسند
ماریا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
من برای خودم متاسفم که آبروی زنان رابرد چون تاحالا درصد زنان اخلاق مداربیشترازمردان بودوازطرفی خانم راستگو!!!شما چون توی لیست اصلاح طلبان بودی رای آوردی وگرنه باید میرفتید پیش خانم احمدی نژاد می نشستید پس یادبگیرید که به اخلاق و تعهدات حزبی پای بندباشید واگر میخواستید به قالیباف رای دهید اول استعفا ازحزب وسپس رای دادن
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۶۳
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
این که یه نامه است. هزار تا نامه و بیاینه دیگه هم بدی، عذر بدتر از گناهه.
اشتباه کردی بگو اشتباه کردم. اینهمه دلیل و توجیه نمیخواد.
وقتی که میخواستی بری زیر علم اصلاح طلبی برای رای آوردن، باید فکر میکردی که وقتی حزب یه تصمیم میگیره، باید به اون تصمیم تمکین کنی حتی اگه خودتم خوشت نیاد. و الا اگه این اصل اساسی رو قبول نداری، از اول نباید وارد کار تشکیلاتی و حزبی می شدی.
اگه سرکارعالی از سال 76 پی به ماهیت دیکتاتور مآبی اصلاح طلبان برده بودین، خیلی فرصت طلب بودید که زاویه تون رو معلوم نکردین و همینجور باهاشون بالا اومدید تا الان که دیگه بد زدین به جاده خاکی!
خلاصه هزار توجیه برای یک اشتباه میشه هزار و یک اشتباه. بهتره ادامه ندین.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
نظرات رو که میبینی جالبه انسان تاسف میخوره که اکثرا کاری به دلیل و توجیه خانم راستگو ندارند و فقط دنبال جناح و گروه هستند مشکل و عدم دوام حضور حامیان دو آتشه جناحها در حمایت کورکورانه و توجیه تخلفات و اشتباهات جناحشان است اگر پیرو علی هستی حق را بگو حتی اگر به ضرر تو باشد امیدوارم که خانم راستگو هم واقعا راستگو باشند
مجیدو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
شما به سوگند به قران وفادار نبودید چه برسد به قول مردم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خودش انکار ميکنه که قسم خورده باشه. اونوقت شما شايعات رو عَلم ميکني!
بعضي از شما اصلاح طلبا چقدر ديکتاتورين!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
فرار رو به جلو....بیچاره این مردم که گوشت قربونی اند برای شما!!
یاسین
CANADA
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خائن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خائن اونايي هستند که مصلحت مردم رو بخاطر مصلحت گروه و حزبشون زير پا له ميکنن!
سعید
UNITED KINGDOM
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
هم اصلاح طلب ها و هم اصولگراها باید از جریان های افراطی که فقط به فکر منافع خودشون هستند اعلام برائت کنند.....در اسلام باید فقط رضایت خدا ملاک باشه...مگه مملکت مال باباتون هست که اینقدر سیاسی بازی درمیارین!!؟؟؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
من به روحانی رای دادم و با خانم راستگو هم موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
دیکتاتوری مدرن یعنی چه؟ در همه جای دنیا وقتی فردی از طریق حزب بالا می‌رود به آزمانهای حزب پایبند است... اگه غیر از این باشه که سنگ روز سنگ بند نمیشه....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
اينجا همه جاي دنيا نيست. ما در کنار تعهدات حزبي، تعهدات قانوني و شرعي و اخلاقي هم داريم. کلاهتون رو قاضي بذارين! اگه يک نماينده مجلس يا شوراي شهر تشخيص داد که چيزي به مصلحت کشور و مردم نيست، حتي اگه حزبش هم نظر مخالف داشته باشه، واقعا آيا حقّ انجام دادن اونو داره؟ معلومه که نداره.
حمزه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
این خانم حقیقتا مردم را احمق فرض کرده است شما پاسخ خو در در آینده از مردم خواهید گرفت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
ايشاله دور بعد نماينده مجلس ميشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
کسی که ازطریق یک حزب به میدان میاید باید رای و عقیده جمعی و حزبی را در نظر داشته باشد اگه میخواستی فردی نظربدی چرا از اعتبار حزبی برای راه یافتن به شورا استفاده کردی
علی
GERMANY
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
چرا زمانی که در لیست اصلاح طلبان تهران قرار گرفتید این نظر رو نداشتید!؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
تازه طلب كار هم شده حيف از رايي كه به تو دادم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
تو یک رای دادی..انگار پادو استخدام کردی! مشکلت اینه که خودتو نمی بینی !! طلب کار حزب بادتونه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
من که ندادم اصلا نمی دانم ایشان چطور از بین اصلاح طلبان سردرآورد
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم راستگو اصلاح طلبان اگر دیکتاتور هم باشند! اگر آمریکایی هم باشند، اگر ادم های بدی هم باشند!

منافق و خائن نیستند!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
کم نه! هشت سال اصلاح طلبا سر کار بودن مملکت رو داشتن به فنا ميدادن!
اوليش انرژي هسته اي هست که همون اول رسانه اي ش کردن و ملت رو بيچاره کردن. هرچي ميکشيم از بي تدبيري و خيانت بعضي اصلاح طلبان دولت هفتم و هشتم و مجلس ششم مي کشيم!
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
ناشناس جان اصلاح طلبان هر عیبی داشته باشند مثل شماها بیت المال مملکت را جارو نمی کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
احسنت.
ناشناس
UNITED STATES
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
همون هایی از این خانوم حمایت میکنند که اصلا به ایشون رای ندادند.و تا قبل از رای ایشون سایه ایشون رو با تیر میزدند.ام الان طرفدار دو اتیشه ایشون شدند.حتما جریان راست هم توی شورای بعد نمیتونه به ایشون اعتماد کنه.چون فردی که یک بار خیانت کرده باز هم خیانت میکنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
احسنت به چي ؟ به نان به نرخ روز خورش ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
می خواستی دروغ نگی تا مورد هجمه قرار نگیری، ما به شما رای ندادیم که جنابعالی برعکس نظر ما رای بدی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
بسته اینقدر مظلوم نمایی نکن اون موقع که کاندیدا شدی اینا یادت نبود
یک اصلاح طلب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
افرین ...آفرین ...مردم اگه از جریان افراطی راست تنفر دارن از افراطیون این طرف هم دل خوشی ندارن...احسنت به خانم راستگو که راست گفتند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
متأسفم برای شما که یک دروغگو رو تأیید می کنید چرا از اول نیومد بگه من تشخیص می دم قالیباف شایسته تره. چه در حزب چه تو رسانه ها دایم دروغ گفت و متأسفانه عده ای کارشو تأیید می کنند.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
اگه راستگو بود چرا اول به هاشمی رای داد بعد نظرش عوض شد؟
ناشناس
UNITED STATES
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خانوم راستگو الان که قطعا دروغ گفته.
باید موقع انتخابات راست میگفت که قالیبافی هست.الان هم که انتقاد غیر منصفانه از دولت اصلاحات کرده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
حیف به رایی که به تو دادم فقط بخاطر این که تو لیست اصلاح طلبان بودی. خوب کاری کردند اخراجت کردند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
احسنت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
احسنت به خيانتت ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
احسنت که به مردم خيانت نکردي و مصلحت مردم رو رعايت کردي. ما ازت حمايت ميکنيم.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
یاد یه ضرب المثل افتادم نمک خوردن نمکدان شکستن
پیشنهاد میکنم شما بعد شورا به روزنامه کیهان بروید
شما با انواع تهمت سعی در توجیه کار خودتون رو دارید که جای تاسف داره......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
زرشک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
من نمیخوام توهین کنم ولی زن به حزب چی
در یک دقیقه ده تا تصمیم عوض میکند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خدا نکنه یک زن یک خطایی بکنه همه یاد جنسیتش می افتند ولی اگه هزارتا مرد کار خطایی کنند اصلاً جنسیتش مطرح نمیشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
الان این همه مرد تو دولت عدالت محور بردن و خوردن هیچ کس یاد جنسیت شون افتاد؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
من هم نمیخوام توهین کنم ولی شعورت در سطح طالبانه!
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
در دل مردم جا داری خانم راستگو...از این ها بیشتر انتظار نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
کدوما؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
كدام مردم ؟
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
مي دونيم شما اصولگراها خوشحاليد كه افرادي همچون اين خانم در گروه اصلاح طلبان بودند.
دختر ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
از امثال شما هم جز خیانت ، نان به نرخ روز خوردن و از آب گل آلود ماهی گرفتن انتظار نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
بهت افتخار میکنیم خانم راستگو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
به نان به نرخ روز خورش ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
شرم بر تو باد
واقعا" متاسفم بخاطر رای که به تو دادم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
ایشون خیانت کرده بعد به مردم گزارش خیانتش رو میده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
سزای خیانت به رای و اعتماد مردم همینه....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
حاج خانم نا مدرن چه ربطي به سوگند دروغ قرآن خدا خورردنت داشته؟؟واقعا متاسفم واسه مسوليني كه فقط دنبال كسب مقام از هرطريقي هستن.استغفار كن
عرفان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خائن
وطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم راستگو رای شما محترم.
اما شما خلاف انچه در حزب یا جریان شما تصمیم گرفته شد عمل کردید.
به نظر شما به این حرکت یک طرفه چی میگن؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
شما که سواد آنچنانی نداری! این عرضه را که برای شما نگاریده است ای خیانت کار؟
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم راستگو شما اخلاق و زير پا گذاشتي
ديگه در بين مردم جايي نداري
شما به يك حزي خيانت كردي.......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
این حرفا برای کسانی که رأی دادن صنار نمی‌ارزه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
احسنت دیکتاتوران مدرن را خوب آمدی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
مشكل اينجاست كه اين خانم هنوز كار حزبي بلد نيست . دور بعد شما بهش راي بدين آقاي ناشناس
محمود اشرافی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم راستگو احیانا چون اصلاح طلبان تندرو از روحانی حمایت میکردند، شما از لج اونها به جلیلی هم رای دادین؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
کار شما در هر صورت درست نبود چرا که حزب سیاسی شما بر روی جناب آقای هاشمی به اجماع رسیده بود و شما نباید زیر پای حزب خود را خالی می کردید
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
فرمایشات شما صحیح ولی خود شما هم سعی دارید عوام فریبی کنید این بیانات شما یه جورایی خلط مبحثه. همه جای دنیا رسمه وقتی به نام یک حزبی رای می اوری باید ذر جهت تحقق اهداف ان حزب اقدام کنی که رای دادن یکی از اون اقداماته. شما که ماشاالله استادید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
کاملا موافقم. خانم راستگو بحث سر اين نيست که شما به کي راي داديد بحث سر اينه که اگه شما از اول نظرت آقاي ايکس بود چرا صراحتا اعلام نکردي و به نوعي فريبکاري کردي. به نظرم اين بيانيه شما هم تنها فرافکني و عذر بدتر از گناهه. خانم راستگو مردم باهوشن و رفتارها رو کاملا رصد ميکنن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
دىکتاتورى چىست باىد به اصول کارحزبى پاىبند بود
ظفرقندی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
کار شما اشتباه بوده هر گونه توجیهی عوام فریبیست.
یاس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
یا لغات بازی نکن خانم راستگو ، ما به خاطر حزبتون بهتون راس دادیم که شما نامردی کردید.
کارتون غیرقابل بخششه
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
در شورای شهر دروغ گفت و با این نامه نشون داد فردی فرصت طلب و نون بنرخ روز خور هست
موتو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم راستگو خیلی اماتوری وبرای دنیای سیاست طفلی هنوز
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
رند مدرن.
امین 24
UNITED STATES
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اوهو ! باریکلا !
این متن نامه ی یه اصلاح طلب بود یا سرمقاله کیهان !!؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
این بیانیه خجالت آوراست خانم راستگو به مردمی که تو را را وارد شورا کردند خیانت کردید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
آفرین ، براستی که این نام فامیلی برازنده ایشان است !
مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
شما اصلاح طلب نبوده و نیستی. خواهش میکنم اینقدر این جمله را تکرار نکنید. ما به لیست اصلاح طلب رای دادیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
توجيه خيانت.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
آفرین ، براستی که این نام فامیلی برازنده ایشان است !
پدرام خاکباز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم راستگو مشکل رای دادن شما یه اقای قالیباف نیست..مشکل شما دروغ گوبودناست..همه صاحبه شما درباره شهردار را یادمون هست و قسمی که خوردید .شما با رای طرفدارای اصلاحات به شورا امدید.فرارو میدونم چاپ نمیکنی.
ناشناس
MALAYSIA
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم "راستگو" پس تعهد حزبی شما چه می شود؟ ان قسمی که در جمع اصلاح طلبهای شورا خورده بودید قسم نبود؟ آن قول و وعده ای که داده بودید کجا رفت؟ آیا معنی "اوفوا بالعهود" می دانید یعنی چه؟چرا فراموش کرده اید که با رای هواداران و طرفداران اصلاح طلب به این شورا راه یافته اید.خانم "راستگو" شما یک پیمان شکن هستید.متاسفانه شما همه گونه باختید.
دبیر آموزش و پرورش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
بسم الله الرحمن الرحیم
خانم راستگو جز این است که شما با قرار گرفتن در لیست منسوب به اصلاح طلبان وارد شورای شهر شدید؟
آیا اگر به صورت مستقل در انتخابات شرکت می کردید باز هم برنده انتخابات می شدید؟
هیچ کس هیچ غوغا سالاری نکرد. شما نمک خوردید و نمکدان شکستید. خواهشا از مردمی که به این راحتی به رای آنها خیانت کردید پوزش بطلبید و سریعا استعفا دهید
همشهری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خیلی بیشرم وحیایی توکه براصول عقیده ی خودت پشت پامیزنی
میخواهی ازآرمان ملت دفاع کنی
برودست به دامن اصولگریان تندرو شوتاهمه چیزرایکدفعه ازدست ندهی
خاین؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
دیکتاتوری مدرن یعنی چه؟هر فردی برای خودش اصطلاحی رابرادبیات سیاسی اضافه می کند ونظریه پردازی هم می کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
احسنت، ای کاش همه سیاسیون عین شما جسارت داشتن و خود واقعی شون را نشون میدادن.
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
چرا وقتي در ليست اصلاح طلب ها قرار گرفتيد از اين نطق هاي آتشين نمي كرديد؟چطور بعد از رد شدن از پل انتخابات فهميديد حاميان شما ديكتاتورند؟
ترجیحا ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
جنابعالی که خود با این دیکتاتوری مدرن (البته به قول خودتون) آشنا بودید خیلی بی جا کردید خود را اصلاح طلب نامیدید و با نام اصلاح طلب کسب رای کردید و خیلی زود به آن پشت کرده و آن را بی شرمانه دیکتاتوری مدرن نامیدید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
ببین مردم ما هستیم ما همه جزئی از مردم هستیم و کار شما غلط و این توجیحات و مظلوم نمایی ها چندش آور است. کاش شما و بقیه سیاستمداران ایرانی می فهمیدند راه بسیاری از این مسائل یک عذر خواهی ساده است و نه اصرار به توجیه اشتباه. هم خیانت کردید و هم دروغ گفتید و هم با این روشتان دارید آب به آسیاب تندروهایی میریزید که همه چیز را سیاسی کرده اند اما حرکات مردمی اصلاح طلبان را سیاسی می خوانند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
پررو
جلال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خواهر من سلام
من به شخصه از انتخاب آقای قالی باف خوشحالم اما باید یک مطلبی را در نظر داشته باشید و آن اینکه اگر شما بصورت منفرد نامزد شده و انتخاب شده بودید حق داشتید به هر کسی که دوست داشتید رای دهید , اما وقتی با پرچم گروه یا حزبی وارد شورا شده اید حق اینست که تابع نظر آن گروه یا حزب باشید و نمی توانید شخصا تصمیم بگیرید. قبول کنید که اکثر رای دهندگان عملا به لیست حزب شما رای داده اند و چه بسا اصلا شما را نمی شناسند و صرفا به اعتبار لیست به شما رای داده اند. البته به نظر شخص من اخراج شما کار درستی نبوده و عملا تقدیم یک نیرو به حزب مقابل بود.
رویا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
همون برای اصولگرایان باشد
تعداد کمتر باشند، اما خائن نباشند.
فری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
نیروی خائن به چه دردی می خوره؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
چرا قبل از انتخابات از این حرفا نمیزدی...تازه یادت افتاده اصلاح طلبا شدن دیکتاتور مدرن!!!یا منافع خودتو خانوادت اینطوری ایجاب میکنه.
شما که اینقدر پایبند به سوگند و حق مردمی یادت رفته موقع انتخابات تو چه لیستی بودی...اگه نمیخواستی پایبند حزبت باشی به عنوان یه شخصیت مستقل وارد انتخابات میشدی که البته به منافعت نمیرسیدیو وارد شورای شهر نمیشدی...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اگه راست میگی قبل ازانتخابات این بیانیه رو میدادی تا مردم خودشون تصمیم میگرفتن به شما رای بدن یا نه
بهار
UNITED STATES
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
هرچقد به سوگندت با اصلاح طلبان وفادار ماندی به مردم هم وفادار خواهی ماند!مجبور نبودید به قران قسم بخورید که به هاشمی رای می دهید یا در روزنامه ها اعلام کنید که برنامه های هاشمی از قالباف بهتر است. حالا که مجبورید این حرفها و سخنان را بزنید. مثل اینکه یادتان رفته که شما با لیست همین دیکتاتوران مدرن وارد مجلس شدید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
زنده باد راستگو
حقیقتا آزاده ای.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اگه راست ميگي از شوراي شهر استعفا بده ! يا نكنه صرف نداره ؟ حاضري با اين ديكتاتورهاي مدرن حشر و نشر داشته باشي، اما صندلي شوراي شهر رو از دست ندي . نه ؟
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
شما دو سره باختی خانم مثلا اصلاح طلب .لازم نیست به مردم توضیح دهید مردم کاملا در جریان مسائل کشور هستند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
همه اينا را كه گفتي درست ولي ما بخاطر همون جناحي كه نمكش خوردي بهت راي داديم والا جنابعالي هنوز اندر خم يك كوچه بودي نيازي هم به توجيح نيست چون الان فقط خواجه حافظ شيرازي حركاتش سياسي نيست كه انهم بعيد است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
چرا با لیست دیکتاتورای مدرن رفتی تو شورا!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خائن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
ثابت كردي كه فقط حرف مرد يكيه ! تو آبروي زنها رو بردي !
35 ميليون زن ايراني بايد از تو اعاده حيثيت كنند !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
درود بر شرف ومروتت ای شیرزن /خدا از تو راضی باد/همیشه سربلند باشی
اصلاح طلب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
جان هر کسی که دوست داری کمتر حرف بزن هر چی بیشتر حرف بزنی به ضررته خانم محترم تو خودت رو در مقابل مردمی که بهت رای دادن قرار دادی حالا هی بگو جریان تندرو اصلاح طلب هاشمی دیکتاتور بسه کم با اعصاب مردم بازی نکردی تو این چند روز بسهبسه دیگه.
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اتفاقا مردم نیز با امثال شما که حتی حاضر نیستید به اصول و خطوط فکری خود هم وفادار بمانید ، زاویه دارند آنهم زاویه ای بزرگ!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانوم محترم
من از اخراج شما خوشحال شدم
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
بنام خدا
زنده باد خانم راستگو.
چه خوبه آدم در هر جناحی که باشه، خدا را در تصمیماتش به همه چیز ترجیح بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
در نظر داشتن خدا یعنی دروغگویی یعنی دوروی!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
مگه به خدا رای داده نعوذبالله!!!
مصیب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
با عرض سلام خدمت شما خانم راستگو.
من به عنوان یک دانشجوی اصلاحطلب و پیرو خط امام حرف های شما رو قبول ندارم و نخواهم داشت چرا کمی قبل از انشار این نامه با خود فکر نکردید که این نامه ی منافقانه ی شما ممکن خوراک تغذیه ای برای کیهان نشینان و رجانیوزها فراهم کنه که البته مطمئن هستم که شما از این به بعد باید لقای اصلاحطلبی رو از تن برون کنید و کیهان نشن بشید فردا مانور رسانه ای کیهان را خواهید دید خانوم راستگو...
تنها راهی که وجود داره که مردم شما رو ببشند استفا است.
ابتدا باید پاسخ دهید چرا به عنوان یک مسلمان قسم دروغ خوردید و دوم رابطه ی برادران شما با شهرداری رو برای مردم شفاف کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم راستگو!
شعور، درک وفهم سیاسی مردم ما خیلی بالاتر از توجیهات جنابعالی است لطفا با شعور مردم بازی نکنید!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خیانت و قسم دروغ..
ای کاش دیگر شاهد این بی اخلاقی ها از طرف افراد نباشیم.
هرکی وارد حزب بشه با اصول و وقواعد اون وارد میشه نه با نظر شخصیوو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
دروغگویی آفت جامعه است.
نوید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
تو یه خائنی همین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم محترم شما با اسم همین ها تونستید رای بیارید اگه اینقدر بد بودن چرا نرفتید تولیست اصولگراها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
شما پایبندی به سوگندتان در پاسداری از آرا طرفداران اصلاحات را با رای به آقای قالی باف ثابت کردید!!!!لطفا حرف از سوگند نزنید.
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اولا که لحن نوشتتون پر از کینه و نفرت هست و مشخصا نتونستید عصبانیتتون رو کنترل کنید
ثانیا مغلطه نفرمایید.دلیل اعتراض به شما رای به قالیباف نیستید بلکه دو رویی و عدم صداقته.آقای دنیا مالی هم به قالیباف رای دادن ولی ایشون صادقانه رفتار کردند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
دیگه شورشو در آوردن اصلاح طلبا
از میان اعضا که نمیشه انتظار داشت 100% همه به خواسته ی حزب عمل کنند. معمولا در همه جای دنیا افراد بزرگی که در یک حزب قرار می گیرند به این علت است که دیدگاه های آن ها به هم نزدیک است نه دقیقا یکسان! و غالبا به خرد جمعی که میانشان شکل گرفته می شود احترام می گذارند اما این طور با اعضایشان درگیر نمی شوند. با این طردی که انجام دادید دیگه حتما خانم راستگو را در جهت شما نخواهد عمل کرد چه بسا اگه رئیس دوباره انتخاب شود آقای چمران به جای خود بازگردد!! و این تاوان رفتار اشتباه شماست
مینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
در هر صورت ایشون نشون دادن که اصولگرا هستند...غصه نخورید ایشون در هر صورت به چمران رای خواهند داد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
..."یکی از دلایلی که اینجانب را قانع کرده که به آقای محسن هاشمی رای ندهم همانا حمایت شما از ایشان بود چراکه در گذشته نه چندان دور وی و پدرش را افراد دیکتاتور معرفی و انواع و اقسام اتهامات مالی و ... را نثار آنان می نمودید کافی است برای اینکه کاملا به یادتان بیاید در رسانه های از سال 76 تا 84 نام ایشان راجستجو کنید؛".... واي خدا عجب رويي داره اين خانم!!؟؟؟ شما كه بعد 20 سال روي شانه هاي همين اصلاح طلبان و رد صلاحيت كانديدا هاي اصليشون(ابتكال و هاشمي...) به اون صندلي رسيدي!!! حالا اونا شدن دزد و تو دزدگير؟؟!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
در راي جمع كردن موقع انتخابات مردم و حزب خود را را گول زده خانم تازه طلب كارهم شده اند
hassan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
ببینید همه جای دنیا یه نفر تو یک حزب میتونه با مواضع و افراد اون حزب مخالف باشه
یه خورده دقت تو مسائل سیاسی اینو نشون میده
بهتره به موضوع این طوری نگاه بشه که ایشون تو موضع رسمی پیش از رأی گیری گفتن به هاشمی رآی میدن و روز رآی گیری موضعشون عوض شده این یعنی خیانت
اگر قبلاً به حزب میگفتن که موضع واقعیشون چیه شاید اونا میتونستن رأی یه نفر دیگه رو عوض کنن که غافلگیر نشن
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
به کدام مردم نکنه منظوراش اصوالگرایان است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
رایتو پنهان کرده بودی ولی رو شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
دیکتاتوری قالب بشه بهتر از اینه ریاکاری و خیانت قالب بشه
من جای شما بودم استعفا میدادم خانم محترم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
رو که رو نیست.......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم راستگو برای ما که به شما رای دادیم این صحبت ها قابل قبول نیست و صرفا یک توجیه است.شما در لیست اصلاحطلبان بودید و ما به شما اطمینان کردیم.مطمئن باشید اگر مستقل یا در لیست اصولگرایان شرکت می کردید رای نمی آوردید.به نظر من این کار شما یک خودکشی سیاسی بود.چراکه اصولگرایان هم شما را قبول نخواهند داشت و دیگر برای هیچ حزبی قابل اعتماد نیستید.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
بنده برای شما متاسفم....
همانطور که میدانید موضوع رای شما به اقای قالیباف نیست...بلکه اینست که شما با اسم اصلاحطلبی برای خود رای جمع کردید ولی جریان فکری شما اصولگرایی است....

که البته اشکال به حزب اصولگرا نیست ولی مشکل پایبند نبودن واستفاده کردن از انکانات حزبی و عمل کردن در جهت منافع اصولگرایی است...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
من کلمه خیانت مدرن را در برابر کلمه دیکتاتوری مدرن این خانم قرعر می دهم تا ایشان بفهمند اختراع کردن ترکیب جدید کاری ندارد!
عمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم راستگو
لطفا اصول حزبی رو با دیکتاتوری مقایسه نکنید.
شما طبق اصولی به هر حزبی که بروید و رای بیاورید ملتزم به رفتار بر اساس اون حزب و هوادارانش هستید. به همین سادگی.
نیازی به صغرا کبرا چیدن نیست
حامد
GERMANY
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم محترم اگه مستقل و بدون حمایت اصلاح طلب ها وارد شورا می شدید حق با شما بود ولی چون هنوز مفهوم حزب و کار حزبی رو یاد نگرفتید! حق ندارید ملت رو جیگر فرض کنید
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم راستگو، بهتر بود اگه واقعا زاویه ای با اصلاح طلبان داشتید ، همین دیدگاه ها را قبل از اینکه نام شما را در لیست مربوط به اصلاح طلبان قرار دهند مطرح میکردید، بدیهی است در ان صورت نه شما در لیست قرار داشتید و نه الان نماینده شوری بودید ، این خیلی بد اخلاقی بزرگی بود که شما انجام دادید، توصیه میکنم در اولین قدم فامیل خود را تغییر دهید!!
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
برا ما فیلم بازی نکن خانوم
تو به رای ما خیانت کردی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
شرافتمندانه بود...و حق مدارانه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
چقدر این خانم رودارد.من شخصا به ایشان به خاطرحمایت ازاصلاح طلبان رای دادم ولی ایشان بااصلاح طلبان همراهی نکردواین به معنی نفاق می باشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
با این نامه مشخص شد شما اصلاحطلب نیستید.نمی گویم اصولگرایید اما مسلما اصلاحطلب نیستید.شاید اعتدالگرا باشید!!!!!!!!!به هر حال ما به عنوان یک اصلاحطلب به شما رای دادیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خرش که از پل گذشت(رای اورد) شد اصولگرا حامی مردم،اون قسمی که خوردی که به هاشمی رای میدی چی شد؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
حالا که به اسم اصلاح طلبا رای آوردی اینا شدن بد.... عجب رویی داری بابا...
علمداری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
لطفا به یه سوال شفاف جواب بده چرا در جلسات قبل از روز انتخاب شهردار اعلام کرده بودی که به هاشمی رای میدهی ؟ بعد خوت را بگذار جای مردم ببین چه قضاوتی به شما دارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
چقدر عقب مانده ایم که فعال سیاسی باسابقه هنوز نمیدونه که وقتی یکی عضو حزبی میشه در تصمیمات حزبی باید تابع نظر حزب باشه. کسی نمیتونه عضو حزب دموکرات باشه ولی به نامزد حزب جمهوریخواه رای بده . اگه قراره اینکارو بکنه دیگه عضو حزب بودن معنی نداره.
صباغی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اگر واقعا خانم راستگو با لیست اصلاح طلبان وارد شورا شد و بعد از انتخاب شدن نظرش عوض شددر واقع یک نوع رای دزدی می باشد وخیانت به کسانی است که به او اعتماد کردند
گلعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
ولی به الهه راستگو بخاطر لیست اصلاح طلبی رای دادم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
برو خائن
داود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
شما به اصول خیانت کردید وگرنه بحث اقای قالیباف نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
هر که می خواهی باش اما لطفا اسم اصلاح طلب را خراب نکن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
وای خدا من قانع شدم..............
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
توی یک نامه چند خطی چند بار کلمه دیکتاتوری مدرن رو نوشتی....بازی با کلمات..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
برو دیگه دوستت ندارم....نمی خوام اسمتو بیارم...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
درود و سلام بر شما بانوی با شرف و با جرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
آره یهو بعد از انتخاب قالیباف شجاعتش گل کرد، قبل از اون شجاعت نداشت بگه من می خوام به قالیباف رأی بدم و دروغ پشت دروغ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
شرف يعني با راي يه طرز تفكر بري مجلس وبه يه طرز تفكر ديگه راي بدي؟؟؟ اين معني اصولگرايانه شرفه
نیکدل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
حقیقاً این موجودات ملون را چه باید نام نهاد؟
یکی به این خانم بگوید اگر اصلاح طلبان اینگونه اند که شما می گویی چرا با لیست صالحین در انتخابات شورای شهر شرکت نکردی؟
رفتار خانم خانم ها در حافظه مردم تهران خواهد ماند.
احد
UNITED STATES
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم الهه راستگو از طرز نگارش شما معلوم میشود دیکتاتور
کیست !!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
شما از مردم حرف نزن که به رایشون خیانت کردی
رحمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
البته شما را مردم ملایر بسیار خوب میشناسند.با این کارها که میکنید تهرانیها هم شما را بهتر میشناسند.
reza khatami
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
مگه وقتی لیستو بستن نمیدونستی اصلاح طلبا می خوان هاشمی رو به عنوان شهردار مطرح کنن چرا همون موقع اعتراض نکردی سرکار خانوم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
قسمی که دربین دوستان خو د خواندی چه شد؟
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
به نظرم خیلی از مسائل رو آدم اول باید در درون خودش حل کنه بعد پا به چنین عرصه هایی بذاره، خیلی ذهن مشغولی دارید شما! میگن شما قسم خورده اید که ... خوب بابا شما که این همه از اصلاح طلبی دورید ، چرا به قول خودتون میرید تو لیست "آنها"! باید مستقل شرکت می کردید. فقط متاسفم براتون...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
رای مارو پس بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم استعفا بده تا باورمان شود راستگو هستی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
حاظر هستید در همین سایت فرارو نظر سنجی با عنوان استعفای شما موافق هستیم یا خیر برگزار شود و شما به ان عمل کنید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
فقط استعفا می تواند ما را ارام کند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
شما دیگه از مردم نگو که.......
یا غار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
من به خاطر اصلاحات به شما رای دادم و شما به من خیانت کردید..
خائن.. ببینم مستقلم رای می آورید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
من نه شما را می شناختم نه دیده بودم برای شرکت در لیست اصلاحات به شما رای دادم و دیگران را مجاب کردم شما مارا سر شکسته کردید
استعفا دهید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
أحسنت به اين عزت نفس و استقلال راى شما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خدا شما را به راه راست هدایت کند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
فرارو منتشر کن
یک آشنا
RUSSIAN FEDERATION
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
تا نباشد چیزکی ، مردم نگویند چیزها ...
دم خروس را باور کنیم یا ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
شما دیگه اسم اصلاحطلب رو خودت نگزار
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
سرکار ما به خاطر تفکر اصلاح طلبی به شما رای دادیم و تفکر اصلاح طلبی یعنی انتخاب مدیر اصلاح طلب.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
مردم خواهان استعفا شما هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
استعفا بدهید و پستی در شهرداری منتظر شماست
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
یعنی ترکوندی با این مردمسالاری غیر مدرنت آبجی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
دیکتاتور یعنی با فریب خودتو اونجوری که هستی نشان ندهی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
استعفا استعفا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
به سنگ پا گفته زکی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
وقتی شما توی یک جمع به توافق میرسید که به یه شخص رای بدید باید تابع جمع باشید. حد اقل از همون اول میگفتین که به قالیباف رای میدین. چرا دوجانبه عمل کردین؟
کله پاچه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
شما با این تفکراتت، باید مستقل می اومدی. کسی مجبورت نکرده بوده بعنوان اصلاح طلب بیای.
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
این حرفاتون صد من یه غاز ارزش نداره و بسیار بی محتواست.شما خیانت کرده اید و الان داری ماسمالی میکنید.خجالت هم خوب چیزیه والا.
مهدی
CHINA
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
الهه دمت گرم که پا رو وجدانت نگذاشتی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
وجدان از نوع دروغگویی
ناشناس
UNITED STATES
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
یک چیزی یاد گرفته: دیکتاتوری مدرن!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
افتخار میکنم به رایی که به این بانوی اعتدال گرا دادم. اصلاح طلب واقعی ایشونن. کاش ماتوی همه جناحها افراد فراجناحی مثل ایشون رو داشتیم. روحانی رای فراجناحی ملت رو گرفت دولتش شد پاتوق یه عده که منم نظرم بهشون مثبته ولی متاسفانه یه گروه دیگه رو خلع ید کرد
kamal
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم راستگو!! همین دیکتاتوری مدرن شما را نماینده اصلاح طلبان کرد. این گفته ها به هیچ وجه کارتان را توجیه نمیکند.
kamal
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم راستگو!! همین دیکتاتوری مدرن شما را نماینده اصلاح طلبان کرد. این گفته ها به هیچ وجه کارتان را توجیه نمیکند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
شما خودت دیکتاوری که به رای مردم اهمیت ندادی.
دروغگو
UNITED STATES
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
وقتی یکنفر به عضویت یک حزب درمیاد یعنی به اهداف و روشها و طرز فکر ... اون حزب اعتقاد داره. خانم راستنگو شما این کشفبات در مورد اتهامات اصلاح طلبها به خاندان هاشمی رو تو همین چند روزه که متوجه نشدی. همه این قصه ها رو مردم عادی هم میدونن. حالا شما حواب بده اگر همه این مسایل رو میدونستی چرا عضو حزب اصلاح گرا شدی؟ اینها اینجور که شما میگی که صلاحیت نداشتن پس چرا به عضویت حزبشان دراومدی که سربزنگاه موقع رای دادن یکهو وجدانت بیدار بشه؟ این نمایش ها رو ملت ایتفدر دیدن که تا شما بری رو سن نمایشت رو اجرا کنی مردم ته قصه رو میخونن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
پس چرا تا حالا سكوت كردي و چيزي نگفتي و چون حالا إخراج شدي بيانيه ميدي
تو با ليست إصلاح طلبان به شورا رآه پيدا كردي و مردم به ليست رأي دادند نه به شخص شما
اگر مستقل مي أومدي أصلا رأي مياوردي
تو به راي كسانيكه به ليست رأي دادند خيانت كردي
چون اون رأي خواهان تغيير بودند
تو تاوان خيانت خودت را پس خواهي داد
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
من موندم این خانم با چه شیوه ای خودش تو جمع اصلاح طلبا جازده حرفاش دقیقا شبیه حرفای حزب پایداری می مونه. از حزب اسلامی کار هم به خاطر این اقدام به موقعش از طرف مردمی که به خاطر قرار گرفتن این خانم در لیست اصلاح طلبان بهش رای داده بودند کمال تشکر را دارم
آیدین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم راستگو زمین و زمان رو بهم دوخته اند که کار ناپسند خودشان رو توجیح کنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
دلبندم توجیه،توجیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
چون قافیه تنگ آید شاعر به جفنگ آید.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اشتباه بدی کردی قبول کن دیگه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم وقتي ادم با يك حزب يا گروهي پيمان ميبنده بايد تا اخر پاش وايسته يا ازش جدا شه نه اينكه خنجر از پشت بزنه مردم هم انتظار حرف زدن شمارو ندارن چون يك خاين حرفي واسه گفتن نداره، مهم نيست اين حزب اصلاح طلب، كمونيست، محافظه كار يا.... باشه مهم صداقت و پايبندي اعضاست خانم راستگو!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم راستگو همه حرف‌های شما متین اما شما در لیستی قرار داشتید که محسن هاشمی را به عنوان شهردار معرفی کرده بود اگر مخالف بودید نباید با آن‌ها ائتلاف می کردید نه اینکه بعد از رای آوردن این حرف‌ها را بزنید حرف مردم این نیست که شما چرا به قالیباف رای دادید حرف مردم اینست که چرا به قول خود عمل نکردید وگرنه چرا کسی به مابقی اعضا که به قالی باف رای دادند چیزی نمیگوید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
سر كار خانم راستگو
بايد توجه داشته باشين كه حزب يه گروه هست و دازاي خط مشي و ايدئو لوژي مربوط به خودش هست اگر قرار باشد كه هر يك از اعزاي حزب هر كدام براي خودشان تصميم بگيرن و آنرا اجرا كنند كه مي شود هر كي به هركي.پس اگر واقعا شما به اين حزب اعتقاد دارين بايد همان موقعي كه تصميم حزبي در اين مورد گرفته مي شد حرف خود را مي زدين نه پس از راي گيري.
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
فقط میتونم بگم این خانوم خیلی وقیح هستن. ایشون فرسنگها با جریان اصلاح طلبی فاصله دارن و دم از اصلاح طلب بودن میزنن. از کسی که به کتاب مقدس سوگند دروغ خورده هر کار دیگه ای برمیاد و اصولاً چنین افرادی برای یه حزب خطرناک هستن
ناشناس
CANADA
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خواهر عزیز اگر این فرمایشات ،از سر صدق گفته شده باشد ، شما به اعتقادات خودتان هم جفاکرده اید.مگر کسی مانع شما بود که از لیست دوستان آقای قالیباف اعلام کاندیداتوری کنید؟ .این کجای مردم سالاری دینی است که از لیست اصلاحات رای بیاورید ولی به نامزد جبهه ی رقیب رای دهید . شما یک معلم بوده اید ولی این ادببات ،معلمانه نیست .با رای مردم اصلاح طلب فتنه نکنید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
این آغازی است بر شکاف میان اصلاح طلبان.
کاش همه اعتدال داشتند و نه اینکه تا به قدرت رسیدند به تندروی و یکه تازی بپردازند.
اینان بدانند که مردم وامدار هیچ گروهی نیستند، بلکه به دور از جنجال های سیاسی دنبال آسایش هستند.
اصلاح طلب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
به این میگن یه اصلاح طلب واقعی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
کسی که کل جریان اصلاح طلبی را از ابتدا مورد نکوهش قرار میدهد چرا وارد یک حزب اصلاح طلب شده است؟؟؟؟؟
مسافر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
سرکار خانم
شما اگر در لیست اصلاح طلبان نبودید ما اصلا به شما رای نمیدادیم، من شخصاً طرفدار حضور آقای قالیباف بودم اما جنابعالی نماینده گروهی هستی که به شما رای داده اند و اکثریتی که شما را برگزیده اند ان شاء الله در دوره بعدی شورای شهر خواهیم دید که میزان رای شما چقدر است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
این ها اصلاح طلب نیستن و گر نه حرف اصلاحات یعنی وفق دادن خود با شرایط بهتر برای رسیدن به هدف
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اگر واقعا خانم راستگو به این نتیجه رسیده بوده است که اقای قالیباف اصلح می باشد دیگر در نظر گرفتن منافع و مصالح حزبی یک توجیه شیطانیست. پس عدل و انصاف و مروتی که از آن دم می زنیم و از فقدان آن گلایه می کنیم چه می شود؟! اگر به این نتیجه برسیم که فرد هم حزبی ما اصلح نیست ولی باز هم جانب او را بگیریم یا معنای مصلحت را نفهمیدیم یا انصاف را! منفعت و مصلحت این نیست که پا روی حق بگذاریم حالا تو هر حزبی که می خواهیم باشیم این را هر انسان آزاده ای می فهمد. توجیهات شیطانی با کلمات و عبارات شیک صورت سوال را پاک نخواهد کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
حزب یعنی کارجمعی یعنی حتی اگر برخلاف نظر من باشد باید به نظر جمع احترام بگذارم به دلیل اینکه حزب به مردم پاسخگوست و مردم به حزب و تفکرات آن رأی میدهند نه به شخص.
شاهرخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
واقعا که.
خانم مثلا راستگو ما به شما رای ندادیم که برید اونجا به نفع قالیباف رای بدین ما تغییر میخواستیم حالا هم عذر بدتر از گناه نیارید لطفا و ایقد هم اسم مردم رو نیارید. مردم نیاز به نامه شما ندارن. مردم نظرشون رو با رای خودشون که به ناحق به شما داده شد گفتن
من همون مردم هستم
ما همون مردم هستیم
چرا هرکی هر چی خواست خودش انجام میده و میندازه گردن مرم بیچاره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
انشاالله شورای شهر بعدی ببینیم که چه کسی به سوگند شما را میده
ایشالا ۸ سال دیگه به هم می رسیم ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
4سال دیگه
ناشناس
UNITED STATES
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خیانت اثبات شده و البته دیوار حاشا و بهانه بلند است!
PEYMAN
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خوب خانم عزیز شما با این مستکبرین اعتلاف نمیکردین.
چرا اعتلاف کردین و برخلاف نظر اوننا رفتار کردین?
وحالا دارین از نخبگان اصولگرا مصداق می آورید?
پشت سرتانرا ببینید ببینید چه کردند در این ۸سال با این مملکت? خیلی ساده اید اگر فکر کنید آنها شما را درجمعشان راه میدهند. یقینا در دلشان به شما میخندند که به چه قیمتی به کسانیکه برایتان هزینه کردند پشت کردید یعنی فکر کردید آنها میتوانند اینرا درک کنند?
قطعا این یک امتیاز بسیار منفی برای شما در ذهن همه حک خواهد شد. برایتان با این طرز فکرتان متاسفم.
با اینکارتان هم به قالیباف هم اصلاح طلبان و هم خودتان خیانت کردید. وهم دارید با این توجیهاتتان به شعور مردم توهین میکنید.
فری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
آفرین اینو خوب اومدی
علی گوهری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم عزیز شما باراِ ی مردم هوادار اصلاح طلبان وطیف طرفدار هاشمی رفسنجانی به شورای شهر زاه یافتی نه بارای هواداران قالیباف. میبایست حرمت رای مردم را نگه میداشتی. وانگهی عضو یک خزب سیاسی بودن واز امکانات وتبلیغات آن بهره بردن
ودرعمل به آن پشت کردن را درعرف وشرع واخلاق چه مینامند. این چه صداقت وراستگویی است خام راستگو؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
من اگه روی ایشون رو داشتم الان رئیس جمهور بودم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
محمود از این هم پر روتره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
تو به کسانی که به تو رأی دادند خیانت کردی و خیانت گناه بزرگی است. همه می‌دانیم پشت پرده چه خبر است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
shoma khaaaen tashrif darid!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
با عرض سلام
سرکار خانم ایا هنگام کاندیدا شدن هم مستقل شرکت کردید یا از اسم اصلاح طلبی استفاده نمودید لطفا در این مظلوم نمایی تجدید نظر بفرمایید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
شمایی که با حمایت حزبتان رای آورده اید نباید برخلاف نظر جمیع افراد همسو رای میدادید شمابه عنوان مستقل نیم درصد هم شانس حضور در شورا را پیدا نمی کردید
ناشناس
CANADA
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
برای آنانکه هدف وسیله را مباح میداند
اخراج از حزب هم مهم نیست چه رسد به حرمت رای مردم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
مرسی بانو!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
بانوی اصلاح طلب! چه شد بعد از اینکه توانستید با فریب دادن مردم از طریق اتصال خودتان به این افراطیون وارد شورا بشوید، زاویه سنجتان کار افتاد؟
با این توضیحات سطحی نفرت مردم را از خودتان بیشتر کردید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
حرف حق جواب نداره. کار اصلاح طلبها اشتباه بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
«بدیهی است که این هجمه ها اینجانب را از پشت کردن به سوگندی که در ابتدای عضویت در شورای شهر تهران خورده ام باز نخواهد داشت»
سوتی نداد؟؟؟؟؟
محرمعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم حنای شما دیگه رنگی نداره , دست و پا نزنید , لطفا !
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
حداقل احترام به حزب را از اصول گرایان یاد بگیر ما به شما رای دادیم که از اصلاح طلبان حمایت کنی وگرنه تو خودت به تنهایی 50 تا رای نداشتی
مهراش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
تا کم میارین از مردم مایه میزارین واقعاً متاسفم براتون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
ايكاش مستقل شركت ميكردي تا اين همه ريسمون اسمون نبافي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
آنوقت دیگه رای نمی آورد که بخواد حرفی بزنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
شما که راست میگویید خانم راستگو ؟!
بهمن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
این رای تحزب را سالها به تاخیر انداخت .
پور حیدر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
رای ام را حرام کردم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
حرومت باد راي من
REZA
UNITED KINGDOM
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
انشاء قشنگی بود، فقط یک سئوال شما کی متوجه این زاویه که فرمودید شدید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
فرارو نظرات را چرا انتشار نمی دی
زضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
تنها یک سئوال کوتاه از خانم راستگو : شما که اینها را می دانستسد چرا خودرا در فهرست اصلاح طلبان قرار دادید؟ خانم ضد دیکتاتور شما چون در این لیست اصلاح طلبان بودبد وارد شورای شهر شده اید و باید از این خط مشی پیروی کنید. متاسفانه در ایارن ما رسم است که وقتی کسی خطا ، اشتباه یا خلافی را مرتکب می شود بجای یک واژه کواه "عذرخواهی" دست به کارهایی می زند که آخرش انتحار سیاسی و اجتماعی است. خانم راستگو شما که راست می گوئید اما هنوز هم درس خودرا یاد نگرفته ای.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
شما پس چرا خودتو اصلاح طلب جا زدی
اگه تو لیست اونا نبودی الان رای می آوردی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم راستگو مچکریم
واقعا باید به شما به عنوان یک اصلاح طلب واقعی افتخار کرد. واقعا برای آن اصلاح طلب هایی که آبروی اصلاحات را با توهین به شما بردند متاسفم
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم محترم شما که نمی خواستی به کاندیدای اصلاح طلبان رای بدی چرا قسم خوردی ، چرا اونها را امیدوار کردی ، شما که بقول خودت جندین سال عضو حزب هستی و کار حزبی می کنی چرا دوگانه عمل کردی ضمنا از اخلاق و ادب بدور است که نامردی کنی بعد بیای بیانیه بدی بگی اصلاح طلبان دیکتاتورن .شما چطور خدمتگذار واقعی هستی که دروغ میگی به همفکرانت . نکنه با دروغ میخواهی به مردم خدمت کنی ؟ کسی نگفته شما به هاشمی رای بده حتما ، بلکه از شمایی که ادعای خدمت به مردم داری و دیکتاتور نیستی انتظار است که صادق باشی و بی جهت مغلطه نکنی . اشتباه خودت را با دلایل واهی و من دراوردی به سبک اصولگرا سنگین تر نکن . ضمنا میزان حال افراد است وگرنه خود شما قبل از این کارت برای ما محترم بودی . شما بعنوان شخص میتونی نظرات شخصی خودت را بیان کنی اما داخل مجموعه حزبی باید تابع منافع جمع باشی . بنظرم این الفبای رعایت قواعد و مقررات جمعی است . بنظرم با پذیرش این اشتباه از طرف شما و بنوعی عذرخواهی از کسانی که حق و حقوقشان تضییع شده شاید این موضوع قابل گذشت باشد.
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
برو خودتو نشون دادی. دیدی نون تو اصلاح طلبیه گفتی اصلاح طلبم بعدشم نونو تو رای به قالیباف دیدی به اون رای دادی.
درسته اختیار رای داشتی ولی اصلاح طلبان بطور کلی وعده داده بودند که رای بیارن هاشمیو شهردار کنن مردمم رای دادن
این نیز بگذرد ولی بازم کارت به مردم میفته خانم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
صدا و سیما خیلی جالبه هر چی توهینه به اصلاحات رو داره پخش میکنه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
حيف از كلمه راستگو كه در نام فاميلي خودتان يدك مي كشيد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
درود بر تو بانوی راستگو که ماهیت اصلاح طلبای قلابی و غوغا سالاران منفعت طلب را برای مردم برملا کردید....الحق که فامیلی راستگو برازنده توست....درود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
اخه یکی اینو توجیه کنه که تو لیست اصلاح طلبا بوده که رای اورده، اصلاح طلبام از اول گفته بودن که هاشمیو شهردار می کنن، مردمم می دونستن بهشون رای دادن، توام تو همون لیست بودی. تازه می گی من وامدار هیچ حزبو گروهی نیستم!، از اصلاح طلبام یه چیزایی می دونم که نمی گم!، فرارو یه تحقیقی کن ببین این با احمدی نژاد فامیل نیست؟
ناشناس
CANADA
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم به اصطلاح راستگو, شما اسمت تو تاریخ ماندگار شد با این کار عجیب غریبت. دیگه نمیخواد عذر بدتر از گناه بیاری.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
شما که قرار بود فعلا سکوت کنی،چی شد باز زدی زیر حرفت چرا؟؟؟؟
میثم
UNITED STATES
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم محترم از آنجایی که نظر شما به اصولگرایان نزدیکتر است و آن ها با شما همسوترند می بایست در لیست آن ها قرار می گرفتی نه با رای اصلاح طلب ها وارد شورا بشی
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
کاش در مورد اینکه چرا در لیست اصلاح طلبان حضور داشتید هم افاضات می فرمودید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
یک کلام شما به رای مردم خیانت کردید
مردم بخاطر اصلاح طلبی به شما رای دادند وگرنه جمع رای شما در تهران به اندازه اعضای خانواده تان نبود
یوسف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
جالبه چطور موقع رای گرفتن اینا دیکتاتور نبودن و اسمت رو گذاشتی تو لیستشون؟خانم محترم اصبلاح طلبها پیش از انتخابات اعلام کردن نامزدشون اقای هاشمیه شما اگه مخالف بوذید همون موقع از لبست انصراف میدادید نه الان شما که اینها رو از قبل میشناختید چرا رفتید تو لبستشون؟میرفتید تو ایست طرفداران قالیباف شما راجع به مردم چی فکر کردید؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
حالا نیاز هست شما هم همصدا با رسانه های مخالف اصلاحات به جوسازیهای اخیر ادامه بدید ،وقتی که در قالب حزب در شورای شهر رای آوردید باید به رای حزب هم احترام بگذارید .
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم راستگو !!!!!!
شما با رای همین افراد وارد شورای شدی چرا قبلا این صحبتها را نمیکردی
و جناب اقای رهامی این ثمره بی دقتی شخص جنابعالی و باید پاسخگو باشید
ناشناس
UNITED KINGDOM
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
یعنی دفعه بعد اگر از قاسم آباد مش قاسم هم کاندیدا بشی رای نمیاری! به عنوان یک شهروند تهرونی که اتفاقا از عملکرد قالیباف هم راضی هستم می گم به خاطر دروغی که در جلسه اصلاح طلبا گفتی رای ام حرومت!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خانم محترم شما با رای کیا به شورا رفتی؟اسم کچل رو می گذارن زلف علی
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
حالا نیاز هست شما هم همصدا با رسانه های مخالف اصلاحات به جوسازیهای اخیر ادامه بدید ،وقتی که در قالب حزب در شورای شهر رای آوردید باید به رای حزب هم احترام بگذارید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
با سلام
من از طرفی از رفتار اصلاح طلبان خوشحال شدم که به دنبال نهادینه کردن واقعی احزاب هستند و از طرفی ناراحتم که افراد به موضع گیری های حزبی پایبند نیستند
hadi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
ایشان بویی از تحزب نبردن.
اگر برای مردم ارزش قایل بودن با تابلویه مستقل وارد انتخابات میشدن نه اصلاح طلب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
یکی حزب رو برای این خانم تعریف کنه!!
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خانم راستگو اگر راستگو هستي چرا قبل از انتخابات به اين فكر نيافتاديد مگر انها نمى شناختيدچرا در ليست اين به اصطلاح شما ديكتاتورها قرارگرفتيد فكر كنم بوى كباب به دماغت خورده انشااله بعداً مشخص ميشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
سكوت كمي بهتره، سكوت، نيازي به كش دادن ماجرا نيست، حالا همه بايد دنبال مطالبات شهري و كمك به شورا و شهردار باشيم، مطالبات فراموش نشه، داره اول مهر مي شه اما پل صدر هنوز تمام نشده
معلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
شما به نام اصلاح طلبی رأی گرفتی و به کام اصولگرایی رأی دادی، این رفتار دور از اخلاق است.
ابوالحسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
درود به شرفت خانم روشنفکر و نجیب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
شما اصولگراها نمیخواد ژست روشنفکری بگیرید که اصلا بهتون نمیاد.
فری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
روشنفکر؟! نجیب؟! اوه اوه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خانم راستگو من به اعتبار درج نامتان در فهرست اصلاح طلبان و با انتظار هماهنگی اعمال شما با برنامه های اصلاح طلبان به شما رأی دادم.. شما نه تنها در راستای نظرات شخصی خود عمل می کنید بلکه حتی از من و امثال من معذرت خواهی هم نکردید...دیگر این مظلوم نمایی ها برای چیست؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خانم راستگو برات متاسفم
کاوه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
آخه خانم راستگو!!!!!!!!!!اگردرلیست اصلاح طللبان ودرکناراسامی اونها قرارنمیگرفتید چه کسی شمارومیشناخت وبهتون رای میداد تاامروزبه اون صندلی که عهدهاتونو ازیادتون برده میرسیدید؟؟؟؟؟؟؟!!
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خانم راستگو من به شما راي دادم در ليستي كه بالاي اون نوشته شده بود شهردار پيشنهادي محسن هاشمي شما كه نظرتون چيز ديگري بود نبايد توي اون ليست قرار ميگرفتيد.ضمنا شما اگر به اراي حزبتون اعتقاد نداريد لزومي نداره عضو اون باشيد چرا به طور مستقل كانديد نشديد نميشه موقع انتخابات طرفدار حزب باشيد ولي بعدش نه يك بام و دو هوا كه نميشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
اگر پشتیبانی حزب نبود رای نداشت.خودش خوب می فهمه چکار کرده رند مدرن.
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
براي شما متأسفم الآن كه با وجود اصلاح طلبان به شورا راه پيدا كردين، اينگونه بي راه حرف بزنين. وقتي قسم خوردين به حزب، بايد به اون عمل كنين. به دروغ سعي در مظلوم نمايي نكنيد. كاش اصلاح طلبان گول شمارو نميخوردن، حيف!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
عجب رویی داره این...
معصومه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
ذات خودش را کاملا در این نامه نشان داده یعنی کدام اصولگرایی حاضر است این حرفها و تهمتهای وقیحانه را در مورد اصلاح طلب ها بگوید؟ نوشته اش مرا به یاد شریعتمداری انداخت.....
ناشناس
UNITED STATES
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
این دیکتاتوری مدرنو کی یادش داده؟؟؟
برو خانم برو..تو لیست اصلاح طلبها میری تو شورا رایتو میدی به رقیب؟؟؟.اگه یکی برات توضیح میداد لیست یهنی چی اونوقت از این حرفها نمیزدی!!!حالا هم که خراب کردی دیگه برو پی کار عمو جون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
می خواستی دروغ نگی تا مورد هجمه قرار نگیری، ما به شما رای ندادیم که جنابعالی برعکس نظر ما رای بدی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خائن به رای مردم
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
چند وقت پیش بعضی از اصلاح طلب ها از جمله (دکتر کواکبیان) بحث اصلاح طلب بدلی رو مطرح کردن که زیاد جدی گرفته نشد ولی با این اتفاقی که در شورای شهر افتاد زنگ خطر به صدا در اومد وباید فکر اساسی برای این جور افرادی که فقط اسم اصلاح طلب رو یدک می کشند و فقط به فکر منافع شخصی خودشون هستند بکنند.
بوشهري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
نمك خوردي جرا نمكدون را شكستي فكر كردي اكر به هم حذبي هايت بشت كني در حذب حريف محبوبي؟ نه خانم دستت رو شده حذب حريف هم بهت اعتماد نداره ديكه _ فروش سخصيتي بدتر از ترر شخصيتي هست_ درضمن ديكتاري مدرن رو از كجا ياد كرفتي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
پررو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
شما اظهار نظر نکن . حالا با رهبراصلاحات هم در میوفتی اصلا در حدی نیستی که راجع به ایشون اظهار نظر کنی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
بعد می گن چرا به زنها در ایران بها داده نمی شود بیا اینم نمونش برای این خانم متاسفم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
اگریک قهرمان در شورای شهر باشد همین خانم راستگو است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
قهرمان چی؟رندی مدرن؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
دیکتاتوری مدرن را دیگرکی به تو یاد داده نکند شما شاگرد شریعتمداری هستید جالب است با اسم اصلاحات رای آورده و به شورا راه یافته اید و بعد هم به آن پشت کرده اید حالا هم طلبکارانه بر خورد می کنیدو اصلاحات راکه مدیون آن هستید دیکتاتوری مدرن می نامید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
در جواب ایشون باید گفت خیانت مدرن
فراز
CANADA
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
مردم اگر قالیبافو میخواستند الان رییس جمهور بود.شما وقتی توی یک حزب یاتشکیلاتی باید اصول اون حزبو قبول داشته باشی نه اینکه ازطریق حزب رای بیاری وبعد دنبال منافع شخصی خودت باشی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
مزین فرمودید!
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
اینکه اگر اصلاح طلبان باز قدر رای مردم را نداند با عدم اقبال انها مواجه می شوند کاملا هشدار جدی و واقعی می باشد.شعار دموکراسی خیلی زیباست اما ملاک رفتار انسانهاست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خائن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خانم راستگو مشکل شما این است که کار تیمی و گروهی را یاد نگرفتی.
ناشناس
SWEDEN
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
به نظر من این که به قالیباف رای داده اشکال نداره اما اینکه دیگران رو فریب داده و تا لحظه آخر می‌گفته به هاشمی‌ رای میدم این کار زشتی بوده این جور که میگن به قران هم قسم خورده بوده که هاشمی‌ رای بده. کسی‌ که تو چند ثانیه اینجوری نظرش عوض می‌شه هرچه کنه نمیتونه کارشو توجیه کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
این دیکتاتوری وتکصدایی نیست شما ظاهرا پیام انتخاباتو نفهمیدی میتونستی مستقل کاندیدا بشی اگر رای میاوردی مستقل به شهرداررای میدادی ولی خیانت به کسانیکه به شما بعنوان اصلاح طلب رای دادند آنهم در آن فضای سیاسی سخت که بر علیه اصلاح طلبان بودگناهی نابخشودنی است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
درود بر شرف شما خانم راستگو. افراد از این دست در دولت آقای خاتمی کم نبودند . و متاسفانه ضربه ای که حرکت آقای خاتمی از اینها دید از راستی های سابق ندید.دیگه خود آقای خاتمی نمیتونست جلوشونو بگیره .شورای شهر اول و مجلس ششم یادمون نرفته که چه هیاهویی رو به راه انداختند و در آخر هیچ.لکه سیاهی شد بر اصلاحات .هر کس هم که ادعا میکنه چنین چیزی نبوده خودش رو به نفهمی زده.چه میشه کرد همیشه در هر جمعی عده ای مسیر اصلی رو گم میکنند و جالب اینجاست که همین ها خودشون رو عقل کل میدونن. انشاالله که موفق باشید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
این خانم مردم رو هالو فرض کرده
تو که از سال 76 این اصلاح طلبان دیکتاتور را میشناختی چرا از لیست اصلاح طلبان نامزد شورا شدی!!!!!!
ناشناس
UNITED STATES
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
سرکار خانم راستگو!!!!! من فقط موندم که شمابا سابقه سیاسی که داری از تحزب هیچی نمیدونی یا خودت رو به اون راه زدی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
شرم و حیا رو خوردن یه آبم روش! اگر راس می‏گی استعفا بده و بعد دوباره تو انتخاباتِ مجدد کاندید شو البته مستقل، اونوقت مردم جواب نامه‏تو می‏دن!
عماد
GERMANY
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
کاملا درست هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خانم راستگو.کدوم نظرسنجی؟مردم هاشمی رو میخواستن.خدا رو شکر که مردم شناختنت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
اگه دوباره رای آوردی حتی برای شورای دانش آموزی پشت دستمو داغ میکنم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
اره شمادرصت میقید
حمید
FRANCE
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
همه ما تو را مقصر می دانیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خانم راستگو خوشم میاد آدم زرنگی هستی حالا که میبینی بین اصلاح طلبها جایی نداری برای بقیه خوش خدمتی میکنی بله حق با تو فعلاً نون تو زرنگیه!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
اگه اینها دیکتاتورند چرا بااسم اینها وارد انتخابات شدید؟می تونستید با همفکران خودتان ویا بصورت مستقل وارد انتخابات شید.این کار شما عذر بدتر ازگناهه،خانم راست نگو.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
بابا دیگه بسه از این همه مظلوم نمایی و عوامفریبی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
لطفا به پاراگراف اول توجه كنيد ادم نبايد به سوگندي كه خورده به راحتي پشت كند شايد جو گير شده و اصلا نفهميده به چي داره سوگند مي خوره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
با اسم اصلاح طلب در آمدی اگه مستقل بودی هم در می اومدی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
بايد اول از حزب استعفا مي داديد

بعد در راي دادن ازاد بوديد.

نميشه که نمک را خورد و نمکدان را شکست.
ننه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
اگه تو اصلاح طلب واقعی بودی نباید از چارچوب حزبی خارج میشدی نمیدانم چرا با پرچم اصلاح طلبی وارد شورا شدی ولی به نفع اصول گرایان رای دادی این یعنی دو رویی و خیانت به اعتقاد خود این درد ایران اسلامی ماست
سیدمحمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
سلام - خانم راستگو شما زمان انتخابات به عنوان یک اصلاح طلب وارد میدان شدید.پس پیروی از حزب و جناح خود وظیفه شما می باشد.اگر اصول گراهم بودیدباید از مطیع جناح و حزب خود می بودی . این یک نوع فریب مردم است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
وقتی با یک گروه هم قسم میشوید باید پایبند باشید این مظلوم نمایی شما نامش خیانت است عدم وفای به عهد است لطفا قیافه حق به جانب نگیرید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
ساکت شو
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
اصلاح طلب نماها رو ببین چه زود خودشونو نشون دادند، "ساکت شو" ،هنوز به قدرت نرسیده دنبال ساکت کردن صدای مخالفند. مثبتها رو باش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
حاج خانم !اين متن را حسين شريعتمداري برا نوشت ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
چرا در زمان انتخابات شورای شهر این نظر رانداشتی .
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
توجیه نکنید مردم به حزبت رای دادن نه به شما
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
متاسفم که هنوز معنای حزب رو نمیدونی کاش یک بار از خودت میپرسیدی چجوری رای اوردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
الحمدلله نفوذی زود خودش رو لو داد
همت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
آی دوست داشتم الان قبل از انتخابات بود و شما هم این حرف را می زدی . اونوقت میدیدی رأیت از پروین احمدی نژاد و همسر سعید مرتضوی هم کمتر می شد. برات متأسفم
سیاوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
اخراج و تبیه سیاسی ومالی بشه ا خه زنچه به قول مردونه دادن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خیانت که شاخ و دم نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
از اين بهانه ها در ٨ سال گذشته زياد ديديم و شنيديم، به بهانه و نام مردم ولي به كام دروغ گويان و مفت خوران!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خانم راستگو خيلي ها به واسطه‌ي حزب شما بهتون رأي دادن، بايد به خرد جمعي حزبتون احترام ميذاشتيد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
چراکه در گذشته نه چندان دور وی و پدرش را افراد دیکتاتور معرفی و انواع و اقسام اتهامات مالی و ... را نثار آنان می نمودید
دوستان اصلاح طلب جواب بدهند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
این حرف درستیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
امان از سيب زميني که همه جا کاربرد دارد خانم محترم اگر آزادگي اين است که تو داري پس دو رويي چيست دنيا امروز و اصول اخلاقي ميگويد المومنون عند عهودهم مومن کسي است که بر پيمانش پايدار باشد راي دادن به هاشمي خلاف شرع نبود قاليباف هم برتر از هاشمي نبود پس در اين ميان براي تو مشکلي پيش آمد که آن حضور انواع سيب زميني هاست پس عوام فريبي بس است
هادي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
حرف الكي نزن! من بخاطر اينكه در ليست اصلاح طلبان بودي به تو راي دادم كه حافظ منافع حزبي و عقيده اي من باشي! خائن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خانم راستگو، اینجانب از انتخاب مجدد قالیباف به عنوان شهردار تهران بی نهایت مسرور شدم. با این وجود و صرف نظر از رای شما در شورا مسایل حاشیه ای بسیاری بوجود آوردید و ابعاد شخصیتی شما که نمودار شد باعث گردیدکه از رایی که به شما دادم پشیمان شوم. سعی کنید در ادامه عمر سیاسی تون صداقت، راستگویی و عقلانیت را نیز چاشنی حرافی هایتان بفرمایید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خانم راستگو شما با لیست اصلاح طلبان رای اورده اید و باید با طیف اصلاح طلبان هماهنگ باشید.
اصولگرایان و صدا و سیما بقدر کافی از شما سو استفاده کرده اند .
اینقدر هم از جانب مردم صحبت نکنید.
قالیباف هشت سال شهردار بوده و فکر کنم کفایت می کند حال نوبت دیگری بود
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
احسنت بر خانم راستگو مسیواایت پذیری این است که هیچگته منافع ملی را قدای منافع شخصی و جناحی نکنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
اگر حمایت حزب نبود خانم رای می اوردی؟از شما بهتر نبود؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
عزیزم املا اول ابتدایی چند شدی؟
قلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
این سخنان جهت تطهیر شما کافی نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
نتیجه عکس داره پس...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
ببخشید مردم از افراد مثل شما رنگارنگ ها هم خسته شدند که به یک رنگی اقای روحانی رای دادند شمایید که ملون هستید نه دیگران شمایید که از کیسه یک گروه خرج می کنی رای می آوری بعد سر از گروه دیگر در می آوری !!
صدرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خانم راستگو آیا غیر از این است که شما در لیست اصلاح طلبان رای آوردید؟
هم رایی سرکارعالی و آقایان رسای و کوچک زاده و ... چگونه ممکن است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
roto beram khoda vakili
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
این خانم داره فرافکنی می کنه و باید عذرخواهی صادقانه داشته باشه و اصلاح رفتار گذشته و همسویی با حزبی که وامدار آن و طرفداران آن یعنی مردم است رو در سرلوحه کار قرار بده.
فتح اله غلامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
تو به آرمانها پشت کردی دیگر سخن مگو
وحيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
يه جوري صحبت ميكنه انگار اونايي كه بهش راي دادن به شخص خودش بوده نه خواهر من به خاطر ليست اصلاح طلبا به شما راي داديم كه ديگه اينكارو 4 سال ديگه نميكنيم.....حزب كار بسيار درستي كرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
توهین های شما که رنگین تره درسته که بخشی از اصلاح طلبان از اتفاق روزگار به این جریان پیوسته اند و هیچ گونه منش اصلاح طلبی مانند تحمل و مدارا ، احترام به آراء و افکار دیگران ،به رسمیت شناختن حقوق فردی و اجتماعی و غیره را در رفتار آنها دیده نمی شود اما شما باید به این موضوع توجه کنی وقتی که زیر تابلو یک جناح سیاسی و با استفاده از اعتبار و وجهه سیاسی آنها موفقیتی را کسب می کنید باید با اهداف و برنامه های آنها هماهنگ شوی و چوب لای چرخ حرکت آنها قرار ندهی قبول کن رفتار تو هم یک رفتار حرفه ای و اخلاقی نبوده است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خانم راستگو بايد با اين ديدگاهي كه دارن به عنوان يه فرد مستقل عمل كنند و نه حزبي . منش حزب بر تفكر و استنتاج فردي آنهم در دقايق آخر استوار نيست و مردم هم انتظار ندارن شما به عنوان يك فرد فكر كنيد و بر اساس منافع شخصي ، كه ان را منافع مردم " مي خوانيد تصميم شخصي بگيريد. اگه اينگونه بود كه همانا شما حتي تا مقامات پايين تر هم جايگاه شخصي نداشتيد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
به قول معروف شب دراز است وقلندر بيدار
شما بعد از اين هم مي خواهيد كه در انتخابات شركت كنيد نه اينكه جز ليست اصلاح طلبان حتي اگه اسم وعكس در لواي عكس اقاي خاتمي محبوب هم زدي مي بينيم كه مردم بهت راي مي دن يانه
مردم ما شعور سياسي دارن
آزموده را آزمودن خطاست خانم راستگو
مردم ما از يك سوراخ بيشتر از يك بارگزيده نمي شن
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
متاسفم که هنوز معنای حزب رو نمیدونی کاش یک بار از خودت میپرسیدی چجوری رای اوردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
نمک خورده نمکدون شکسته متاسفم از وجود این اشخاص در بدنه جریان اصلاحات
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
آزادی بیان ،آزادی رای ،استقلال اندیشه ،تضارب آراء ،انتخاب آزاد و ....
وقتی خوبه که همه چیز مطابق میل و نظر ما باشه . مرگ بر دیکتاتوری ...........
حامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
اصلاح طلبی یعنی خودرایی یعنی حزب ملوک الطوایفی که یک نفر حرف میزنه باید بقیه از اون پیروی کنند. یعنی نظر شما هیچ اعتباری ندارد.
اصلاح طلبی یعنی خودهواهی
درود بر الهه راستگو
فرارو مردباش منتشر کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
رو که نیست....
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خوشم میاد حرص میخورید بسوزید بسوزید 4 سال بایدقالیباف رو تحمل کنید چه حالی داد راستگوتون بهتون خیانت کرد حالا وایسید این اولشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
متاسفانه همیشه این خودیها هستندکه مشکل سازمی شوند زیرا غیر خودی غیرخودی تکلیفش هم معلومه حواس ها نسبت به اون هم جمع
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
حيفي راي كه به تو دادم اجنبي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
حالا چرا عصبانی هستی از این که از حزب اخراج شدی؟؟...کار شما درست بوده که نظر حزبی رو به نظر خودت ترجیح ندادی ... حزب هم کارش درست بوده که شما رو که روی گرداندی از این جماعت (حالا چه خوب چه بد) ، اخراج کرده .... حالا برو یه حزب دیگه خودت بزن .... اینکه نامه نوشتن و دعوا کردن نداره خواهر من.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
مرسی خانم ناراستگو /اگه جلوی ایینه وایستادی تو چشمای خودت نگاه کن شاید شاید عرق شرم رو تو چهرت دیدی
امين مشهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خانم راستگو ديكتاتوري يعني خودراي بودن و مراجعه نكردن به خرد جمعي و اين تعريف مدرن و غير مدرن نداره!
اتفاقا حزب يكي از كاركردهاش رجوع به تصميم جمعي و پرهيز از خود راييست
شما ميخواين بگين كه از تمام اصلاح طلب هاي شوراي شهر بيشتر ميفهمين؟
درتمام دنيا هر كسي تصميمي مثل شما ميگيره قبل از اون از حزبش استعفا ميده!
امين مشهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خانم راستگو ديكتاتوري يعني خودراي بودن و مراجعه نكردن به خرد جمعي و اين تعريف مدرن و غير مدرن نداره!
اتفاقا حزب يكي از كاركردهاش رجوع به تصميم جمعي و پرهيز از خود راييست
شما ميخواين بگين كه از تمام اصلاح طلب هاي شوراي شهر بيشتر ميفهمين؟
درتمام دنيا هر كسي تصميمي مثل شما ميگيره قبل از اون از حزبش استعفا ميده!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
کار خانم راستگو درست نبود. مطمعنا آخرین باریست که ایشان در شورای شهر خواهند بود.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خانم راستگو بهتر است بروید به ثبت احوال واسم خود را تغییر دهید چون اسم شما با اصول اولیه عملکردتان منافات دارد !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
اصلاح طلب واقعی یعنی "دکتر عارف"

کسی که همین چند ماه پیش به سیاسیون ما درس اخلاق داد ولی برخی از جمله این خانم به ظاهر راستگو درس نگرفتند!
mohammad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خراب کردی خانوم جان.برو توبه کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
ما كه خانم راستگو را نمي شناختيم .چون ديديم توي ليست اصلاح طلبها هست بهش راي داديم.مشخصا" ايشان هنوز توجيه نيستند كه وقتي شخصي وارد يك حزبي ميشود بايستي از قواعد و تصميمات آن حزب تبعيت كند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
به نام اصلاح طلبی وبه کام اصول گرایی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
همان هایی که می گفتند باید سیاست رو در امور شهرداری کنار بگذاریم خانم راستگو رو به خاطر سیاست از حزیشون اخراج کردند.
Dasona
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
من از طرف خودم! به خاطر اهانت هایی که به شما می شه معذرت می خوام.
ازین بیش تر انتظار نداشته باشید.
از هر حزبی اخراج شدن ، افتخاریست برای انسان به جز حزب خداوند.
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
بايد شوراي شهر تهران اين افراد دورو را از خود دور كند. اين خانم توهين بزرگي به مردم تهران كرده ، فقط بخاطر منافع شخصي... قطعا مردم تهران در دور بعدي انتخاب شوراي شهر تصميم ديگري در رابطه با اين خانم خواهند گرفت. اين را در تمام سايت ها مي توان از روي منفي هايي كه به اين خانم داده شده نتيجه گرفت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
فقط برو ... دیگه اسم خودت رو اصلاح طلب نگذاری عوامفریب بگذار گروهک پایداری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
خانوم راستگو شما برنامه ای برای حضور در شورا ندادید و ما بر اساس برنامه لیست به شما رای دادیم. در واقع شما سو استفاده کردید و باین جملات و بیانیه ها و شعار دادن ها دارید فرافکنی میکنید. شخصا از مردم عذر بخواهید و اوضاع را بدتر نکنید.
مجله فرارو