bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۱۷۷۲۷

دختر فلج در حرم امام حسین(ع) شفا یافت

دختری پاکستانی که به دلیل بیماری فلج اطفال سال‎ها امکان حرکت را از دست داده بود، پس از حضور در حرم سید الشهداء علیه‎السلام شفا گرفته و با قدم‎های خود به سمت ضریح مطهر حضرت حرکت کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۳
دختری پاکستانی که به دلیل بیماری فلج اطفال سال‎ها امکان حرکت را از دست داده بود، پس از حضور در حرم سید الشهداء علیه‎السلام شفا گرفته و با قدم‎های خود به سمت ضریح مطهر حضرت حرکت کرد.
 
به گزارش مهر به نقل از پایگاه رسمی «عتبه حسینی» نوشت: سمیره ولی محمد دختر فلج پاکستانی که به همراه پدر و مادرش از پاکستان به زیارت عتبات عالیات مشرف شده بود، روز گذشته با حضور در حرم مطهر حسینی، به ناگاه از روی صندلی چرخدار خود برخاسته و به سمت ضریح سیدالشهداء حرکت کرده است.

دختر فلج در حرم امام حسین(ع) شفا یافت

شیخ حمزه فتلاوی، یکی از مسئولان بخش راهنمایی شرعی عتبه مقدسه گفت: در ساعت ۱۰ صبح روز گذشته، پس از شنیدن فریادهایی در حرم حسینی، مردم دختربچه‎ فلجی را مشاهده کردند که به برکت امام حسین علیه السلام خداوند بر او منت گذارده و شفا یافته بود، به نحوی که این دختر با قدم‎های خودش به سمت پنجره‎های حرم امام علیه السلام به حرکت در آمد.


آنچنان که والدین این کودک اظهار کردند، ایمان آنها به خدا و اعتقادشان به مقام سیدالشهداء علیه السلام موجب شده بود که از پاکستان برای طلب شفای دختر فلج خود به زیارت عتبات عالیات مشرف شوند.

این در حالی است که تلاش‎های این خانواده برای درمان دختر معلولشان در بیمارستان‎های مختلف پاکستان در طول سال‎های گذشته نیز به نتیجه‎ای نرسیده بود.

دختر فلج در حرم امام حسین(ع) شفا یافت

بر این اساس در سال جاری برای طلب شفای سمیره به زیارت حرم امیرالمومنین علیه‎السلام و زیارت کربلا مشرف شده‎اند.

پدر و مادر سمیره در توضیح نحوه شفا یافتن این دختر فلج اعلام کرده‎اند: پس از زیارت حرم امیرالمومنین علیه السلام، امروز برای طلب شفای او ابتدا به زیارت حرم ابالفضل العباس رفتیم و از آنجا به سمت حرم حضرت سیدالشهدا علیه السلام حرکت کردیم، هنگامی که دخترم گنبد شریف حرم حسینی را دید به گریه افتاد و به امام حسین علیه السلام گفت که به سویت آمدم یا آقای من، به سویت آمدم ای سید جوانان بهشت و همینطور سخن می گفت تا اینکه داخل حرم حسینی علیه‎السلام شدیم، که ناگهان دختر فلج ما از روی ویلچر برخاست و شروع به حرکت به سمت ضریح سید الشهدا علیه السلام کرد.
احمد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
شفاعت مربوط به آخرت است.این همه جانباز عاشق امام حسین(ع) ومیلیونها زائر کربلا شفا پیدا نکردند غیر از این دختر گمنام؟!اسلام را نباید تحریف کرد بایستی تعریف کرد نگذارید خرافات اروپاییهای قرون وسطاوارد اسلام شود
جوان شفاعت دیده
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
و شما جوانان چه می دانید شفاعت امام معصوم یعنی چه... جز آنان که تقوا پیشه کردند و به سمت خدا بازگشتند .... من هم مثل شما با تفکر وهابیت و اصلاح طلبان دروغگو این استدلال ها را بر زبان می آوردم ... متاسفانه بعد از این که مورد شفاعت اما رضا قرار گرفتم تکبر ورزیدم و به گرفتاری جدید بدی مبتلا شدم و .... تو چه می دانی شفاعت امام رضا چه معنایی دارد....
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
خدایا تنها تورا می پرستم و تنها از تو یاری می جویم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
وقتی کامنت هارو خوندم خیلی متاسف شدم که عده زیادی به دیگر هموطنانشون چه راحت داعشی وبی دین و... گفتند هر کس نظری داره نباید اینطور راحت تهمت زد گناه داره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
خلاصه کلام ، این مملکت درست بشو نیست
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۲۵
مهديه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
فقط مي توانم بگويم
.
.
.
ياحسين
ناشناس
United States
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
دوستان در فرارو، می‌‌دانم که این قابل انتشار نیست، فقط برای شما، ضمن ابراز ارادات به همه امامان و احترام به اعتقادات مردم پاک و ساده، فقط یک سوال ، آیا تا به حل معجزه یی در دنیا و در تمام ادیان دیده شده که اگر کسی‌ یک پا یا یک دست خود را از دست داده باشد، دوباره پای جدید و یا دست جدید داشته باشد، اکثر این ادعا‌ها از سوی کسانی‌ است که مشکل بیماری‌هایی روان تنی دارند... ولی‌ به هر حال سلار شهیدان برای روشنگری و حقیقت شهید شد نه برای عدم مطرح شدن حقیقت، آن عزیزان اگر به خواهند می‌توانند دستگیر نیازمندن بشوند ولی‌ به روش خود نه با این گونه ادعا ها... و ما نباید برای احترام و اعتقاد به آنها منتظر علامت یا پاداشی باشیم... ما باید وظیفه خود را انجام دهیم و در برابر هر گونه ایثار، احترام بگذاریم یا با معجزه یا بدون معجزه...

ياحسين... قهرمان مبارزه با ناراستی و سالار آزاد اندیشان جهان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
جناب ناشناس 15:32 واقعا از طرز فکرت متاسف شدم اگر چنان کرامتی هم بروز کند بهانه جدیدی می تراشی داستانها انبیا و اوصیای الهی پر از اینگونه مجزات است اژدها شدن عصای موسی بینا شدن کسانیکه مادرزادچشم نداشتند در نهج البلاغه خطبه قاصعه نمونه ای از این معجزات را حضرت علی برای پیامبر نقل کرده برو نگاه کن فرارو ازکی تا بحال نظرات بی ارزش را انتشار میدهی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
برای خدا کاری ندارد
ناشناس
United States
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
فقط بگو یا خدا یا خدا و باز هم یا خدا
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
من بیشتر از هر چیز الان از منفی هایی که به این کامنت ها داده شده تعجب می کنم ونمی فهمم واقعا بعضی ها مشکلشون با کیه؟!!!سلام بر اباعبدالله منفی میگیره؟؟!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
منفی ها نشون میدن که هنوز یزیدیان وجود دارند که با حسین و ازاد مردی مخالف هستند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ناشناس 15:32 در تاريخ تشيع و در زمان امام علي (ع) شبيه چنين معجزه اي هم داشته ايم، ضمن اينكه جواب ناشناس ۲۰:۵۰ بهترين پاسخ براي شماست.
ناشناس
United States
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
دوست عزیز۲۰:۵۰، بیشتر به زمان حال اشاره داشت، به هر حال در زمان حیات آن پیامبران و امامان معصوم معجزات بزرگی‌ ثبت است ولی‌ منظور در ۱۰۰۰ سال اخیر و بعد از غیبت آخرین امام معصوم بود، مثلأ اگر موردی شما در ۳۰ سال اخیر سراغ دارید، لطفا بفرمایید. اگر شما در جوامع مسیحی‌ زندگی‌ کرده باشید، می‌بینید که برخی‌ کشیشان در روز یکشنبه‌، چه اوهاماتی را تحت همین عنوان شفا و رفع مشکل افراد در کلیساها بٔر گذر میکنند و برخی‌ موقع تا چند ده هزار نفر هم در مراسم آنها شرکت میکنند و به صورت مستقیم از تلویزن پخش میشود، ما مسلمانان نیز اعتقاد به معجزات حاضرت عیسی و موصی داریم ولی‌ نه این چنین... حتی بسیاری از مسیحیان هم آنها را افرادی فرصت تالاب می‌دانند که از نیاز مردم اغلب مشکل دار از نظر روحی‌ سؤ استفاده میکنند و انهارا به اصطلاح خود شفا میدهند.... یا همین تفکر داعش و طالبان که افراد فقیر و اغلب مدرسه نرفته را در برابر پاداش در عمل به وظایف تبدیل به این موجودات خطرناک میکنند چون به آنها میقبولانند که نعوذ الا خدا در برابر پرستش او یا انجام وظیفه دینی آنها حتما پاداش در نظر می‌گیرد و یکی‌ از تکالیف آنها مثلأ قطعه قطعه کردن هم میهنان شیعی آنها است و... صحبت زیاد است برادر... یاد آن حرف نجات یافته حادثه هوپییما در جاده مخصوص افتادم که از روی سادگی‌ گفته بود، آنزمان که نجات یافتم متوجه شدم که خدا چه قدر مرا دوست دارد، که بسیاری به او گله کردند که پس خدا آن چهل و چند نفری را که نجات نیفتند دوست ناداشته؟!..بیایید به همه نشان به دهیم که ما برای پاداش به وظایف دینی خود عمل نمی‌کنیم، به این وظایف عمل می‌کنیم چون اعتقاد داریم عمل به این وظایف زندگی‌ بهتری را برای ما می‌سازد، چه در این دنیا چه در آن دنیا...با یاد خدا که سر چشمه همه چیز همه کس است و امامان ما چیزی نیستند جز بهترین کسان ما در عمل به وظایف
ناشناس
Canada
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
در جواب رضا باید بگم که اکثر کسانیکه منفی داده اند خدای نخواسته به دنبال بی ادبی به ساحت مقدس سالار شهیدان نبوده اند. من هم با ناشناس 15:32 کاملا موافقم و مطرح شدن مواردی از این دست که راستی آزمایی آنها هم معمولا ممکن نیست بیشتر از آنکه باعث اعتلای اسلام عزیز شود اسباب وهن اسلام است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ناشناس 15:30 باهات موافقم. ضمن اينكه بگم ما تمام و كمال عاشق امام حسين هستيم ولي با اين مدل ادعاها كه واقعا دروغه مخالفيم. شكي در اين نيست كه اين بزرگواران قادر به شفاي مريضهاي زيادي هستند ولي برخي موارد تنها به دست قادر متعاله. فلج اطفال هم دقيقا مثل همون قطعي دست و پاست كه مثال زده شده.
اسد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
فرارو اول بهت بگم منتشر كن تا مردم علاوه بر بزرگي امامان از حقارت بعضي از افراد هم مطلع بشن و ازشون سوء استفاده نشه. 8 سال پيش همسايه ما كه يك خانم بود و سرطان سينه داشت و بسيار فقير بود روزهاي آخر عمرشون خواب حضرت زينب سلام الله رو ديدن و شفا يافتن تا اينجا رو خودم شاهد بودم بعد اين البته اوايلش نه اين خانم به طرز بدي از كساني كه بهش رجوع ميكردن كه براشون دعا كنن يا راه حلي به مشكلشون بگن سوء استفاده ميكردن بماند كه خود اين مردم يادشون رفته بود كه در خونه كي رو بزنن. بخدا قسم الان براي ملاقات اين آدم حداقل بايد صد هزار تونم داشته باشي كه فقط نگات كنه. خونه و ماشين و سفرهاي متعدد كه ديگه بماند. ديگه خدا رو هم بنده نيست!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
منتشر نمیشه وگرنه میتونستم جوابت رو بدم عزیزم. اگه تعداد منفی ها کم بود باید تعجب میکردی. دلیلش جبریه که به اسم اسلام و اباعبدالله به خلق الله وارد میشه، دلیلش فسادیه که به نام معظم اسلام در گوشه و کنار این سیستم دیده میشه. وقتی مردم در عین تلاش نمیتونن روزی حلال کسب کنن و میبینن کسانی که جای مهر دارند مستقیم و غیر مستقیم نان آنها را از سفره شان برمیدارند اعتقاداتشان سست میشود برادر. و آنجاست که سلام و درود منفی میگیرد و این اول ماجراست. افسوس که منتشر نمیکنی فرارو
سیدعیسی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
رضا جان 22/20 من یکی از اونهایی هستم که منفی دادم ، منفی رو هم بر علیه رواج خرافه دادم و با جد خودم سرور شهیدان هم هیچ مشکلی ندارم . چرا شانتاز میکنی عزیزم ؟یا حسین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
دلیل منفیهای بالا عدم آزادی در بیان میباشد .اگر سایتهای ایرانی جرات درج مطالب همه نظرها و افراد را داشتند طرف از لجش منفی نمیزد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
اباعبدالله برای تبلور راستی وصداقت شهیدشدنه برای تثبیت کذابیت درچهره مذهب وبنام او
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
رضا جان
خیلی از مخاطبان فرارواصلا اسلام رو قبول ندارند ولی به شدت اصلاح طلبند.
این مسایل درس ها خوبی به ما میده که پای گدوک علم سینه نزنیم
احسان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
سلام ودرود فرستادن منفی نمیگیره کسایی مثل من که با شما هم نظر وهم اعتقاد نیستیم منفی میدن اگه کسی با شما هم عقیده نباشه نباید نظرش رو بگه فکر نمیکنین زورگویی تحت هر لقایی ظلم ؟
احسان.ب
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
با ناشناس 15:32 موافقم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
امیدوارم این دوستانی که منفی داده اند نظرشان مشابه دوست 15:32 باشد . این مسئله ای که ایشان مطرح کردند سوال غلطی نیست که برایشان متاسف باشیم و ...
دوست گرامی مشکل سایکو سوماتیک مگر مشکل نیست ؟ این هم یک بیماری است که برای بسیاری مبتلایان آن ، روشهای درمانی مرسوم جواب نداده و قرار گرفتن در محیط معنوی حرم بزرگان باعث می شود که بر اثر اعتقاد بیمار یا اطرافیانش سیستم عصبی و حرکتی با دعای آنها و لطف ائمه ، کار طبیعی خود را از سر بگیرد . معجزه تنها شامل مواردی نمیشود که ما علتش را نتوانیم بیان کنیم . بلکه ممکن است مشکلی وجود داشته باشد که علت آن و احیاناً راه علاج آن معلوم باشد ولی علم روز نتواند آن را سر و سامان بدهد .
همه ما میدانیم که مثلاً اگر سیستم بدن بیمار مبتلا به سرطان به چه صورت عمل کند (و به چه صورت عمل نکند )، بیمار بهبود خواهد یافت اما واداشتن بدن به اینکه آنگونه که ما میخواهیم با امکانات پزشکی و دارویی موجود ، برای همه بیماران فراهم نیست . لذا اگر بیماری با توسل شفا یابد ، علم پزشکی ممکن است بتواند تغییر ایجاد شده را تعریف کند و این نافی کرامت و یا معجزه نیست .
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
اژدها شدن عصای موسی و بینا شدن کور مادرزاد از معجزات انبیا است نه معجزات ائمه اطهار .
معجزه مخصوص انبیا است .
در ضمن کسانی که منفی دادن فکر نکنم منظورشون امام حسین باشه فقط به انتشار مطالبی از این دست واکنش منطقی نشون میدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
بهتراست كليه ادعاها مستندباشد.پرونده پزشكي اين خانم راضميمه كنيدوپس ازآن پزشكان بيطرف ايشان رامعاينه واگرتاييدكردند.آن وقت ديگركسي نمي تواندمخالفت كند.
حسن
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
یا حسین گفتن چه ربطی به رواج خرافه داره! یه کس گفته یا حسین بعضی ها اومدن منفی دادن و میگن رواج خرافه پرستی و غیره. شما در نظر بگیرید این فرد اصلا این متنو نخونده و گفته یا حسین با شما میاین منفی میدین؟واقعا که. به کوری چشم شما منم میگم یا مهدی
حالا هر چی منفی دارین بدین. شماها با خرافه و... مشکل ندارین مشکلتون جای دیگست برین روی تقویت ایمان و یقینتون تلاش کنید نه این که بیاین اینجا ژست روشنفکری بگیرین. فرارو منتشر کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
این ملت روانی شدن آخه منفی واسه چی دادین
حعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
میخواهم مطلبی را خدمت خوانندگان فرارو عرض نمایم که امیدوارم به دقت تا اخر مطالعه فرمایید من یک سنی مذهب هستم ولی جهت اطلاع برادران اهل تشیع باید بگویم که من سنی مذهب و تمام سنی مذهبهایی که میشناسم اعتقادات قوی به امامان معصوم دارند و هر ساله بسیاری از شهرستان محل سکونت بنده جهت زیارت امام رضا علیه االسلام به شهر مقدس مشهد سفر میکنند و ما اهل تسنن هم به مانند شما به کرامات امامان معصوم علیهیم السلام ایمان و باور قلبی داریم نمونه ان هم یکی از دوستان بنده میباشد که سن و سالش زیاد است ولی کاملا غیر مذهبی و اهل مشروبات و خوشگذرانی هستش ایشان سالهای زیادی از درد شدید بازو رنج میبرد و دکترهای فراروانی در داخل و خارج ایران رفته بود ولی نتوانسته بودن که دلیل و درمان انرا بیابند تا اینکه به اسرار چندین ساله همسرش که زنی بزرگوار و مذهبی و اهل خیرات میباشند به زیارت امام رضا مشرف شدند و بعد از مدتی شفای کامل پیدا کردند لازم به ذکر است که این دوست ما از سنین جوانی مبتلا به این درد بوده اند پس من کرامات ایشان(امامان معصوم) را کاملا قبول دارم ولی بدون اینکه این خبر را زیر سوال ببرم چیزی که برای خودم در تهران اتفاق افتاده نقل میکنم بند در سال77 که در شبستر مشغول خدمت سربازی بودم به خاطر یک بیماری پیگیر معافیت بودم و جهت اثبات بیماری و ارائه و تهیه مدارک پزشکی من را به یکی از بیمارستانهای تهران اعزام نمودن انجا که رفتم با صفی بسیار طویل مواجه شدم از یکی سوال کردم جواب داد و گفت یک اقا دکتری اینجا هستند که تمام مریضیها را با استفاده از انرژی درمانی علاج میکند حتی فلج را من هم از خوشحالی سر از پا نمیشناختم و قبل از اینکه نامه معرفی را به بیمارستان تحویل دهم مستقیما رفتم داخل صف منتظران شفا از اقای دکتر و باخودم فکر کردم که دیگر دنبال معافیت نمیرم اگر مرضم علاج شود ولی از علاج بیماریم توسط دکتر انرژی درمان کاملا مطمئن بودم چون کسانی را که در صف دیدم بیشترشان ادمهای شیک پوش و با ظاهری مرتب بودن شاید یه بیست نفری هم روی ولچر بودن که ظاهرا بیشترشان فلج بودن خلاصه بعد از پنج ساعت انتظار در صف نوبت به من رسید و منشی اقای دکتر پانزده هزار تومان ناقابل جهت ویزیت ازم دریافت نمودن که پانزده هزار تومان انزمان حکم ملیارد برام داشت ولی پیش خودم گفتم اشکال نداره اگر قرار باشه معالجه بشم میتوانم با شکم گرسنه در پارک بخوابم و پولی خرج هزینه های خورد و خوراک و اسکان نکنم وقتی رفتم تو یک سالن تقریبا بزرگی بود که تمام بیماران که وارد شده بودن در ان سالن نشسته بودن وقتی جایی برای نشتن نماند درب سالن را بستن و بقیه بیماران را که هرلحظه بیشتر میشدن و بسیاری هم از شهرستانهای دور و نزدیک امده بودن برای بعد از اتمام علاج بیماران موجود در سالن در بیرون سالن در صف انتظار منتظر مانده بودن خلاصه اقای دکتر شروع کردن به سخنرانی و معجزات خودشان و یک فیلم هم با پروژکتور از بیمارانی نشان دادن که به دست ایشان شفا پیدا کرده بودن و پنج شش نفر را هم به روی صحنه اوردن که قبلا فلج بوده ان و ظاهرا توسط ایشان معالجه و شفا یافته اند! و ان بیماران هم که بیشترشان لهجه داشتند سخنان اقای دکتر را تایید میکردن و از معالجه و معجزات اقای دکتر میگفتند در نهایت اقای دکتر فرمودند که میرن اطاق خودشان و از بیماران خواست که یکی یکی برن پیشش تا معالجه بشن و تاکید کردن که نگران نباشید نوبت همه میرسد من هم تا اندازه ای از نگرانی در امدم چون فکر فکردم تا نوبت بهم برسه اقای دکتر جمع کنند و بقیه را به روزهای بعد موکول نمایند ولی خوشبختانه نوبت بنده هم رسید رفتم تو اطاق اقای دکتر ایشان دو سه تا حرکت با دست روی من انجام دادن بدون اینکه دستشان به من بخورد و بعد یه فوتی کردن و گفتن که شفا یافتی برو بیرون نفر بعدی بیاد کلا پروسه درمان من بیست تا سی ثانیه بیشتر طول نکشید من هم داشتم از خوشحالی بال در میاوردم وقتی اومدم بیرون دیدم جمعیت بسیاری در صف انتظار هستن چند مرتبه خدا را شکر کردم که چقدر خوش شانسم که نوبتم رسیده البته اقای دکتر گفتن که باید چند روز دیگر مجددا مراجعه نمایم و بعد از ویزیت دوباره پیش ایشان بروم که مطمئن شوند حالم خوب شده و شفا یافته ام ولی بعد از این قضایا نه تنها حالم بهتر نشد بلکه بسیار هم بدتر شد و نا امیدانه بعد از ان قضایا به هیچ پزشکی اعتماد نداشته ام هر چند از روی ناچاری به پزشکان متعدد مراجعه نموده ام ولی هنوز بیماریم علاج نشده است.
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
منفی ها به جهالته، نه به آقام امام حسین. آقا امام زمان کی ظهور میکنی تا به همه بگی که امام حسین برای این شهید شد که شما آدم بشید!!! وگرنه حضرت پیامبر (ص) هم در دوران حیاتشون افلیج علاج ندادند (بدند که چی بشه؟)
فیلسوف
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
عزیزان من قدرت خدا به امور محال تعلق نمیگیره.شفا دادن امر محال نیست.خدایی که یکبار خلق کرده برایش خلق دوباره محال نیست.پس خدا میتواند به کسی که اصلا دست ندارددست بده ولی این امر چون از نظر ما محاله خداوند انجام نمیده ولی از طرفی خود خداوند به امام اجازه داده که به اذن او شفا دهد.
بیژن
Netherlands
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
لبیک یا حسین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
منفی ها چی میگن؟
اریان
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
من از اونایی هستم که منفی دادن اگرم درست باشه خدا شفا داد نه امام حسین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
من نمیدانم اینهایی که منفی میدهند اهل چه دین ومسلکی هستند واقعا که
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
تو فرارو اگه بنویسی یا الله .....حداقل 200 تا منفی میگیره ....خ سایت جالبی دارید ...!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
لبيك يا حسين در فرارو تا اين اندازه منفي مي گيرد ... مديران محترم اين ساين؛ طيف خوانندگانت رو بشناس. ببين چه كساني به سايت شما علاقمند هستند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
۱۸۵ نظر منفی کاملا نشانگر روحیه مخاطبان فرارو است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
جناب20و50شما داستان نگو الان چی دیدی اونو بگو والا ما داستان زیاد شنیدیم اما ندیدیم
ایران آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
منفی ها همان اصلاح طلبانی هستند که در عاشورای88 رقصیدند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
متاسفم ز این همه منفی
benyamin
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
کسانی که به لبیک یا حسین رای منفی میدهند به کی لبیک میگن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
به نظر می رسد که منفی دهندگان فکرکرده اند که آقابیژن احساس کرده امام حسین (ع) شفادهنده است لذا چون خداوند متعال شفادهنده است به همین خاطر منفی داده اند.
درست نیست که فکرکنیم همه دوستان منفی دهنده مخالف اسلام هستند.
امام حسین (ع) معصوم وصاحب مقام والایی درتاریخ بشریت است. با تمام مقاماتش ایشان درنزد پروردگار انشاءالله اگر ما آدم های صادق وحلال خوری باشیم شفاعت خواهند کرد.

یاوجیه عندالله اشفع لنا عندالله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ایران آزاد احسنت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
به شیطان لبیک می گویندآ قای بنیامین
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
خطاب به دوستی که گفتن اگر هم درست باشه خدا شفا داده ، بله تا خدا اذن نده ذره‌ایی جابجا نمیشود ولی خود خدا برای شفا دادن وسیله قرار داده که این وسایل مختلفن که مهمترین اون وسایل ابواب الهی است که همان معصومین سلام الله علیهم اجمعین هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
دوست عزیز چرا خدای شما توی کلیسا از این شفاها نمی دهد
چرا خدای شما توی مساجد شما از این شفاها نمی دهد ؟؟؟
چرا همه ساله از این ماجراها در حرم سالار شهیدان اتفاق می افتد ؟؟
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و علی ابصارهم قشاوه
من خودم انسان بسیار معتقد و مذهبی نیستم ولی اینکه بخواهم در مقابل حقیقت بایستم و بعض و کینه نشان دهم به خدا پناه می برم
برای کسانی که واقعا در درستی شفا شک دارند می گویم به سوره یوسف مراجعه کنند آنجایی که چشم پدر بزگوار حضرت یوسف بواسطه پیراهن آن حضرت بینا شد.در صورتی که بین پدر و پسر فرسخ ها فاصله بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
الله
حسين
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
تو كه يك گوشه چشمت غم عالم ببرد
حيف باشد كه تو باشى و مرا غم ببرد
يا حسين مددى
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
الله اکیر.....
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
الله اکبر
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
اشک تو چشمام جمع شد.
یا امام حسین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
خدا را شکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
آخه به این کامنت هم منفی میدین؟!!اونایی که که منفی میدن از داعش هم بدترن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
من به احترام دوستان معتقد منفی ندادم. اما فکر میکنم دلیل منفی دادن اینه که اینجور اخبار بی پایه، اشاعه خرافات و به شدت برای جامعه ایران مضره
محمد
United States
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
دوست عزیزی که بخاطر چند تا منفی یا مثبت دادن شخصی را با داعش مقایسه می کنید. کاملن واضح است که شخصی یا گروهی از اشخاص یا با شوخی یا هر چیزی دارند اینکار را انجام می دهند. حتا فرض می کنیم افرادی باشند که به وجود خدا باور نداشته باشند و منفی و مثبت برخلاف نظر شما می دهند. آخر بخاطر یک کلیک با هر دلیلی کسی را متهم به شباهت به داعش می کنید؟ احساس نمی کنید ذهنیتتان کمی از تحمل دگراندیشی در جامعه ناتوان است؟ تحمل مخالفین یک مهارت است و نیاز به یادگیری و تمرین دارد. اینقدر تند نرو دوست من.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
چطوری جشن هالوین شما خرافات نیست
سیزده به در خرافات نیست و عین ایرانیت هست ولی اینجا شده خرافات ؟؟؟

نمی خواد ادای روشنفکری دربیاری بگو درد من ضدیت با حسین هست خودتو خفه نکن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
اللهم الرزقنی شفا الحسین...اللهم اجعل عاقبت امرنا خیرا بحق الحسین...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
السلام علیک یا ابا عبدالله
التماس دعا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
شمارو به حضرت عباس قسم ميدم از صحت و سقم موضوع با خبر باشين بعد خبر بزنين،اگه خدايي ناكرده خلاف اين قضيه ثابت بشه به دستگاه آقا امام حسين ظلم كردين،
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
من خودم شاهد عینی هستم.
البته نه این مورد
یه شب جمعه تو حرم حضرت، دیدم یه آدم فلج شفا گرفت و شرو به راه رفتن کرد!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
قبلش مطمن بودی فلجه؟
یاهو
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
اقامهدی عزیز.آیاازقبل ان بنده خدا رامیشناختی وازبیماری فلجش اطلاع داشتی.ادرس محل زندگی اش رابنویس تابرویم ازاوعکسی درروزنامه چاپ شود
مانی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
از این فیلما زیاد در میارن داداش. سیاست پدر سوخته تر از این حرفاس. فرارو شجاع باش!
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
یا حسین یا حسین یا حسین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
یا امام حسین
sasan
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
واقعا کسانی که منفی دادن از بازماندگان لشگر یزید هستن و یزیدیان زمانه انشالله خدای حسین همون دستهایی رو که منفی دادن مثل دستهایی که سر امام رو از تنش جدا کردن رو به زیر خاک ببره لعن عدوک الحسین یا اباعبدلله مددی
سیدحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
خوشابه سعادتش ،بالاترازشفایش نظرسراسرلطف ومحبت مولایمان به اوست.جانم هزاران بارفدایت ای سروروسالارشهیدان،ای یگانه آزادمردتارخ بشریت یاحسین(ع)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
یاحسین (ع)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
چقدر خوب گفته این مسئول که :
"به برکت امام حسین خداوند بر او منت گذارده و شفا یافته بود ... "
+
به نقل قرآن کریم، بودند کسانی که درخواست معجزه ای خاص از پیامبرشان کردند و آن را هم دیدند ولی باز هم ایمان نیاوردند!
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
السلام علیک یا اباعبدلله وعلی الارواح اللتی حلت بفنایک
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
واقعا!؟؟ اشک به چشمانم اومد. لعنت به من که به هیچی معتقد نیستم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
درودبرشماناشناس ۱۱.۰۸همینکه اشک درچشم شما جمع شده دلیل براعتقاد قلبی شما به ائمه هدا می باشد.واینکه به مشکل خود اعتراف نموده اید دلیل برصداقت شما دارد که این صداقت در دنیای امروز واقعا کمیاب ونادر است.پس قدر حالات روحی خود را بدان که مورد لطف حضرت امام حسین(ع)قرار گرفته اید.
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
داداش این شجاعت نشان دهنده اعتقادته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
تبریک به اعتقادتون . انشاءالله در دنیا و آخرت از برکات معنوی بهره مند باشید
کمی شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
عجب
امير حمزه
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
السلام عليك يا ابي عبدالله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
منفی ها با مثبت ها برابرن این یعنی چی؟ اینجا کسی با امام حسین مشکل داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
اشتباه منفی دادم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ما با خرافات مشكل داريم - با تحجر مشكل داريم اگر اينجوري است مگر خداوند نمي تواند اين فلج را در خانه خودش شفا بدهد چرا بايد چون درگاه پادشاهي به خاك افتاد تا شفا گرفت انها كه حب پرستش تدارند پس خبر مشكل دارد
نیکفر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
دوست عزیز 14:44 من نمی گویم هر خبری را در مورد شفا دادن و حاجت دادن امامان ع را باید باور کرد اما عقلا هم نمی توان همه آنها را بی مطالعه و تحقیق رد کرد. هترت پیامبر و اعل بیت او از چنان ارج و منزلتی برخوردارند که خدا وساطت انها را قبول می کند. شما که میگی مگه تو خونه شون نمیتونست شفا پیدا کنه بفرمایید ببینم مگه خدا نمی تونست فلج ها و سرطانی ها رو خودش شفا بده، پس جرا ما میریم دکتر و دارو مصرف میکنیم؟!! آیا امام حسین از یک دکتر کمتر است تا شفاعتی کند تا خدا مریضی را شفا دهد؟!! آنچه من و شما با چشم و حواسمان می فهمیم تنها بخش خیلی کوچکی از واقعیات و حقایق عالم هستی هستند. به قول ابن سینا، چیزی را که با عقل خودت نفهمیدی زود رد نکن بلکه احتمال بده واقعیت داره اما و نمیفهمی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
السلام علیک یااباعبدالله
ادشیر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
صلی الله علیک یا ابا عبدالله. درود و صلوات خدا بر فرزند پیامبر و بر حجت برحقش مهدی موعود و بر شهدای مظلوم ایران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
در این درگاه هر که فرو تر است مقرب تر است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
الله اكبر...اين وقايع گاهي بايد بوجود بياد تا ذهن آدميزاد فراموشكار به خودش بياد و با ذات مقدس پروردگار و ائمه معصومين بيشتر ايمان بياره
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
سلام بر حسين عليه السلام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
هنوز هم شمر و عمر سعد طرفدارهایی دارند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
هوالشافی

یا حضرت حسین علیه السلام
لبیک یا حضرت حسین علیه السلام لبیک یا حضرت عباس علیه السلام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
یا امام حسین ادرکنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین و علی الرواح التی حلت به فناعک
ناشناس
United Kingdom
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
صلی الله علیک یا ابا عبدالله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
با دیدن کامنتها و مثبت و منفی های این صفحه میشه دید اینجا پاتوق چه افرادی شده. ولی چرا آخه؟
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
السلام علیک یاآقاامام حسین (ع).السلام علیک یا آقاحضرت ابوالفضل (ع)ای دختر عزیز توعاشقانه اشک ریختی وآقارو صدا زدی .ای کاش آنهایی که به اسلام دارن خیانت می کنن از خواب بیدارشوند.
محتاج به دعا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
یا امام حسین حاجت منم بده خیلی گرفتارم اقای خوبم
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
لبیک یا حسین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
فارغ از هر دين و ايين و مذهب و مسلك، اعتقاد داشتن به هر چيزي اعم از خدا و پيامبر خدا و كتابهاي اسماني باعث ارامش روح و جسم انسان ميشود
ARMAN
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
يا امام حسن يا سيد الشهداء نظري هم به ما كن.اي كسي كه حج فروگذاشتي تا حق زنده بماند.
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک
گفارد قاراپطیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
یا ابالفضل العباس ؛ ما ارمنی ها عاشقتیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
من هم یک مدیر ارمنی داشتم بنام رافیک باباخانیان ان هم اینجوری بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
اگر عاشقي ايمان بياور. ابوالفضل (ع) عاشق بي دين نميخود عشق به ابوالفضل (ع)عشق به اسلام حقيقيست اگر عاشق ابوالفضل(ع) باشي و مسلمان نباشي بعيد است بتواني در آخرت نجات يابي اميدوارم در مورد اسلام حضرت ابوالفضل (ع) تحقيق كني و دين او را بر گزيني كه سعادت دنيا و آخرت را باهم داشته باشي گرچه ارادت به خاندان نبوت در هر دين و مرامي كه باشي خوب است و بي نتيجه نخواهد ماند و اميدوارم بخاطر عشق به حضرت ابوالفضل (ع) نجات يابي و پيش پيامبر صلح مهرباني حضرت عيسي مسيح (ع) هم رو سفيد شوي
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
چیکار به دین مردم داری آقا!
بهار
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ناشناس 19.53 واقعا براتون متاسفم که فکر میکنید باید حتما مسلمان باشید تا نجات پیدا کنید! شما نه تنها به آموزه های دینتون بی اعتقادید بلکه خدا را هم نشناخته اید !!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ناشناس 19:53 متاسفم برات!
الهام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
در پاسخ به ناشناس میخوام بگم که شما نماینده اباالفضل العباس نیستی که ادعا می کنی ایشون عاشق به اصطلاح شما بی دین نمی خواد. از کی تا حالا ارمنی ها بی دین شدن؟ شما هم اگر مومنی بدون که مومن تهمت نمی زنه، بداخلاق نیست و به ادیان پیشین احترام میگذاره.
من به عنوان یک جوان شیعه از آقای قاراپطیان تشکر می کنم و امیدوارم عشق به علمدار کربلا در قلبشون رو به فزونی بگذاره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ناشناس 19:53 ، همانطور که در کتاب آسمانی ما هیچ تضمینی به ما داده نشده که تک تکمان بهشتی باشیم ، تاکیدی هم درباره عدم رستگاری اهل کتاب نشده . امیدواریم همه دوستداران اهل بیت ، رستگار باشند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
برای ناشناس 19:2 متاسفم . شما از کجا میدونی حضرت ابوالفضل چی میخوان چی نمیخوان؟؟؟
sasan
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
ماهم عاشق حضرت عیسی هستیم. ولی تیغ زنی هایی که برای حضرت عیسی در واتیکان انجام میدن رو حماقت میدونیم
فیلسوف
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
انشالا با دل پاک و حب اهل بیت همگیمون راه حق رو پیدا کنیم در هر مسلکی که هستیم .یاد بگیریم برای هم آرزوی خوب کنیم.
mammadreza
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
یا امام حسین جانم به فدات
ناشناس
United States
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
کاری نداره برو با داعش بجنگ ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
خدا شکر
انشالا همه بیماران را شفا دهد
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
یا حسین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
وای عزیزم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
یاحسین قربان کرمت
ناشناس
Switzerland
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
این معجزه شده طبق معیارهای برخی حجابش هم که درست نیست چطور مشمول معجزه شده. وی نیاز به امر به معروف داشت تا موهایش را به زیر روسری بکشاند.
الف
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
سخن شما یک شوخی لطیف است و همه اینها به خاطر این است که هیچیک از ما آن امام بی همتای آفرینش را نشناختیم از این رو سخن ما درباره او بسیار عرفی و عامیانه است !
اما ببینید سعدی (ره) درباره انسان کاملی مانند امام حسین (ع) می گوید:
وصفش ندانم گفتن دریای شیرینست او
سعدی که شوخی میکندگوهر به دریا میبرد
حقیقت اینست که از زمان شهادت آن حضرت تا کنون البته به اراده الهی میلیون ها تن از آزادگان توانستند از روح با عظمت آن پیشوای الهی الهام بگیرند واز انحطاط و شکست رهایی یابند و از ذلت و بندگی طواغیت نجات یابند ودر ساحت اطاعت و بندگی پروردگاریکتا احساس آرامش نمایند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
خودتو مسخره کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
همه كساني كه مشمول لطف و عنايت اهل بيت قرار ميگيرند به حكم غير معصوم بودنشان داراي نقص و ايراد هستند ايراد اين دختر بيرون بودن بخشي از موهاشه، كه تازه معلوم هم نيست متوجه بيرون بودن اين مو هست كه در حال گناه بوده باشه يا نه، ايرا د اين دختر اينه و جلوي ديد من و شماست و ايراد ساير كساني كه مشمول معجزه شدند هم چيزاي ديگه اي بوده كه ممكنه باطني باشند و تو نبينيشون. نقص اين دختر تو ظاهر پيداست و نقص ساير مورد عنايت واقع شدگان ممكنه تو ظاهر پيدا نباشه مثلا اگر يكيشون عادت به غيبت كردن داشته تو ميتوني اين نقصو رو تو ظاهرش ببيني؟ اگر اين طوري باشه هيچكي نبايد درخواست توسل از امام داشته باشه چون خمه ايراد داريم و عنايت امام فقط بايد به معصومين برسه كه اونا هم خودشون بينياز از عنايت امام هستن چون بواسطه عصمتشون صاحب جايگاه مناسب نزد خداوند هستند. متاسفم كه مردم اينطور چشم بسته فوري مثبت بارون ميكنن يكي رو.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
حجاب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امام من به اذن خدا شفا میده هر کسی با هر دینی اونوقت تو به حجاب گیر دادی
فیلسوف
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
منظورت چیه عزیزم
فیلسوف
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
لیس علی المریض حرج .خدا از مریض توقع حجاب نداره گلم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
فقط باید باور داشته باشی . در این درگاه هیچ غیر ممکنی وجود نداره .
مهدی
Netherlands
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
خوشا به حالش و خوشا به سعادتش.
آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند
آیا شود که گوشه چشمی به ما کنند. یا امام حسین(علیه السلام). سلام. سهم ما چه می شود؟ ما را هم به لطف و کرم خودت دریاب که خیلی گرفتاریم و محتاج عنایت شما بزرگواران. یا حسین مظلوم.
بهنام م
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
دردم نهفته به ز طبیبان مدعی
باشد که از خزانه غیبم دوا کنند

بهتره قبل از این که یک شعر رو منتشر کنید، دلیل سرودن اون رو بدونید. شعر مورد اشاره شما در باره فردی سروده شده که در عصر شاعر شهرت بالایی نزد مردم داشته ولی شاعر اون فرد رو تنها یک مدعی تو خالی می دونسته.
"آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند" هم کنایه شاعر به فرد مدعی است!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
یا امام حسین (ع)
خاکزاذ
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
بجز از علی که آرد پسری ابوالعجائب...
این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست....
حسین زیباترین نام جهان است
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند...آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند؟...دردم نهفته به ز طبیبان مدعی...باشد که از خزانه غیبم دوا کنند
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
خیلی قشنگ با امام صحبت کرد(به سویت امدم سید جوانان بهشت )با ادب و زیبا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
السلام عليك يا اباعبدالله الحسين (ع)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
حرم امامان ما بیمارستان نیست .از آنها باید راه و رسم زندگی را آموخت . امامان ما هرگز دروغ نمی گفتند اما تو فراروی عزیز نظر من را که فقط تردید کرده بودم در این مساله منتشر نکردی و نظرات غیر قابل انتشار را صفر زده ای .ما از امام مان باید صداقت بیاموزیم و درمان بیماریها را به سعی و همت خودمان و با بالا بردن دانش و علم مان از بیماریها برای همه مقدور سازیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
هر چقدر هم علم پیشرفت کنه، تا اون بالایی نخواد یکی واسطه نشه کسی خوب نمیشه آقای دانشمند طبیب
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
++++++++++++++++++++++
زاهد سوی مسجد شد و من جانب خمار
من یار طلب کردم و او جلوه‌گه یار
حاجی به ره کعبه و من طالب دیدار
او خانه همی جوید و من صاحب خانه
فیلسوف
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
اینا با هم تناقض نداره.اعتقاد به شفا یعنی جمع شدن همه ی نیروهای من برای تغییر وضعیت موجود و قطع امید کردن از توان خودت و دلبستن به نیروی برتر یعنی خدا بواسطه ی اولیای او.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
یاران به بسم الله گفتن رد شدند از رود
من ختم قرآن کردم و مغلوب گردابم
خوش به حالشون بخاطر باوری که داشتن و به هدفشونم رسیدن...یا امام حسین به منم باور بده ایمان بده
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
اللهم الرزقنی شفاعت الحسین یوم الورود و ثبتنی قدم صدق عندک مع الحسین(ع) واصحاب الحسین(ع) الذین بذلو محجهم دون الحسین (ع)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ما که اصلا نفهمیدیم یعنی چی .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
زیارت عاشورا برو بخون می فهمی یعنی چی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
یه بخشی از زیارت عاشوراست یعنی خدایا در روز قیامت شفاعت امام حسین (ع) را نصیبم کن و ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
امام حسین این منفی دهندگان رو هم شفا بدهد صلوات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
دمت گرم
گل گفتی
واقعا مریضن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
منفی دهندگان حرف دارن. نظر دارن. فرارو منتشر نمی کنه. منفی می دن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
من هم برای شما متوهمان آرزوی شفا می کنم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ایندفه دیگه حالم بهم میخوره از نظرهای (منتشر نشده) منفی دهندگان به اباعبدالله.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
منفی دادم ، چون قرار نیست تریبون مال یه نفر باشه
alireza
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
سلام امام حسین .خیلی مخلصتم
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
این هم برای کسانی که ایمان ندارند و منفی می زنند .!!!!!!!
به نقل قرآن کریم، بودند کسانی که درخواست معجزه ای خاص از پیامبرشان کردند و آن را هم دیدند ولی باز هم ایمان نیاوردند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
مطمعن باش منفی دهندگان بیشتر از تو ایمان دارند.منتها بر اثر سواستفاده از دین کمتر باور میکنن.متاسفانع روزبه روز بیشتر میشود و گناهش بر مسببین ان وارد است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
كساني كه به يك سلام و يا ابا عبدا لله منفي ميدهند چگونه ميشود گفت ايمان دارند و ميخواهند مسبب گناه نشوند مگر آنكه وهابي باشند و به ديني جز دين اسلام حقيقي ايمان داشته باشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
خوشم اومد. هزار تا به مثبت هات اضافه کن
+++++++++++++++
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
نا شناس 18:47 تشخیص دادن حق و باطل از هم وظیفه انسانی توست والا اونایی که ائمه رو تنها گذاشته و یا کشتند در شرایطی بسیار بدتر بودند ولی این توجیه گناه اونا نمیشه مثلا معاویه بسیر زیرکانه عمل میکرده که حتی یاران اصلی امام هم فکر میکدند حفظ دین در حمایت از اون و تنها گذاشتن امام غریبمون بوده عذر بدتر از گناه آوردی دوست من
جوان بدبخت
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
همین حالا معجزه ای بیار که نشه با علم توجیهش کرد! من بهت ایمان میارم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
دوست گرامی کسانی که منفی می دهند مسلمان هستند و آگاه ؛هرچیزی رو باور نمی کنند تایید بدون چون وچرا ساده لوحی محض است وبس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
اینقدر قربون منفی دهندگان نرید لطفا خودشون میدونن برای چی منفی دادن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
من خر نیستم ، جیگرممممممم!!
ناشناس
-
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
الهم اجعلنی وجیها بالحسین علیه السلام فی الدنیا والاخره
کوهیار
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
بهتره هر انسانی که مشکلی داره شفا رو از خود خداوند بخواهد. به تمام نظرات احترام میذارم. ولی به عنوان کسی که حق نظر گذاشتن داره این داستان رو باور نمیکنم.
دکتر یاوری
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
با سلام
دوست عزیز نمیدانم دین و مسلکتان چیست که شفا دادن اهل بیت (ع) به اذن خدا را انکار میکنید؟
مگر نه اینکه در قرآن شفا یافتن چشمان حضرت یعقوب (ع) بواسطه کشیدن پیراهن حضرت یوسف (ع) بر چشمان ایشان ذکر شده است که این هم به اذن خداوند بوده است؟
امامان معصوم (ع) واسطه فیض الهی به مردم
هستند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
شما هم که از تفکر وهابیت گفتی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
ایشااله خدا شفات بده تا واقعا باور کنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
توسل به امام به معني وسيله قرار دادن و واسطه كردن او نزد پروردگاره تا به واسطه آبرويي كه در درگاه خدا داره وسيله بشه و شخص به حاجت برسه به معني اين نيست كه نعوذ با الله امام نيرويي جدا از نيروي خداوند داره و بصورت موازي با خداوند قراره كاري بكنه كه اين 100% شريك قرار دادن براي خداونده. اصلا كلمه توسل از وسيله مياد يعني وسيله قرار دادن، مثل اينكه دوست شما معاون رييس جمهور باشه و شما بش بگي به رييس جمهور بگو فلان مشكل منو حل كنه طبيعتا معاون رييس جمهور قرب و عزت خيلي بيشتري نزد رييس جمهور داره و حرفش خيلي برش بيشتري داره تا شما. اين از معني توسل و علت رفتن شيعيان به حرم امام معصوم. در مورد قسمت دوم حرفتون هم كه ميگيد من باور نميكنم بايد بگم شيعه نيازي نداره كه كسي حرفش رو باور بكنه يا نكنه بعد از مرگ همه چيز روشن ميشه فقط احيانا اگر حق با شيعيان بود لطف كنيد از الان به فكر تدارك يه روشي براي برگشتن از اون دنيا و مجددا شيعه شدن باشيد. حكم عقل احتياطه عقل نميگه من اين چيزا رو باور نميكنم بلكه ميگه اگه اين چيزا واقعي بود كه به 1001 دليل هست اونوقت چي؟ آيا راهي براي برگشت به اين دنيا و جبران وجود داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
شفا از خداست . معصومین وسیله اند . هیچ کس ایشان را در عرض خدا نمیداند . آنها واسطه فیض خدایند .
شما اگر اینقدر جزمی فکر میکنید ، اصلا نباید به در دکان نانوا و قصاب بروید ، میتوانید در خانه بنشینید و نه به دنبال کسب و کار بروید و نه درآمدتان را برای خرید مایحتاج صرف کنید . گوشه خانه بخوابید خود به خود شکمتان سیر بشود .
سیدمحمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
اما من با تمام وجودم باور می کنم.یک با با صدق نیت و صفای باطن راهی حرم امام حسین شو باور می کنی.اینها کار دل است و عقل را در آن راهی نیست.
دوکی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
دکترجان عزیز.تلقی اکثرماازکلمه دکترکسی که درعلم پزشکی تخصص دارد.اماامروزدررشته های مختلف .جغرافی -ادبیات-ساختمان-مکانیک-زمین شناسی-جاده سازی و......تحصیلات دارند.رشته تحصیلی شماچیست؟
sasan
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
مشرکین، کافر نبودند! بتها را وسیله ای میدانستند که سخن ایشان را به ((الله)) میرساند. ایشان الله را قبول داشتند و نام پدر گرامی پیامبر (ص) نیز به همان دلیل عبدالله گذاشته شده بود. پروردگارا توفیق بده تا بتهای زمان خود را بشناسیم
سميه
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
انشاالله همه بيماران هم شفا يابند
خنده رو
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
واقعا متاسفم اونایی که منفی میدن اگه خودتون اعتقاد ندارید لااقل به میلیونها انسانی که به ائمه اطهار اعتقاد دارند احترام بگذارید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
ناراحت نشو، اون منفی دهنده ها با خودشون مشکل دارن. خدا شفاشون بده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ما جرات نداریم از عقایدمون حتی حرف بزنیم. چون ممکنه جونمون رو از دست بدیم. بعد شما به منفی دادن میگی بی احترامی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
نظرات مخالف رو هم نشون بدین بعد رو شون بحث بشه ، بعد معلوم بشه کی راست میگه کی دروغ ، ضمنا امنیت جانی مخالفان هم به خطر نیفته ، که اون هم با وجود اینهمه تندرو امکان نداره ، پس بزار اونایی که مخالفن منفی بدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
منم از ضریح امام حسین ع حاجت گرفتم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
از ضریح حاجت نمی گیرند از خدا به حرمت امام حاجت می گیرند
آقا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
در جواب اونی که گفته از ضریح حاجت نمی گیرن.....
خوب حالا توهم واسه ما بهونه گیر نشو. منظور دوستمون همونی که شما میگی بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ای خدا. ناشناس 20:44 این چه حرفیه. یعنی واقعا منظورش و نگرفتی؟
شهاب کاظمی کاشانتویی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
مثل این صحنه چند سال پیش در حرم امیر المومنین ساعت حدود دوازده شب با چشمان خودم دیدم .الله اکبر
فضول
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
دقیقا چه سالی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
سالها پیش که نوجوونی بودم دریک شب سرد زمستانی شاهد همیچنین ماجرایی در پشت پنجره فولاد صحن مطهر اقا امام هشتم ع بودم این خاندان همه اهل کرمند و ما غافل
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
این کسانی که منفی داده اند شاید به خاطر دیدن عملکرد غلط برخی از مدعیان پیروی از امام حسین باشه و الا اگر نور حقیقت و پرارزش امام حسین(ع)و همه ائمه اطهار را درک کنند چیزی جز مثبت نخواهند داد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
شهید چمران: اگر نمتوانی تاریکی را از بین ببری حداقل مانند یک شمع با سوختنت تفاوت بین نور و ظلمت را نشان بده
پسر شیک پوش
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
از این خاندان بخشنده هیچ چیز دور از انتظار نیست ...

ولی خب یه عده مریض کلا فی قلوبهم مرض ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
جای تاسف داره در مقابل اسم امام حسین منفی می زنید وقتی این همه منفی رو میبینم نتیجه گرفتم بعضی ها واقعا مریض هستن
الان اگه اسم داریوش و کوروش اومده بود اصن منفی نداشتیم خودتون هم نمی دونید از زندگی چی می خواید
محمد2
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
اگر داریوش و کورش بزرگ نبودند شما الان راحت در جای گرم نبودی این فرهنگ غنی را این بزرگ مردان بنا نهادند و هر چه بیگانگان کردند نتوانستند تا الان این فرهنگ را نابود کنند هرچند که درصدد آن هستند.ولی کسانی که فرزند ایران زمین هستند بیدارند
آریو
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
اگر دم از عدالت میزنید پس باید به نظر همه احترام بزارید مریض کسیه که بخواد نظرش رو به دیگران تحمیل کنه شما جلوی نام کوروش منفی بده شما به این خاندان اعتقاد داری ولی کس دیگه که اعتقادش چیز دیگه هست نه داعشی نه وهابی فقط با شما هم عقیده نیست بیاید یاد بگیریم که به اعتقادات همدیگه احترام بزاریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ببين داداش من چرا شما جماعت اينجوري هستيد تا كسي برخلاف شما حرفي ميزنه ميگيد برخلاف ائمه اطهار حرف زده و به مقدسات توهين كرده. شما نعوذبه الله خودتون رو در مقام اونها قرار ميديد چون ظرفيت نداريد كسي نميگه اين بزرگوارن قادر به چنين كارهايي نيستند اين رو ميگن كه چرا مردم از جهل خودشون نسبت به برخي مسائل بيرون نميان. آقا خيليها دارن هر روز اين بازيها رو توي اماكن مقدسه انجام ميدن كه يه چيزي گيرشون بياد به خدا كسي كه شفا پيدا ميكنه اصلا صداش رو در نمياره!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
اگر اعتقاد نداریم اقلا به باور دیگران خرده نگیریم و بی احترامی نکنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
اين رو راست ميگي!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
امثال شما تنها میخواین مخالفتون مرده باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
فعلا که تا اینجا هیچ نظر مخالفی منتشر نشده. از نظر شما منفی هم بی احترامیه؟
عباس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
یا حسین
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
این افرادی که منفی میدن واقعا بچه شیعه اند؟؟؟؟ پس معلومه فرارو بازدیدکننده وهابی و داعشی زیاد داره وگرنه هیچ بچه شیعه ای به کرامت ارباب منفی نمیده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
توهين نكن داداش. همه چي رو شما قاطي كرديد. والا به خدا امام حسين قربونش برم از افراطي گري شما بيزاره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
سایتی مثل فرارو که سینه چاک عده ای عوام فریبه که تو ایام مذهبی تو باقالیا سیر میکنن و سعی دارن با رفتار های ریا کارانه ارزش عزاداری ها رو پایین بیارن و کامنت گزارایی که با ادعای روشنفکری مدام مجیز این معاویه های زمان رو میگن توقع داری لبیک یا حسین(علیه السلام) منفی نگیره ؟(فرارو منتشر نمیکنی میدونم )
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
موندم کیا میتونن منفی بدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
اونايي كه شيعه نيستن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
افرادی که منفی میدن خیال میکنن اگر منفی بدن و مخالفت کنن روشنفکر هستند..لطفا تایید کن..یا حسین...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
من منفي زدم-امام حسين جزوه اوليا الله مي دانم وبه ايشان احترام خاص قائلم ولي شفا را خدا مي دهد نه بنده خدا و متاسفانه بعضي ها بدينوسيله مشغول دين فروشي اند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
خيلي ها از جمله خود من. چاكر و مخلص آقا امام حسينم هستيم ولي با خرافه مخالفيم. يا علي
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
نمون عزيزم من منفي ميدم چون يه چيزايي دو دوتا چهار تاست اگر ميگفتن سرطان داشته شفا گرفته شك نميكردم ولي فلج اطفال يعني پا نداري. شايد ظاهرن پا باشه ولي كاملا خشك و هيچ عصبي نداره. شايد اين بنده خدا فلج اطفال نداشته!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
درست است که در چندین سال اخیر بعضی ها از این مساله سوء استفاده کردن ولی دلیلی نمیشه که این خانواده پاکستانی هم همینکار رو بکنن، ولی بدبینی افراطی در این موارد دیگه بیشتر بی ایمانی یا بی تفاوتی میآورد، این روشنفکری دیگه نیست که بگیم خوب حالا با علم و غیره جور در نمیاد، خیلی از اطرافیان شنیدیم و دیدیم که مریضی لاعلاج داشته و تمام علم و دکترا جوابش کرده بودند ولی شفا پیدا کرده و خود دکترها و عالمان میگویند توسل و دعا کنید، با مقام حضرت عباس و امام حسین در پیشگاه خداوند قادر و متعال این چیزها که در پیش اینها چیزی نیست و خیلی چیزها من به شخصه دیدم، اگر برا خودمان هم اتفاق بیافتد بازم باور نمیکنیم، چون واقعا ایمان که هدیه ای از سوی خداست رو قبول نکردیم و نداریم، در آخر فقط یا حسین (ع).
احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
ان الحسين مصباح الهدي وسفينه النجاح.لبيك يا ثارالله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
لبیک یا ثارلله
"و سفینه النجاه" البته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
سفینة النجاة
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
یا حسین مظلوم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
واقعا مظلومه كه هر كسي هر كاري دلش ميخواد به اسم آقا ميكنه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
مظلوميت ائمه همين بس كه عدهاي جهت 2روزه دنياي كثيف آنها را بازيچه اغراض سياسي ميكنند چرا كسي به امام حسين (ع) اقتدا نميكند و جلو ظلم نمي ايستد آيا امام حسين جانش را داد كه يك عده انسان در دهه محرم بخورند به سر گله پوكشان بزنند يا مقابل ظلم به ايستند تا كي ميخواهيم همه چيز را اسباب بازي قرار دهيم در اين كشوري كه ادعا ميكنيم فقر عده اي را از بين ميبرد هيچ فكر كرده ايد با همين نذورات ميتوانيد هزاران زوج را به خانه بخت بفرستيد و يا هزران بيمار كه بدليل نداشتن حتي دكتر نميروند و دير رفتن به دكتر ميلياردها هزينه از بيت المال هدر ميرود يعني چه با 10 روز خوردن غذاي نذري كسي از گرسنگي سير نميشود و نه ميميرد ولي با اين نذورات شايد صدها هزار فقير بتوانند زندگي خود را نجات دهند كاش امام حسين لقلقه زبان نميشد و رفتار شيعيان به رفتار ائمه شباهت داشت ادعاي ميليوني افراد كه مولايشان علي است ولي اگر بگوئي فلان خانواده بخاطر اعتياد دارد بچه هايش تنگي ميكشند ميگويند جانش در مي آمد و معتاد نميشد اي مسلمان پدرش جانور بوده و اعتياد پيدا نموده ولي گناه زن و بچه اش چه ميشود اي شيعيان از خواب غفلت بيدار شويد و اين نذورات را دور نريزيد و گرفتاراني را نجات دهيد نشود كافرين و بي دينان در آخرت از شما سبقت بگيرند و ما نتوانيم به روي ائمه نگاه كنيم در معجزات پيامبران و ائمه هيچ شكي نيست ولي به دكان باز كردن شياطين بسيار بايد شك نمود عوام را با همين كلمات بازي ميدهند بخدا اگر تمام بدنم تكه تكه شود و فقر و نداري و خوره و بيسي و هزارن درد بيدرمات بگيرم محال است دست از اين خاندان بكشم و حاضر هم نيستم برخي دكان براي سر كيسه كردن گرفتاران باز نمايند
احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
همه قدرت در دست خداست و بقیه, همه بنده ناچیز او هستند.... ان که جان می بخشد و می گیرد خداست
عادل
France
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
خداوند شما را حفظ کند امثال شما حداقل در این جا انگشت شمارند...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
خدا هم دنیایی آفریده که انسان برسه به جایگاه اهلبیت نه اینکه بخوره و بخوابه و ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
و خداست که فیض خود را به واسطه ائمه به مردم می رساند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
بعضی از شماها حدیث کساء رو هم نخوندین؟ چطور متوجه اهمیت اهل بیت نیستین؟
ناشناس
Netherlands
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
چرااین معجزات در قشر فقیر و تهیدست جامعه و روستاهای دور افتاده اتفاق می افتد البته در افغانستان و پاکستان یه کم بیشتر.
بد نیست یه کم اندیشه کنیم.
نظرم را گفتم سانسور نکن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
این حرف شما کاملا بدون سند و مدرک و از روی هواست وگرنه این معجزات در اکثر اقشار جامعه اتفاق میفته و اتفاقا هیچ کشور و قومی هم نمیشناسه بلکه این شما هستید که بدون تحقیق و از روی حرف عده ای این حرفو میزنید.
مطمئنا اگر این معجزات سراسری می شد و برای همه اتفاق میفتاد دیگه معجزه نبود و یک اتفاق عادی محسوب میشد. در ثانی حتی با وجود این معجزات خیلی ها باز هم به حقیقت ایمان نمی آوردند. خدا در یکی از آیات قران می فرماید که کافران در قیامت وقتی حقیقت رو می بینند به سوی خدا ناله و زاری می کنند که ما رو به دنیا بازگردان تا کار شایسته انجام بدیم و از صالحان باشیم ولی خداوند میفرماید هرگز، این تنها سخنی هست که بر زبان جاری می کنند و در صورت بازگشت به دنیا دوباره همان کارهای سابق که از اونها نهی شده بودند رو در پیش میگیرند. یعنی حتی با دیدن قیامت و شدت عذاب و عقاب باز هم وقتی به دنیا برگردند کارهای خلاف سابقشون رو می کنند پس چطور میشه از چنین آدم هایی انتظار داشت که با دیدن یک معجزه به خدای واحد و معاد اعتقاد پیدا کنند؟
مسئله دیگه ای که وجود داره ولی ما خیلی ساده داریم از کنارش رد میشیم اینه که خیلی از اتفاقاتی که در دنیا برامون اتفاق میفته و ما بهش عادت کردیم در حقیقت چیزی جز معجزه نیست. هر روز صبح که از خواب بیدار میشیم آفتاب از مشرق طلوع میکنه. آیا این یک معجزه هر روزه نیست؟ البته اونهایی که ساده می اندیشند این اتفاق رو یک اتفاق ساده می دونند و به این اتفاق عادت کردند ولی وای به حال اون موقعی که خللی در این روند طبیعی صورت بگیره اونوقت هست که میفهمند در حقیقت این اتفاق یک معجزه بوده که اون رو باور نکرده بودند. درست مثل کسی که سلامتیش رو از دست داده باشه و تازه اونوقت میفهمه سلامتی چه نعمت بزرگی بوده و در حقیقت معجزه ای بوده که خداوند بهش عطا کرده.
قدر معجزه هایی که دارید بدونید!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
چون ایمان فقرا بیشتر از غافلان ثروتمند است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
نظرت گل بود داداش!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
چون اونا کمتر اسیر دنیا شدند یه کم شریط سی و سوک میدونستی میفهمیی که هرچه از منیت و دنیا بیشتر فاصله بگیری مقرب تری و عنایت بیشتری شاملت میشه ابته
سیدمحمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
چون فقرا صاف و ساده تر و بی غل و غش تر و کمتر آلوده به دنیا هستند و اعتقادشان هم قوی تر است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
چرا منفي ميزنين؟
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
چون این خبر اثبات نشده اس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
چون بدبختن
ناشناس
United Kingdom
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
از قدیم گفتن: منفی در منفی، مثبت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
هويجوري!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
هنوز علتش رو نفهمیدی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
خدا رو بسیار شکر کنید که همه چیز از آن اوست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
به کوری چشم هرچی داعشی که تعدادشون تو این سایت هم کم نیست.........لبیک یا حسین(ع)
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ادبیات حضرتعالی مثل داعشیهاست. چرا تو کشورمون داره مد میشه ظرفیت انتقادپذیری پایین رفته و انتقاد با تخریب مواجه میشه. یه هده نظر خلاف حضرتعالی رو دادند. چه ارتباطی به داعشی بودنشون داره. خدا رحم کرده تعداد شماها کمه تو مملکت!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
تهمت نزن
ناشناس
Germany
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
داعش نتیجه همین تفکر خود برتر بین شماست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
داعش یک طرز تفکر کورکورانه است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
از نظر ما ، شما و داعش یکی هستید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
دوستی که گفته داعش نتیجه همین تفکر خود برتر بین شماست بهترین پاسخ رادادی دمت گرم.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
چرا فرارو برای مخالفان دین اینقدر جذاب است؟
طرف نوشته یاحسین
تقریبا نود تا مثبت و نود تا منفی دادن
فرارو کمی جای فکر داره...
تجدید نظر کن
بصیرت دوای درد ملت
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
متاسفانه داعشی ها تو سایت نفوذ کردن . مسوولین فرارو باید هوشیارباشید. و اجازه ندید این سایت پاتوق ابزار وجود وهابیون و دشمنان اسلام ناب بشه.درود بر ائمه اطهار و پیامبر معظم اسلام
ناشناس
United States
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
حالا خوبه داعشی پیدا شد که دیگر برچسب اسرائیلی و آمریکائی .چه چه چه نزنید..
davood
Tunisia
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
برمنکرش لعنت یاحسین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
بر منکرش لعنت یعنی پرس و جو نکنید. چشم و گوش بسته بپذیرید.
ناشناس
United Kingdom
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
دوستانی که از منفی تعجب میکنن ...من از شنا در تعجبم که تا حالا نفهمیدین که کافر و یهودی و ناصبی هم بین باز دید کننده های فرارو هست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ایرادی داره مثلا یه یهودی خواننده فرارو باشه؟ برو از حرف و طرز فکرت خجالت بکش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
با ناشناس 14:51 موافقم
بندهِ خدا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
خدا به راه راست هدايتمون كنه.
به خدا من در ماه محرم براي امام حسين مثل يك دختر بچه گريه ميكنم وبه خاطر داشتن چنين امام شجاع و عاقلي احساس غرور ميكنم من نه آنقدر معتقدم ونه آنقدر بي دين من افراط و تفريطي نيستم كه در دين اسلام به اين نكته خيلي تاكيد داره كه تعادل معقولانه است.
اين دختر خانم اين "مشكل "معلولت را داشته و خدا بدون حكمت چيزي خلق نميكنه كه در قرآن هم آمده.
خوب سؤال پيش مياد من هم مشكلاتي دارم مني كه مدرك دارم ولي شغلي به من نميدهند و با جواب كليشه اي "سابقه كار" روبرو هستم كه نميدانم خود مسئولين با سابقه ي كار به دنيا آمده اند خود اين نه تنها يك سؤاله بلكه معمايست بس خفن.
من مشكل مسكن دارم و كلا آينده اي ترسناك در ذهن.
ميدونم كه در جواب به من ميگين اين ها همش دنيايي است ولي شايد هم نبود خيلي چيز ها باعث گناهاني بشه بس ناجور وبه آخرت إنسان ها ضربه بزنه.
راه حل چيه برم دست به ضريح بشم مشكلمو امامان حل ميكنن اگه جواب منفيست پس چرا مشكل اين دختر خانم رو حل كردن كه به نظر من مشكل اين خانم هم دنيايي بود. ببخشيد زياد شد ولي تورو به امام حسين كه به خدا ايشون آخر دموكراسي بود آزادي بيان بود، نظرمو ثبت كنيد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
اینکارو بکن. بعید نیست مشکلت حل بشه. حل شدن مشکل شما یعنی پیدا کردن راهکار آن.
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
من سه بار به حرم امام حسین مشرف شدم . این جمله ی حضرت زینب تنها وصف اونجاست.(( ما رایت الا جمیلا ))
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
الله اعلم......
گفت پیغمبر به آواز بلند......با توکل زانوی اشتر ببند
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
تو دسته عزاداری حسینیه شهر زنجان در۲۵ تا ۳۰ سال پیش هر سال شایعه میشد که چند نفر شفا گرفتن ولی از اون زمان ببعد تا الان دیگه چنین خبری نیست دریغ از یک مورد در حالیکه این دسته عزاداری هر سال باشکوه تر برگزار میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
سلام من خودم زنجانی هستم اطلاعات غلط نده بی زحمت.
سال 90 یا 91 یک کودک سرطانی شفا گرفت.
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
پارسال که داخل یه سایت خیلی معروف دیدم به اسم امام حسین صدها منفی خورده واقعا ناراحت شدم تشکر از فرارو به خاطر این حرکت حسینی

دوستان بعد از عمر 50-60 ساله کوتاه ما اون دنیا نه سازمان مللی هست نه روسیه و چین نه امریکا و اروپا فقط ماییم و ما و اعمالی که خود بهتر می دانیم...
نصیر
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
اگر کسی که این خبر رو در فرارو گذاشت فقط به خاطر همین کار در قیامت بخشیده بشه و بره بهشت جاودان والله قسم من یک تعجب نمی کنم...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
خدای من که حساب کتابش دقیقه. خدای شما شاید اینطوری باشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
آدم می مونه به شما چه پاسخی بده !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
انیکه گذاشته بهت قول میدم قصدش تمسخر نبوده چندان براش مهم نبوده. کافیه نظرات و بخونی. در حالیکه خیلی جاها راحت سانسور میکنه اما اینجا....
sasan
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
حتی اگر 3000 میلیارد دزدیده باشه؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ممکنه درست باشه ولی مطمئن نیستم...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
مستنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مستند یعنی عکسی یا فیلمی از دوران فلج بودن باشه و پرونده پزشکی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
بعضی ها یه جوری سوال میکنن انگار اولین باره خبری از معجزه در تاریخ بشریت منتشر میشود.
یاسر
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
به منفی ها توجه نکنید یک هکر پیدا میشه و منفی ها رو زیاد میکنه
یا ابا عبدالله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
خخخخخخخخخ
لابد اینم یه هکر گذاشته، بعد فرارو هم هک شده مجبور شده تایید کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ناشناس شما خوشحال شدی از مخالفت با امام حسین؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
واقعا اونهایی که به یاحسین منفی میدن میخوان چی رو ثابت کنن..میخوان نشون بدن که روشنفکر هستند
اهورا
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
خداوند قادر وتوانااست.
بهار
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
من نه منفی زدم و نه مثبت . خودم را شیعه راستین و دوستدار اهل بیت میدانم ولی فکر میکنم این اخبار باید تحقیق شود . ممکن است این حد راه رفتن قبلا هم برایش ممکن بوده ولی شجاعتش را نداشته برخیزد و به واسطه عشق به اولیا برخواسته است . این میتواند نیروی ایمان در وجود خود انسان باشد . هزاران نفر دیگر هم می روند ولی شفا نمیگیرند . چه باید کرد ؟ انجا منفی زد و اینجا مثبت ؟ به نظر من این نگاه به ائمه اطهار علیه السلام اصلا درست نیست ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
بابا شما چیکار دارین بعضی ها میخوان منفی بدن چرا به اونا گیر میدین.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
سلام: باید به این دوست عزیز عرض کنم تا خودت نبینی باورت نمیشه چجور امام حسین علیه السلام شفا میده . من 10 ماه لیاقت داشتم در خدمت این آقا باشم . با چشم خودم خیلی چیزا رو دیدم. هر چی هم خواستم بهم داد. آرزو میکنم بازم برم در خدمتش باشم. یاحسین خودت بطلب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
خوب شد یک داعش نامی ظهور کرد که شما هرکسی رو که با تفکرات شما مخالف بود به اون نسبت بدید شما نظرتون رو می گید یه عده هم به هر دلیلی مخالف هستند و منفی می دهند پس مثبت و منفی رو برای چی گذاشتن دیگه این دنیای مجازی و در قالب مثبت و منفی هم نمیشه کسی عقده اش رو بیان کنه واقعا که دیکتاتوری و استبداد در خون تک تک ماست و بی جهت از حکومت خودمون می نالیم تا زمانی که نتونیم عقاید همدیگر رو تحمل کنیم وضعمون هر روز بدتر میشه این همه خشونت در جامعه از همین خودرایی و خودخواهی نشات می گیره
خدا به همه انصاف بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
+++++++++++++++++
جفری1
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین وابوالفضل العباس دوستان ازمنفی دهندگان ناراحت نشویداینها کوردل هستند ماباید از امام حسین(ع) بخواهیم آنها را هم شفا بدهد ودلهایشان را روشن نماید وشفا بدهدچون ائمه(ع) بخشنده تر ازآن هستند اینها بروند داستان هند همس یزید را بخوانند که درختر یک تاجریهودی بود ودر دوران طفولیت کور مادرزاد بود و پدر او ایشان را به درخانه امیرالمومنین حضرت علی(ع) جهت شفا آوررد واین دختر نابینای مادرزادی توسط امام حسین(ع) شفا پیدا کرد وبینا شدوپس ازآن پدرومادر و تمامی طایفه این دخترپس از شفا یافتن به اسلام گرایش پیدا کردن و مسلمان شدند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
عظمت سید و سالار شهیدان و سرور آزادگان و حق طلبان جهان بسیار بسیار فراتر از آن است که نیازی به طرح برخی ادعاها که اثبات آنها آسان نیست وجود داشته باشد. این اظهارات و نقل آنها خدمت به امام حسین نیست. یا حسین
فرناز
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
فرارو کلاهتو بالاتر بزار. ببین چه طرفدارایی داری. منفی دهندگان به لبیک یا حسین بیشتر از مثبت دهندگانند . همین بس که تو مقابل حسین بن علی هستی. به کوری چشم منفی دهندگان لبیک یا حسین
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ان الله علي كل شي قدير!
قطعا اگر معصومين س به اذن خداون بخواهند واسطه شوند خداوند امر خود را مقدر مي فرمايد!الله اكبر و سبحان الله.السلام عليك يا ابا عبدالله الحسين ع
کامی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
من نمی فهمم منفی برای امام حسین یعنی چه؟؟؟؟؟؟
واقعاً که!!!!!
رضا ک
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
کامی جون به امام منفی نیمدن به سواستفاده از امام و به اسم امام جلبن نظر کردن به دروغ و فریب و خرافات و جهالت منفی میزنن اگه منشر شه!!!!
کامی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
آقای رضا ک عزیز:
یعنی باور ندارید که امام حسین (ع) و ائمه اطهار به اذن خداوند قادر به خرق عادت و معجزه هستند؟؟؟
منظور من از منفی برای امام حسین این بود که چرا اینطور فکر نمی کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
جناب کامی اگر قرار بود همه یکسان بیندیشند به انسان اختیار نمی دادند که فکر کنه و راهش رو انتخاب کنه یعنی چی که چرا اینطور فکر نمی کنند آقا جان بپذیر که ممکنه که بعضی ها عقاید مذهبی نداشته باشند یا دین رو طور دیگه ای ببینند یا تعریفشون از دین چیز دیگه ای باشه واقعا خیلی سخته شما با جبر و زور که نمی تونی عقیده ات رو تحمیل کنی ضمن اینکه مگر نه اینکه در بیان سیره و روش امامان گفته شده که با مخالفان خودشون با سعه صدر رفتار می کردند و حتی با توهین کنندگانشون برخورد ملاطفت آمیزی داشتند شما که پیروانشون هستید چرا اینقدر از یک منفی برآشفته میشید بعد هم اگر راجع به معجزه بیشتر مطالعه کنید می بینید که امامان قادر به معجزه نبوده اند و معجزه شرایط خاص داره و به منظوری صورت می گیره تعصب رو کنار بگذارید لطفا"
رضا ک
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
آقا کامی عزیز من از ادبت خوشم اومد اینجا بخوام واست توضیح بدم هم فرصت کمه وهم نامناسب دوست داشتی جواب بده ایمیلمو با اجازه فرارو واست بفرستم با هم بیشتر آشنا شیم و حرف بزنیم دانشجوی آخر ارشدم
فرید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
جانم حسین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
یاحسین
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
چون از نزدیک شفای یک زن که دچار ضایعه نخاعی بوده است را دیده ام ،هیچ وقت به کرامات اهل بیت شک نمیکنم ، لبیک یا حسین (ع)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
از این منفی ها طرفداران فرارو معلوم میشه چه کسانی هستند.برای شماها که روز عاشورا 88 اون کارها رو کردید انتظاری بیش از این نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
آیا عاشورایی 88 را ساختگی نمیدانی؟ من افراد متدین زیادی را می دیدم که در تجمعات آن زمان شرکت داشتند و دغدغه شان هم دین بود نه دنیا.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
بدبخت كسي كه آخرت خود را فداي قدرت اقليتي نمايد كه جز دروغ فريب ادعاي مسلماني چيزي به اين مملك نياوردند و هميشه با قران به نيزه نمودند حكومت كردند در عاشوراي 88 بودن متدينيني كه فقط بخاطر جاوگيري از انحرافات حكومت پا به ميدان گذاشتند و عده اي سلطنت طلب به همراه متحجرين خر مقدس در يك اقدام هماهنگ اين جوشش مردمي را سركوب ميكند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
دوست عزیز ناشناس 14:36 نامه میر حسن موسوی و کروبی هم ساختگی بود؟؟؟؟؟
فرافکنی نکنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
حدود 14 سال قبل در روستای جامخانه ساری ادعا شده که خون امام حسین ع درتنه درختی در حسینیه ای دیده شده است هزاران نفر طی حدود 60 روز به انجا رفته ودخیل بسته اند وتعدادی هم مدعی شفا شده اند حتی از دیالیزی های بستری شده دربیمارستان های شهرساری هم بیمارستان را ترک کرده وبه ان حسینیه رقته اند وخودشان رابه ان درخت بسته اند طولی نکشید که تعدادی از انها به دلیل مسمومیت بالای خونی به اغما رفته اند که انها را مجددا به بیمارستان برده اند درنهایت بادخالت مسئولین استانی ونهادهای امنیتی وارشادات نماینده محترم ولی فقیه اقای طبرسی بابریدن درخت غائله ختم شد وساحت مقدس حضرت امام حسین ع از این خرافه باک شد
moj
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
صحت و سقمشو نمیدونم ولی میدونم براشون کاری نداره تنها به نظر و اشارتی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
فقط الله شفا میده اگه بخواد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
بله شفا از الله است و کرامت معصومین واسطه آن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
الله اکبر یا حسین یا حسین یا حسین
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
بعضیا بیماری "کامنت منفی" دارن
این بیماری هم مثل اینکه توی فرارو شیوع پیدا کرده .
ناشناس
United States
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
امام حسینی که پیکرش سه روز در زیر آفتاب بود و فرزند شش ماه اش با تیر کمان کشته شد و نتوانست در زنده بودن از خودش و فرزندش دفاع کند حال چگونه است جنازه اش بعد از 1400 سال دیگران را شفا می دهد؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
تو دیگه واقعا نیاز به شفای عاجل داری. پس اومدی این دنیا چکار. ایمان به غیب هدفه وگرنه در قرآن آمده که ما اگر بخوایم همه رو به عبادت وادار کنیم راهش و داریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
امام حسین جسم بی جانش رو میخواست نجات بده که چی بشه وقتی برای جسم باجان خودش هم به قیمت آزادگی ارزش قائل نبود مسلمان!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
عزیزجان، مثل این میمونه که بگی حضرت عیسی که مرده زنده می کرد و کور مادر زاد شفا می داد چطور نتونست مانع آزار و اذیت یهوذیان شرور بشه و جلوی مرگ خودش رو بگیره؟!!!امام حسین اگر از خدا می خواست همه لشگریان یزید در دم نابود شوند خدا اجابت می کرد اما امام حسین می دانست که باید برای افشای چهره نفاق و برای حفظ اسلام راستین و دین محمد ص به اون شگل فجیع خوذش و فرزندانش به شهادت برسند تا مردم بیدار شوند و نقشه دشمنان خدا برای منحرف کردن و نابود کردن رسالت نبوی نقش بر آب شود.و آن حسین و آن ابالفضل العباس که به خاطر خدا همه چیزشان را فدا کردند آنقدر نزد خدا عزیزند که به اذن او همه کار می توانند بکنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
دوستانی که منفی دادین من هم مثل شما یک زمانی لباس روشنفکری به تن داشتم و این چیزا را باور نمی کردم تا این که خودم دو سه نمونه عینی شفا دادن را دیدم و برام اثبات شد من استاد دانشگاه هستم خیلی هم اهل مذهب نیستم ولی باور کنید عالم معنا و متافیزیکی هم هست باور کنید خبرهایی هست
ناشناس
Sri Lanka
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
شان و منزلت و تقرب ائمه هدی نزد درگاه خداوند به اندازه کافی بالا هست که نیازی به تبلیغات راست و دروغ بشر خاکی و دوپا وجود نداشته باشد. کم در همین ایران خودمان از این نوع شفایافتگی ها که بعدا معلوم شد دروغی بیش نبوده داشته ایم؟ خوب اگر یک هفته دیگر کشف و اعلام شد که این مورد شفا یافتگی مقرون به واقعیت نبوده برای ایمان و اعتقاد مخدوش شده خیل عاشقان و مشتاقان حضرت چه می کنید؟ چرا حاجت خواهی از قادر مطلق یعنی خداوند را به کناری نهاده و نیاز و تمنی از بنده مخلص و برگزیده خدا را جایگزین آن می کنید؟ میلیون ها انسان معتقد اما بیمار و دردمند و محتاج در همین کشور خودمان وجود دارند که متوسل به ائمه اطهار می شوند ولی افاقه نمی کند. این را بایستی به حساب کافر و غیر صالح بودن این بیماران نیازمند بگذاریم یا فقدان کرم و جود ائمه هدی؟ قدری تعقل و تعمق لطفا. به خاندان اهل بیت مشابه دوستی خاله خرسه جفا نکنیم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
احسنت .... بسیار زیبا
فرارو لطفا ببرید به صدر کامنتها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
++++++++++++++++++++++
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
درود بر شما دوست عزیز
بسیار کامل فرمودید
mammadreza
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
با این منفی هایی که دیدم فکر کنم اگر اقا امام حسین الان بودن دشمناشون بیشتر بودن!!!(جانم به فدای حسین)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
برای خدایی که این جسم رو با این نظم آفریده، رفع نقص همون جسم فقط یک لحظه هست،
مسئله اینجاست خداوند کی اراده کند،
در ضمن ائمه از جمله اباعبدالله به درگاه خداوند سفارش و شفاعت میکنند چون از بندگان خاص خداوند هستند،

همه موضوع به همین راحتی هست و حقیقت داره،
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
بسیاری از اونایی که معجزات و کرامات ائمه رو باور نمی کنند ، به زودی باور می کنند ولی این باور اون روز براشون هیچ سودی نداره!
زلزله آذربایجان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
آدم نمی دونه این همه دکترهای ارتوپد و شکسته بند را کجای دلمان بگذاریم و همچنین دانشمندانی که شب و روز در حال تحقیق برای بهبودی و ضع معلولان هستند. بگذارید قدیسیت امام حسین ع با شفای یک نفر ریر سوال نرود او شاید مریض نبوده یا داروهای مصرف کرده اش اثر کرده است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
الله اکبر
فیلسوف
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
ما مشکلمون اینه که فکر میکنیم علم و دین با هم متناقضند در حالی که عالم هم علمش رو از خداوند میگیره بواسطه ی عقلی که خدا به او ارزانی داشته.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
حرف ما منتشر نمیشه باید منفی بدیم تا مخالفتمون رو ابراز کنیم.
mehran
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
جلوی اندیشه رو نمیشه گرفت ، دلیل نمیشه همه مثل هم فکر کنند ، لزومی نداره همرو به یه جور فکر کردن مجبور کرد ، از تک صدایی یا خاموش کردن صداهای مختلف چیزی در نمیاد از تضارب اندیشه ها است که به یه نتیجه گیری می شه رسید وقتی جلوی حرف زدن یه بخش زیادی گرفته میشه حضورشون رو جور دیگه ای اعلام میکنند، مثل اینجا که کامنتهای منفی زیاده ؟ چیه ؟ حتماً فکر می کردید همه مثل شما باید فکر کنند ؟ این یه حق و دیگه نمیشه گرفت
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
شکی نیست که شفاعت وجود دارد اما اول باید صحت مسئله ثابت شود ، چند سال قبل عکسی لز یک حیوان در یک روزنامه انداخته بود که یک دختر به دلیل توهین به دین تبدیل با حیوان شده
بعداً مشخص شد از پایه دروغ بوده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
حسن جان شفا و شفاعت دو مقوله جدا از هم هستند . امیدوارم هر دوشون شامل شما و ما بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
یه سوال داشتم، شما وقتی یه مشکلی داشته باشید که نتونید حل کنید، چیکار میکنید؟ میرید پیش یک بزرگتر که آن را حل کنه. اگه با یکی اختلاف داشته باشید یه ریش سفید میاد حل میکنه. شما هیچ وقت حرف ریش سفید رو رد نمیکنید چون برای شما قابل احترامه.
اینجا هم امام حسین واسطه بوده. چون برای خدا احترام خاصی داره.
این دختر امام حسین رو واسطه شفا گرفتن خودش از خدا رو کرده. همین
داريوش
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ياحسين مظلوم مددي
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
خدايا شكرت
بانو
Turkey
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
سلام
من هم از نزدیک دیدم
خادمها میگن این چیزا عادیه براشون.
لعنت به من که حتی با دیدن معجزه دلم نرم نمیشه چه برسه به شماهایی که فقط یه خبر میخونید...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
سلام بر تو ای کشتی نجات
ای حسین(علیه السلام)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
طولی نکشید سائل دیگری پیدا شد و کمک خواست. امام برای او هم یک خوشه انگور برداشت و داد. سائل انگور را گرفت و گفت: «سپاس خداوند عالمیان را که به من روزی رساند.» امام با شنیدن این جمله او را امر به توقف دادو سپس هر دو مشت را پر از انگور کرد و به او داد. سائل برای بار دوم خدا را شکر کرد.

امام باز هم به او گفت: «بایست و نرو.» سپس به یکی از کسانش که آنجا بود رو کرد و فرمود: «چقدر پول همراهت هست؟» او جستجو کرد، در حدود بیست درهم بود. به امر امام به سائل داد. سائل برای سومین بار زبان به شکر پروردگار گشود و گفت: «سپاس منحصرا برای خداست. خدایا منعم تویی و شریکی برای تو نیست.»

امام بعد از شنیدن این جمله جامه خویش را از تن کند و به سائل داد. در اینجا سائل لحن خود را عوض کرد و جمله ای تشکر آمیز نسبت به خود امام گفت. امام بعد از آن دیگر چیزی به او نداد و او رفت.

یاران و اصحاب که در آنجانشسته بودند گفتند: «ما چنین استنباط کردیم که اگر سائل همچنان به شکر و سپاس خداوند ادامه می داد، باز هم امام به او کمک می کرد، ولی چون لحن خود را تغییر داد و از خود امام تمجید و سپاسگزاری کرد، دیگر کمک ادامه نیافت.
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
فرارو لطفا یه خبر هم از یزید و شمر چاپ کن تا طرفدارهای این دو ملعون تاریخ اسم اجدادشون رو تو سایت ببینن و مثبت بدن لعنت بر یزیدان زمانه لعنت لعنت هر چقدر میخواین منفی بدین به کوری چشم منفی ها امثال اربعین بیست میلیون عزادار داشت سال اینده دویست میلیون عزادار داره تا کور بشه چشمتون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
ویلچر یا مبل ؟
مهدی از اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
با توجه به مثبت و منفی هایی که دیدم کم کم دارم به آینده این مردم امیدوار می شم.
علی اکبر دهخدا در یکی از کتابهاش نوشته:
روزی مردی به حرم شاه عبدالعظیم رفته بود. در صحن حرم بود که ناگاه فشار ادرار بر او مستولی گشت. رو به دیوار نهاد و شروع به قضای حاجت نمود. برخی او را در این حال دیدند و از دور با داد و بیداد به سوی او می دویدند تا او را گوشمالی دهند. مرد که کمی دارای ذکاوت بود فریاد زد: من ش...ش بُر شده بودم و هم اکنون شفا یافتم! مردم که این را شنیدند دستهایشان را بر ادرار وی می زدند و بر صورت می کشیدند.
همین
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
بوی بهشت می وزد از کربلای تو
ای کشته باد جان دو عالم فدای تو
برخیز باز و بسر نی آیه ای بخوان
ای من فدای آن سراز تن جدای تو
برادری که قبول نداری
معراج پیامبر گرامی دربعد ایمانی و اعتقادی قبول است وبا تفکرات مادی ساز گارنیست . غیبت کبرای حضرت مهدی (ع ) راشیعه بااعتقداتش قبول دارد.
منو چهر شامحمدي
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین وابوالفضل العباس ادركني الهم الرزقنا به زيارت كربلا انشاءاله
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
امام حسین جلوی ظلم ایستاد. برای عدالت جنگید و همه چیز رو برای هدف والاش فدا کرد.درس آزادمردی و آزاد اندیشی بگیریم از ایشون.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
یا امام حسین مملکت مریض و پر از فساد مهم اقتصادی ما رو هم شفا بده ، چون فقط معجزه میخواد .
Soheil SCK 7
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
عکس که داره چیزه دیگه ای رو میگه ؟
فوش بدی به خودت دادی !
سید علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
بچه ما از ته قلبمان می گوییم یا حسین(ع) ،بشناسید این افرادی که به ما منفی می دهند،این ها یزیدی هستند،همین ها هستند که بین مردم ایران اختلاف راه می اندازند .(فرارو منتشر کن)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
دوستان عزیز: نمی توان معجزه را نفی کرد. به اعتقاد من معجزه هم چیزی خارج از قوانین هستی نیست ولی چون علم بشر کامل نیست هنوز نمی تواند آن را توجیه نماید و به کنه موضوع دست یابد. لذا بدلیل عدم دانش خود درباره موضوع نمی توان آن را رد نمود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
حلّال مشکلاتم میشه آقام ابالفضل
Amir
Germany
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
سلام

اتفاقا این خبر را منم تو روزنامه آلمان خوندم که پدر و مادر این بچه به خاطر رهایی از فقر متوسل به این دروغ شدن ، متاسفم این مردم چرا زود هل میشن و هر چیزی رو بی‌ تحقیق مقدس می‌کنن و یا حسین یا حسین راه میندازن،آقا جان امام حسین برای این شهید شد که این خرافات توی دین نیاد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
آخه دروغ تا کی؟ خجالت بکشین!
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv