bato-adv
کد خبر: ۲۳۹۴۰۰

استخدام 23 رفتگر لیسانس و فوق‌لیسانس در خرم‌آباد

شهردار خرم آباد گفت: 150 نیروی جدید توسط بخش خصوصی برای رفتگری و خدمات تنظیف این شهر به کار گرفته شده اند که در بین آنان 23 نفر دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس هستند.

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۱۷ تير ۱۳۹۴
شهردار خرم آباد گفت: 150 نیروی جدید توسط بخش خصوصی برای رفتگری و خدمات تنظیف این شهر به کار گرفته شده اند که در بین آنان 23 نفر دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس هستند.
 
یحیی عیدی بیرانوند در گفتگو با ایرنا، افزود: امسال درمجموع حدود 200 نفر در بخش خدماتی و رفتگری شهرداری مشغول بکار شده اند که با توجه به وسعت شهر بکارگیری 200 نفر دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.
 
وی افزود: نیروهایی که برای تنظیف شهر به کارگیری شده بودند از هفته گذشته فعالیت خود را آغاز کرده اند.
 
برخی سایت های خبری به نقل از مدیرعامل شرکت خصوصی طرف قرارداد با شهرداری خرم آباد از متقاضی شدن چندین فوق لیسانس برای رفتگری در شهر خرم آباد خبر داده بودند.
 
شهر خرم آباد مرکز استان لرستان بیش از 450هزار نفر جمعیت دارد.
 
استان لرستان طی چند سال گذشته در رتبه نخست بیکاری در بین استانهای کشور قرار داشت که در بهار امسال دو رتبه تغییر کرده است.
 
بر اساس آمارها 120 هزار جویای کار در 15 مرکز کاریابی این استان نام نویسی کرده اند.
bato-adv
ناشناس
United States of America
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
10 سال پیش با ارشد استاد دانشگاه میشدن....
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
شاعر عزیز ما گفته که:
مملکتی را که در آن کار نیست
هر که گدایی بکند عار نیست
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
هـــــــــــــــــــــــه!!!
ناشناس
Canada
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
ایکاش یک امتحان علمی بین این فوق لیسانس ها وبعضی از استادانی که بعد از 30 سال خدمت دودستی انها را نگهداشته و اگر بعد 70 سال یک آز آنها که بازنشسته میشوند گوش فلک را کر می کنند که هیات علمی را خانه نشین میکنند میگزاشتند تا معلوم شود سواد کدام بیشتر است
حمید
Finland
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
نتونستند به جوانان کار بدن در دانشگاها را باز کردندتا 4 الی 6 سال معطل کنند باعث و بانی این خیانتها باید محاکمه و به سزای اعمال خود برسند .
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۹۸
دانشجوی دکتری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
یک مدت کم صبر کنید تا این خبر رو در مورد فارغ التحصیلان دکتری هم بشنوید. واقعا داریم به کجا میریم
ناشناس
United States of America
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
به اونجایی که همه ی مردم تب مدرک دارن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
وقتی که در یک خییابان 200 متری ده تا آپارتمان اجاره کنیم سر درهر کدام بنویسم مر کر علمی کاربردی با ارائه کارشناسی ارشد یا هزار کوفت وزهر مار خوب می شه همین . دشمن این شکلی نفوذ می کنه
ناشناس
United States of America
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
و جالب است که مدرک برخی از روسایشان یا دیپلم است یا نهایت لیسانس و اگر فوق یا دکترا داشته باشند هم با ........... گرفته اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
جالبه که هنوز هم با قدرت داریم دانشجوی دکتری بگیریم. مگر این که خود مردم عاقل شوند و گول نخورند. علم می خواهی؟ الان توی اینترنت بهترین کرسهای درسی دانشگاههای بزرگ هست. برو بگیر بخون. پس علم نمی خواهی. مدرک می خواهی. برو بگیر و سر خودت کلاه بگذار. اساتید البته تبلیغ می کنند که بروی دانشگاه چون فکر خودشون هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
کار که عار نیست.در ضمن مدرک ایرانی خیلی هم پر ارزش نیست . دانشگاه آزاد واحد زیر پونز درس می خونند انتظار کار آنچنانی هم دارند . دکترا هم که در ایران کلا شوخیه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
بالاخره رفتگری رو هم باید کسی انجام بده دیگه . حالا چه کنیم یکی دو نسل دسته جمعی راه افتادند رفتند دانشگاه !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
بلد نیستیم، یاد نگرفته ایم و هیچگونه برنامه ای نداریم که چطور از این نیروی جوان و کارآمد در پیشرفت کشور استفاده کنیم نیرو و قدرت جوانیش را در کسب دانشی تلف می کنیم که نه به درد خودش میخورد و نه کشورش،فقط سرگرمشان کرده ایم و عمرش را و هزینه های ناشی از این اتلاف را هدر داده ایم.
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
گاهی کار فقر و بیچارگی به جائی می‌رسد که رشته‌ها و پیوندها را می‌گسلد، این مرحله‌ای است که تیره‌بختان و سیاه‌کاران چون بدانجا رسند درهم آمیخته و در یک کلمه که کلمه شومی است شریک می‌شوند، این کلمه بینوایان است. (ویکتور هوگو)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
حالا بیایم نیمه ی پر لیوانو ببینیم ، گیرم تمام این 23 نفر خبره رشته ی تحصیلی خودشون باشند ( که عملا فقط نمره گرفتند ) ، مقصر دولت این کشوره که کار متناسب با رشته ی تحصیلی آنها نداره و سرمایه ی کشور را بهدر داده .
mostafa
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
چه خوبه نوع رشته و دانشگاهی که تحصیل کردند را اعلام کنند... تا معلوم شود در آن هشت سال چه بر سر وزارت علوم آمد و هر آشغال دونی را تبدیل به دانشگاه کردند... و این آغاز آن بحرانهاست...
ناشناس
United States of America
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
نه عزیزم ریشه اصلی مدرک گرایی دانشگاه آزاد است با سطح علمی زیر صفر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
یادت باشه چند وقت پیش یک فارغ التحصیل دکتری از دانشگاه امیرکبیر هم داشت مسافر کشی می کرد. الان مسئله نوع دانشگاه نیست. بیکاری بیداد می کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
واقعا چه دلیلی داره همه در این مملکت دانشگاه برن و اون همه پول و وقت خرج کنند وقتی نه خودشون نه دانشگاهشون این کاره نیستند!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
افرین دانشگاه تهران فوق لیسانس بیکارم! دانشگاه مادر!!!!!!! اولین دانشگاه ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
توی این سی سال دانشگاه آزاد چه کرد؟ عادت کردین بی ربط بگین.
شیرازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
تولید زباله ما هزاران برابر تولیدات صنعتی ماست.پس مهندسان صنعتگر ما باید رفتگری زباله های کالاهای چینی را بکنند.
کشوری که پول دارد ولی تولید ندارد، به رفتگر نیاز دارد نه مهندس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
بسیار زیبا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
نظر کوناه وگویایی بود
بارونی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
دمت گرم کاکو
hadi
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
کاش حرفت درس نبود ولی حیف که درسته / دلم به درد اومد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
کاملاً درسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
خوب چه ایرادی داره رفتگر فوق لیسانس باشه مگه؛ بهتر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
دوست عزیز شما احتمالا مدرک تحصیلی معتبری نداری و با پارتی سر کاری هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
اگر حقوق یک کارگر به اندازه ی نصف درامد یک پزشک باشه منم با مدرک فوق میرم کارگری میکنم.
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
عقده ای درس نخونده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
ایرادی نداره. اما بهتر بود از همون 20 سالگی می رفت سر کار نه این که بره یک مشت درس الکی پاس کنه و حالا بعد از 6 سال بخواد بره سر این کار.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
کلا فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد مدرک تحصیلی شون معتبر نیست . یعنی هفتاد درصد مدرک دارها!
mimsim2
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
بچه داری یا نداری کاری ندارم
ولی یه لحظه فکر کن بچه داری و بچت با مدرک لیسانس یه فوق که انقدر هزینه کردی براش سره این کاره! :( :(
ناشناس
Azerbaijan
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
این تیتر شما خواسته و یا ناخواسته القای این نظر است که بیسوادی بهتر است. هر اتفاقی قرار نیست تیتر اخبار شود. به اثرات خبر هم توجه داشته باشید. ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
خدا وکیلی بی سوادی بهتر است، من الان طی یک سالی که مشغول تحصیل در مقطع ارشد رشته مخابرات بودم روز ها و ماهها در گیر حل مسائل کامپیوتری و دستی بودم . نمی دونید چقدر سخته بدون امیدی به آینده این مسائل رو حل کردند ، انگار دارید ذره ذره جسمتون از دست می دید. انقدر دلم به حال مغز بیچارم می سوزه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
واقعیت تلخه دوست عزیز این اتفاق قبلا" در سایر مشاغل رخ داده بود
غلام
United States of America
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
نه بابا! اگه بگه همه بدند ما خوبیم ، خوبه!؟
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
می خوای در مورد علم بهتر است یا ثروت انشا بنویسیم؟
خو واقعیته!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
اثر این خبر این است که مردم و خانواده ها برای فرستادن فرزندشان به دانشگاه آگاهانه تر تصمیم بگیرند. اگر هدفشان یافتن شغل است دیگر نروند دانشگاه. اما اگر هدفشان علم است باز هم نروند هر دانشگاهی. این دومی البته اثر این خبر نیست بلکه تجربه من دانشجوی دکتری است. بحث علم در ایران فقط در چند دانشگاه خاص مطرح است. بقیه دانشگاه ها محلی برای گذران عمر است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
گویا شما در دانشگاهها نبودید و نمی دانید چه خبره؟! دانشگاه آزاد در ایران یعنی پنج شش هفت هشت!! سال یللی تللی کردن تا یه مدرک بگیرند بگن ما تحصیل کرده ایم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
ناشناس 17:11. این خبر را خانواده ها که نمی خونند. من و تو بیکار می خونیم که دانستن یا ندانستنش هم به دردمون نمی خوره.
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
مبارک باشه
ناشناس
Finland
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
شرم باد حداقل اينها را صادر كنيد
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
آقا ناشناس، مهندس بیسواد را به کجا صادر کنند؟ به عنوان یک مدرس دانشگاه، اعلام می کنم که تحصیل در ایران برای یادگیری علم، دروغی شاخدار است! فقط بازی گرفتن مدرک است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
و آقا یوسف، استاد گرامی، مدرس عزیز، همان طور که دیگر تحصیل برای یادگیری علم نیست الان تدریس اساتید هم برای یاد دادن علم نیست. هر کی ندونه من می دونم که چه خبره! الان باید به زور بگردی یک استاد پیدا کنی که بدونه در علم روز دنیا چی میگذره. اصلا یک علت بی انگیزگی دانشجویان علاوه بر مسئله بیکاری همین اساتید و تدریسشان است که خودشان هم نمی فهمند چی میگن.
ناشناس
United States of America
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
اقا یوسف عزیز..دانشجوی دکترای دانشگاه تهران هستم...متاسفانه اوضاع مدرسان ما مناسب نیست.....اگر ایرادی متوجه بی سوادی دانشجو باشه اولین متهم اساتید هستند که برای ارتقا کار میکنن و کمتر شاهد به روز بودن انها هستیم
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
کارفرما حیا کن کارگر افغانی رو رها کن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
باور کنید این خبر رو هیچ جای دنیا نمیخونید بهتره سرمون رو بالا بگیریم افتخار کنیم به داشتن این مسولین که انقدر خوب از تخصص این جوونا استفاده میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
تخصص ؟؟؟
خخخخخخخخخخ
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
کار عار نیست ، این خبرا رو جوری کار می کنید که مردم ترجیح بدن توی خونه بشینن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
کسی که تا فوق لیسانس درس خونده هدفش رفتگری نبوده نابغه!
مملکت گل و بلبل!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
مثل این که اصل مطلب را متوجه نشدید. بله کار عار نیست. اما مسئله این است که چرا از همان ابتدا این جوون ها را با تبلیغات کشوندیم سمت دانشگاه ها تا یک عده ای سود ببرند و حالا برن رفته گر شن. رفته گری شغل شریفی است اما آیا به چند کلمه ای که اون ها در این 4 یا 6 سال خوندند ربطی داره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
کار عار نیست. ولی اگه قراره با مدرک فوق کارگری کنیم، چرا رفتیم دانشگاه؟
قلی
United States of America
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
که کار عار نیست!؟ انشاء ا... وقتی فارغ التحصیل شدی سلامت می کنیم! شایدم بی سوادی!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
بستگی داره فوق لیسانس رو از کجا گرفته باشه . دانشگاه آزادی ها اصلا نباید ادعای تحصیلاتشون بشه!
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
کار عار نیست. زندگی تو این مملکت عاره
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
این که به لطف انواع و اقسام دانشگاهها و سود بردن آقایون حتی کند ذهن ترین بچه های این کشور فوق لیسانس گرفتن ، مشکل اون بچه ها نیست . اونا هم بالاخره باید زندگی کنن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
واقعا گل گفتی هر .... الان لیسانس و فوق لیسانس گرفته فقط مانده بابا بزرگ و جد من که چون توی قبرستانند نتونستند بروند دانشگاه آزاد سر کوچه مدرک بگیرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
خب مگه شماها خودتون نمی فهمید کند ذهنید؟! برای چی میرین دانشگاه و کلی پول هم هدر میدین؟! یعنی این قدر کند ذهنید که نمی فهمید دانشگاه جای شما نیست؟!
صحرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
دانشگاه آزاد جهرم 48 نفر کارشناسی ارشد برق قدرت ؟؟؟؟ فکر کن ؟!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
توافق نمی خوایم...!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
نتیجه ساخت فله ایی بنگاه های فروش مدرک دانشگاهی همینه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
شما از کجا مطمئن هستید که این 23 نفر مدرک الکی گرفته اند. شاید بنده خداها از دانشگاه دولتی و خوب هم گرفته باشند.
ناشناس
United States of America
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
از کجا معلوم این بنده خداها همینجوری مدرک گرفتن.....فشار بیکاری .....
توران
Turkiye
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
هنوز مزاياى هنرستانهاى فنى حرفه اى برأى ما جانيفتاده اكر اينها درانجا تحصيل مى كردندبعد إز ديبلم يك نيروى كار حرفى برأى ورود به بازار كاربودند هم بعدا مى توانستند ادامه تحصيل بدهند در المان همه دكترا وليسانس ندارند ولى نيروى كار حرفه اى درحين تحصيل تربيت مى كنه درهمه رشته ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
این نکته دقیقا اشکال سیستم آموزش عالی ما است. ما نیروهای آماده برای ورود به محیط کار نداریم چون آموزش های فنی وحرفه ای را بسیار بی ارزش می دانیم. دانشگاه علمی -کاربردی هم از هدف اصل خودش دور شده است. درکارخانه ارزش یک تکنسین که در کارخانه کار میکند بسیار بیشتر از یک مهندس دفتر نشین است والبته حقوقش تادوبرابر بیشتر است. مهندس ناتوان را که باید تازه آموزش ببیند به راحتی می توانید پیدا کنید اما یک تکنسین که ارزش افزوده بیشتری برای شماایجاد می کند نایاب است!
بدیهی است که ارزش افزوده با مدرک ایجاد نمی شودبا کار ایجادمی شود.
چاپ کن
United States of America
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
اعتبار مدرک رو پایین. جیب هییت امنا دانشگاه آزاد پر. غرور جون ها له. عمرشون تباه . این جون اگر با سیکل رفته گری میکرد غرورش هم حفظ میشد و ۸ سال عمرشو از دست نمی دادو کلیه هزینه های جانبی نمی شد . مسولین خودشون رو برای پاسخگویی تو اون دنیا اماده کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
خوبه یه یادی هم از دانشگاههای تک نفره دارای مجوز از وزارت علوم هم بکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
برای چی غرور کسی که داره بجای دزدی و بیکاری غیرت به خرج می ده و نون حلال در می آره باید خرد بشه. این فکر غلط که هر کسی که تحصیل می کنه باید حتما برای پول و کار باشه باید باعث خجالت باشه. اگه کسی تحصیل کرده سطح فکر و دانش و شعورش بالا رفته و اعم ازاینکه شغل شیک داشته باشه یا نه ضرر نکرده است . کسی در هر شغلی که باشه تحصیل کرده اش بهتر از بیسوادشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
آفرین، دقیقا توی اون دنیا. چون این دنیا دیگه ظاهرا جوابگو نیستند. چون اگه می بودند الان باید کل سیستم آموزشی ما استعفا می دادند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
شما که معلومه خیلی وضع تحصیلیت خراب بوده . جون؟!!! جوون درسته دلبند!
ناشناس
United States of America
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
اگر دکتری هم هستند لطفا بگید خجالت نکشید خخخخخخخخ
ناشناس
United States of America
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
وای وای چقدر دلولپس شدم
ناشناس
New Zealand
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
:( بعد می گن ایرانی جماعت دنبال پشت میز نشستن هستند و اگه مردم افغانستان نباشند کار مملکت رو زمین می مونه . تو کدوم کشور فوق لیسانس میره رفتگری؟ اصلا منظورم این نیست که کار بی ارزشی ه ولی آخه چرا باید انقدر سرمایه خرج بشه؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
چه اشکالی دارد؟چنانچه درسایرحرف هم افراددارای تحصیلات عالیه باشندباعث رشدوترقی یک جامعه ودرنهایت کشورمیشود.مثلن راننده تاکسی باتحصیلات (لیسانس)باشدبرخوردبامردم و....چقدرخوب تاثیرگذارمیشود.البته تحصیلات یاسطح سوادرامیگویم نه داشتن مدرک تحصیلی لیسانس که درجامعه امروزبه وفوردیده میشودوازآفات جوانان مااست.فرارومنتشرکن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
داشتن مدرک برای یک راننده تاکسی ایرادی ندارداما حالا که سرمایه ها و از همه مهمتر عمر جوانان هزینه می شود بهتر است آنچه را می آموزد با کارش مرتبت باشد نه این که کارشناس ارشد بیولوژی راننده تاکسی بشود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
یعنی حتما باید 8سال مهندسی خوند تا آداب معاشرت یاد گرفت؟!!
memol
United States of America
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
بله دیگه.اونوقت بی سوادها و آقازاده ها میرن میشن مسوول کارهای مملکت و نتیجه اش میشه این خبری که داریم میبینیم..
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
فاجعست....
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
باعث تاسفه... دلواپسا کجان؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
دلواپس نشید مساول مهمتری هم هست
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
این خیانتی است که هاشمی به کشور کرد
در هر شهری یک دانشگاه آزاد برای تولید مدارک دانشگاهی در رشته هایی ایجاد کرد که نیاز کشور نبود
الان با لیسانس و فوق لیسانس هایی روبرو هستیم که نیازی به تخصص آنها نداریم و کسی نیست که این کارخانه مدرک سازی را بررسی کند
ما در کشور چند هزار فوق دیپلم و لیسانس ادبیات و فوق لیسانس حسابداری ، جامعه شناسی ، تاریخ ،انواع مدیریت ، انواع مهندسی و...نیاز داریم؟
چرا دست مردم مدارکی می دهید که بعدا توقع آنها را بالا می برد ودر عوض باید کارگر از افغانستان وارد کنید؟
ایا در این کشور کارگر ماهر نیازی نیست ؟
همه باید توقع کار اداری و دولی داشته باشند؟و از سویی دولت به دنبال کوچک سازی و کم کردن هزینه های خود باشد؟
کسانی که تصمیم گیرند خودشان مدیریت را می فهمند که مدارک مدیریت به این تعداد جوان می دهند و برای آنها توقع ایجاد می کنند؟
افتخار می کنند که ما دانشگاه آزاد ، غیر انتفاعی و... راه انداخته ایم
مدارک پودمانی ، غیر حضوری و...هزار نوع مدرک ساخته ایم که چی؟
اما درود بر جوانان غیور لرستان که خود را از اسارت این مدارک خارج کرده اند و نان حلال ، کار و خدمت به کشور را در لباسی محترم خریده اند
ناشناس
Japan
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
فلسفه دانشگاه آزاد در آن زمان خوب بود
پذیرش محدودی داشت و به تحصیلات تکمیلی ورود نکرده بود
خیانت از زمان احمدی نژاد شروع شد که به انواع و اقسام روش ها و بدون آزمون در مقاطع
مختلف شروع به پذیرش دانشجو کردند
به خصوص در زمان ریاست برادران دانشجو که
یک عالمه رشته بدون مجوز صادر شد
که به نظر میرسید صرفا قصدشون پایین آوردن نرخ بیکاری بود که الان وبال گردن دولت روحانی شده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
دوست عزیز هر چقدر مردم یک کشور باسوادتر باشند بهتر است. اینکه کسی که مدرکی می گیرد توقعش بالا می رود را باید اصلاح کرد . شما چند سال دانش آموختن یک فرد را به این سادگی بی ارزش می کنید چون فکر می کنید درس خواندن فقط برای پز دادن و پول در آوردن است . این فرهنگ غلط است که باید از بین برود نه کل درس و مدرسه و دانشگاه. ما همیشه یاد گرفتیم صورت مساله را پاک کنیم.
مثلا فکر کردی اینهمه جوان اگه اون چهار سال رو دانشگاه نمی رفتن چه کار مفید دیگه ای انجام می دادن؟؟
ناشناس
United States of America
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
خیانت را کسانی کردند که بورسیه غیرقانونی دادند...من خودم در دانشگاه ازاد واحد تهران لیسانس گرفتم و فوق و دکترا را در دانشگاه تهران.........الان هم مشغول به کارم.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
تمامی اساتید دانشگاه ازاد از دانشگاه های دولتی هستن اینقدر جو ندین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
تا اسم هاشمی می یاد درس و دانشگاه خوب و مفید می شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
بله ایرادی ندارد که همه علم بیاموزند. ولی مثلا اگه قرار باشه برای رشته ای خاص کار نباشد چه نیازی است برن فرمول یاد بگیرند؟
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
آقای حقگو چرا هاشمی دانشگاه های غیر انتفاعی وعلمی کاربردی که طی 8سال دولت نهم ودهم ایجاد شد وهیچ کیفتی ندارند را جا انداختی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
ناشناس 14:26 شما و امثال شما بايد هزاران بار خدا رو بابت خلقت احمدي نژاد شكر كنيد كه هر مشكل و معضلي رو ميتونيد بندازيد گردن اون! اين بابا بد مطلق بقيه خوب!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
کار عار نیست! اگر از اول اینو در جامعه جا انداخته بودید, الان همه لیسانس و فوق لیسانس نبودند ولی بیکار و بی هنر. با دیپلم و فوق دیپلم میرفتند دنبال یه کاری , کلی هم تو زندگی جلو بودند. برید ببینید رد اروپا هم مردم اینقدر دانشگاه میروند؟ نه خیر همون تا دیپلم بنا بر استعداد درست اموزش میبینند که بی هنر نباشند.
فلاکت
United States of America
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
رفته گر بودن هم شغل شریفی می باشد، اما این یک فاجعه اس!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
به به ... تبریک عرض میشود ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
تبریک به خودم ، تبریک به شما ، تبریک به همه ی لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها و همچنین تبریک تبریک به دکتراهای عزیز !
ح ـ س
Finland
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
با تمام احترامی که به تمامی مشاغل از جمله رفتگری قایلم.معتقدم رفتگرهای کم سواد و بی سوادکارشان را بهتر از پر سواد ها انجام می دادند ومی دهند اگر قرار بود این مدرک داران رفتگر شوند دیگر نیازی به تحصیلات بالا وتحمیل اینهمه هزینه بر دوش جامعه نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
كلاتونو بزاريد بالاتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
کلاه این ها رو باد دوران برده است.
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
وای بر مسئولان
سید مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
قابل توجه مسولین مملکت به خصوص طرفداران دانشگاه آزاد,پیام نور,علمی کاربردی و....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
کسی دلش به حال مملکت نمیسوزه،همه به فکر جیبشان هستند.
ناشناس
United States of America
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
دانشگاه بد نیست اما افزایش ظرفیت بالا این مشکل رو بوجود اورده و اینکه در دانشگاه یاد نمیگیریم کار افرین باشیم......امروزه مد شده به همه بگن نخبه....نخبه باید کار افرین هم باشه...
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
مدرک گرفتن تو پیام نور عبور ا قله قافه در مقاطع ارشد و دکترا طفا با این دو دانشگاه مقایسه نشود بار علمی بسیار بالایی داره
ناشناس
United States of America
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
آقای دکتر احمدی نژاد و دلواپسان توجه داشته باشند این وضعیت در سایه ندانم کاری در دولتهای نهم و دهم حاصل شده است
محمدرضا
United Arab Emirates
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
در دولت پاکدست مدرک وزیر کشور فقیدشان(دکتر!!! کردان) چی بود!؟؟ پس چرا اون وزیر بود!!؟؟
مجتبی
United Arab Emirates
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
خدا لعنت کنه مسئولینی که الکی دانشگاه درست کردن و الکی لیسانسو فوق فرستادن بیرون
بعدشم رشد اقتصادی منفی ۶ درصدی برای اشتغالشون فراهم کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
++++++++++++++++++++
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
مطمئن باشید بدست آوردن همین شغل هم نیاز به پارتی داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
دوستم می گفت برای شغل پذیرش بیمارستان 33 نفر در آزمون قبول شدیم. رفتیم برای مصاحبه و من رد شدم. گفتم خوب باید پارتی می داشتی. خندید و گفت: پارتی داشتم! الان دیگه بحث داشتن پارتی حتمی است. الان وارد مرحله این شده ایم که کی پارتی ات باشد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
این یعنی فاجعه در ایران. وای به حال ما جوانان که شغل و تحصیلاتمان، زمین تا آسمان فرق دارد.
متین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
باید در این دانشگاه آزاد را گل گرفت، اینقدر پول می گیره مدرک می فروشه و آخرش با همین مدرک تو رفتگری هم باید به صف بایستی که استخدامت کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
اشتباهت همینه. اونی که زمانی پول داشته بره دانشگاه آزاد (بابای پولدار یا هر چیز دیگر) امکانش خیلی ضعیفه که الان رفته گر بشه. شک نکن این بنده خداها اکثرشون دانشگاه دولتی درس خوندن. البته کار عار نیست و مبارکشون باشه. مسئله اینه که چرا؟ چرا 6 سال درس بخونند و حالا هم کاری که هیچ ارتباطی با درسشون نداره.؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
چرا باید در دانشگاه آزاد رو گل گرفت؟من یه لیسانس از دانشگاه دولتی دارم و یه لیسانس از آزاد الان هم دارم ارشد دولتی می خونم اما چیزی که وجود داره اینه که دانشجوی خوب هر جا باشه خوب درس می خونه ربطی به آزاد و دولتی نداره.
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
من یه کنکوری ام

وقتی این چیزارو میبینم به چه امید درس بخونم ؟!؟
گچ کار
United States of America
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
بهتر است به جای ادامه تحصیل یک کار فنی یاد بگیرید .مثلا لوله کشی یا برقکاری یا............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
توکل به خدا
آدم از دو روز بعدشم خبر نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
يعني كلاس و پرستيژ اين شهر اينقدر بالاست !!!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
من زرنگ بودم، با اینکه میتونستم مدرک بخرم اما ولش کردم. سرایدار خونم لیسانس داره و در آلانیا ویلا دارم. گور بابای تحصیل.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
نقی الکیه
ناشناس
Germany
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
قربون آدم چیز فهم
ساناز
Germany
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
گریه ام گرفت. منم 2تا از خواهرام لیسانس دانشگاه دولتی دارن و یکیشون دانشجوی دکتراس کار پیدا نمیکنن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
نظام مصرف گرا و متکی به نفت بیشتر از این ازش توقعی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
طرف 2 تا عدد اعشاری نمیتونه جمع کنه،دانشگاه آزاد داره ریاضیات مهندسی تدریس میکنه.
ناشناس
United States of America
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
دولتی اش هم همینه..بخصوص بورسیه های غیرقانونی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
چرا همینجوری نظر میذارین؟ یعنی دانشگاه دولتی گل و بلبله؟ یعنی ما توی دانشگاه دولتی استاد کم سواد یا دانشجوی مشروطی نداریم؟
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
اگر رفتگر زن هم استخدام میکنند منم هستم لیسانس هم دارم کاری هم هستم خسته شدم از بیکاری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
و کسانیکه سوادشان در حد یک رفتگر هم نیست به کجاها که نرسیدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
این حرفتون توهین به رفتگران هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
تف ب این مدرکی ک گرفتیم اینهمه پول و شب نخوابیدن و استرس و ... پوچ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
کار که عار نیست وقتی روز به روز مردم
تحصیلات عالی شان بالا می رود و به تعداد آنها افزوده می شود مسلما برای همه آنها کارهای لوکس و پشت میز نشینی وجود ندارد بنابر این برای امرار معاش هر شغلی را که انتخاب کنند بهتر از بیکاری و اعتیاد و دزدی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
یه کولر اسپیلت تو شمال وصل می کنند 200 تومن می گیرند برید کار فنی یاد بگیرید .
پیرمرد
United States of America
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
کاملا موافقم.تازه ناز هم می کنند.
احمد یاداور
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
مدیران ما استاد بهدر دادن هستن از بیت المال گرفته تا جوانی جوانان وتحصیل کردها
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
اگر از نظر بعضیا فاجعه نیست ولی خجالت اوره
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
فرارو از مخاطبان جدی شما بوده ام ولی احساس می کنم برای رسیدن به اهدافتان که بسیار خوب و مورد تأیید است دارید به هزینه ی فضای اعتماد عمومی و نظم و اخلاق اجتماعی برخی اهداف مقدستان را دنبال می کنید. یعنی وسیله نامشروع برای هدف مشروع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
خدا ازتون نگذره... رفتیم درس خوندیم تا شغل خوب و درامد خوب داشته باشیم اخرشم این
ناشناس
Canada
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
و....ی . سیاهه نارگیله عقابه نارگیله سیاهه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
وقتی همه زیر دیپلمه ها شهردار و مدیر شده اند کسی جز دکترها و فوق لیسانس ها برای رفتگری باقی نمی ماند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
بنده نقش اساتید دانشگاه را در شکل گیری این فاجعه پررنگ می بینم. زمانی که در دولت 8 سال معروف وزیر علوم اعلام کرد که ما کلی استادیار، دانشیار و استاد داریم اگر هر کدام فلان تعداد دانشجوی ارشد و دکتری بردارند ما کلی در زمینه علمی پیشرفت میکنیم. اساتید هم از خدا خواسته. چه بهتر که پولی هم گیر ما بیاید. هیچ کدوم اعتراض نکردند و نگفتند که توانایی اش در ما نیست. نگفتند که فردا این حجم عظیم فارغ التحصیل می خواهد چه کند. خدا می داند که در برخی دانشگاه های مراکز استان ها در برخی رشته ها دو برابر دانشگاه «برکلی» جذب دانشجوی دکتری داشتیم (بروید تحقیق کنید). تعداد مقالات ما البته بالا رفت و کشورهای خارجی با خوشحالی اعلام می کردند که ایران در وضعیت خوبی از نظر علمی است و مسئولین هم کیف می کردند. اما زیر پوست این پیشرفت یک خطری هم نهفته بود که الان می فمیم. ضمن این که فکر کردید وقتی دو برابر دانشگاه های معتبر کشورهای توسعه یافته جذب دانشجوی دکتری داریم آن هم با اساتیدی که علمی در حد دکتری ندارند آیا اسم این پیشرفت علمی است؟؟؟؟؟
روح الله
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
علی اقا کاملا موافقم. یکسری اساتید بیسواد کیلویی دانشجوی دکتری گرفتن اینهم نتیجه اش. تف تو این سیستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
+++++++++++++++++++ عالی بود نظرتون.. اساتید بله قربان گو هم مقصرند... بابت مبلغ اندکی که برای هر پایان نامه می گیرند، اشتباهات را دیدند و دم نزدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
دوستان به دانشگاه های غیردولتی اشاره کردند،وضع فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی هم بهتر نیست
میزان جمعیت،تخصص افراد و نیاز بازار کار به هیچ وجه تناسب ندارد
نسرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
وقتی تو هر شهر 20 تا دانشگاه هست ، آزاد و پیام نور و علمی کاربردی و غیر انتفاعی و..... نتیجش همین میشه. همین سال پیش ورودی دانشگاه آزاد یکی از شهر های بزر. برای دوره فئق لیسانس یکی از رشته های مهندسی 60 نفر بوده!!!! واقعا جای تاسف داره ، هر کس تو کنکور این دانشگاه ها فقط شرکت کنه قبول میشه ، بعد میاد تو صف درخواست کار جلو منی که تمام تحصیلم در دانشکاه دولتی بوده و کلی درس خوندم و زحمت کشیدم که قبول بشم.
واقعا با باز کزدن در دانشگاه خواستن سر مردم رو با درس خوندن گرم کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
با توجه به نیاز کشور و برای این که دانشگاه ها و اساتید گرامی هم متضرر نشند و همچنان صندلی ها پر بمانند پیشنهاد می کنم که رشته «رفته گری» را در دانشگاه ها راه بیندازید. کاملا هم شدنی است. واحدهای بدن سازی، تربیت بدنی، ریاضیات جاروکشی، اپیستمولوژی جارو، بیولوژی فراساختی، و ... .
البته با تضمین شغل بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی. کلی متقاضی خواهد داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
یک زمانی دانشگاه های آزاد بنگاه داری و بانک داری می کردند الان دولتی ها هم زده اند در همان خط. الان جذب دانشجو در دانشگاه های دولتی هم به خاطر این است که از وزارت پول بگیرند برای مصارفشان. یعنی هدف علم نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
آلیس در سرزمین عجایب!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
از برکات محمود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
دلواپسان عزيز جاي نگراني نيست ايا....
فارغ التحصیل دانشگاه دولتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
الان با سبز شدن هر روزه دانشگاههای بی کیفیت درس خوندن راحتترین کار شده.
واقعبت اینه که امروزه قبولی و فارغ التحصیلی تو خیلی از دانشگاههای آزاد، غیرانتفاعی، پیام نوز و جامع علمی کاربردی اصلا کار سختی نیست.اساتید سطخ پایین، فضاهای آموزشی با کیفیت پایینتر از حداقل ها و دانشحوهای بی علاقه.
خیلی از کسایی که از این دانشگاهها فارغ التحصیل می شن، پایه ای ترین مسائل رشتشون رو هم نمی دونن. اما یه مدرک گرفتن و کلی هم ادعا دارن.
من مدتی تو یکی از دانشگاههای آزاد اطراف تهران تچربه تدریس داشتم، تجربه کابوس واری بود. از یه کلاس 50 نفری (!) فقط حدود 3-4 نفر علاقه مند به یادگیری بودند. جو اونحا 180 درحه با دانشگاهی که درس خوندم متفاوت بود. اما دانشجو (؟) های اونجا هم بعد فارغ التحصیلی مثل من عنوان مهندس میگیرن.
به نظر من اگه یه کشور نیاز به n نفر متخصص تو به زمینه داره باید مثلا nx1.3 تو اون زمینه دانشجو بگیره.
ولی مسئله ابنجاست که یه جوری باید وقت و انرژی جوونا تو اوج سنین جوونیشون مستهلک شه و البته جیب یه سری پرپول...
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
انقدر خانواده ها بچه های تحصیلکرده رو بخاطر تو خونه نشستن شماتت میکنن که بیچاره ها تن به هر کار غیرتخصصی میدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
خوب وقتی تمامی داوطلبان کنکور وارد دانشگاه می‌شوند و مدرک هم می‌گیرند. این امر طبیعی خواهد بود. این نتجه ریشه‌کنی بی‌سوادی است. نکنه انتظار دارید از این به بعد برای استخدام بگردیم دنبال افراد بی‌سواد!
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
هموطنان عزیزم اولا کار کردن عیب نیست ثانیا شغل رفتگری شغل محترمی است به نظر من از پزشکی هم مهمتراست چرا چون پیشگیری مهمتر از درمان است اگر بهداشت باشد بقیه شغلهای به نظر ما محترم جایی ندارند میدونی مشکل ما ایرانیها چیست اینه که اصلا اهل فکر کردن نیستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
عجب تا بحال اینجوری به مسئله نگاه نکرده بودم!
جبرئیل اسدیان راد
Finland
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
البته اگر به ادارات و شهرداری ها دقت کنیم می بینیم که فردی دارای مدرک تحصیلی دیپلم و یا حتی سیکل به عنوان کارشناس یک بخش کار می کند و فردی که واقعا کارشناس آن بخش می باشد و مدرک دانشگاهی هم دارد مثلا به عنوان رفتگر و یا کادر خدماتی کار می کند . به طور مثال در شهرداری شهرستان هریس (آذربایجان شرقی) مهندس شهرسازی رفتگر است و افرادی با مدرک سیکل و یا دیپلم کارشناس شهرداری هستند . دولت محترم لازم است سریعا در ادارات و نهاد ها نسبت به این امور ساماندهی داشته باشد تا افراد در محل و جایگاه متناسب با تخصص خودشان قرار گیرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
من یک معلم ریست هستم در دوران خدمتم دانش آموزانی داشتم که از حل ساده ترین مسائل ژنتیک عاجز بودند و جالب این بود که خیلی از آنها در دانشگاه آزاد مدرک مهندسی عمران یا مکانیک و برق گرفتند حالا چطور درس های دانشگاهی را پاس کردند خدا می داند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
من خودم دانشجوی مقطع PHD هستم و ا زخوندن این خبر متأسف شدم. اما فکر میکنم اعلام کردن (وضعیت بیکاری در سطح تحصیلات تکمیلی) بهتر از مخفی کردنش باشه. باید سر خانوداهها و جونهایی که تنها راه خوشبختی را طی کردن دانشگاه میدونن هر چی زوتر به سنگ بخوره. این فرهنگ و نوع نگاه باید در جامعه ایران تغییر کنه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
شما که مطلع شدی بیخیال pizza hot delivery بشو و برو کلاس سیم کشی یا لوله کشی چیزی یاد بگیر، چرا واسه دیگران نسخه می پیچی؟
ناشناس
Germany
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
با عرض احترام و ادب، فقط وقتتون رو تلف کردین
PHD گرفتی که چی؟
اکسیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
من یک لرستانی ام. این استان بر خلاف منابع و استعدادهایش همیشه مورد بی مهری واقع شده است چراکه انسانهایش شریف بوده اند و با همه چیز ساخته اند. اقایان فکری به حال کشور و استان و شهرمان کنید بر روی گنج نشسته و گدایی می کنیم. ترکیه با یک هزارم منابع کشور ما فرصت شغلی بیشتری دارد
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
التماس کمک کردن و پیوسته دولت دولت گفتن چیزی را حل نمی کند هم وطن. مردم هر خانه محله منطقه شهر و استان خودشان آهسته کار را شروع کنند
ناشناس
United States of America
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
احتمالا دیپلمه ها اینها را استخدام کرده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
اين همه كامنت منفي ، گوش شنوا كو؟؟؟؟؟
رضا
Finland
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
مگه میشه ؟! مگه داریم؟!
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی نیز زیاد هستند و ضمنا بی سواد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
شما فارغ التحصیل دانشگاه آزاد هستید؟؟؟
ما حداقل از یک کنکور درست و حسابی عبور کردیم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
اشتباهی بهت مثبت دادم فارغ التحصیل دانشگاه های سراسری خوب هستن مشکل از دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی ، پیام نور که مدرک توی جامعه بی ارزش کردن
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی نیز زیاد هستند و ضمنا بی سواد
محمد تهرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
رشته تحصیلی این افراد با سواد چیست .
تا مردم دیگر آن رشته را انتخاب نکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
نتیجه مدرکای کیلویی همینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
ای بابا ای بابا مگه میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
چرا به دانشگاه آزاد توهین میکنید؟ من کار ندارم باهاش. خودم هم درسخونه دانشگاه تهران ارشد و بیکار. ربطی نداره دانشگاه. الان تو دانمشگاه های دولتی هم خبری نیست. دانشگاه تو ایران مرده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
من خودم با داشتن تحصیلات رفت و روب کردم (حداقل تو خونه ) خوبیش اینه که علمی جارو میزنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
به نظرم یک قسمت امیدوار کننده در این خبر بود که شاید خیلی ها بهش توجه نکردند: «با توجه به وسعت شهر بکارگیری 200 نفر دیگر نیز در دستور کار قرار دارد. » دوستان بشتابید. بی خیال مدرکتان بشتابید.
دکتر آزاد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
آخه مدرک دانشگاهی به چه درد میخوره؟ برین دنبال کارتون ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
بیسواد باش....یک میلیارد پول داشته باش...زندگی بکن نه ناز استاد بکش نه عمری وقت بزار
ناشناس
Germany
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
بجای وقت تلف کردن تو دانشگاه های سرکاری، یا مغازه باز کنید یا تو بورس سهام بخرید و یا فوتبالیست شوید تا خوشبخت شوید.
با تشکر فراوان!
حسن باروق
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
چه لیسانسی کسی که واقعا لیسانس داشته باشد رفتگر نمی شود لیسانس بیکار پولی
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
بخدا اگه مدرک دکتری را بگیرم و یه روز دیر برم سر کار دولتمردان را نمی بخشم.
ناشناس
United States of America
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
چرا این افراد اصرار به استخدام دارند باید وارد شغل آزاد بشوند مثلا حتی فروشندگی تو بازار بعد کم کم پیشرفت می کنند و صاحب کسب و کار میشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
و هنوز میخواهیم 150 میلیون بشیم. عزیزان جمعیت مناسب ایران با توجه به اینکه تا 50 سال دیگر فقط 25 درصد ایران قابل سکونت خواهد بود فقط 45 میلیون نفر است. یعنی تازه 35 میلیون زیادی هستیم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
بحث بر سر این است که چرا در جایی که باید یک تحصیل کرده سر کار باشد یک بی سواد سرکار است و جایی که نیاز به تحصیل نیست، تحصیل کرده ها رو به کار می گیرند. درد اینجاست.
مجید قربانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
تو دوره احمدی نژاد یارو با مدرک دیپلم وزیر میشد تو دوره روحانی طرف با مدرک فوق لیسانس رفتگر میشه!
کلا کشور قشنگی داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
گفت یک طوری داغونتون می کنم که هیچ جوری نشه جمعش کنی.دکتر زید دکترای هوا فضا ودکتر امر دکترای پیشگیری اعتیاد. خنده تون نمی گیره
چوپان
Finland
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
از دهات اومده بودم برم دانشگاه مدرك ليسانس حسابداري بگيرم برم صندوقدار بانك بشم و پولدار بشم ولي همون چوپوني بهتره من رفتم به قول ستار كاش شاه تو قصه ها بودم
حسن کچل
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
از این به پس دیگر نگوید فرار مغز ها بگوید خدا پدر خارجی ها را بیامزد که به انها کار خوب ابرومند می دهند هر شغل رشته تحصیلی خودش را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
حاجی کار نیست طرفم میخاد خودشو وارد سیستم کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
جالب است این خبر قبل از حمله لفظی ظریف به خانم موگرینی امده است
اقای ظریف ما خودمان داریم پدر خودمان را در می اوریم نیازی به تهدید غربی ها نیست
ماریا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
بیکاری بیسوادی بی عرضگی نسل امروز باعث میشه هیچ چیز سر جاش نباشه من خودم هر وقت در محیط کارم چشم میدوزم هیچ فرد قابل و حرفه ای به تمام معنا نمی بینم .افسوس به حال ارباب زجوع هاب ما.
محمد
Singapore
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
با یه شعر نظرم میگم دیگه با خودتونه درک کردنش
آسوده دلان را غم شوریده سرا نیست
این طایفه را غصه رنج دگران نیست
ای هموطنان باری اگر هست ببندید
این ملک اقامتگه ما رهگذران نیست
محمد
Singapore
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
بخدا شما خیلی ساده اید خدا میدونه همین ها چند تا پارتی بردن تا گذاشتن رفتگر بشن الان خیلی خوشحالن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
مرگ بهتره تا زندگی توی ایران
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
با سلام

از تمامی مسولین و سرمایه گذاران درخواست عاجزانه دارم که به داد لرستان برسند.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
در خیلی از کارخانه های تولید نیاز به کارگر فنی داریم ولی متاسفانه به دلیل عدم برنامه ریزی صحیح آموزش وپرورش این شغلها واین رشته ها را به دانش آموزان ضعیف معرفی می کنند که از پس این رشته برنیامده ونیمه کاره رهه میکنند یا در آخر فقط مدرک میگیرن وهیچ آموزش عملی به آنها یاد داده نمی شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
دلواپس باش
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
متاسفانه هر جا حرف از بکار گیری نیروست عده ای مجبور می شوند ثبت نامکنند البته اینها امیدوارند بعدا که وارد شدند در جاهای مناسب تر کار کنند همین مسئله قبلا در آموزش وپرورش به مقدار قابل ملاحظه ای وجود داشت تحت عنوان خدمتگزار آمدند ولی در کار های دفتری واداری مشغول شدند وبعد هم که همه پیمانی شدند و.....
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
مسولین کشور باید بروند بمیرند که نتیجه مدیریتشان به اینجا ختم شده است حالا برای برخی از کشورها هم خط ونشان هم می کشند.
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین