bato-adv
کد خبر: ۲۴۶۶۵۸

نیلوفر اردلان به دلیل مخالفت همسر از تیم ملی خط خورد

نیلوفر اردلان، از ملی‌پوشان باسابقه فوتبال ایران، در نخستین حضور تیم ایران در جام ملت‌های آسیا همقطارانش را همراهی نمی‌کند. مخالفت همسر اردلان با خروج او از کشور موجب حذف نام نیلوفر اردلان از فهرست تیم ملی شده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
نیلوفر اردلان، از ملی‌پوشان باسابقه فوتبال ایران، در نخستین حضور تیم ایران در جام ملت‌های آسیا همقطارانش را همراهی نمی‌کند. مخالفت همسر اردلان با خروج او از کشور موجب حذف نام نیلوفر اردلان از فهرست تیم ملی شده است.
 
نیلوفر اردلان، هافبک ۳۰ ساله تیم ملی فوتبال زنان ایران که به همراه این تیم برای حضور در جام ملت‌های آسیا تمرین می‌کرد، این مسابقات را از دست داد.

او به پایگاه خبری "نسیم" گفت: «مسابقات جام ملت‌های آسیا برای نخستین بار برگزار می‌شود و من هم در اردوهای تیم ملی تمرینات خوبی را زیر نظر خانم سلیمانی انجام داد، اما همسرم پاسپورتم را برای حضور در این مسابقات نداد و به دلیل مخالفت همسرم برای سفر به خارج از ایران این رقابت‌ها را از دست دادم».

نیلوفر اردلان در دو دوره بازی‌های کشورهای اسلامی عنوان "خانمِ گل" را کسب کرد.

قهرمانی‌های پیاپی در لیگ‌های فوتبال و فوتسال زنان، دو دوره نایب‌قهرمانی مسابقات فوتبال زنان غرب آسیا و راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن از جمله دیگر افتخارات اردلان هستند. تیم فوتبال زنان ایران در نیمه‌نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک لندن به دلیل پوشش بازیکنان از مسابقات کنار گذاشته شد.

bato-adv
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
فمنیستا بیاین دیگه ...
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
با سلام
با احترام به نظرات هموطنان عزيز لازم بذكر است كه كسي كه ازدواج مي نمايد سرپرستي او از نظر قانون جمهوري اسلامي بعهده مرد مي باشد و مرد هر جا كه صلاح ديد مي تواند اظهار نظر نمايد اگر خانم ها با اين نظر مخالف مي باشند نبايد ازدواج نمايند .
آن روز را ياد بياوريم كه دخترها تا مجرد هستند فقط همسر مي خواهند و وقتي ازدواج كردند همه چيز .
در نهايت حق با شوهر اين خانم مي باشد
عدالتخواه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
بر اساس قانون، این مسائل جزء حقوق و تکالیف زن و شوهر نسبت به یکدیگر میباشد. کسانی که مخالف چنین قوانینی میباشند، باید انتظار داشته باشند همه این قوانین از نو نوشته شود، که در حال حاضر بعید بنظر می رسد!
ناشناس
-
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
حسود
سیمین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
نسل بعدی ها به ما خواهند خندید به خاطر این افکار پوسیده!!!!ایول خانم اردلان که ساکت ننشستی
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۴۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
چی بگم والا؟ خجالت آوره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
از خجالت گذشته ..شرم اوره...یعنی هر موضوعی هم که بوده اقلا" به خاطر پیراهن تیم ملی و آبروی کشور باید ملاحظه شود..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
شما که دلیلشو نمیدی.
پس بهتره نظری داده نشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
اصلا هم خجالت نداره شما از مسایل خصوصی و خانوادگی آنها خبر دارید که اظهار نظر میکنید؟ ایشان اگر به جای فوتبال به فکر زندگی و خانواده اش بود یک اختلاف خانوادگی را به رسانه ها نمی کشید. تا دلایل و صحبتهای شوهرش را نشنویم نمیتوانیم بگوییم حق با چه کسی است. ولی ظاهراً خانم با این انتشار مطلب نشان میدهد که فوتبال را بیشتر از همسر و خانواده اش دوست دارد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
چیزی که میشه گفت اینه که برای چی اخبار درون یک خانواده بیرون از خانواده است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
اصلا هم خجالت نداره شوهرشه اختیارشو داره
ناشناس
United States of America
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
جامعه و قوانین مرد سالار و شرم بر اون مرد که موفقیت و افتخار ایران و ایرانی رو به صرف تعصب کور کورانه و از روی جهل خودش نابود میکنه
على
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
حقوق انسانى و انسان بودنش براش مهمه.

مهم فقط اين نيست که نتونسته فوتبال بازى کنه,

مهمتر اينه که انسان بودنش, حق تصميم گيريش و آزاديش ازش گرفته شده.

هر اختلافى داشته باشن, انسان بودنش رو که اون فرد نميتونه بگيره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
خجالت آور آمار خیانت ، اعتیاد و سن فحشاء و طلاق است که از پیامدهای فمنیسم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
یکی دیگر از دلایلی که من شوهر نمی کنم ترشیدگی بهتر از ننگ اقا بالاسری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
اول اینکه شوهرش اونقدر مرد بوده که گذاشته زنش بره فوتبال بازی کنه - قبلا هم که خارج رفته و به قول خودتون "دو دوره نایب‌قهرمانی مسابقات فوتبال زنان غرب آسیا و راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن از جمله دیگر افتخارات اردلان هستند." پس باید دید چه کار کرده که شوهرش اجازه خروج رو ازش سلب کرده و یک طرفه به قاضی نرفت
abbas
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
حتما الان کمپین دفاع از عدم نیاز به اجازه زن از همسر برای خروج از کشور را می افته. ما مردها هم بریم یه کمپین راه بیاندازم اسمش رو بزاریم کمپین دفاع از حقوق مرد که تمام حق حقوقمون را با این نگاههای فیمینستی از دست ندادیم.
حدیث
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
خیلی از حقوق شما آقایون مبنای عقلی نداره، پس باید ازتون گرفته شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
اصلا ربطي به فمنيست بودن نداره.
فمنيست بودن اشتباهه اصلا افراطي گريه...
ولي اين هم درست نيست...مگر اينکه يک قانوني بياد بگه آقايان هم بدون اجازه ي همسر حق خروج از کشور را ندارند...هر جوري نگاه کنيد جالب نيست...و غير قابل توجيه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
مثلا چه حق و حقوقی رو از دست ندید! حق تعیین محل سکونت، حق طلاق، حق حضانت فرزند بعد از طلاق، حق خروج از کشور، حق اشتغال و تحصیل و... اگر نمی تونید این مسئله رو از دید یک خانم ببینید، مشکلی نیست. اما لطفا سکوت کنید تا درد بعضی رفتارها چند برابر نشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
نع عباس خیالت جمع این سیستم مردنواز و زورگو پروره می توونی ب کارات ادامه بدی عباس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
خدا از دهنت بشنوه
دارن تمام حقوقمون را میگیرن و به جاش هی مسولیت اضافه میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
واقعا خجالت اوره خجالت نمیکشید از این تفکر دفاع میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
آیا به بردگی کشیدن یک انسان جزو حقوق شما است؟
محمد رضا حکاکیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
آقای عباس برای طرز فکرت واقعا متاسفم ... دردناکه حرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
این خانم کار زشتی کرده که در رسانه ها مطرح کرده . در ضمن می تونستن ازدواج نکن و هر جا که خواستن سفر کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
فمنيستا هجوم بياريد
ناشناس
Finland
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
فعلا كه مردم مردسالار هميشه در صحنه دارن در افشاني ميكنن!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
باز شما یه کلمه رو شنیدین بدون دونستن معنی و محتوی ابراز فضل می کنید..هر مدافع حقوق زنی یک فیمینیست نیست و خیلی از مدافعان حقوق زن عقاید فیمینسیت های افراطی رو قبول ندارن..اما به تبعضی اعتراض می کنند..ضاید یه زمانی لازم بود همسر 11 و 12 ساله یک مرد برای خروج از خانه از همسر اجازه بگیرد اما امروز این زنان بالغ و تحصیل کرده وبا جایگاه اجتماعی ایا واقعا باز هم باید برای فعالیت اجتماعی اجازه بگیرند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
بحث فمینیست یا غیر فمینیست نیست..بحث شعور میباشد که به زور تبدیل شده.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
شما چرا ناراحتی؟ خانمت مهریه خواسته؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
در جهان سوم فمنیست یعنی اینکه شما معتقد باشید اجازه زن نباید دست شوهرش باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
لازم نیست فمنیست باشی!
فقط کافیه که انسان باشی تا دردت بگیره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
دوست عزیز
خانواده یعنی توافق مرد و زن - اگر قرار باشه هرکسی از آزادیهاش استفاده کنه اولین آزادی برای مرد چند همسری هست - اما وقتی توافق نیست خانواده هم نیست مگر اینکه سیستم بازدارندگی اجرا بشه - خیلی واضحه که اگر شوهر شما بخواد بدون رضایت شما بره امریکا زندگی کنه باید توافق شما رو داشته باشه برای ادامه زندگی در امریکا - یا باید اگر می خواد بره طلاق زنش رو بده یا زن طلاق می گیره - ایشون هم اگر اینقدر به فوتبال پایبند هست به نظرم بجای جوسازی طلاق بگیره تا آزادی رو که شما بهش می گی آزادی بدست بیاره نیازی هم به جنجال نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
خانمِ گل برای آقایان فقط برازنده خانم های خانه دار است ولا غیر!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
احسنت
زن ذلیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
افرین دقیقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
اين خانم 30 سالش است اما براي يك مسابقه كه خارج از كشور برگزار ميشود و دقيقا در كنترل هستند بايد همسرش اجازه بدهد؟يكبار شهامت داشته باشيد و رك و راست بگوئيد از نظر ما زنان جنس پست تر هستند و نياز به قيم دارند و اين همه ژست و پز شعاري ندهيد .اين كاربراني هم كه تا اسم زن ميايد مثال اسپند روي آتش از جاي ميجهند و از ضعيف النفس بودن زنان فغان بر مي آورند بد نيست تفكر كنند كه مادر و خواهر و همسرانشان از همين جنس زنان ميباشند و توهين به زنان در حقيقت توهين به همين محارمشان ميباشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
شلوغ نکن الکی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
اگر نمی تونی شریک زندگیت رو مجاب کنی و میگی این آزادی من هست اصلا چرا زندگی تشکیل دادی؟؟؟! مجرد می موندی آزاد هم بودی
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
شوهرشه، دلش نخواسته بزاره بره اردو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
اگه اینطوریه پس اجازه خارج رفتن آقایون هم باید دست خانوما باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
اجازه بده یه زن دیگه بگیره بعد بره اردو تا هر وقت دلش خواست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
خانم گل
علی م
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
به نظر من این یک مشکل شخصیه و ارتباطی به حقوق زنان نداره به نظر میرسه حتی اگر این خانم قانونآٌ هم مشکلی برای خروج از کشور نداشت بازهم به دلیل ندادن پاسپورت توسط شوهرش نمی توانست خارج برود
فرزانه
Germany
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
آدم اینقدر بخیل....؟
من باشم فورا درخواست طلاق میدم.
سپید
United Arab Emirates
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
من یک زنم و آرزو میکنم یک روز زنان کشورم آزادانه راه برن،ازادانه تصمیم بگیرن و آزادنه زندگی کنن......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
یه دفعه بگو و آزادانه ...!!
ناشناس
Finland
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
متاسفانه هنوز معنی فمنیسم را نمی دانند ولی به خود اجازه می دهند مسخره کنند.
من یک فمنیست نیستم ولی به عنوان یک مردم ایرانی با اجازه خروج به همسر مخالفم. دلیلی ندارد که زنی به خاطر همسرش از علائقش جا بماند. به نظرم زنها باید هنگام عقد این مسائل را مطرح و حل کنند تا بعدها دچار مشکل نشوند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
آیا شوهرشم بخواد از کشور خارج بشه نیاز به اجازه همسر داره؟! واقعا مسخره اس یه آدم عاقل و بالغ اختیارش دست یکی دیگه اس و خودش نمی تونه واسه خودش تصمیم بگیره
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
واقعا شرم آوره!!!

يک انسان عاقل و بالغ چرا بايد اجازش دست کس ديگه اى باشه؟!!

مگه انسان نيست؟

داره ميره براى کشورش مسابقه بده, اربابش بايد اجازه بده؟!!!


من تعجب ميکنم از دخترها که حقوق انسانيشون رو موقع عقد مطالبه نميکنن,
اينم نتيجش,
يک عمر تلاش کردى و عرق ريختى و زحمت کشيدى
حالا صاحبت همه رو برباد داد.

بشين خونه, صاحبت مخالفه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
دختر ها به حد کفایت در زمان عقد مطالبه می کنند. در ضمن اگه خیلی مشکل دارین بله نگین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
عزیزم این چیزهایی که گفتی برای کسایی هست که مهریه و نفقه ندارند نه زنهای ایرانی که هم از توبره می خورند هم از آخور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
به نظر من اصل خانوده اس اگه کسی نمی تونه به مسئولیتش در برابر خانواده عمل کنه و خانوده اولویت آخرشه همون بهتر که ازدواج نکنه
مهیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
مردی هم که نمی تونه ببینه زنش موفقه، بره زن خونه دار بگیره.
چرا با یه ورزشکار ازدواج کرده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
مهیا؛ چون می تونسته بر اساس قانون تصمیم گیری کنه. اون خانم هم می تونسته شرط ضمن عقد بذاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
خانم مهیا از کجا می دونی که ایشون با عضو تیم ملی ازدواج کرده - ایشون بعد از ازدواجش زنش رفته تیم ملی - حالا هم به دلیلی که برای ما معلوم نیست اجازه نداده زنش بره خارج
مجید
United Arab Emirates
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
این موضوع یک موضوع ملی است و باید در سطح ملی نگاه کرد واین اجازه را ازهمسر نامبرده سلب کرد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
آقایان که فمنیست فمنیست میکنید
مگر زن کالای مرد است که فقط با اجازه او باید از کشور خارج شود؟!
اگر برای حفظ مصالح خانواده است که اجازه سفر مرد هم باید بازن باشد
اگر زن مصلحت تشخیص نمیدهد پس چرا سن بلوغ کیفری 6سال زودتر از مردان است مجازاتش همان مجازات مرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
شرم آوره واقعاً!!!!
به محض اینکه فردی از ظلمی که در حق زنان میشود حرف میزند بلافاصله مهر فمینیست به پیشانی اش میخورد.
اگر چنین است شووینیست ها سالیان سال است که دارند میتازند و متأسفانه قانون هم از آنها حمایت میکند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
خوبه مردها یک اصطلاح "فمینیست" یاد گرفتن.

شما مردها که "شووینیست" هستید چرا جایی کسی این اصطلاح را برای شما به کار نمیبرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
جانم! چی چی نیست؟!!!
فریبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
چه شوهر بی لیاقتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
به نظر من این خانم هرچه زودتر اقدام به طلاق بکنه بهتره
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
شما با اين ديدگاههاي زن محور خود ، از آنجا كه همه چيز را از پشت عينك فمينيسم مي بينيد لذا همواره منطق و قضاوت عادلانه را فداي دفاع از حقوق زن مي كنيد اين نوع تفكر نه تنها روشنفكري به حساب نمي آيد بلكه تعصب ورزي ازنوع مدرن آن است كه البته ما جهان سوميها بسيار در ابتلاء به آن مستعديم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
زن ها تو ایران یک مهریه داشتند که اونم قسط بندی شد
تازه همه زن ها هم کاسب نبودند و نیستند
همه رو که نمیشه به یک چشم نگاه کرد
حالا بگید که به جز غر زدن و بیانیه دادن چی از حقوقو زن در ایران مونده
بگید ما هم برای شما اقایان کف می زنیم
محمد ماکویی
United Arab Emirates
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
راه قانونی حل این مشکل بازه!منتها قبل از عقد نه بعدش!یعنی خانمی که کارش نیاز به خروج از کشور داره باید در شرایط ضمن عقد اجازه خروج از کشورش رو به همسرش نده و خودش اختیار دار خارج شدن از کشور خودش باشه!
جواد
Germany
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
خود را مقام قضاوت قرا رنمی دهم ولی متاسفانه در محتوای خبر قضاوت گنجانده شده است
که به نظرم اگر اظهار نظر همسر این ورزشکار نیز منعکس میشد بهتر بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
بحث قضاوت و اين كه تقصير كار چه كسي بوده نيست. بحث بر سر اين است كه چرا قانون طوري تعريف شده كه به نيمي از جامعه اينقدر ظلم بشود. حق خارج شدن ار كشور چه ربطي به مشكل خانوادگي دارد؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
دم شوهرش گرم. ببین خانومه چه بر سرش آورده که ...
ناشناس
United States of America
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
نمکدون!!!
ناشناس
United States of America
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
بیچاره زنت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
نه بابا مرد هم پيدا ميشه دمت گرم
ناشناس
United States of America
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
مردونگی اینه ؟
ناشناس
Iraq
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
دم همسرش گرم.
ناشناس
United States of America
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
بیچاره زن تو !
بماند
Finland
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
براساس شرع و قانون بوده۰احسنت برشوهر غيرتمندشان که نگذاشته همسرش جلوی چشم نامحرمان و بیگانگان بازی کند ای کاش بقیه شوهران؛پدران و برادران هم معنای غیرت را بدانند اما در جامعه کنوني۰۰۰
ک م
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
غیرت اینه که شما به نامحرمت نگاه نکنی
بابا
Germany
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
بازی؟! اهان بازی! بازی؟!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
موضوع فمینیست و ... نیست موضوع هزینه ای است که این موضوع به نیم ملی به صورت مادی و معنوی تحمیل کرده! خب برادر من اگه قرار نبود موافقت بکنی خب به مربی اعلام میکردی اسمشو از تیم خط بزنه. الان به نظر من باید حداقل هزینه های مالی قضیه رو تقبل کنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
در جواب آقای عباس:
وقتی این خانم گذرنامه داره یعنی اینکه همسر محترمشون در دفترخانه و بصورت رسمی اجازه خروج رو به ایشون دادن. و بعد که از تحویل گذرنامه امتناع کرده یعنی دبه کردند! قرار نیست این خانم صد بار اجازه بگیرند همون یکبار که محضری هم هست کفایت میکنه فکر کنم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
عالی بود، دمت گرم
ناشناس
Japan
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
دمت گرم دادش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
مشکلات از ای دیگری آب میخوره
نرگس
United States of America
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
فمنیست نیستم ، ولی پیشرفت کردن و دستیابی به اهداف از حقوق مسلم هر انسانی هست که نباید زیر سایه زندگی زناشویی نادیده گرفته بشه ، فرقی هم نداره زن باشه یا مرد ، یاد بگیریم به حقوق همسرمون احترام بذاریم
حسین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
من فکر میکردم فقط عربستان این قانون اجازه همسر رو داره.
شیراز
United States of America
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
شرم اوره
هر دلیلی که داشته باشه یک شخص نمیتونه منفع یک کشور را زیر پا بزاره
این خانم یک قهرمان ملیه و همسرش باید بدونه که مخالفت با خروج ایشون یعنی مخالفت با ایران عزیز
کارون
United States of America
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
قوانین ازدواج باید باز نگری شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
واقعا انسان بر انسان ظلم می کنه
باید کمکش می کردی
نه اینکه مثل بچه ها گذرنامه شو برداشتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
ﻣﻤﮑﻨﻪ ﮔﺬﺭﻧﺎﻣﻪ ﺭﻭﺯ ﻗﺒﻞ ﺍﺯﺩﻭﺍﺟﺶ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻩ ﻭﺟﻮﺩ وﺑﺎﯾﺪ ﻣﺠﺪﺩﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﺮﻭﺝاﺍﺯ ﮐﺸﻮﺭ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺑﮕﯿﺮﻧﺪ ﭘﺲ ﺩﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺩﺭ ﮐﺎﺭ نبوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
اعتبار گذرنامه 5 ساله س و با توجه به اینکه ایشان یک پسر هفت ساله دارند همچین احتمالی ممکن نیست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
مراقبت از پسرش مهمتر از سفر و ورزش در خارج هست
شيوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
خب كه چي؟!

مشكلات خانوادگي ديگران به ما چه ربطي داره؟!

خانم گل گلي يك دختر عاقل اولين كسي كه اومده خواستگاريش از ذوق بال درنمياره بهش بله بگه. شرايط و موقعيت شغلي و تحصيلي خودشو ميسنجه اگه طرف مناسب بود براش شروط ضمن عقد ميگذاره شما هم ميتونستي از اول حق سفر خارجه بگيري و حق اقامت و حق طلاق و ...

يك عده كوته فكرم نشستن تو اين شبكه هاي اجتمايع و سايتها همه چيزو به دولت و مملكت و قانون ربط ميدن!!

تقصير دولت و قانونه كه اين خانم از ذوق خواستگار پيدا شدن يادش رفته شرط و شروط بگذاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
واقعا متاسفم...از نگاه بازاري به ازدواج...و از توهين به اين خانم...چي بگم؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
همسر ايشون از حق قانوني اش استفاده كرده.
همونطور كه بانوان محترم از حق قانونيشون براي اجرا گذاشتن مهريه استفاده ميكنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
آفرین آقا محمد. شما منطقی ترین جواب را دادین ..
کسی که با قوانین اسلامی ازدواج کرده پس قبلا از این مسائل و اختیارات شوهرش هم اطلاع داشته.
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
دمت گرم اقا محمد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
به نظر شما اين قانون ها نياز به اصلاح نداره؟؟
همت
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
فرارو چرا جو روانی درست میکنی خب شوهرشه اختیاردارش
اگه زنه مشکل داشت خب جدا میشد ورزش و کارش رو ترجیح میداد حالا چرا جو میدی

اقا طبق اسلام زن بدون اذن شوهر حق نداره از منزل خارج بشه حتی مسجد نباید بره چون نماز رو تو خونه هم میشه خوند

مگه غیر از اینه که الانش زنا جز سرکشی و جسارت کار دیگه ای بلدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از زندگی داری و مادر بودن هم چیزی حالیشون نیست بخدا

ما نمیتونیم با فرهنگ چندین سالمون مثل غربیها رفتار کنیم

نمیشه عاقا نمیشه به مولا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
جناب شما ها از شوهرداری و پدرداری چی بلدید؟ فقط خانمها رو می بینید؟ یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به دیگران
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
زن باید خونه داری کنه. خانم گل شدن یعنی خانه دار بودن خوب
انقدر هم خان ها جلز و ولز نکنن کاری از دست شما بر نمیاد
همینه که هست
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
دست خودت نیست ،شعورت در حدی نیست که متوجه بشی .
ناشناس
United States of America
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
همینه که هست؟!!! شما خوبی؟
همت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
میلیونها لایک+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
عاطفه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
این شوهر لایق زن ورزشکار نیست. از سرش هم زیاده
رضا
United Arab Emirates
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
ببخشید اشتباها منفی زدم
عاطفه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
این شوهر لایق زن ورزشکار نیست. از سرش هم زیاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
قبول دارم که نباید راجع به مسائل خصوصی دیگران قضاوت کرد کاری هم به بحث خروج خانمها و اجازه اقایان ندارم ولی در مقام تشابه تصور کنید که بازیکنان تاثیرگذاری از تیم ملی فوتبال آقایان هم بدلیل مخالفت خانم نتوانند به یکسری از مسابقات بروند. حتی تصورش هم خیلی مسخره است پس به خانمها حق بدهید.
عاطفه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
این شوهر لایق زن ورزشکار نیست. از سرش هم زیاده
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
هروقت زنهااول ازدواج مهریه و نفقه و نصف اموال شوهر و 12 بند سند ازدواج که همش به نفع زنهاست رو بخشیدن انتظار داشته باشن مردها هم از حق طلاق و خروج از کشور بگذرن

گرچه اصلا این حقوق در مقابل حقوقی که به زنها داده شده چیزی نیست

من یه سوال دارم ؟زنها دم از حقوق برابر میزنن

حالا مردها به جه دلیلی به زنها باید مهریه بدهکار باشن یا نفقه بدن؟مگه زنها درامدشونو به شوهرشون میدن؟

فمنیستهاهرجا نفعشون هست صداشون درنمیاد اگه واقعا حرف از تساوی میزنین پس جمع کنید این بساط رو که مرد مثل برده باید برای زن پول خرج کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
درووووووووووووووووووووووووووووووووووووود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
حالا نیست که دفعه های پیش که همراه تیم ملی بود جام جهانی رو کسب کرده بود ! حالا انگار چی شده تیم زنان میخواد برده ده تا ده تا بخوره حالا چند تا بیشتر چه فرقی میکنه با نبود ایشون ؟
اکبر
United Arab Emirates
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
من ازدواج نکردم ولی حاضرم برای موفقیت همسرم هر کاری بکنم اگرچه خانم های زیادی در جامعه هستند که از زنانگی خود سواستفاده می کنند ولی تعداد خانم های با معزفت هم کم نیستند
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
ازدواج ميكني از حرفت پشيمان ميشي!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
مردها حق برابر نمی خوان حق نابرابر می خوان!!!!!!!!!!!!!!!!!!
زورگوها
8ساله پیش مادر من یک زن تو سن 65 سالگی و تو اوج بی آزاری و قانع بودن و نجابتش برای رفتن به حج واجب که شرعا به گردنش هست بابای 75 ساله رو بردن محضر اجازه بده و بله بده اونم با کلی ترس که برادرم داشت که چون ایشون اصولا اعتقادی به حج رفتن نداشتن تازه رو دربایسی با برادرم هم نبود شاخ میشد و راحت میگفت نه !!!!!!!!!!!
قانون پوسیده!!!!!!!!
بیشتر توضیح بدم آقای سانسورچی حذفم میکنه که چند بار این نظرم حذف شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
امیدوارم از دلش در بیاره و حتما این کار رو خواهد کرد
رضا
United Arab Emirates
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
بدست خودش زندگیش نابودشد این زن دیگه باشوهرش سازگار نمیشه..حق هم داره.
میم
Finland
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
الکی میگه
سید امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
بعد یه عده میگن زن کرامت انسانی داره !!!
ناشناس
United States of America
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
چرا وقتی زنها شوهرشون رو برای مهریه میندازن زندان فمنیستها میگن از حق قانونیش استفاده کرده ؟


اما اینجا حق شوهر شده شرم اور؟چرا هزاران مرد زندانی مهریه تو کشور شرم اورنیست؟
این چه قانونیه که یک انسان رو بخاطر زندگی زندانی میکنن ؟
این خانم هم از حقوق شوهرش مطلع بوده پس لازم نیست مظلوم نمایی بکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
در هر دو حلت اون زندگي ديگه ارزشي نداره...رو کم کني نيست که...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
اگر مردی اجازه دهد خانمش برود خارج از کشور جلوی صد تا مرد غریبه فوتبال بازی کندباید مورد شماتت قرار بگیرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
کافر همه را به کیش خویش پندارد، معلومه با چه دیدی به خانومای دیگه نگاه میکنی.می خواد فوتبال بازی کنه نه...........
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
واقعا این بحثا باعث تاسفه! اول اینکه هیچکس از مسایل شخصی اونا اطلاعی نداره و دقیقا علت اینکارو نمیدونه. این بحثا جز اینکه مرد و زن رو بیشتر از چیزی که الان هست رودرروی هم قرار بده چیز دیگه ای نداره. عزیزترین فرد برای هرکی مادرشه که یه زنه، من خودم دوست ندارم یه لحظه ناراحتی خواهرام و ببینم که اونام یه زنن. ما مردا میخوایم ازدواج کنیم و مثلا به آرامش برسیم که به دنبیال یه خانمیم و بالعکس. پس چرا به خاطر یه موضوع خانوادگی که هیچی ازش نمیدونید دعوا میکنید؟ اینکه قانون تو مملکت ما درست نیست و خوب اجرا نمیشه یه بحث جداگونه و یه حقیقته. من خودم خیلی جاها قبول دارم که حقوق زنا واقعا ضایع میشه و قانون بر علیه اوناست و ... اما خود مردم (مرد و زن) میتونن بدون درنظر گرفتن این مسایل تو بهتر شدن زندگی همدیگه واقعا نقش داشته باشن فارغ از تمام قانونا و دولت و ... فقط یکم اخلاق و گذشت و مهربونی میخواد. ببخشید پرحرفی کردم
المیرا
Finland
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
بابا این همه بحث نداره،از قدیم همین بوده،همه هم میدونن حتی خودِ مردها : مرد ایرونی نمیتونه ببینه خانومش از خودش جلو بزنه .اینا همش از حسادته و لا غیر- ما دو تا خانوم پزشک داریم در فامیل،آنقدر شوهرانشون سنگ اندازی کردند و از ساعت کار و ...ایراد گرفتن که یکیشون نشست خونه ،شد خونه دار!!!! یکیشون هم در روند جدایی هستن.
مهدی
Finland
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
اون خانم پزشکی که بدون شناخت از مرد مورد نظر و با این سطح تفاوت و اختلاف ازدواج میکنه ..
بهتر هست طبابت نکنه..
مهدی
Finland
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
صلوات بفرستین..موضوع چیه؟چیشده؟؟
زنه خط خورده بخاطر اینکه ضایع نشه گفته شوهرش با رفتنش مخالفت کرده..
جوگیر نشید شما
ببین چه حرفایی در میارن..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
دمت گرم، زدی تو خال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
این حق قانونی و شرعی مرد است. بنابراین شلوغش نکنین.
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
مهم زندگيش وخانواد وبچه ،همسرش البته اگه خانمه دوست داشته بره نبايد جلوشو گرفت همون بهتر كه بره وطلاقش داد.اگه به نظر خانوادش وهمسر و فرزندش اهميت نداده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
دوستانى که بحث مهريه ميکنن:

منم قبول دارم مهريه بالا اونم انقدر زياد واقعا ناعادلانست

ولى اين کار اين مرد هم ناعادلانست.

چه اشکالى داره ما هر دو رو ناپسند بدونيم؟

اگه اين تبعيض ها نباشه اونوقت مهريه بالا هم رنگ ميبازه.

بله بايد فکر اساسى کرد.

زن بايد حقوق انسانيش رو تو عقد بگيره
(مثل حق برابر طلاق
آزادى برابر
حق کار, تحصيل, مسافرت, بيرون رفتن و....)

اصلا اطاعت يعنى چى؟!!


خانوم ها هم بايد از مهريه اونم چنين مقادير بالائى صرف نظر کنن.



به جاى راه حل پيدا کردن چرا به جان هم ميافتيم آخه؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
مردها از نفقه مهریه گله میکنن ولی از ارث نابرابر و اجازهمسافرت وتعیین محل زندگی وطلاق و تمکین اجباری و اجازه تام الاختیار بچه هایی که مادر 9ماه زجر دنیا آورد نشان را کشیده و........ رانمیبینند
يه نفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
زن و شوهر دعوا کنن ، ابلهان باور کنن
يه چيزي تو اين مايه ها
ناشناس
United States of America
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
تا بوده همین بوده مردها ببخشید آقایون منفعت طلب همیشه از وجود زنان تو تموم زمینه ها سو استفاده کردن.
فرارو با نظرا ت من مشکل داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا منتشر نمیشه و اینکه سرعت انتشار کامنت ها خیلی کند و ضعیفه شده؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
داریم به کجا میریممممممم. جهان سوم همینه دیگه
ناشناس
New Zealand
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
حیف زن هایی که قدر خودشون رو نمی دونند و انسان نماهایی با جنسیت مذکر رو به دنیا میارند تا براشون خط و نشون بکشند. بالاخره این آقایونی که اینجا احسنت احسنت می کنند که از کره ماه نیومدند. تربیت یک سری زن هایی هستند که زن نبودند! بلکه ضعیفه بودند
ناشناس
United States of America
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
اون قسمت مهریه که احیانا شرم آور نیست ؟
مهدی ا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
نمیدونم چرا ایرانیها مشکلات خانوادگیشونو نمیتونن تو خونه حل کنن!!
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
من یک زن هستم . نه به مهریه نیاز دارم نه نفقه و نه تقسیم اموال .
همه را بخشیدم و حق طلاق و حق حضانت و حق اشتغال گرفتم و بسیار هم خوشبختم.

خانمهای محترم در زندگی خودتان ، قانون را اصلاح کنید .
به حرفهای مردسالارانه هم بی توجه باشید . مردان آگاه و ازاده هم در اطرافمان کم نیستند .
شیری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
سلام ببینید نوشته که خانم اردلان دو دوره عنوان خانم گلی مسابقات برون مرزی رو کسب کرده پس بار اول نیست که میخواسته خارج کشور بره که بعضی ها دادار دودور راه انداختن ضمن اینکه با خوندن یک عنوان خبری ساده نمیشه درمورد کسی قضاوت کرد ویه طرفه رای داد حرف های طرف مقابل رو هم باید شنید پس لطفا اینقدر راحت به انسانها نه صرفا مردها تهمت نزنید
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv