bato-adv
کد خبر: ۲۵۰۵۲۳

طعنه پناهیان به ظریف در شب تاسوعا

حجت الاسلام پناهیان در سخنانی در مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی بی آنکه نامی از وزیر امورخارجه ببرد، به نقد دست دادن وی با دشمن پرداخت.

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۴
حجت الاسلام پناهیان در سخنانی در مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی بی آنکه نامی از وزیر امورخارجه ببرد، به نقد دست دادن وی با دشمن پرداخت.
 
به گزارش خبرآنلاين، اين استاد حوزه که موضوع سخنراني شب گذشته خود را به بحث «نفوذ دشمن» اختصاص داده بود، در بخشي از سخنانش گفت: براي صدمه نخوردن از نفوذ بايد دشمن را نااميد کرد. اما برخي آنقدر بدبختند که مي گويند کمي با دشمن نرم برخورد کنيم! در حالي که دشمن بايد نا اميد شود و مثل «سين» و «گاف» -سگ- پشيمان شود که با تو تماس گرفته است.
 
وي با اشاره به اينکه شمر در عرصه کربلا دچار چنين حسي در مواجهه با حضرت ابالفضل شد، ادامه داد: اما حضرت عباس کاري کرد که لبخند بر لبان امام حسين نشست. شمر مهربانانه عباس را صدا مي زد ولي عباس رويش را بر مي گرداند و مي گفت خدايا چرا کار من به جايي رسيده که دشمن به من طمع کرده است؟ اما امام حسين به عباس گفت من تو را قبول دارم، برو و جوابش را بده.
 
پناهيان با لحني روضه گونه ادامه داد: برخي مي گويند چون دست و چشم عباس به آبي خورد که به دست امام حسين نرسيد، چشم و دستش فداي امام حسين شد. اما اي عباس تو با دشمن دست ندادي و خدا دستان تو را قبول کرد. جانم به فداي دست هاي عباس که به دشمن دست نداد. به دشمن با غضب نگريستي و خدا چشمات را قبول کرد. عباس جلوي دشمن سر خم نکرد و خدا سر او را قبول کرد.
 
پناهيان که معتقد بود هزاران سال قبل از حضرت آدم، خدا دشمن بشر را خلق کرده بود، سخنانش را با «داستان نفوذ» آغاز کرده بود که «شناسايي دشمن» مقدمه آن است. کما اينکه در قرآن مجيد هم بارها به «شيطان» به عنوان دشمن انسان اشاره شده است. به گفته پناهيان براي درک نفوذ دشمن، بايد اول باور داشت که دشمن وجود دارد.
 
وي به سخنان آيت الله بهجت اشاره کرد که از نفوذ در خانه هاي علما و نفوذ در «مملکتي​»ها ابراز نگراني کرده بود و به نقل از آن مرحوم ادامه داد: بايد مراقبت کرد چون دشمن دست از نفوذ بر نمي دارد. دهها جمله از آيت الله بهجت در کلاس هاي خارج فقه ايشان وجود دارد که به اين امر اشاره دارد.
 
پناهيان با طرح اين سوال که «نفوذ پذيران چه کساني هستند؟»، از ابوموسي اشعري به عنوان يکي از مصاديق آن اشاره کرد و گفت: بنا بر آنچه که در قرآن امده، نفوذ پذيران کساني هستند که ولايت پذير نيستند. عوامل نفوذپذيري را بايد شناخت. شوراي نگهبان هم بايد در اين زمينه تامل کند که اگر چنين زمينه اي در کسي هست، به سياست وارد نشود.
 
اين استاد حوزه خطاب به سياهپوشان امام حسين(ع)، گفت که با يک شايعه و ترساندن سپاه امام حسين از قدرت دشمن، امام را به شهادت رساندند.
 
او سپس با تاکيد بر اينکه «قطعا نفوذ در جامعه ما و امت اسلامي بي اثر خواهد بود»، خاطرنشان کرد: همه اين حرف ها براي اين است که نفوذ پذيران خودشان را ضايع و رسوا نکنند! ما مي خواهيم هزينه ها را کاهش دهيم و گرنه نگراني خاصي وجود ندارد. فقط مي خواهيم به نفوذ پذيران با لبخند بگوييم که خودتان را رسوا نکنيد!
 
وي ادامه داد: مسئولين ما بري هستند و انشالله بري خواهند بود. ما با حسن نيت نگاه مي کنيم. يکي از اساتيد دانشگاه پس از مسائل سال 88 به من نکته اي را گفت که با اجازه وي اينجا نقل مي کنم. به گفته وي، پس از مشورت با مرحم شهيد بهشتي قرار مي شود که فرزندان چند تن از قضات به خارج از کشور بروند و روي حقوق بين الملل کار کنند. اين استاد دانشگاه در طول ان سفر از يکي از آقايان در سازمان ملل که وابسته به رژيم صهيونيستي بوده مي پرسد که «غرب با انقلاب ما چه مي خواهد بکند؟» او مي گويد که انقلابيون بالا مي آيند و بچه هايشان به خارج از کشور مي روند تا تحصيل کنند. براي آنها تور پهن مي شود و از طريق آن فرزندان در تصميم گيري هاي آتي کشور تاثير مي گذراند.
 
وي با تاکيد بر اينکه الان اصلا فضاي تبليغاتي خاصي نيست که اين سخنان را مطرح مي کند، گفت: نمايندگان کشورهاي ديگر چرا نمي آيند در دانشگاه هاي ما علنا سخنراني و مناظره کنند و در عوض در ديدار با روسا و اساتيد دانشگاهي ما پچ پچ مي کنند؟ آنها که از انگليس خبيث به ايران مي آيند، بروند و رسما مناظره کنند، نه اينکه در گوشه و کنار پچ پچ کنند! آنها ضعيف هستند و چون ما قوي هستيم، آنها چنين مي کنند. آنها در پي نفوذ هستند.
bato-adv
سپیدار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
من صحبتهای این شخص رو گوش کردم.
با قسمت مراقب نفوذی بودن موافقم و قطعا اعتقاد دارم ایشان و سایر شاگردان مصباح یزدی نفوذیان جریان خاص قدرت طلب هستند که متاسفانه در بسیاری از ارکان قدرت و بخصوص صدا و سیما سالهاست یکه تازی میکنند.
اینان خود نفوذی هستند و با هشدار در مورد نفوذ دشمن آدرس غلط میدهند.
دولت اعتدال با پشتوانه ملت ایران باید این ریشه های فساد و نفاق رو با قدرت از دامان این ملت کوتاه کنه.
اینها تماما نفوذیهای جریان مصباح هستند که با آقای خمینی هم زاویه داشتند.
مزروعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
اقای پناهیان راجع به بغل کردن مادر هوگو چاوز مصداق تاریخی ندارند یا تعصب اجازه نمیدد رگ انصاف درون این اقا به جوش بیاید یک بار هم که شده ازاد ه باشند مردم ایران به فهم و شجاعت ودرایت دیانت وعلم دکتر ظریف افتخار می کنند
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
دیگه هنگ کردم که باید با این دلواپسا چکار کرد .حالا اگه یه گندا احمدی نژاد زمون پهلوی انجام میشد میگفتند برگی از تاریخ که پهلوی فلان کرد .مملکت ما اسمش اسلامیه فقط .خجالت داره بعد حدود سی سال از انقلاب میگذره تو تموم شاخصای اقتصادی تو دنیا جز اخریا هسیم همش دعوا داریم با هم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
آقاي ظريف شخصيتي بزرگي است كه رييس جمهور امريكا با او دست ميدهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
هر روز چهره واقعی این قوم به دست خودشان نمایان تر می شود.
این وسط دینداری مردم است که به تاراج می رود.
آینده ای تهی برای این سرزمین
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۶۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
خدا از نیات بندگانش اگاه است روضه امام حسین جای طعنه و کنایه زدن نیست اون دنیا معلوم میشه هرکسی چکاره هست.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
روضه امام حسین جای روشنگری است. پناهیان کاملا درست عمل کرده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
تو انقدر کودکانه و احمقانه مسایل را به هم ربط می دهی، که حتی بی سواد ها نیز از قصد و نیت حزبی و جناحی تو مطلع می شوند. جامعه ی هدفت، به لطف رشد آگاهی جامعه روز به روز در حال کوچک تر شدن است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
فعلا زمان آب درمانیه جاهای سوخته هست
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
عجب تحریف تاریخی بزرگی! خجالت داره به خدا؛ آخر و عاقبت همه یک سنگ قبره این همه چاپلوسی کردن و سوء استفاده از وقایع عاشورا به خاطر دو روز زندگی ارزش داره؟!
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
عجب تحریف تاریخی بزرگی! خجالت داره به خدا؛ آخر و عاقبت همه یک سنگ قبره این همه چاپلوسی کردن و سوء استفاده از وقایع عاشورا به خاطر دو روز زندگی ارزش داره؟!
موافق توافق
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
خدا شفاتون بده ! كاش عامل به گفتارتان بوديد اى دورويان!
عیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
آقای پناهیان تو روضه ات درباره فساد دولت پاکدستتان هم بگو.. بگذار کمی هم به دلارهایی که باید در آموزش و بهداشت و دانشگاه و محیط زیست و عمران شهرها و روستاها مصرف می شد اما با دورویی و بازی با ارزشها در جیب مبارک دوستانتان رفت. کمی هم روضه بخوان برای کودکان یتیم شده به دست ایران خودرو و سایپا..کودکان محروم از تحصیل گریه کنیم. به ناآگاهی مردم و مهاجرت نخبگان بگرییم...
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
اقاي پناهيان ميشود بفرماييد خودتان چه گلي به سر ملت ايران زده ايد كه دايما از ديگران انتقاد ميكنيد؟.چرا وقتي اختلاسهاي عظيم رخ ميداد سكوت كرديد ولي حالا كه بمدد راي مردم جلوي انها گرفته شده است به فرياد امديد؟
حركات شما مشكوك است ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
چرا همه چیز را می خواهید سیاسی کنید؟ اینکه یک روحانی گفته حضرت عباس به شمر دست نداد چه ربطی به دست دادن ظریف دارد؟ خود حضرت امام حسین علیه السلام هم وقتی دید حضرت عباس نمی خواهد جواب شمر را بدهد فرمود کسی که تو را صدا می زند درست نیست که جوابش را ندهی برو ببین چه می گوید؟ امان از دست بعضی ها که کاسه داغتر از آش می شوند؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
Afghanistan
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
سخنانی بسیار متین و خوب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
اشتباهی مثبت دادم خیلی هم سخنان پر از کینه و سو استفاده از دین بود برای مقاصد سیاسی خودش .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
دین رو بد جوری به سیاست زدگی آلوده کردی حاج آقا. هر جمله ای که به ظاهر برای دین میگی کلیدی است برای مواضع سیاسی بعدی. وقتی از ابو موسی حرف میزنی یعنی قصد داری کسی رو ثبولش نداری به او تشبیه کنی، وقتی از نفوذ حرف میزنی میخوای بگی که فلان اشخاص رو قبول نداری رد صلاحیت کنید و غیره. قبول کنید که دین را ابزار پیگیری مطامع سیاسی خود قرار دادید.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
ای کاس به جای این حرف ها کمی هم به حقیقت مطالب ایشان فکر می کردید.
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
همین آخوندها هستند که باعث دین گریزی ج.انان شده اند آقای پناهیان یک نگاهی به دسته های عزاداری بیندازید جط فسق و فجور چیزی از عزاداری ندارند عزا داری با رقص و آواز و موسیقی و بر طبل کوبیدن نیست آن هم وقتی یک خانم زیبا و دخترهای تماشا گر را می بینند تو اگر ابین عزا داری را می خواهید باید ارشاد بکنید نه باعث فرار و دوری از دین بشوید هر چقدر شما مداحان و تریبون بدستان بر علیه دولت حرف بزنیدد بهدهمان اندازه باعث گریز جوانان و دین داران واقعی از دینی که شما تبلیغ می کنید خواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
بزار روز تاسوعا زبانم بسته بلشد !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
اینها مشتی متوهم هستند که همه چیز را به هم ربط می دهند. اگه احمدی نژاد با بدترین دشمن هم دست می داد، آقای پناهیان یک ماجرای تاریخی دینی برایش پیدا می کرد و آن را قهرمانانه توصیف می کرد.
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
آقای پناهیان ، هر موضوعی ، شکل و محتوای خود را دارد و تاریخ ، فقط تکرار وقایع ، آنهم ، به شکل انتخابی شما نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
واقعا باعث تأسفه که افرادی مثل این آدم رو دعوت می کنن که برای امام حسین علیه السلام سخنرانی کنه
آدمی که قلبش پر از کینست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
روضتو بخون بابا
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
آقای محترم کشوری که آزادی دارد نباید از پچ پچ کردن چند مهمان خارجی با چند استاد دانشگاه بهراسد...
ضمنا اگه از نفوذ دشمن می ترسید لزومی نداشت با آمریکا مذاکره می کردید!
چرا مذاکره رو پذیرفتید چرا؟؟؟
بالای منبر تک و تنها با مخاطبینی که همفکر خودت ن خوب بلبل زبانی بلدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
خب واقعاً برخورد حضرت عباس علیه السلام با دشمن برخوردی محکم بود و با دشمن نرم سخن نگفت و دست نداد مگه غیر از این بود؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
موضوع اینه که دوست عزیز با مفاسد اقتصادی هم نباید دست داد . بدی بد است رانت و فساد هم دشمن انبیا بوده اند خوب است صدای عدالت درباره این موارد هم باند باشد نه در شعار
ناشناس
Finland
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
دو كلاس درس نخونده تو روابط بين الملل هم دخالت ميكنه! اون رييس جمهوري كه شماها توش اظهار نظر ميكردين را خدارو شكر لولو خورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
از همه ایراد می گیرند، ولی حاضر نیستند کسی از آنان انتقاد کند، چون خود را بی عیب می پندارند.
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
عجب. پس ماها امام حسین هستیم وحضرت عباس و اونا شم و یزید؟
این چه استدلالی است که تو داری؟
ما 12 امام داریم و هر کدامشون بنا به شرایط موجود یک جور با دشمن رفتار کردند.
یعنی واقعا تو اینا رو نمیدونی آقای به اصطلاح حجه الاسلام؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
شمر مهربانانه عباس را صدا مي زد ولي عباس رويش را بر مي گرداند..... از مهربانی های شمر دیگه چی میدونی؟؟؟؟؟؟
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
جالبه هرسال بزرگي و عزت حضرت عباس ع بر اساس تفسير به روز آقاي پناهيان تغيير ميكنه مثلا در سال گذشته بزرگي ايشان به ولايت پذيري بود اما امسال بنا بر اقتضا زمان عدم دست دادن به شمر ملعون بوده خدا بخير كنه كه محرم95 بزرگي حضرت عباس ع به چه چيزي است واقعا خجالت داره كه چطور از وقايع عاشورا اين قدر استفاده ابزاري ميشود و اينكه اين پناهيان مثل سامري واقعا عجوبه اي است
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
ادب مرد به زه دولت اوست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
تو عزاداريتو بكن حرف اضافيم نزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
کمتر از امام حسین مایه بذارید و این مقایسه های مع الفارق و اشتباه رو کنار بذارید
سید رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
خداوند انشالله ایشان را (استاد حوزه) با مبانی اولیه اسلام آشنا گرداند و اگر با کسی اختلاف سلیقه دارد از اسلام هزینه نکند به خدا بس است به خدا اسلام مظلوم است
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
ایشون همونی نبودن که میگفتن « اگر پول ندارید، عرضه ندارید » ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
دشمن این مردم خودهواهی بعضی ازآقایان است که حاضر نیستند ازخر شیطان پایین بیایند.ودائم حرف ازدشمن ونفوذ می زنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
حزبی باید پول دار باشد اگر پولدار نباشد پس بی عرضه است!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
از یه ادم کم سواد بیش از این انتظاری نیست
پناه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
ایشان حرف بی اساس دلخواه ولی زیاد می زند و برای همین هست که خودش را کسی حساب می کنه وگرنه اگر تریبون های خاصی در اختبارش نبود کسی گوش به این حرق ها نمی ده جز کاسبان خاص
سامان
Finland
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
لطفا دیگه از امام حسین خجالت بکشین و مراسم اورا با منفعت های حتی نه ملی بلکه گروهی و جناحی مرز بندی نکنید ! کاری نکنید که مردم به خاطر تفاوت های فکری سیاسی حتی پای عزاداری ها هم نیایند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
آقای پناهیان این حرفها و گوشه کنایه ها مال زمانی بود که حکومت دستتون نبود الان ما تجربه 8سال دولت هم حزبی تون محمود رو دیدیم دیگه سیاه نمی شیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
یاد بگیر در مورد موضوع صحبت کنی نه چیز دیگر.
saber
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
همه به دنبال منافع خودشون هستن انگلیس خبیث قبول یا روسیه و چین خبیث نیستن؟؟ هزار بار خبیث تر از انگلیس هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
امثال آقای پناهیان در زمان فتحعلی شاه قاجار باعث به تاراج رفتن 22 ایالت این مملکت شدند . ای کاش مردم مت تاریخ را مطالعه کنند تا بدانند این کاسب کاران چه به روز این مملکت آورده اند و هنوز دست برنمیدارند !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
صد آفرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
بعضی ها دیگه انقدر دین رو سیاسی کردن که حتی اگه حرف درستی رو هم بزنن دیگه دوست نداری بشنوی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
متاسفانه در ايام عزاداري و به بهانه ان و به اسم دين چه دروغ هايي !!!!
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
خدا امثال اینها رو که فقط حب و بغض قدرت و سیاست دارن اصلاح کنه در این شبها!
آرين
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
خيلي جالبه .حضرات با موبايل آيفون و ماشيناي ضدگلوله ميلياردي غربي ميان و از توافق با غرب بدگويي ميكنن.والا آخرش نفهميديم دم خروس رو باور كنيم يا قسم ....
خداوند بحق شبهاي عزاداري عزيزان پيامبرش نقاب از چهره همه برداره و نيت همه رو رو كنه.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
باعث خجالته! همین تفسیر به رای کردن ها و استفاده از دین برای منافع شخصی و حزبی است که بزرگترین ضربه رو به دین زده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
از حجت‌الاسلام نوبیان چه خبر دوستان؟؟
ناشناس
Germany
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
بعضی از اوقات سکوت برخی به ثواب و صواب نزدیکتر است.
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
آخه یکم انصاف داشته باشین این تیتری که زدین کاملا با اون چیزی که آقای پناهیان گفته متفاوت است لطفا انقدر مطالب دیگران را تفسیر به رای نکنید
ناشناس
Finland
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
صحبت های سخیف ولات گونه آقای پناهیان درحضور رهبرمعظم انقلاب بی ادبی محض بود لااقل احترام مجلس عزاروحفظ میکرد ناراحتی ازبدصحبت کردن درچهره بیت آقاکاملامشهود بود.درزمان امام خمینی هم سخنرانی که درحضورایشان انجام میگرفت فرمودند:ازصحبت های این آقابه خداپناه می برم.واقعابایدپناه به خدابردازشرچنین افرادی.
صابر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
از زمانی که دینمان سیاسی شد ایمانمان هم سیاسی شد و به جایی رسید که برای نشان دادن دین و ایمان خودمان مجبوریم از سیاست صحبت کنیم و با دورویی و نیرنگ و ریا دیندار و با ایمان شدیم نه برای رضای خدا و نه برای رضای ائمه اطهار (ع) بلکه برای خراب کردن دیگران و معصوم جلوه دادن خودمان در این ایام گرانقدر بجای تفرقه انداختن میان امت مسلمان و عزادار ایران اسلامی بیاییم از اتفاقات صحنه کربلا و شناساندن اهداف امام حسین (ع) صحبت کنیم خلاصه
امام حسین (ع) قیام کردن برای وحدت امت اسلام در برابر سپاه یزید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
حالا که روحانی مملکت گرفته چرا خودروسازی خصوصی نمی کنه چرا فساد از خودروسازی جمع نمیکنه چرا پرسپولیس خصوصی نکرد چرا....بذار مردم اقتصاد اداره کنن تا این دزدی ها نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
این اقا یادش رفته چقدر برای اقای احمدی نژاد از دین و امام زمان خرج کرد .حالا یک معذرت خواهی ساده هم نمی کنه ! من که تو و امثال تو رو خیلی خوب شناختم .و شما را دعوت به اگاهی و صداقت و عدم استفاده ابزاری از دین میکنم ، که بدترین کار هست اقای پناهیان .
خوب
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
از شنیدن این حرفا تو مجلس امام حسین خیلی متاسف شدم واقعا کسی که در این مجالس حرف می زنه باید بی طرف باشه و کلا از مطامع سیاسی به دور باشه.
محسن
Saudi Arabia
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
واقعا برای این دیدگاه متأسفم، یعنی بچه انقلاب و کسی که رهبر انقلاب بارها براش آرزوی پاداش الهی کردند یزیدی است. خیلی بده از تاریخ این گونه استفاده کردن، خیلی دوست دارم نظر جناب پناهیان رو درباره صلح حدیبیه بدونم، اونجا نظرتون درباره پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص ) چیست
Frienduab
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
دوستانی که هی به پناهیان طعنه میزنند و میگن وقایع عاشورا رو ابزار هدف های خودش کرده وقتی روحانی میگفت از عاشورا درس مذاکره یاد گرفتیم هم این حرفا رو میزدن
صحرا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
این نگاه به دین =دین گریزی بیشتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
شنونده باید عاقل باشه
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین