bato-adv
کد خبر: ۲۷۶۵۹۶

کوچک‌زاده: خروجی رای مردم لزوما حق نیست

تاریخ انتشار: ۲۱:۳۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
مهدی کوچک‌زاده می‌گوید: رای مردم حق است و اصلا حق‌الناس است ولی خروجی رای مردم لزوما حق نیست. مردم تعیین کننده حق و باطل نیستند و خودشان احتیاج به هدایت دارند.

مهدی کوچک‌زاده، نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با ویژه‌نامه روزنامه «ایران» عنوان کرد: «دولت در چیزهایی که ابراز می‌کند، نشان داده که پایبند به انقلاب و ارزش‌های آن نیست.

گزیده‌ای از صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

* آن چه از من منعکس می‌شد انعکاس صادقانه مواضعم نبود. یعنی یک وقت آدم مشهور می‌شود به خاطر این که عین مواضعش منعکس می‌شود و یک موقع کاملا برعکس پوشش می‌دهند. فکر می‌کنم سهم قسمت دوم برای من خیلی بیشتر بود.

* عین رفتارهای بنده را ده‌ها نماینده دیگر در مجلس داشته‌اند ولی برای انعکاس خبر آنها می‌نوشتند مثلا چالش فلانی درباره فلان مساله ولی درباره من می‌نوشتند: «کوچک‌زاده مجلس را به هم ریخت. خب این به نظر من پایبند نبودن به شرف است.»

* من اهل فریاد زدن و ایستادن در برابر کسانی که در مسند قدرت بودند، بودم و هستم و خواهم بود ولی حالا این که با یک خبرنگار یا کارمند بخواهم رفتار نادرستی داشته باشم، نبوده است.

* یک باوری در آقای لاریجانی و بسیاری دیگر از مسئولان وجود دارد و آن هم خود را نسبت به بقیه برتر دیدن است و حتی نسبت به اجرای قانون خود را مختار دیدن. این برای من قابل تحمل نبود. من در یک کلمه بگویم که البته بعید می‌دانم شما هم آن را منتشر کنید، یک تکبر در رفتار آقای لاریجانی از ابتدا مشاهده کردم. همچنین تبعیض در مدیریت مجلس و نه تنها ایشان و برخی دیگر از همکاران که در مسند ریاست جلسه قرار می‌گرفتند، وجود دارد. من اینها را مستند دارم و در موقع خود منتشر می‌کنم. اجازه می‌دادند به بنده توهین شود و وقتی من اعتراض می‌کردم، اجازه نمی‌دادند، تذکر بدهم. این رفتار بر خلاف سوگندی است که تاکید دارد آیین‌نامه را بی‌طرفانه باید اجرا کنند.

* گفتند که در مجلس عربده کشیدم اما من تصویرش را دارم که آقای جلالی چند بار عربده کشید سر من یا آقای رسایی.

* روحیه تکبر در حسن روحانی هم هست.

* دولت در چیزهایی که ابراز می‌کند، نشان داده که پایبند به انقلاب و ارزش‌های آن نیست.

* کسی که بگوید عاشورا درس مذاکره است و با وجود تذکرات مکرر معقول و منطقی و هوشمندانه رهبری مبنی بر بی فایده بودن مذاکره با آمریکا، دائم طوری رفتار کند که نشان دهنده این باشد که رفع مشکلات کشور موکول به رابطه با آمریکاست، در حقیقت درست نیست.

* من معتقد بودم و چند ماه پیش هم گفتم که نباید معطل کرد و طرح عدم کفایت را شروع کرد اما خب کسی همراهی نکرد.

* الان هم زیادند کسانی که معتقدند آقای حسن روحانی واجد صلاحیت‌های لازم برای ریاست جمهوری نیست اما این که آن را عملیاتی کنند، هزار و یک مساله دیگر را در آن می‌بینند و مصلحت‌های دیگر را در نظر دارند.

* رای مردم حق است و اصلا حق‌الناس است ولی خروجی رای مردم لزوما حق نیست.

* شما اگر صادق هستید باید منعکس می‌کردید که کوچک‌زاده در رای اعتماد گرفتن فرجی دانا، وزیر علوم هر چه توانست کرد اما وزیر علوم سابق شایستگی خود را قربانی قدرت آقای روحانی کرد.

* وزیران در دولت آقای روحانی بر خلاف آن چه برای آقای احمدی‌‌نژاد می‌گفتند، خدمه آقای روحانی هستند.

* مردم تعیین کننده حق و باطل نیستند. خود مردم احتیاج به هدایت دارند.

* حق، اجرای قانون است. حالا از این اجرای قانون ممکن است آقای حسن روحانی دربیاید. این معنایش آن نیست که روحانی هر چه می‌کند، حق است.

* اگر چیزهایی را که اعتقاد داریم و فکر می‌کنیم اگر به آن عمل نشود، ملت به یک دره عمیقی سقوط می‌کند، سکوت کنیم؟ باید در حد وسعمان تلاش کنیم.

* امروز همه عوام می‌گفتند چرا در آن هشت سال چیزی نگفتید در حالی که همه کارشناسان... این حرف دروغی است. من الان جلسات متعددی شرکت می‌کنم، مرکب از استادان دانشگاه. یعنی وزیران دولت قبل همه عوام بودند؟ بالاخره کارهایی که دولت قبل کرده با مشورت‌ها در جمع‌های کارشناسی شده بوده است. شما هم آنچه را خودتان می‌پسندید، می‌گویید کارشناسی بود، آن چه را نمی‌پسندید، می‌گویید کارشناسی نبود.

* هیچ دانشجویی در این 12 سال با این که ممکن بود، ذائقه سیاسی من را هم نپسندد، نبود که من را نپسندد. من دانشجویان زیادی داشتم که آمدند و گفتند به شما رای می‌دهیم یا رای دادیم. ممکن است بگویید برای نمره بوده ولی این توهین به دانشجوهاست. آنها می‌دانند که من چطوری درس دادم، چطوری امتحان گرفتم و چطوری نظرات سیاسی‌ام را گفتم.

* اطرافیان اگر من را از دور و از روی اطلاعات رسانه‌ها قضاوت کرده باشند، آدم خوش‌خلقی نیستم ولی اگر نزدیک شده باشند، می‌گویند عجب آدمی هستی تو. ما فکر نمی‌کردیم این طوری باشی. من این حرف را زیاد شنیده‌ام.

* ترسی که خبرنگاران از نزدیک شدن به من داشته‌اند، ترسی بوده که خودشان برای خودشان ساخته‌اند.

* یک آخوندی از اصلاح‌طلبان گفته بود آنچه را مردم نخواهند نمی‌شود. جوابش این است «شیره را خورد و گفت شیرین است.» معلوم است آنچه مردم نخواهند نمی‌شود ولی وظیفه تو به عنوان آخوند چیست؟ تو اصلا برای چی آخوند شدی؟ وظیفه آخوند هدایت مردم است نه اینکه بگوییم ما می‌افتیم دنبال مردم. این خود شیرینی است. مهم این است که من به عنوان استاد دانشگاه، شما به عنوان خبرنگار و آن کسی که لباس آخوندی پوشده چه وظیفه‌ای در قبال مردم داریم. این عوام‌فریبی‌ها از زبان روحانی که از کلاس اولی‌ها بپرسیم می‌خواهید درس بخوانید یا نه انزجار ایجاد می‌کند.

* برای این که آدم‌ها گمراه نشوند باید در پشت ادعاها، به عمل‌ها هم نگاه کنیم. ادعا یک چیز است عمل چیز دیگری است. مردم بروند نگاه کنند نه تنها مطهری و کوچک‌زاده که اصولگرایان و اصلاح‌طلبان هم در رفتارشان این ادعاها هست. شاید یکی از بدترین چیزها که انسان را منفور می‌کند، نداشتن صداقت است.
برچسب ها: کوچک زاده رای مردم
bato-adv
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
این چه جوری چند سال نماینده مردم تهران بوده !!!! مردم تهران خودشون خجالت نمی کشیدن؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
206 نوک مدادی مدل 89 ، بی رنگ. کسی سراغ داره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
تمام همتشونو گذاشتن برای کارشکنی در کار این دولت تا بگن ما بهتر بودیم .خدا ازتون نگذره
مبالو
Finland
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
آدم اين کامنتها رو ميخونه ميبينه هموطنان متأسفانه چقدر سطحی و احساسی کامنت ميگذارن. اميدوارم در زندگی شخصيشون اينجوری نباشن و اين سبک استدلال و برخورد محدود به فضای مجازی باشه.
اين آقای کوچک زاده فرد محبوبی نيست، منفور هم ممکنه باشه. ولی حرفش اشتباه نيست. اکثريت حق حکومت داره، ولی لزومأ حرفش حق نيست. اگر اکثريت مطابق بود با حق و حقيقت ديگه خدا و پيغمبر برای چی اومده؟ اکثريت مينشستن نتيجه گيری ميکردن ديگه.
iran
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
اگه بهش رای میدادن رای مردم لزوما حق است
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۴۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
وقتی 20 میلیون آدم میتونن اشتباه کنن، اونوقت شما میگی یه نفر اشتباه نمیکنه و حرفش همیشه حقه؟ بله کسی نمیگه رای مردم همیشه حقه، ولی نتیجه خرد جمعیه و مسلما سنجیده تر از نظر یه جمع کوچک است که خیال میکنند دانای کل هستند.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
+++++++++++++++
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
اگر ملاک حق بودن نظر اکثریت هست پس قوم حضرت نوح و قوم ثمود و .. بر حق بودن دیگه و نباید خدا بلا براشون نازل میکرد . این چه استدلال بچه گانه ایست که کثرت نظر و رای را بر درست و حق بودن ان نظر و رای در نظر میگیرند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
حمید خان آیا شما میگویی جناب کوچک زاده مثل حضرت نوح می باشد؟ شما شخصی مثل حضرت نوح را بفرست تا ما نظر خود را عوض کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
حمید جان حرف شما درست است ولی طرف حق در مقابل قوم هایی که ذکر کردی خدا بوده که خودش حق مطلق است نه اکثر آدم هایی که در زمان ما واقعا حقشون با باطلشون رو خدا فقط میدونه. در نتیجه ما چاره ای جز رجوع به اکثریت نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
چطدرجرات میکنی روی حرف امام راحل حرف بزنی ایشان فرمودن میزان رای ملت است حالا این آقاباچه جسارتی روی حرف امام راحل حرف میزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
چه ربطی به حرف امام داره خوشگل پسر .....
داره میگه انتخاب مردم لزوما حق نیست . همونطور که انتخاب ابوبکر و خانه نشینی حضرت علی هم با رای مردم بود ولی حق و درست نبود ....
همونطور که هیتلر با طرفداری و حمایت مردم کشورش اومد بالا و شد هیتلر ولی رای و حمایت مردم درست و حق نبود .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
اقای 11:47 اگر اسم اقای کوچک زاده در میومد این حف رو میزدید اصلا به این فکر میکردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
لابد فقط زمانی که اسم شما در بیاد فقط حقه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
درد شون همین هست...
ناشناس
Denmark
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
اكر هم حق برخي نيست كه البته هست،
حق شما قطعا هست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
به نظرت بازی ایتالیا-بلژیک چی میشه؟!
عبداله
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
صحبت های این آدم سوخته چه ارزش خبری و اهمیتی دارد که شما آن را منتشر می کنید..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
واقعا . تنمون میلرزونن که اینها میخوان بیان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
بس کن برو.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
رو که نیست ، ولی خدایی قبول دارم خیلی سخت ، اگه این نگه دیگ هیچی ......
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
تو کی هستی که درباره رای مردم نطر بدی؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
خودت کی هستی که داری نظر میدی؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
اصلا شما کی هستید که جواب نظر میدید
من یه رای دهنده سادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
وقتی به شما رای بدن میشن خود حق وقتی به شما رای ندن میشن باطل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
موضوع همینه.با رای 7000 نفری چند دوره نماینده تهذان 20 میلیونی بود و عربده کشیداون تعداد رای ارزش داشت ولی کثرت حالا ارزش ندارد.
همیشه من و دوستانم .هیچوقت دیگران ذیحق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
راست می گه بنده خدا
اگر نه که خودش هیچ وقت رای نمی آورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
اقای کوچک زاده شما هم جزء مردم هستید
عارف ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
کوچک‌زاده: خروجی رای مردم لزوما حق نیست

اگه حق بود که امثال تو مجلس رو غصب نمیکردند!
ناشناس
United States of America
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
و هنوز داری حرف میزنی؟!
بانکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
افلاطون میگوید: قانون آن چیزی است که مردم می گویند لذا آقای کوچک زاده باید این جایگاه مهم را ویژه تر ببینند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
موافقم.
زمانی که ایشان انتخاب شد هم رای مردم حق نبود.
تبریز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
حرف تازه ای بزن با حق و باطل بازی نکن مردمن که حق و باطل رو مشخص میکنن.
ناهید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
آقای کوچک زاده می گویید رای مردم لزوما حق نیست اما به فرموده امام خمینی ، میزان رای ملت است .
شما چه تعریفی از حق دارید ؟
اگر خود را حق می دانید ، آری حرف شما درست است و رای مردم حق نبوده است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
چه جالب است كه افرادي مانند كوچك زاده و پايداري هاخود را هدايتگر باصطلاح كلاس اولي ها ميدانند.تكبر كه درون خودش موج ميزند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
بله چون شما را خوش نیاید خدا را هم خوش نیاید !!! اعتماد به نفس ایشان در حدی است که خود را انگار از منتخبین خدا میداند !
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
اگه چیزی که شما حق میدونید با چیزی که اکثریت حق میدوند مغایر باشه، تکلیف چیه ؟
ستار خان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
عزيزم كوچك جون أولين درس عاشورا درس أزادي و ازادگيه يعني براي أزادي گاهي أوقات بأيد همه چيتو بدي حتي شيرخوار شش ماهتو دقيقن كاري كه أرباب مون حسين كرد كاري كه ستار خان ها خيا باني ها مصدق ها كردن كوچك جون كوچولوتم فقط ديگه عربده نكش
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
شما جزو مردم نیستین ونیاز به هدایت ندارین.همین وبس.
نعمت
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
جون مادرت در مورد مردم نظر نده تو بأيدم أينو بگي أينو نگي چي بگي راستي تو انتخابات چندم شدي؟
ناشناس
Denmark
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
اكر هم حق برخي نيست كه البته هست،
حق شما قطعا هست
بهروز
United States of America
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
آقای کوچک زاده! خود شما صلاحیت داری که بگویی رئیس جمهور صلاحیت ندارد؟ خدا وکیلی نداری
ناشناس
United States of America
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
وا! الان یادت افتاده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
استاد دانشگاه را خوب اومدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
باید خدمت جناب آقای کوچک زاده متذکر شد این سخن که "خروجی رای مردم لزوما حق نیست" امکان ایجاد تشکیک در اصل اول قانون اساسی را بوجود می آورد لذا بعنوان مردی با سابقه قانون گذاری داشتن قدری تامل پیش از آغاز کلام از شما انتظاری بیهوده نیست
ناشناس
Finland
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
اقای کوچک زاده پیام محکم مردم در انتخابات این بود شما دیگر جایگاهی پیش مردم برای انتخاب مردم ندارید اگر با این حرفهای متناقض بدنبال انتصاب در جایی هستید حرف دیگری است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
مردم اشتباه میکنند فقط شماها و گروه تون اشتباه نمیکنید اگه مردم شماها را انتخاب میکردند حق بود چون انتخاب نکردند پس حق نیست عدله مسخره ای هست....
فرزند شهید
Finland
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
رای مردم حق است و اصلا حق‌الناس است ولی خروجی رای مردم لزوما حق نیست.

دوره قبل هم نظرتون همین بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
عجب! لابد خروجی دهان ایشان حق است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
کوچک...
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
خروجی رای مردم اگه اسم شما و دارو دسته شما باشه اونوقت حتما حقه.دیگم نیاز به هدایت ندارن میگید مردم باشعورن.. اما اگه غیر از این باشه خود مردم نیاز به هدایت دارن .جل الخالق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
میزان رای ملت است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
بله حق شما و جریانتان هستید! شرم نمیکنید؟
محمد
United Arab Emirates
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
آقا مردم را رها کن و برو . شما از اول هم اشتباه نماینده شده بودی . مردم به سرنوشت و عقاید خود آگاهند و نیاز به سخنگو ندارند
محمود م
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
معلومه بدجوری.........
ناشناس
United Arab Emirates
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
این حرف شما یعنی تمایل به داشتن حکومت دیکتاتوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
لطفا سکوت!
إستاد بازنشسته دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
بسيار متاسفم براى دانشجوياني كه كوچك زاده به انها درس ميدهد. به عبارت ديگر، كار سيستم اموزش عالي جمهورى اسلامي به كجا وسيده كه "صلاحيت تدريس" أمثال كوچك زاده تأييد ميشود. اگر با نظر من موافق نيستند، لطفا" يك بار ديگر، مصاحبه اين نماينده سابق مجلس را بخوانيد.
ناشناس
United States of America
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
خود شما هم جزو همین مردم هستی که نیاز به هدایت داری آقای کوچک زاده. حالا می مونه این داستان که بعضی ها هدایت پذیرند و بعضی ها خیر همچون شخص حضرتعالی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
اما در اینکه شما و معدود تندروهای عصبانی عین حق هستید شکی نیست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
میزان رای ملت است
امير
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
به نظر من حرفهاي اين اقا همانقدر ارزش دارد كه تام كاتن در امريكا دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
واى بحال مردمى كه تو و امثال تو قراراست كه قيم باشى
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
محملات محض....! از سر سوختگی... خوشحالی من با ناراحتی ایشون نسبت عکس داره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
بله درسته مردم مترسک هستند جنابعالی خودت از مردم هستی یا بهتر و بالاتر از مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
الان دقیقاً نمونه ای از تکبر و خودبرتربینی را مقابل خود دیدیم که خود را از مردم هم برتر وداناتر می بیند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
جناب کوچک زاده با توجه به حرف شما در دوره هایی که شما توسط رای مردم انتخاب شدی شادی رای مردم حق نبوده و اگر مردم نیاز به هدایت دارند ، شما هم جزو مردم هستی و حتما نیاز به هدایت داری
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
کوچک زاده باز هم تو
بابا اجازه بده مردم زندگیشون رو بکنند
خروجی تو و امسال تو چی بود که اینقدر پافشاری میکنی که در مجلس حرف حق رو زدی و ....
REZA
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
اگه خروجیش تو بودی انوقت حق بود ؟ مگه نه ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
برو بابا حالت خوشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
مشکل اینجاست که اگر انتخاب مردم طبق نظر بعضی ها باشه، اون وقت انتخاب مردم میشه دست خدا و اگر طبق نظر ایشون نباشه، میشه ناحق.
amir
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
فقط تو حقی!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
کوچکوف: مردم رای عدم کفایت رو بهت دادن-بیخیال مردم شو بزار با دردهاشون بسازن وبمیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
مطمئنا جناب آقای کوچک زاده مردم به حق اند و خود درست و اشتباه خود را خوب می فهمند . مردم در این دو انتخاب به امثال شما که با پر رویی تمام به شعور عمومی توهین می کنید نشان دادند که چه کسی نا حق است و احتیاج به راهبر ندارند یا راهبرانی از قماش شما را نمی خواهند این را در تمام انتخاب ها نشان داده اند اما متاسفانه در برخی از انتخاباتها که رای مردم خوانده نشد آن نا حق ها را به اسم مردم ایران نوشتند. اما تو و هم فکرانت بدانید که جایی در قلب مردم ندارید.
اهورا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
اگر شما در خروجی رای مردم بودید که خدا را شکر نیستید حتما رای مردم حق بود . برو آقا جان برو خدا روز یتان را جای دیگری بدهد تازه از دست شارلاتانها فعلا راحت شدیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
شما چي ؟
مگه شما معصوم هستي كه يك چنين حق را به طور تلويحي به خود ميدهي؟
معصوم حضرت امير بود كه حتي وقتي خدا حق امامت و ولايت و حكومت را به ايشان داد ولي تا مردم نخواستند دنبال كار خود بود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
تو راست میگویی !!!!!!!!!!!
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
کوچک جان دقیقا کجایی :)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
وای به حال دانشجویان نگون بختی که کوچک زاده استادشون باشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
از نظر اقای کوچک زاده رای مردم زمانی حق است که به امثال ایشان و احمدی نژاد رای دهند...........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
خروجی رای مردم لزوما حق نیست. آقای کوچک زاده خروجی رای مردم، چون حذف شما شد، حق نیست. اون موقعی که مردم رای نمی دادن و امثال شما با 2000 رای نماینده مجلس می شدید حتما لزوماً حق بود. واقعا که معیار حق و باطل شما مانند دین و دینداریتان از این ستون به آن ستون تغییر می کند به نظر می رسد شما و همفکرانتان بیش از بقیه مردم به هدایت خداوند نیاز دارید.
محمدحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
آقا جون باشه ما ک تورو انتخاب کردیم حق نیستیم تو حقی.
اینکه مردم تهران تورو نخاستن این حقه.
ما مردم حق انتخاب داشتیم و انتخاب کردیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
آقای MPT
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
رای نیاوردی برو بشین خانه تا دوره بعد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
تو خیلی کوچک تر و حقیر تر از این حرف ها هستی که بخواهی راجع به حق و باطل صحبت کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
همین که شما بزرگی و الان داری در این مورد حرف میزنی ، واسه هفت پشت ملت بسه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
مهدی کوچک‌زاده می‌گوید: رای مردم حق است و اصلا حق‌الناس است ولی خروجی رای مردم لزوما حق نیست. مردم تعیین کننده حق و باطل نیستند و خودشان احتیاج به هدایت دارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
بیش از این از تو و همفکرانت انتظار نیست "کوچک" زاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
ولی بیرون کردن تو از مجلس خود خوده حق الناس و عملی به صلاح کشور و مردم است
شما فردی هتاک هستی که شآن یک نماینده را نمیتوانی حفظ کنی.
ناشناس
United States of America
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
در مورد شما كه مردم اشتباه نكردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
این کوچک زاده اصلا در حد و اندازه این حرفا هست که درباره مردم و صلاحیت داشتن و نداشتنشون نظر بده؟ به خاطر چند سال شلوغ کردن و داد و بیداد توی مجلس و حرفای بی ربط زدن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
"شاید یکی از بدترین چیزها که انسان را منفور می‌کند، نداشتن صداقت است."
خب اصلا به همین دلیل رای نیاوردی برادر ...اکثریت مردم به آدم منفور رای نمیدن.
حالا هی بشین فلسفه بباف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
اگر مثلا به شما رای داده بودند آنوقت می شدند حق ! درسته؟ اگر شما رای آورده بودی مردم حق را گفته بودند؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
چطور زمانی که شما با سیصد هزار رای خودتان را نماینده کل مردم ایران می دانستید، حق بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
بسیار عالی آقای کوچک زاده .
اینها یک طرحی داشتند در مذاکرات و انتخابات که در اون ناکام ماندند. ضمن اینکه اصولا در اسلام حق و مشروعیت به اکثریت نیست همانطور که در طول تاریخ حق و عدالت و مشروعیت همیشه در اقلیت بوده است. اما نگران نباشید فرزندان مکتب خمینی کبیر و سربازان امام خامنه ای حواسشون به این جماعت هست و اجازه کوچکترین عرض اندامی را به اینها نخواهند داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
اگر به شماها رای بدهند حق است وگرنه باطل درسته؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
عسل
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
لزوما تو حق هستی!
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
یه زمانی به باور دوستان پایداری چی خروجی رای مردم که احمدی نژاد بود عین حق بود !!! یادش به خیر !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
یله رای احمدی نژاد از اول حق نبود
amir
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
علی رغم اختلاف نظر با برخی رفتارها و دیدگاه های آقای کوچک زاده این حرفشو اشتباه نیست.
رفتار مردم صدر اسلام زمان امام علی (ع) یا امام حسین (ع) از همین نمونه است.
مختار
Germany
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
عجب رويي داره و اعتماد به نفسي و جالب اينكه همش ميگه من استاد دانشگاه !!!!!! خروجي راي مردم اگر نظر ايشون نباشه يعني كشك و اگر مردم ايشون را تاييد كنن ميشن فهيم و دانا خدا ما را در امان نگه داره از اين اقايان و اين نگاه !
هر چند اميدي ندارم كه با حضور اين اقا و امثال وي اين كشور روز خوش ببينه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
تو راست میگویی !!!!!!!!!!!
ناشناس
Australia
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
فقط وقتی رای به من باشه حق هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
آخه مرد نا حسابی اگر قانون حق است پس دیگه چرا وراجی کردی.طبق همین قوانینی که ازش دم میزنی حقه تو انتخاب نشدی.اگه گفته بودی قانون ناحقه که خیلی بهتر بود.خدا یه عقلی بهت بده.حیف که جوابها به گوشت نمیرسه.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
آقای کوچک زاده
که نامی فراخور شخصیت شما برای شما گزیده اند.
آن حقی که شما از آندم میزنید ما نمی خواهیم....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
بی ادب .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
لزوما هرچه شما و امثال شما میفرمایند حق است دیگه؟این حق برای خودتون..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
پراید 90 بژ سالم بدون رنگ دارای سیستم پخش زیر قیمت بازار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
خریدارم .....
ناشناس
United States of America
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
پس شما چه جوری رفتی تو مجلس؟!!!
pحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
هرچی بگی حق داری.یکی از مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
حق بود یا نه خیلی حال داد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
تو راست میگویی !!!!!!!!!!!
تهرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
آقای کوچک زاده ، چون نظر آحاد مردم مخالف نظر شماست ، حق نیست ؟
«در نظام اسلامی - یعنی مردم سالاری دینی- مردم انتخاب می کنند، تصمیم می گیرند و سرنوشت اداره کشور را به وسیله منتخبان خودشان در اختیار دارند؛ اما این خواست و انتخاب و اراده در سایه هدایت الهی، هرگز به بیرون جاده صلاح و فلاح راه نمی برد و از صراط مستقیم خارج نمی شود. نکته اصلی در مردم سالاری دینی این است.»
بیانات رهبر معظم انقلاب پس از مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری حجت الاسلام سید محمد خاتمی 1380/5/11.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
درسته چون ملت در انتخاب شما برای مجلس هشتم و نهم اشتباه کرد
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
خروجی مردم حق نیست. حق چیزی است که من می کویم!
ناشناس
Germany
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
بنظر من اين اقا وقتي با اين طرز تفكر يك ميليارد درامد دارد ، معلوم است طرفدار احمدي نژاد مي شود.
اين افراد با اين طرز فكر استاد دانشگاه هستند؟ واي به حال دانشگاه!
بهرنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
یعنی هر وقت به تو رای بدن حقه و هر وقت به تو امثال تو رای ندن حق نیست!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
مردم تعیین کننده حق و باطل نیستند و خودشان احتیاج به هدایت دارند
از این مردک باید شکایت کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
خودت فهمیدی چی گفتی داداش جون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ميرزا فيروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
اين شخص واقعا كوچيك بوده و هست وخواهد بود و جنبه آن مقام را نداشته و ندارد . ولزوما مردم به ناحق او را به آن پست رساندند !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
موقعی که تو و امثال تو انتخاب بشید حق مطلقه ولی اگه نباشی لزوما حق نیست !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
چطور زمانی که شما با سیصد هزار رای خودتان را نماینده کل مردم ایران می دانستید، حق بود
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
دقیقااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چون اگه حق بود امثال تو رای نمیاوردن که. البته خروجی صندوقهای قبلی میگفتید بهتر بود.
چی شده که همون مردم...از همون صندوقها صددرصد مخالف رای شمان؟
24000 هوادارت خوبن داداش؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
برو ته صف ته صف
ته صف.....
سید مهدی
Saudi Arabia
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
خب راست میگه بنده خدا.همین که خودش و احمدی نژاد نتیجه خروجی رأی مردم بودند. لزوما حق نیستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
معلومه خیلی ضرر کرده ازاینکه انتخاب نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
امثال شماواحمدی نژاد حق هستید!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
رای مردم شاید راه حق نباشد اما حتما راه «حل» است. وقتی اکثریت مردم تصمیمی بگیرند به ناچار پای هزینه های آن هم خواهند ماند مشکل شما آن است که در اقلیت هستید و می خواهید برای اکثریت جامعه خط مشی تعیین کنید
رامتین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
بخون خوب بخون ایشالا صد سال دیگه قبول میشی....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
مهم نیست همینکه تو اخراج شدی مهمه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
حتماانتخاب امثال توحقه حتمااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
به نظرم اگرچه کوچک زاده خواست قلبی خود را صادقانه بیان می کنه اما دچار یک کج فهمی خطر ناک در درک درست منافع ملی کشور شده است به نظرم خطر تفکر کوچک زاده وهمفکرانش از خطر سلاح هسته ای خیلی بیشتر است.
ناشناس
Finland
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
پایداری با درامد یک میلیاردی .خیلی جالبه.تو که دم از پایداری میزنی بیا با حقوق اداره کار زندگی کن تا با هم پایداری کنیم اا.وای بر این مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
باز اين حرف زد !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
ایشون اصلا کی هست که ازش اظهارنظر چاپ کنی فرارو جان!!! ملت وقتشونو از سر راه نیاوردن ها!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
خروجی رای مردم لزوما حق نیست ولی چطور خروجی رای یه نفر همیشه حقه؟!!
فریدون مودب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
«وَ إِنْ تُطِعْ أَكْثَرَ مَنْ فِی الْأَرْضِ یُضِلُّوكَ عَنْ سَبیلِ اللَّه‏»‏ (انعام ـ116)
اگر از اكثر مردم روی زمین اطاعت كنی تو را از راه خدا منحرف و گمراه می‏سازند.
ناشناس
United States of America
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
اصوات خروجی از شما را چگونه تعبیر می کنند دوستانتان؟
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
آقا ، خروجی خروجی است باید خارج بشی ، برو دیگه بسه
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv