bato-adv
کد خبر: ۲۹۰۴۶۱

اظهارات جنجالی تازه احسان مهاجر شجاعی درباره لیلا رجبی

هنوز خیلی ها با کلمه «بی غیرت» کنار نمی آیند، کلمه ای که به احسان مهاجر شجاعی یکی از پرافتخارترین دونده های تاریخ ورزش ایران منتسب کردند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
 هنوز خیلی ها با کلمه «بی غیرت» کنار نمی آیند، کلمه ای که به احسان مهاجر شجاعی یکی از پرافتخارترین دونده های تاریخ ورزش ایران منتسب کردند.

به گزارش جام جم آنلاین ، در زمان پخش مسابقه لیلا رجبی در رقابت های المپیک از تلویزیون ، مهاجر شجاعی که به عنوان کارشناس به یک برنامه رفته بود پس از عملکرد ضعیف رجبی روی آنتن زنده گفت که به نظر می رسد لیلا رجبی غیرت بیشتری لازم دارد. همین جمله توفانی را رقم زد. حالا همه مدافع لیلایی شده بودند که سال ها پیش با یک ایرانی به نام پیمان ازدواج کرد، از بلاروس به ایران آمد و برای ایران در مسابقات مختلف به میدان رفت و حتی نامش را هم تغییر داد. موجی از توهین و ناسزا به سمت مهاجر شجاعی روانه شد و جوی به شدت منفی علیه او به وجود آمد.

اما او هر چند روی حرفش هنوز هست ولی این را هم به شدت تکذیب می کند که در مورد لیلا رجبی کلمه بی غیرت را به کار برده است.

او در گفت و گو با جام جم آنلاین از آن ماجرا و بازخوردهای پس از آن می گوید.

گزیده صحبت های وی در ادامه می آید:

رجبی یک ماه هم در بوشهر دوام نیاورد
ما یک ضرب المثل خیلی خوب داریم. همیشه می گویند واقعیت تلخ است. طاقت شنیدن واقعیت ها را نداریم. از روزی شروع کنیم که لیلا رجبی به ایران آمد یعنی سال 2006 که من در بازی های آسیایی موفق به کسب مدال شدم. حالا اینجا قانونی وجود دارد. اگر ورزشکاری از یک کشور دیگر بخواهد تابعیت کشور دیگری را بگیرد تا چهار سال نباید برای تابعیت جدیدش در مسابقات بین المللی به میدان برود مگر آنگه کشوری که قبلا تابعیتش را داشته یک رضایت نامه بدهد. به همین دلیل فدراسیون دوومیدانی ایران کادویی به من داد تا به عنوان نماینده ایران این کادو را به رییس فدراسیون دوومیدانی بلاروس بدهیم و رضایتنامه لیلا رجبی را بگیریم. بعد از آن هم من تا یکی دو سال ایشان را ندیدم. البته به خوبی می دانم رجبی و البته برخی ورزشکاران دوومیدانی کار علیرغم مستنداتی که وجود داشت مدام می گفتند که هیچ هزینه ای برای ما نشده است و جالب اینجا بود که افراد منصفی پیدا می شدند که می گفتند چرا کسی نیست جلوی ادعاهای این ورزشکاران را بگیرد؟ ببینید، الان مدام می گویند لیلا رجبی در بوشهر زندگی می کند در صورتی که این خانم یک ماه هم نتوانست در این شهر زندگی کند. او به تهران آمد و نزدیک مجموعه آفتاب انقلاب برای او خانه ای اجاره شد تا بتواند به تمریناتش بدون مشکلی ادامه بدهد. او و همسرش آنجا مستقر شدند. این خانم همه چیز داشت، از محل سکونت خوب گرفته تا حقوق و مزایا. چون خانم رجبی از کشور دیگری تابعیت ایران را گرفته بود برای اینکه او را به دلیل این کار تشویق کنند دو سه برابر دیگر دونده های دختر ایران به او بها می دادند و امکانات برایش در نظر می گرفتند. این به نظر من درست نیست. حالا همسر این خانم (پیمان رجبی) بعد از المپیک گفت که هزینه پراید برای ما کرده اند و حالا انتظار لامبورگینی دارند! من شاهد هستم که چه هزینه هایی برای این خانم شده و چه پاداش هایی گرفته است. سال گذشته که سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی بودم شاهد این بودم که پیمان رجبی به عنوان مربی همسرش با او کار می کرد. در صورتی که پیمان خودش دونده 100 متر بوده و تخصصی در پرتاب وزنه (رشته لیلا رجبی) ندارد. او الان هم مربی فیتنس یک باشگاه است. او تخصصی در رابطه با پرتاب ها ندارد. نظر من و بقیه اهالی دو و میدانی این است که ایشان اصلا شرایط و صلاحیت مربی بودن برای یک پرتابگر را نداشت. حالا بماند ایشان را برای چه انتخاب کردند.

پول ندهید مسابقات آسیایی نمی روم!
قرار بود لیلا رجبی به مسابقات آسیایی برود. این خانم قبل از رقابت ها به فدراسیون آمد و چند فاکتور مختلف ارائه داد و گفت اگر اینها را پرداخت نکنید در رقابت ها شرکت نمی کنم. چند شاهد هستند که بر حرف من صحه بگذارند. مصاحبه های دیگر هم از ایشان هست که ادعاهای عجیبی دارد. ایشان در یکی از مصاحبه های اخیرش گفته که من خسته شدم و دیگر نمی توانم بجنگم. خب حالا حرف من این است، جوانان کشور ما هشت سال جنگیدند و جان دادند حالا این خانم چه ادعای برای جنگیدن با مشکلات دارد؟ اصلا صحبت های ایشان ضد و نقیض است. از یک طرف می گوید من به عشق مردم ایران آمدم و به کمبود منابع مالی کاری ندارم و از طرف دیگر توقعات زیادی دارد. اگر ورزشکاری واقعا عاشق کشورش باشد جانش را هم می دهد تا مردم کشورش را خوشحال کند. با این ادبیات صحبت کردن و به زبان آوردن این ادعاها توهین به شعور مردم ایران است. به هر حال فدراسیون فاکتورهای این خانم را پرداخت کرد تا او به مسابقات آسیایی برود. خیلی جالب است که یک هفته دیگر آمد و گفت من آسیب دیده ام و اصلا نمی خواهم به مسابقات آسیایی بروم! بعدازظهر همان روز به من گفتند که ایشان در حال تمرین کردند هستند و اصلا خودم رفتم و تمریناتش را دیدم. حتی به ایشان گفتم شما که 18 متر پرتاب می کنید چطور مصدوم هستید؟ بماند که همان مسابقات آسیایی بسیار معتبر بود و ورزشکاران ما باید در چنین مسابقاتی حد نصاب های لازم برای ورودی رقابت های دیگر را به دست بیاورند. به هر حال یک جای کار می لنگید که به نظر من بیشتر باید روی آن کنکاش و مطالعه می شد. رجبی ورودی رقابت های جهانی را در هر حال به دست آورد و فدراسیون نیز به همین دلیل پاداش ها و مزایایی را برای این ورزشکار و حتی همسرش در نظر گرفت. خانم رجبی اصرار داشت که همسر من حتما باید در کنارم در رقابت های جهانی باشد و فدراسیون هم برای اینکه تمام بهانه ها از بین برود همسر ایشان را به همراه وی به جهانی اعزام کرد. خانم رجبی در آن رقابت ها نتیجه بسیار بدی گرفت و اصلا با مسابقات قزاقستان پرتاب وی یک متر فاصله داشت. دوباره همه ما سکوت کردیم. ولی از همان زمان محکم روی این نظر خودم ایستادم که پیمان رجبی نمی تواند مربی خوبی برای همسرش باشد. یک سری برنامه ها به خود رجبی دادیم. از او خواستیم به اردوی بلاروس برود و یک مربی هم برای خودش انتخاب کند چون همسرش نمی تواند او را مربی گری کند.

اسناد حقوق پرداختی به رجبی موجود است
احساس می کنم لیلا رجبی برای اینکه رزومه همسرش به عنوان یک مربی قوی تر شود و موقعیت شغلی اش را از دست ندهد حاضر به اعزام به اردوی بلاروس نشد تا مجبور نشود برای خودش مربی جدید انتخاب کند. برای اینکه حقوق هم از دست نرود حاضر نشدند مربی جدید برای خودشان پیدا کنند. جالب است الان می گویند فدراسیون برای ما هیچ هزینه ای نکرده است. ببیند اصلا ما اسناد پرداخت این حقوق ها را در دست داریم. جالب تر این است که می گویند در سال 95 ما هیچ دریافتی از فدراسیون دوومیدانی نداشتیم، حالا سوال من این است که این دریافت های پنج، شش و هفت میلیون تومان چه بوده است؟ اینها پول بوده است دیگر! به هر حال جو بدی به وجود آوردند.

هنوز روی حرفم هستم
آن روز در همان برنامه تلویزیونی من گفتم کمی غیرت بیشتر لازم است. هنوز هم روی حرفم هستم. بیایند فیلم پرتاب های این خانم را بگذارند و فیلم عملکرد دیگر ورزشکاران را هم نگاه کنند. ببینم همه موافق هستند این خانم با جان و دل وزنه پرتاب کرد؟ البته انتظاری هم از لیلا رجبی نمی رفت که بتواند به فینال برسد چون از نظر رکوردی در آن سطح نبود اما به هر حال انتظار می رفت که ایشان حداقل 17 یا 17 و نیم متر بیاندازد نه اینکه کارش را با 16 متر تمام کند. پس از آن جو بسیار بدی ایجاد شد. خود پیمان رجبی آمد گفت که به همسر من گفته اند بی غیرت. من هرگز نگفتم لیلا رجبی بی غیرت است. فیلمش هم که هست و همه شنیدند من در آن برنامه چه گفتم. شما از هر وکیل حقوقی بپرسید حق را به من می دهد که چنین چیزی نگفتم. کلمه «بی غیرت» را پیمان رجبی به همسرش منتسب کرد. به خاطر اینکه موج سواری کند و به شهرت برسد. جالب است که من در بروجرد به بانک رفته بود که یکی از متصدیان بانک به من گفت چرا آن حرف را زده ام. من هم به ایشان گفتم شما شنیدی که من آن حرف را بزنم؟ بعد اصلا فیلم را به آن متصدی بانک نشان دادم و به من گفت که شما اصلا چیزی نگفته ای. جالب اینجاست که رسانه ها هم آمدند تیتر زدند توهین احسان مهاجر شجاعی به لیلا رجبی. من کجا توهین کردم؟ من دلم برای این مملکت می سوزد.من عاشق ایرانم هستم. نمی توانم که بدون دلیل تعریف و تمجید کنم. از یک طرف بیایم ادعا کنم من عاشق ایرانم و از طرف دیگر بیایم بگویم چون به من پول نمی دهید در مسابقات شرکت نمی کنم؟ من در سال 2003 بیست ساله بودم رفتم رقابت های جهانی و در اوج بودم. همان سال می توانستم تابعیت قطر و یا آمریکا را بگیرم اما چنین کاری نکردم چون برای کشورم ارزش زیادی قائل بودم. به کشورم عرق دارم. وقتی کشورم را رها کنم و به جای دیگری بروم مطمئن باشید آنجا را هم دوست نخواهم داشت. انتظار می رود مردم ما با درایت بیشتری به قضایا نگاه کنند. من سزاوار این نبودم که تا این اندازه ناسزا بشنوم. حتی در صفحات مجازی صفحاتی برای ناسزا گویی به من شکل گرفت. باز هم می گویم، من به این خانم بی غیرت نگفتم. بی غیرت چیزی بود که پیمان به همسرش منتسب کرد. حتی اگر من چنین چیزی گفته باشم او نباید این موضوع را مطرح می کرد. اگر کسی به خانواده من چیزی بگوید ، من اگر غیرت داشته باشم نباید برای مظلوم نمایی آن را به مردم بازتاب بدهم.

شهرت کاذب برای آقا و خانم رجبی
انگار ما هیچ پولی به لیلا رجبی نداده ایم و او هم پشت سر هم برای ما مدال آورده است. بروید شرایط دوومیدانی کاران پرافتخاری مثل مریم طوسی و سپیده توکلی را ببینید. اصلا برویم سراغ رشته دیگر. کیمیا علیزاده که در المپیک برنز گرفت مگر چقدر برایش هزینه شد؟ او با پای لنگان حریفش را شکست داد و مدال گرفت. او واقعا با غیرت جنگید چون ایرانی است. خون ایرانی در رگ داشتن یک چیز دیگر است. بهداد سلیمی با زانوی عمل کرده می آید می رود زیر وزنه 250 کیلویی.

به این اتفاق (ماجرای کلمه بی غیرت)، جهت داده شد. برای اینکه ضعف ها پوشش داده بشود. بخش دیگری از ماجرا برای شکل گرفتن یک شهرت کاذب برای این خانم و آقا بود. خیلی از مسئولان می گویند این حرف تو درست بود اما نباید در آن برنامه مطرح می شد. حالا من می گویم چرا نباید مطرح می شد. خیلی چیزهای دیگر هم باید گفته می شده و نشده. از جمله اینکه از المپیک 2012 تا المپیک 2016 برای احسان حدادی سه میلیارد بیشتر هزینه شد. همین آقا الان می آید می گوید من مربی نداشتم، حالا سوال من این است پس فاکتورهایی که برای مربی ایشان صادر شده پس چه بوده؟ در ماه چهار الی چهار و پانصد دلار هزینه مربی و ماساژور یک مربی می شود آنوقت می آید می گوید فدراسیون برای من هزینه نکرده است! این اتفاقات تقصیر سیستم ورزش ماست که اینگونه ورزشکاران را درست مدیریت نمی کند. خانم لیلا رجبی در این چند ماه صد و بیست ، سی میلیون در این چند ماه اخیر پاداش گرفته است. برای دختران خودمان (طوسی، فصیحی، توکلی و ....) اگر هزینه کنیم بیشتر جواب می گیریم. اینها واقعا عاشق ایران هستند و شایستگی های خود را قبلا با کسب مدال در سطح آسیا و رکوردهای فوق العاده نشان داده اند. کدامشان گفته اند اگر پول ندهید مسابقه نمی دهیم؟! اینها آمدند گفتند فدراسیون به ما پول نمی دهد اما به عشق ایران می دویم و مسابقه می دهیم. این دخترها ایرانی هستند و به عشق ایران می دوند. رجبی چند برابر دخترهای دیگر برای ورزش کشور هزینه دارد.

ورزش ما به جای خوبی نمی رود
دو سال پیش گفتم هر ورزشکاری سقفی دارد و نباید خودمان را گول بزنیم. این را در دوران اوج حدادی گفتم. باید برای ورزشکاران ما پشتوانه سازی شود. اینطور نباشد که هزینه میلیارد برای یک ورزشکار شود و نتواند در دومین المپیک خودش مدال بگیرد. ما باید به سمت پشتوانه سازی برویم. تا الان هر پیش بینی انجام دادم درست از آب درآمده است. قول می دهم اگر روی بخش بانوان به اندازه آقایان سرمایه گذاری کنند شش سال دیگر دختران دوومیدانی کار ایران بیشتر از مردان در رقابت های بین المللی مدال می گیرند. ورزشکار دختری داشتیم که ماهیانه 200 هزار تومان حقوقش بود و در کمتر از چهار ما رکورد خودش را یک متر بهبود داد. من همیشه واقعیت ها را می گویم و نمی ترسم. دوست دارم مردم هم روشن شوند. تعریف و تمجید چیزی را درست نمی کند و با انتقاد می شود راه را باز کرد. ورزش ما به جای خوبی نمی رود.
bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
گاهی یک کلمه عذرخواهی از یک دیوان توجیه و استدلال موثرتر و درست تر است. حتی اگر برفرض فرمایشات شما درست باشد بعید می دونم بهره جستن از کلمه بی غیرت درست باشد که اگر غیر از این است تمام باخت های شما نیز ناشی از بی غیرتی بوده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
دقیقدن حرف دل منو زدین شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
په نه په! طرف واسه دلش تمرین کنه بره مسابقه بده مدال بیاره اونوقت شما پزش رو بدید؟ وقاحت هم حدی داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
اوشون چه غیرتی به خرج دادند. یا اون یکی که باید میرفت زندان رفت برزیل بر نگشت
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
کاملا موافقم، خانم رجبی و همسرشون دنبال موقعیتی بودن که بتونن ضعف و کم کاریشون رو مخفی کنن که این شد یه بهانه خوب براشون تا پشتش قایم بشن و مظلوم نمایی کنن، واقعا باعث تاسفه که به ورزشکار خارجی بیشتر از هم میهن خودمون بها بدیم
بنظر منم بب حالی و بی تفاوتی ایشون تو مسابقه کاملا مشخص بود، اصلا هیچ انگیزه ای نداشت...
حمید
Finland
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
البته بنده هم با دیدن پرتاب وزنه توسط ایشان این حس را که ایشان کم کاری کرد را تایید میکنم و کاملا برای مسابقه ای در المپیک مشخص بود ایشان انگیزه ای ندارد.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۶
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
من مسابقات خانم رجبی را دیده ام فکر کنم منصفانه قضاوت کنیم تعصبی برای ایران ندارد و این در پرتابهایش در المپیک مشخص بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
ایشان احتمالا مشکل درک مطلب دارند جمله ایشان کاملا گویاست که می فرمایند ایشان غیرت کافی به خرج نداده اند حالا عینا کلمه بی غیرت را هم بکار نبرده باشند گفته باشند کمی غیرت بیشتر، چه فرقی می کند مگر بازی با کلمات است بجای اینکه بروند از ایشان عذرخواهی کنند روی حرف و توهین پافشاری هم می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
اتفاقا کلی هم فرق دارند من اطمینان دارم که شما دستور زبان فارسی را یا افتاده بودید یا به سختی گذراندید.
ناشناس
Uzbekistan
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
ایشان در این مصاحبه امده که اذهان را روشن کند و کلمه بی غیرت با کمی غیرت فرق دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
"از جمله اینکه از المپیک 2012 تا المپیک 2016 برای احسان حدادی سه میلیارد بیشتر هزینه شد. همین آقا الان می آید می گوید من مربی نداشتم، حالا سوال من این است پس فاکتورهایی که برای مربی ایشان صادر شده پس چه بوده؟ در ماه چهار الی چهار و پانصد دلار هزینه مربی و ماساژور یک مربی می شود آنوقت می آید می گوید فدراسیون برای من هزینه نکرده است! این اتفاقات تقصیر سیستم ورزش ماست که اینگونه ورزشکاران را درست مدیریت نمی کند. خانم لیلا رجبی در این چند ماه صد و بیست ، سی میلیون در این چند ماه اخیر پاداش گرفته است. برای دختران خودمان (طوسی، فصیحی، توکلی و ....) اگر هزینه کنیم بیشتر جواب می گیریم."


با حرفهای ایشان به جز گفتن بی غیرت در برنامه تلویزیونی به خانم رجبی در سایر موارد در مورد این خانم و احسان حدادی موافق هستم .
سيد عباس رضوى موسوى
Finland
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
مرحبا كه روى حرفت موندى و مردانه ازش دفاع كردى
بماند
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
حرف های آقای مهاجرکاملا صحیح است و اعزام این خانم به المپیک و هزینه های انجام شده را چه کسی بايدپاسخگوباشد؟مسابقات ایشان راکه دیدم خجالت کشيدم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
حتی اکر همه حرفهایت درست باشد نباید چنین حرف زشتی را بزبان میاوردی و حالا پشت زانو سلیمی و تلاش علیزاده و دیگر عزیزان برای خودت سنگر کنی . اگر واقعا به ورزش دو میدانی رسیدگی میشد وضع ان الان بایستلی خیلی بهتر بود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
داره میگه همچین حرفی نزده! دلیل کافی هم آورده. شماها مثل اینکه با واژه منطق بیگانه اید!
بهرنگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
آقای مهاجر شجاعی!! شما که اونقدر مرد نیستی که روی حرفی که زدی وایسی و انکار می کنی که وسط حرف مجری برنامه گفتی"یه کم غیرت به نظرم..." توی همین برنامه خودت هم گفتی اگه مربیش همراهش بود شاید بهتر نتیجه می گرفت. آقای مهاجر شجاعی خجالت بکش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
راس میگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
جوانان کشور ما هشت سال جنگیدند و جان دادند
اونوقت توي اون هشت سال شما كجا بودي؟ لا اله الالله. بزار بسته بمونه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
چه ربطی داره؟من خودم زمان جنگ نبودم یعنی نباید راجع به جنگ حرف بزنم؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
چه ربطی به این موضوع دارد.
ناظر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
احسنت بر مهاجر شجاعی شجاع!!
عبدالله رستگار
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
خوب بود این جناب مهاجر کمی هم از رتبه و مقامهای کسب شده خودشان میگفت و میزان هزینه ایی هم که فدراسیون برای ایشان کرده را هم اعلام میکرد اوقت میشد قضاوت کرد که ایشان اصلا در جایگاه قضاوت در مورد یک ورزشکار ملی اصولا میتوانند قرار بگیرند یا خیر
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
بقول حضرت مولانا، آقای مهاجر عزیز... چند گفتی نظم و نثر و راز فاش... خواجه یک روز امتحان کن گنگ باش...
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
واقعا ما در حق لیلا رجبی ظلم کردیم.کسی که به خاطر کشور ما از اسم و فامیل خودش گذشت و برای ما هر سال مدال می گرفت.امسال بنده خدا ازش حمایت نشد و نتوانست مدال بگیرد.بیچاره حتی جایی برای تمرین نداشت.ما در حق ورزشکارانمان ظلم می کنیم و فقط خرج فوتبال می کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
آقای مهاجر شجاعی سالهاست کلا وقاحت مرزهاش جابجا شده ، ما عادت کردیم یه اینکه یک نفر توهین بکنه و تکرارش کنه و بعدش پا رو فراتر بزاره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
یک کمی از کینه ها و عقده هات تخلیه کن پسر جان. الان شما وکیل مدافع کجایی که اسناد و مدارک دریافت پول قرهمانان کشور را دست شما دادن؟! شما سطح رفاهی قهرمانان کشورهای دیگه رو نگاه کن بعد از رفاه و خانه اجاره ای برای قهرمانان در ایران حرف بزنن. تا امثال تو پاچه خوارهای فدراسیون و وکیل الدوله ها تو ورزش هستن ورزش ما بجایی نمی رسه
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
"او با پای لنگان حریفش را شکست داد و مدال گرفت. او واقعا با غیرت جنگید چون ایرانی است. خون ایرانی در رگ داشتن یک چیز دیگر است."
واقعا خودتو نشون دادی آقای مهاجرشجاعی، امثال این حرفهای پوپولیستی و هندونه زیر بغل مردم گذاشتن هاست که کشور منو به این روز انداخته. من چشم بسته حق رو به خانوم رجبی و همسرش میدم بخاطر اینکه بیان و فهم امثال شما رو میشناسم، شما هیچ عرقی به کشورت نداری، فقط یه فرصت طلب ابن الوقت هستی که یاد گرفتی برای پیشبرد منظورت از شهدا و ارزشهای ملی کشورت مایه بزاری. حیف تریبونی که در اختیار امثال شماست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
کدام ایرانی ؟؟؟
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
آقای شجاعی محترم!
وقتی با تمسخر کلمه غیرت را به کار می برید و به همراه مجری به این خانم می خندید هر شنونده ای از رفتار شما بی غیرت مستفاد می شود.
صادق
United Arab Emirates
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
حق گویی آقای مهاجرشجاعی قابل ستایش است.
ناشناس
Finland
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
کاش روحیه ورزشکاری داشتی جناب
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
مردک هزار چهره تو خودت الان داری باهمین مصاحبه خودت به شهرت میرسونی
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
عقل سالم در بدن سالم است ، ضرب المثلي ميگويد ضرر مالي بهتر از آبرو ريزي است . مال امكان برگشت دارد ولي آبرو همچنان خواهد رفت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
انصافا حرفاش درست بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
زیاده خواهی های امثال رجبی جای خود اما این نباید بهانه ای باشد تا از حس میهن دوستی دختران ورزشکار ایرانی استفاده شود.
اینها آمدند گفتند فدراسیون به ما پول نمی دهد اما به عشق ایران می دویم و مسابقه می دهیم. این دخترها ایرانی هستند و به عشق ایران می دوند. رجبی چند برابر دخترهای دیگر برای ورزش کشور هزینه دارد!!!

این قسمت مصاحبه عمق فاجعه رو نشون میده!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
برادر من چرا فرا فکنی میکنی حرف زشتی زدی پاش وایسا حالا این بنده خدا هر دین وهرملیتی داره شمااجازه نداری به ایشان اهانت کنی