bato-adv
کد خبر: ۴۳۵۴۸۲
یک بام و دو هوای اصولگرایان

سکوت در برابر فتاح، حمله به روحانی!

سکوت در برابر فتاح، حمله به روحانی!

رئیس بنیاد مستضعفان از هوشمندی لازم برای حضور در یک برنامه تلویزیونی برخوردار نیست. او سریع عصبانی می‌شود و واکنش‌هایی شبیه به رئیس پیشین خود محمود احمدی‌نژاد از خود نشان می‌دهد یا چیز‌هایی می‌گوید که نباید بگوید. فتاح چندی‌قبل هم در یک برنامه تلویزیونی با مجری درگیری لفظی پیدا کرده بود و در واکنش به سؤال‌های مجری درباره بزرگراه تهران- شمال گفته بود شما نباید فعالیت بنیاد مستضعفان را زیر سؤال ببرید

تاریخ انتشار: ۰۲:۰۸ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹

آن‌ها که به روحانی و اعضای دولتش می‌تاختند که با اشاره به خزانه خالی و بی‌پولی گرا به دشمن داده است، حالا در برابر سخنان اخیر رئیس بنیاد مستضعفان سکوت کرده‌اند. پرویز فتاح اخیرا در یک برنامه تلویزیونی گفته است: «من در بنیاد تعاون سپاه بودم، حاج قاسم آمده بود به من گفت که حقوق فاطمیون را ندارم بدهم، در سوریه کمک کن یعنی کار به جایی می‌رسد که حاج قاسم سلیمانی نمی‌تواند حقوق سپاهش را بدهد. می‌گفت: این‌ها برادران افغان ما هستند و دست نیاز به امثال ما دراز می‌کرد...».

به گزارش شرق، این درحالی است که مجلس اخیرا و بعد از شهادت سردار سلیمانی ۲۰۰ میلیون یورو به بودجه سپاه قدس اختصاص داد. ابراز سخنانی این‌چنین در این شرایط از سوی پرویز فتاح بسیار عجیب بود و اگرچه واکنش‌های زیادی در برخی رسانه‌ها به دنبال داشت، اما با سکوت حامیان اصولگرای داخلی‌اش روبه‌رو شد.

به نظر می‌رسد رئیس بنیاد مستضعفان از هوشمندی لازم برای حضور در یک برنامه تلویزیونی برخوردار نیست. او سریع عصبانی می‌شود و واکنش‌هایی شبیه به رئیس پیشین خود محمود احمدی‌نژاد از خود نشان می‌دهد یا چیز‌هایی می‌گوید که نباید بگوید. فتاح چندی‌قبل هم در یک برنامه تلویزیونی با مجری درگیری لفظی پیدا کرده بود و در واکنش به سؤال‌های مجری درباره بزرگراه تهران- شمال گفته بود شما نباید فعالیت بنیاد مستضعفان را زیر سؤال ببرید. این سؤال‌ها نباید در ذهن شما باشد. شما نماینده مردم نیستید؛ صداوسیما شما را گذاشته تا از من سؤال بپرسید. اگر باشد من هم نماینده مردم هستم.

حسن روحانی چندی‌قبل گفته بود: «اگر بنا باشد همه چیز را افشا کنیم و پول مردم را برداریم دستگاه شنود بخریم و در زندگی مردم بگذاریم، درست نیست. اینکه می‌گویند دولت چرا این کار را نکرد (اجرای پروژه یا...؟) بدون منابع و پول که نمی‌شود».

او در ابتدای دولتش گفته بود که وقتی دولت را تحویل گرفتیم با خزانه خالی مواجه بودیم: «خزانه کشور جایی است که درآمد‌های دولت به آنجا منتقل می‌شود و مخارج هم از آنجا تأمین می‌شود. طبق قانون بودجه باید ماهانه ۱۷ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد می‌داشتیم. چون طبق قانون بودجه درآمد ما در سال ۲۱۰ هزار میلیارد تومان بوده است... روزی که من کار خود را شروع کردم یعنی ۱۲ مرداد ماه، موجودی خزانه حدود ۱۲۸۰ میلیارد تومان بود. ما باید آخر ماه، میزان هفت‌هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کردیم که از این مبلغ فقط دوهزارو ۸۷۰ میلیارد تومان در خزانه موجود بود. یعنی دولت باید بیش از چهارهزارو ۶۰۰ میلیارد تومان از بانک استقراض می‌کرد». همان زمان رسانه‌های اصولگرا به او تاختند که چرا به دشمن گرا داده است.

کیهان سال ۹۶ در یادداشتی با اشاره به همین سخنان روحانی نوشته بود: «آیا رواست که رئیس‌جمهور کشوری در ملأعام و در برابر گوش‌های تیزشده بیگانگان و دشمنان از صندوق درون خانه و خالی‌بودن آن بگوید؟ بگذریم از اینکه پس از آن بسیاری بر این مدعا نقد نوشتند و خالی‌بودن صندوق را غیرممکن خوانند. البته رئیس دولت‌های نهم و دهم نیز در دو اعلامیه به تفصیل در این باره سخن گفت و اینکه صندوق را با چه میزان به دولت بعد سپرده است.

اکنون و در این گزارش قصد بررسی ادعا‌های دو رئیس‌جمهور مذکور را نداریم و تنها موضوع برزبان‌آوردن این جمله توسط رئیس قوه مجریه کشور است. عملی که برای دیگران مکروه است برای ریاست محترم جمهور قطعا حرام است. برای نمونه همین موضوع سخن‌گفتن از مسائل محرمانه مملکت آن هم در آستانه مذاکرات. یعنی به واقع با این جملات به دشمن در بُعد اقتصادی گفتیم که ما به شدت به این توافق نیازمندیم». کیهان و رسانه‌های همسو البته ترجیح داده‌اند سیاست سکوت را در برابر سخنان رئیس بنیاد مستضعفان پیشه کنند و اگر هم نیاز به هشداری بوده گویا مصلحت ندیده‌اند که برخلاف هشدار به ریاست‌جمهوری، آن را در بوق و کرنا کنند!

bato-adv
ناشناس
Slovenia
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
همین که نوشته به گزارش روزنامه شرق تا ته قضیه برام معلوم شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
روحانی تواین هفت سال فقط مدافع قشرسرمایه دارواشرافیگی بودوباگفتن اراجیف امریکاروجلی تروباعث شهیدشدن سردارسلیمانی شدوهرازگاهی به اقای ریسی که داره دزدای فریدوناوجهانگیریهاواخوندیهاواین دامادواون دختروزیروکه محاکمه میکنه میتوپه ،پس چه انتظاری ازین ملعون میشه داشت فقط خدالعنت کنه اونایی روکه ازروحانی حمایت کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
باسلام هموطنان عزیزخداروشکرهمه مسؤلین نسبت به خیلی ازکشورهای دنیا خوبن سال ۹۶که ادامه دولت آقای روحانی بود ،مدرسه ای هم اگرساخته بشه نیازبه امنیت داره که توسط دلیرمردان وفداکاران ایران زمین تأمین شده ومیشه چراشماهمه چیزبیربط روبهم ربط میدین آیامیدونین بودجه حضورارتش آمریکادراطراف ایران برای ضربه زدن به ایران چقدره ؟زنده بادایران ،جمهوری اسلامی ارتش سپاه بسیج نیروی انتظامی ،بازوهای قدرتمنداسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
الان هم ۲۰۰ میلیون یورو به مردم کمک کنن با این شرایط الان ...
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
فرارو شما هم که معلومه و بی طرفی و طرفدار دولت نیستی که این مطلب رو پرو بال دادی .
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۷۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
حاج حسین هست دیگر. سردار قلم. خودش تشخیص می دهد به کی بتازه!
مهدی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
تاثیر حرف رئیس جمهور یک کشور با حرف رئیس یک بنیاد ملی(داخلی) زمین تا آسمان فرق داره.
فهمیدنش سخته؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
خخخخخخخخخخخ
علی غلامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
چیه؟از ایشون بوی کاندیدایی ریاست جمهوری شنیدید
شروع تخریب کردید؟؟
ناشناس
Germany
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
رییس جمهور ؟ طرف حرف زدنم بلد نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
اتفاقا اگه شروع به تخریب هم بکنن حقشه
چون ملت و اقتصاد ایران بیش از این حقش نیست اختیارش دست افراد نالایق بیفته
باید یک دولت فراگیر ملی به رسمیت شناخته بشه
طاهر
Italy
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
سلام علیکم...اقای دکتر فتاح انسانی سالم ....بی ریا....مردم دوست ....دوستدار ولایت....زحمتکش...انسانی با تقوا...ما مردم ایران بهش درود می فرستیم.... جون دروغ و دزدی نمیکند....باید بعضیها بر علیه اش بنویسند....واقعا جای سواله.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
با اين همه تعريفي که شما کرديد، به ويژه عدم دروغگويي، چه نيازي هست که شما به دروغ پيشوند دکتر براشون بزاريد؟
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
همچنین وطن فروش !!!!!!!
اباد کردن کشورهای دیگر را به ایران ترجیح میدهد!!!!!!!!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
باسلام بنده خدا میخواهد خدماتش حاشیه نداشته باشد بداست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
اگه روحانی و امثالهم راست می گفتند چرا در این مدت هفت سال با دکتر احمدی نژادحوصله نکردند مباحثه کنند تا معلوم شود کی راست میگه
ناشناس
United States of America
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
مگه با موسوی و کروبی مباحثه کردند؟
ناشناس
United States of America
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
خدا لعنتشون کنه ...پس همین کیهانیا رئیس جمهور رو مجبور کردن راحت تو چشم مردم نگاه کنه و دروغ بگه ....بعدم یه لبخند بزنه به مردم ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
واقعا کجای کار هستید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
مهندس فتاح آدم مورد اعتماد نطام چه دوره دکتر احمدی نژاد وچه این دوره مورد اعتماد شخصیت های رده اول نطام است ودلسوز مردم مستضعف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
مورد اعتماد نظام!!!
با مورد اعتماد مردم فرق داره...
داک
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
تا بوده همین بوده مال خودشان مال خودشان مال ما هم مال اونهاست . تا کی در این مملکت گیر این تند رویها باشیم خدا میداند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
کسی که با صراحت حرف بزنه یامطالبه به حق کنه می شود تند رو . کسانی که گوشت دم توپ بودند ولی حالا دفاع از ارزشهای می کنند میشوند تندرو.و شما کجای کاری یاعلی
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
امید است هر چه زودتر با تفاهماتی که انجام خواهد شد تحریم ها بر داشته شود و ایران بتواند به جامعه بین الملل برگردد و یک کشور متعارف شناخته شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
یعنی هنوز لغت کاسبان تحریم را نشنیده ای؟
ناشناس
Germany
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
خدایا نجاتمون بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
جناح به اصطلاح اصولگرا ووابستگانشان از جمله شریعتمداری کیهان به قول معروف " کور خود وبینای دیگران هستند " , به کوچکترین خطا واشتباه رخ داده از افراد جناح رقیب به صورت شبانه روزی می تازند وحمله می کنندولی به اشتباهات وخطاهای افراد خودی شان هیچ عکس العملی نشان نمی دهند!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
شاید ایشون می خواستن به بودجه ای که دولت کم کردن از سپاه اشاره کن و گفنه ی ایشون برمی گرده به قبل از تصویب اون قانون در مجلس ببین فاسدتر از اصلاح طلبا خودشونن مطمین باش لطف کن بپرداز به سعید حجاریان خواهش ایشون قراره اشوب کنن وگرنه اینکه خاطره ای بیش نیس وقتی شما سر کار باشین بعید نبوده که حقوق شهید سلیمانی هم قطع شده باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
پیامت پر است از غلطهای املایی وانشایی , اول برو املا وانشایت را تقویت کن بعد پیام بگذار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
درست میگویید
بودجه سپاه کم کردن. الان هم با این همه تنشهای تو منطقه این تصمیم را گرفتن وگرنه که ..
بهرنگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
این افشاگری ها نشان می دهد که به زودی خیلی چیزها عوض می شود و اتفاقات بسیار بزرگی در جهت تغییرات بزرگ خواهد افتاد. تا حالا کسی اعتراف نکرده بود در مورد پول دادن به نیروهای افغان برای جنگیدن در سوریه.
بابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
لابد فکر می کردی فی سبیل الله می جنگیدند.با عاشق چشم و ابروی سران سپاه بودند.بنده خدا تا بحال 16 میلیارد دلار هزینه سر پا نگهداشتن چنین نیرو هایی در کشور های منطقه شده است.
ناشناس
United States of America
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
چه افشاگری؟؟ این حقوق حداقلی رو هم نباید به یه رزمنده بدن؟ کجای دنیا همچین انتظاری از نظامیان دارند؟
درضمن بودجه نظامی کشور فقط سه درصد کل بودجه سالانه است.
بودجه نظامی ایران حتی از کشور فسقلی امارات هم کمتره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
مگه نفری چقدر میشه. چیزی نمیشه.
حفظ امنیت کشورِ. واقعا درایت و اینده نگری خیلی خوبی کردن. وگرنه این قوم تمام کشور را با خاک یکسان کرده بودن.
سوریه را قبل جنگ و الانش را ببینین.
این پول جای درست خرج شده. بروید از اونهای که میلیاردی دارن میدزدن و خوش میگذرونن طلبکار باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
دوستان اصول گرا هر کندی بزنند، از نظر حکومت ایران رواست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
گند رو من و شما میزنیم، اونا هرچی میزنند در و گوهر و مروارید غلطانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
همانطور که کار اقای روحانی اشتباه بود کار اقای فتاح هم اشتباه است ولی انصاف نیست امثال روحانی و فتاح که را فقط توهین بلدند و هییییییییییییییچ کاری از دستشون برنمیاد رو با احمدی نژادی که هم دو میلیون مسکن ساخت هم صنعت هسته ای را توسعه داد هم در زمان تحریم تمام حقوق کارمندان را بالای 50 درصد افزایش داد را مقایسه کنیم با تنبل هایی چون فتاح و روحانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
سلام اگر مسولین یکبار نهج البلاغه را می خواندند بعد مسولیت می گرفتند این وضع کشورنبود که همش باهم درگیرند ، بیت المال را ضایع می کنند بازهم در مسند خودشان نشسته وبه فکرخودشان هستند کاش کمی هم خجالت می کشیدند به فکر شهدا ، کشور و ملت می شدند
ناشناس
Germany
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
هسته ای ؟ احمدی نژاد ؟ منظورت همون دختر ۱۴ ساله تو زیرزمین خونه ش راکتور ساخته بود ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
روحانی گفت که دیواری کوتاه تر از دولت وجود ندارد.مهران مدیری نقی معمولی همه به دولت می تازند.امثال آقای فتاح همیشه طلبکاران.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
خب كه چى روحانى مظلومه صبح جمعه متوجه شده!!!
محبوب
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
علت سکوت اصولگرایان مشخص است چون اقای فتاح از جناح انها می باشد و قرار نیست که دوست خودشان را زیر سوال ببرند و از طرفی اقای فتاح انتصابی است نه انتخابی چون کسی نمی تواند از نهاد های انتصابی سوال کند در غیر اینصورت با فرد سوال کننده بر خورد می شود و نکته دیگر اینکه قدرت اقای فتاح بیش از دولت حسن روحنی می باشد انروز در تلویزیون اقای فتاح با ان خبرنگار محترم ان بر خوردی را کرد اگر از اعضای دولت اینکار را می کرد به دیکتاتوری متهم می شد پس با این اوضاع و احوال باید متوجه باشید که در کشور چه خبر است . طبق گفته خودتات سپاه پول ندارد به فاطمیون که در سوریه می جنگند بدهند و از طرفی 200 میلیون یور به سپاه قدس اختصاص می یابد ما قانون برای اداره کشور نداریم چون تصویب بودجه و نمی دانم ماده واحده و چی اصلا اینها فرمالیته می باشد چون کشور جزیره ای اداره می شود نماینده کی وظیفه اش مشخص است می گوید من نمیدانم در امد و هزینه دولت چقدر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
کاملا درست میگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
نه که با اقای روحانی خییییییییییلی برخورد شد با تازیانه کبودش کردند؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
سوال و رفتار مجری هم درست نبود.
از هر کسی باید در حیطه وظایف و عملکرد خودش سوال کنن.
به ایشون چ ربطی دارِ نفر قبلی چرا این همه سال این طرح را طول داده. باید همان مسئول قبلی را کنار اقای فتاح میاوردن این سوال را ازشون میپرسیدن.
هرکسی باید پاسخگوی کار خودش باشد.
در مورد بودجه هم بروند اونهایی که دارن میلیاردی میخورن و خوش میگذرونن. خانه ها و ویلاهای انچنانی در بهترین جای کشور میسازن برای خوشگذرانیهاشون را بگیرند.اینقدر پررو شدن که خودشان راژن برتر و با مظلوم نماینماییخودشون میدانن. اختلاسگرا و محتکرا و واردکنندگان با رانت و ...
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
همیشه برخوردشون یه بامو دو هوا بوده
ناشناس
United States of America
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
دلیل کثیفی و پلشتی سیاست دقیقا همینه...اگه یه صحبتی رو هم جناحی بگه بلا اشکاله.در غیر اینصورت گناه کبیره
بابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
واکنش های این آقا ،عین واقعیت همه مسئولان مملکته.فقط بقیه آب زیر کاهند و علنا" یا جلوی دوربین خودشان را کنترل می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
به صراحت میشه گفت که منفعت طلبان بی دردند آن گروه مسیولان اما امثال آقای فتاح منافعی جز خدمت ندارند از دست بدهند و این نشانه صداقت ایشان است
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
با آن دویست میلیون دلار چند تا میشه مدرسه در مناطق محروم و بیمارستان ساخت
ناشناس
United States of America
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
آن دویست میلیون دلار از بودجه نظامی کشوره که کلش فقط سه درصد کل بودجه است. شما باید ساخت مدارس رو از وزرای رفاه و مسکن و... مطالبه کنی. نه از نظامیانی که با کمترین دستمزد بالاترین امنیت رو در منطقه برای ما به ارمغان اوردند.
بودجه نظامی ایران حتی از کشور فسقلی امارات هم کمتره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
راضی هستی خواهر و مادرت برده داعش شوند عوضش به قول خودت مدرسه ساخته بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
بادلار 16هزارتومان معادل سه هزار ودویست میلیارد تومان است , یعنی سهم هر نفر ایرانی حدود چهل هزار تومان !!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
با پولهای دزدی و خوشگذرانیهای فرزندان مظلوم پولدارها چند تا شهر را میشه ساپورت کرد....
این پول که برای امنیت کشور.
هرچند به هرنفرشون یکی.دوتومن بیشتر که نمیرسه. البته اگر داوطلبانه رفته باشن که هیچی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
وحفاظت از کل کشور نیز مهم است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
خوب حالا مثلا هزار تا مدرسه ساختید بعد داعشی ها بیان غارت کنند و دختر و مادرت رو به اسیری ببرند، چه فایده دارد؟!!! التماس اندکی تأمل و تفکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
۲۰۰ میلیون یورو - دلار نه، چون یورو بهتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
حالا مشخص میشود چه آدم هایی با چه سطح سوادی در حکومت راس کار هستند این ها هستند که حال وروز کشور این است. این آدم ها راس کارند که حقوق کارگران ومستمری بگیر ان اینگونه است و. وووووو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
اولا که آقای مهندس فتاح بابت اون برخوردشون دربرنامه آقای رشیدپورجلوی۸۰میلیون نفر ارآقای دلاوری وکل مردم ایران عذرخواهی کردن.ثانیا بنده دربرنامه جهانمرد را تا آخر صحبتهای ایشون راگوش کردم چیز بدی نگفتن وواقعیت را بیان کردن بابحث دروغ خزانه خالی خیلی فرق داره.لطفا قیاس مع الفارق نکنید واذهان مردم را مشوش نفرمایید.آقای مهندس فتاح یکی ازصادق ترین انسان هایی هست که می شناسم.به نظرم مشکلتون چبز دیگه ای هست.ضمنا برخوردهای بسیارمودبانه جناب آخوندی با خبرنگاران ومجریان رافراموش نکرده ایم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
اول اینکه ایشان از ب خود درحال خستگی خودش با خبرنگار عذر خواهی کرد .دوم اینکه گفت اصلا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمی کنم خیال نویسنده هم راحت شود .
بودجه سپاه وصنایع دفاع در این چند سال یک چهارم رسیده . آن ۲۰۰ میلیون یورو هم بعد شهادت سردار سلیمانی به سپاه قدس تصویب شد بدهند. ودادن وندادن ان معلوم نیست . وچون مردم در تشیع جنازه ان طور پر شکوه شرکت کردند ، تبلیعات خوبی برای مجلس هم بوده .
در آخر کمک بنیاد برای برگشت زمین های مردم درشمال وساخت بزرگراه تهران شمال وتکمیل قسمتی از ان هم مدیریت مثبت ایشان است .
مدیریت ضعیف را در مملکت رو قبول دارم ولی از این نوشته چنین برداشتی نمیشود .
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
درسته فتاح جز از ما بهترونه خبرنگار کیه که بتونه ازش سوال بپرسه همه کاره اند حکومت موروثیه ما بدبختا چطور میتونیم از اینا که مثل بت هستند شکایت کنیم ماها هم شدیم بت پرست
ناشناس
Germany
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
بلافاصله دویست ملیون دلار به سپاه قدس میدن ، حالا رییس جمهور درخواست پول برا کرونا کرده چندین روزه خبری نیست
صدردین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
جگونه میگویید خزانه خالی بود در حالی که صدو سی ملیارد دلار از فروش نفت بلوکه شده را که به قول خودتان چمدانی آورده بودید را در محاسباتتان نمی آورید.،آقای روحانی مهره ای آلوده است به آن تکیه نکنید
بماند
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
ایران سرزمین مسئولان ومدیران کوتوله
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
این اقا وجه نسبتا خوبی داشت تا قبل از اون برنامه که تو اون برنامه نهایت بیظرفیتی وبی جنبه گی و پوچی خودش رو به نمایش گذاشت و از چشمها شدیدا افتاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
این انتصابات پدر ملت را در آورده دمکراسی و مردم در ایران ارزشی ندارد. بله قربان گو شدی و نوکریت را ثابت کردی در ایران عزیزی در غیر اینصورت یه انگی خواهند زد.
ساره صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
اگر واقعا روحانی راست گفته که خزانه خالی تحویل گرفته , پس این حقوی های نجومی که در آغاز ریاستش , چپاول می کردند , پاداش های کلان بهم تعارف می کردند و وام های میلیاردی بدون بهره از کجا سر در می آورد, لابد کدخدا بهشون اهدا کرده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
لطفا سانسور نکنید.همه نظرات چه موافق وچه مخالف را درج کنید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
آخرین پس مانده احمدی نژادیسم معلوم نیست برای چی اینروزها بلبل شده ! همه در گیر کرونا هستند آقای فتاح آبی سربالا نمیره ! احتمالا پولهایی را که توی بنیاد دیدی هنگ کرده تورا . گدای معتبر شده
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
شب عید هم با افتخار گفت من ۸۰۰۰ تا کارت یک میلیون تومانی دادم شهرداری که بدهند به کارگران بهشت زهرا و کسانی که کارشونو از دست دادن، نشون میده مملکت حسنقلی خانی اداره میشه و ایشون به قول فرارو اینقدر هوشمند نیست که حداقل تو برنامه زنده نگه،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
ایشان با همه صادق است نترس و مقاوم .اومتظاهر نیست.بله همه ما مدافع مظلومین و آزادیخواهان هستیم وبا دشمنانمان کیلومتر ها دورتر میجنگیم والا تهران میشد.حلب.یا مهدی ادرکنا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
ایشان با همه صادق است نترس و مقاوم .اومتظاهر نیست.بله همه ما مدافع مظلومین و آزادیخواهان هستیم وبا دشمنانمان کیلومتر ها دورتر میجنگیم والا تهران میشد.حلب.یا مهدی ادرکنا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
لطفابرای اینکه مامردم کرونازده راسرگرم کنید،جنگ زرگری راه نندارید!دویست میلیون یورورابچسبید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
پناه برخدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
سلام.اولا ایشون نه گفتند من در بنیاد تعاون سپاه بودم آقای فتاح بعد از جنگ تقریباً از سپاه منفک شده بودند و حقوق فاطمیون مربوط به چهار پنج سال اخیر است .در ثانی اون دویست میلیون بعد از شهادت حاج قاسم تصویب شده .بهتر نیست اول به سخنان فتاح خوب گوش کنییم وبعد داد و بیداد..
صالح
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
من مصاحبه اقای فتاح رو دیدم... بنظرم مجری زیاد از حد بی ادبانه حرف میزد... فتاح هم گفت من کاری به قبلی ها ندارم و فقط مسوول کارای خودمم... اما اقای روحانی اوایل خوش لفظی کردن اما الان رسما به مردم دروغ میگن... ایشون هنوز فکر می کنن ارز 4750 نیست؟
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
اتفاقا کار درست را فتاح کرد. مردم نامحرم نیستند و صاحب کشور هستند و بایستی از جزئیات امور مطلع باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
مسولین جمهوری اسلامی اکثرا بیسواد نا کارآمد هستند ولی بین آنها یعنی بین بد وبدتر هستند آدمهایی مانند فتاح که با همه دعوا دارد ومی گوید شما باید بگویید من خوب هستم که مردم قبول نمی کنند ومی گویند توآنقدر تنبل بودی واز درس فراری بودی که گفتی بروم جبهه حداقل پوتینی قمقمه ای چیزی برداری بیاوری خانه و به طبع آن این پست به شما رسیده است اکثرا مسولین این گونه هستند که کشور را می بینید حال وروز کارگران ومستمری بگیر ان و بازنشستگان را می بینید حقوق ودستمزد کارگران یک ونیم میلیون تومان ودرمقابل حقوق کسانی که عملکردشان. یک دهم کارگران نیست ولی حقوقشان ده برابر کارگران عیب کشور ما این نکته است
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین