bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۶۶۶۲۳۱

خودمان را گول نزنیم؛ زور حسن یزدانی به تیلور نمی‌رسد

خودمان را گول نزنیم؛ زور حسن یزدانی به تیلور نمی‌رسد
مسئولان فدراسیون کشتی و در رأس آنها، سرمربی تیم ملی برای فرار از انتقاداتی که به زودی متوجه او می‌شود، ترجیح می‌دهند داستان اشتباه داوری را پررنگ کنند تا از این طریق، احساسات علاقه‌مندان ایرانی را برانگیخته کنند. واقعیت، اما همچنان یک اصل کلی است: اینکه زور حسن یزدانی به دیوید تیلور نمی‌رسد.
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۸ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۲

روزنامه شرق نوشت: قریب به ۲۴ ساعت و اندی پس از شکست پنجم حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور آمریکایی، شاید زمان مناسب‌تری برای تحلیل واقعیت‌ها باشد. آن‌هم به دور از حساسیت‌های کاذب و هیجانی که بر فضای کشتی مستولی شد. اصل ماجرا مربوط به جایی است که در این کشتی، داور به اشتباه امتیازاتی را به حسن یزدانی داد و بعد با چلنج به‌موقع آمریکایی‌ها و بازبینی مجدد فیلم، این امتیازات از او گرفته و به دیوید تیلور سپرده شد. انتهای مسابقه هم شبیه به بسیاری از جدال‌های قبلی این دو بود. دست دیوید تیلور به عنوان فرد پیروز بالا رفت و حسن یزدانی دوباره با بغضی در گلو و اشکی در چشم راهی رختکن شد.

در اینکه حسن یزدانی کشتی‌گیر شایسته و فنی است تردیدی نیست. شاید همان‌طورکه دیوید تیلور گفته اگر این کشتی‌گیر آمریکایی نبود یزدانی می‌توانست ۱۰ مدال طلای جهانی به دست بیاورد. ولی حالا دیوید تیلور هست و باید با واقعیت کشتی حسن یزدانی و در نگاهی بالاتر، کشتی ایران با درنظرگرفتن همین امر مواجه شد.

حسن یزدانی باخت‌های بدی برابر تیلور داشت، ولی عجیب آنکه روند این شکست‌ها بدتر هم شده است. او در همین مبارزه آخر، درحالی‌که انتظار می‌رفت انگیزه مضاعفی برای بردن داشته باشد، ضربه فنی شد. این بدترین نتیجه حسن یزدانی در تقابل با دیوید تیلور است. ماحصل، ولی شبیه به بسیاری از اوقات، با یک بهانه‌جویی در آستانه رفع و رجوع شدن است؛ بسیاری از دوستداران کشتی پس از این شکست بد، با اشاره به همان صحنه مشکوک داوری، از این گفتند که حسن یزدانی اسیر داور شده وگرنه می‌توانست دیوید تیلور را شکست دهد. این موضوع حتی به صحبت‌های پژمان درستکار پس از مسابقه هم کشیده شد. او با حالتی پرخاشگرانه از این گفت که داوری سراسر به نفع دیوید تیلور بود و نفوذ آمریکایی‌ها باعث شد حسن یزدانی این مسابقه را ببازد. چنین تحلیل‌های احساسی‌ای از سوی مربی تیم ملی ایران می‌تواند بخشی از نگرش و وضعیت کنونی کشتی را مشخص کند. در واقع به جای آنالیز و پذیرش اشتباه، اولین مورد بهانه‌جویی برای توجیه بدترین نتیجه‌ای است که یزدانی برابر دیوید تیلور گرفته است.

برای بررسی اشتباه داوری نه نیازی به سایت‌های آمریکایی است که همه نظر داور در برگرداندن نتیجه را تأیید کردند و نه حتی نیازی به توضیح سایت اتحادیه جهانی کشتی نیست که دلیل برگرداندن امتیازات حسن یزدانی و چیدن آن‌ها در سبد دیوید تیلور را به وضوح توضیح داده است. اینجا فقط کافی است تعدادی از خبرگزاری و سایت‌های داخلی را ارزیابی کرد که با جویاشدن نظر کارشناسان کشتی، همه به این نتیجه رسیدند که داور ابتدا با دادن امتیازات به حسن یزدانی اشتباه کرد و سپس با چلنج آمریکایی‌ها، اشتباهش را تصحیح کرد. دلیل مشترک همگی این بود که دیوید تیلور مجری فن بود و توانست شانه‌های حسن یزدانی را با گرفتن ابتدایی زیر دوخم به تشک بچسباند. شاید برای ثبت در تاریخ فقط کافی باشد اسامی تعدادی از این کارشناسان ایرانی داوری که گفته‌اند اشتباهی علیه حسن یزدانی صورت نگرفته ذکر شود: ناصر فروتن، مهدی آقاولی، داوود خوش‌منظر، محمد رحیم‌پور، عزیز‌الله اطاعتی و.... مسئله، اما اینجاست که مسئولان فدراسیون کشتی و در رأس آنها، سرمربی تیم ملی برای فرار از انتقاداتی که به زودی متوجه او می‌شود، ترجیح می‌دهند داستان اشتباه داوری را پررنگ کنند تا از این طریق، احساسات علاقه‌مندان ایرانی را برانگیخته کنند. واقعیت، اما همچنان یک اصل کلی است: اینکه زور حسن یزدانی به دیوید تیلور نمی‌رسد.

این هم برای خودش دلایلی دارد که شاید نقش حسن در این دلایل یکی باشد و سهم فدراسیون و سرمربی‌اش بیش از ۱۰ تا. فقط کافی است مسئولان فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی به این تک پرسش پاسخ دهند که چطور آنالیز یک‌ساله آن‌ها از دیوید تیلور، منجر به ضربه فنی شدن حسن یزدانی شد؟ البته که شاید به جای پاسخ‌دادن به این پرسش، نفع آن‌ها در تأکید بر اشتباه داوری و احساسی‌کردن فضایی باشد که واقعی نیست.

کشتی دوست
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
تنها ایرانی که میتونه تیلور رو ببره کامران قاسمپوره
چون سخت امتیاز میده برعکسه یزدانی که راحت امتیاز میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
سلام ، خوشم میاد از برخی کاربران که بحث مولکول یا اتم یا سلسله جبال زاگرس بشه فورا صاحب نظر میشن ،کنار گود بشین و داد بزن لنگش کن!! بیچاره حسن یزدانی مگه چک سفید امضا داده که حتما برنده میشه. دست بالای دست بسیاری ممکنه یکنفر ویژه تیلور را ضربه فنی کنه. نیمه پر لیوان را هم نگاه کنیدمنصف باشیم .
ارشیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
۱۰ بار دیگه هم کشتی بگیرن باز حسن میبازه ،تیلور خیلی باهوشه زیر و نشون حریف میده حریف سعی میکنه زیر بگیره ازش بلافاصله ضد حمله میزنه ،یزدانی یبار رفت زیر بگیره شایدد۷۰ درصد فن و تکمیل کرده بود ناگهان خودش زیر داد ،اصلا فیزیک بدنیش و نگاه کنید یک تیکه هست یزدانی فقط خوش استیل هست یعنی کمر باریک سینه جلو اما تیلور همه جاش یه تیکه است بخاطر این تحت هر شرایطی از تمام عضلاتش نیرو میگیره
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
راستش درحق یزدانی ناداوری شد اما درستکار نمیتونه باپرنگ کردن این ناعدالتی بی کفایتی شو ماس مالی کنه.سرمربی وکادر فنی کارشونو اونطور که باید انجام ندادن مردم وبزگان کشتی میگن بیاین با درستکاردورهم جمع بشیم افراد لایق را بیاریم توی تیم آقای دبیر میگن اگه قرار باشه این کار انجا بگیره پس اقتدار درستکار چی میشه.آقای محترم اولن درستکار با بدتر شدن وضع تعداد مدال های که ملی پوشان هرسال میگیرن نشوندادن برای پست سرمربی تیم خوب نیستن وشایسته این پست نمی باشندوباید بزارن افراد بهترن کارو بدست بگیرن ودیومن ما داریم میگیم درستکاربابزرگان کشتی دورهم جمع بشن وبرای انتخاب افراد لایق برای کادرفنی صبحت کنندشما می گیدبه اقتدار سرمربی خدشه وارد می شه
بیوک آقا علی وند
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
یزدانی زیر گیر نیست من در هیچ کشتی ندیدم حسن زیر بگیرد همیشه زیر می دهد تا قیامت هم یزدانی نمی تواند تیلور را شکست دهد
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۰۰
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
متاسفانه تمام کشتی گیران ما ضعف شدید در استفقامت داشتند ددر سه دقیقه دوم بطور کامل بازنده بودند وهیچ مقاومتی نداشتند به شدت در قسمت پا ضعق داشتند وقتی حریف دستش به پا کشتی گیران ایرانی میرسید تمام بود اتومات کشتی گیر ما ضربه میشد حتی مقاومت هم نمی تونستند بکنند حسن یزدانی هم در دور مقدماتی با رقیبان ضعیفی برخورد کرد وگرنه ازبه فینال نمیرسید الباقی کشتی گیران ما هم به همین شکل هستند معلوم نیستد در اردو چکار میکنن
جواد رستمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
واقعا معلوم نیست در اردو چکار می کنند.
خود سرمربی مدال جهانی ندارد. چند میدان بزرگ ندیده. فقط چون دوست دبیر است شده سررررررمربی!
بهنام امیری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
چرا از روی هوا نظر میدید
شما که نمی‌دونید چه زحمت هایی کشیده شده
متاسفانه بعضی ایرانی ها عادت کردن بدون تخصص در هر کاری نظر میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
پاسخ به بهنام امیری :
دوست عزیز من سالهاست که کشتی رو دنبال میکنم امسال بچه ها ضعیف بودند و مشکل بدنسازی داشتند و این واضحه
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
پژمان درستکار زمانيکه خودش کشتي مي گرفت معروف بود به اينکه دفاعي کشتي مي گيره واصلاً کشتي گيري نبود که فني باشه و در کشتي هاش امتيازات زيادي رد و بدل بشه ... تاکتيکش به دليل قد نسبتاً بلند و دست و پاهاي کشيده ، اين بود که يکي دو امتياز بگيره يا يک اخطار کم کاري چيزي از حربف بگيره و بعدش با گارد پايين کشتي رو ببنده و پيروز بشه ... فکر کنم با همين تاکتيک يک مدال طلاي آسيايي گرفته !!! از همچين مربي دفاعي شما نمي تونين انتظار زيادي داشته باشين !!! اينکه طرف چون رفيق صميمي رييس فدراسيون بياد بشه سر مربي تيم ملي جاي سواله !!!
رعنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
ضعیف ضعیف ضعیف
بهنام امیری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
بدون تخصص اظهار نظر نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
باز هم ضعیف، خیلی ضعیف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
دبير بايد بره
مسبح
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
تازه اومده کجا بره؟ دو ماه پیش برای مدت ۴ سال دیگه تا ۱۴۰۶ رییس فدراسیون شد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
لایکها رو نگاه
علی اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
کشتی ایران رو آقای دبیر و سرمربی تیم آقای درستکار که توانایی هدایت تیم ملی ایران راندارند نابود کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
دقیقا عین ماجرای والیبال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
فقط تعداد مدال های کشتی ایران در زمان ریاست دبیر را با زمان ریاست قبلی (با احترام به رئیس قبلی)مقایسه کن تا متوجه شی چقدر بی انصافی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
در جواب ۱۰:۲۷
چون روسیه ۲ سال بود در کشتی و رشته های دیگه محروم بود
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
90 درصد کشتی گیر ها مازندرانی هستن 100 درصد باید رییس فدراسیون و سرمربی و کادر تیم مازندرانی باشن بخدا این تیم ملی مازندران نه ایران
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
یه جور میگی نوددرصد کشتی گیرا مازندرانی ان انگار بدون رقابت ومسابقات اومدن تیم ملی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
مشکل ما سیاسی کاری است
حتی این مقاله فرارو هم کاملا سیاسی است
حسن یزدانی شکست خورد و این در ورزش امری طبیعی است ...
حسن یزدانی پر افتخارترین کشتی گیر تاریخ ایران است ... حتی تعداد مدال های آن از تیلور هم بیشتر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
بردن هم امری طبیعی است حضرتعالی!!
ولی صحبت اینجاست که چرا باید با ندانم کاری یک عده، زحمت یکی مث حسن زیر سوال بره و هر سال از یک جا گزیده بشه!

درسته تعداد مدال‌های حسن از تیلور بیشتره ولی حسن بازنده تیلوره ... حسن میتونست رکورد بزرگانی همچون سایتیف و کارولین رو بزنه ولی خب به لطف خاله خرس ها نشد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
برد و باخت در مسابقات ذامری بدیهی است اما مشکل در دمدن احساسات و التهاب است .
بهتر بود حداقل سایت فرارو در این التهاب شرکت نمی کرد
ugd\,v
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
واما چند مطلب درمورد کشتی :
ریاست فداسیون شاید در حوزه ها مختلف منجمله در حوزه جوانسازی کارهای اساسی نمودند ولی چند سالی است که فقط کشتی در شمال و جویبار فقط به میادین می روند که میتوان از قابلیت های کل کشور در این راستا استفاده کرد
ولی در خصوص این تیم واقعا همچنانکه همه به آن ادعان دارند این تیم نه آمادگی جسمانی نه در حوزه استفاده از فنون مهارت داشت بحث حسن قهرمان نیست حسن برای ما همیشه قهرمان هست ولی برای من ایرانی که کشتی ورزش ملی من هست دیدان حرکات دست تیلور بعد از سوت پایان کشتی بسیار سنگین هست
ما می توانیم بهتر از این باشیم مثلا مصاحبه آقای زارع بعد از کشتی فینال درباره حرکت حریف باید بسیار پررنگ بیان بشود که گفتند ایشون حریف من هست و در اثر فشار مسابقه اون حرکت را کرد.....
کشتی فقط ورزش نیست گشتی برای ایرانی یک مکتب در عرصه جهانی هست
به امید پیروزی هر چه بیشتر مردم عزیز کشورم ایران.
هادی 251
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
داداش مگه مسابقات انتخابی نمی ذارن؟ خوب از بقیه استانها بیان شمالی هارو ببرن... .
جواد رستمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
از المپیک ۲۰۲۰ که ۲۰۲۱ برگزار شد سه سال برای المپیک ۲۰۲۴ وقت داشتیم. سال اول اش را به علت پیروزی حسن در همان ۲۰۲۱ خوابیدیم و بعضی کارشناسان گفتند محال است دیگر تیلور یزدانی را ببرد.
در این دو سال تیلور تمرین کرد و نقاط ضعف اش را برطرف و خودش را تقویت کرد در حالی که کادر فنی ما از برد به باخت ۷ امتیازی و امسال به ضربه فنی رسیدند و جای شرم است که به جای قبول مسئولیت بابت ندانم کاری با وجود این همه داور و دوربین بحث آماتور داوری را پیش می کشند.
همین حسن یزدانی اگر زیر نظر تدیف روس بود تا حالا نسخه تیلور را پیچیده بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
با اینکه از دبیر خوشم نمیاد ولی به واقع خوب کار کرده بخصوص در کشتی آزاد
منتهی واقعا زور یزدانی به تیلور نمیرسه و از طرفی بابا کشتیه جنگ که نیست ورزشه و برد و باخت جزوی از این ورزشه
ماییم که همه چیز رو سیاسی کرده و میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
اینجا صحبت زور نیست این دو کشتی گیر همه چیزشون برابره فقط استرس و اضطراب حسن بیشتر بود کار دستش داد لحظه ورود دو کشتی گیر رو به روی تشک با هم مقایسه کنید
ابی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
کل سایت را بالا پایین کردم جالبه حتی یه خبر از قهرمانی امیرحسین زارع نذاشتید بغض سیاسی هم حدی داره .والله اگه شماها دلتون واسه ایران یه لحظه بتپه.در مورد هر اراجیفی مطلب گذاشتیدا. حواستون هست چکار میکنید ما هم حواسمون هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
ابی برامون یک دهن اهنگ میخونی شاد شیم .
حمیدرضا نصیری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
خودمان را گول نزنیم؛ خیر آمریکا به مردم ایران نمی‌رسد
کاش همیشه انقدر واقع بین بودی فرارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
واقع بینی اونم تو
فقط یک مغز زنگ زده میتونه چنین مزخرفاتی رو بگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
تو پراید که 1000 سال دیگه بهمون نمیرسه تو بمیری خخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
کشتی گیران سایر کشورها بدون استرس کار خودشون رو میکنند ولی برعکس ما و مخصوصا تلویزیون و مجری شبکه ورزش و فقط هم خودش حرف میزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
تا دبیر هست وضعی پوپولیستی پرنگ هست چون دبیر انتقادات به حق قبول نداره و میداند چه کار بکند تادر قدرت بماند چرا از مبی خودشون در اعزام استفاده نمی کند و چراهها دیگر
reza
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
9تا مدال خودش يه تاج پادشاهي 9تا مدال شوخيه مگه __
1- داور روحيه حسن يزداني رو داغون كرد فروريخت تو خودش 2- مربي نتونست خوب راهنمائيش كنه مربي مربي مربي ...روش خاصي براي جبران ارائه نداد
سیاه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
در عزیز بودن حسن شکی نیست ولی نباید واقعیت را نادیده گرفت . حریف یک استثنا در تاریخ کشتی هست . با روشهای سنتی مربیان ما در رقابتهای نزدیک همیشه شکست خورده ایم . جای علم روز در مربیان ما خالیست . چرا مربی خارجی برای کشتی نیاوریم چرا متخصص بدن سازی و تغذیه خارجی نیاوریم ؟ بخدا دنیا تغییر کرده با مربیان تجربی و بدون دانش روز دیگر کسی موفق نمی شود . درستکار وقتی کشتی گیر بود یا پیروز نمی شد یا اگه میشد با اختلاف یک امتیاز پیروز میشد . رفیق بازی پدر مملکت را در اورد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
یزدانی جزو نخبه های کشتی ایران و افتخار ماست، اما نیابد همیشه با یک تاکتیک با همه کشتی گرفت. بنظرم در مقابل گارد دفاعی و بدل زدن یزدانی در این کشتی تغییر تاکتیک میداد. اشتباه خود یزدانی باعث برد تیلور شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
ضعف روحیه و استرس شدید در کشتی گیران ما موج میزنه و بدترین چیز هم همین استرسه که باعث تحلیل رفتن قوا و عملکرد میشه!
بچه های ما ذهنی خرابن بخاطر همین وقتی عقب میفتن و وقت کافی هم دارن اما قادر به برگشتن به مسابقه نیستن و از پیش بازنده میشن!
البته جمع شدن گله‌ای توی خونه قهرمانان و مسایل بعدش هم مزید بر این علته!

مسایل فنی هم که تعریفی نداره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
دقیقاً ...
بهنام امیری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
نقره هم آرزوی خیلی هاست با هیچکدام از مطالب فوق موافق نیستم ،کسانی که به یزدانی خرده می گیرند حتی در مسابقات مچ اندازی هم شرکت نکرده اند و معنی مبارزه با مصدومیت را نمی دانند،
نظر شما غیر کارشناسی و عامدانه در سمت رسانه های بیگانه است.مهم قرارگرفتن پرچم ما در سکوهای برتر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
آقای مچ انداز اگه یک کلاغ هم از سه کیلومتری مسابقه این دو نفر رو تماشا کنه به راحتی می فهمه که تیلور کشتی گیر قویتر و برتری هست ولی تو نفهمیدی چون تعصب کور کورانه چشمات رو کور کرده و قوه تعقل و تحلیل رو ازت گرفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
من گول خوردم... دپرس هم شدم... کجا برم شکایت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
ما به تیلور ها نمی بازیم به دبیر ها و تاج ها می بازیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
مشکل از شما رسانه ها هستش،بشین سرجات مگه چکاره ای اظهار نظر میکنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
شما خیلی حالیته مگه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
من با شما کاملا موافقم هر کی اظهار نظر کرد باید بشونیمش سر جاش کاملا حرف شما درست است و همه باید به غیر از شما و همفکرانتان سکوت کنند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
دقیقا مسئله اینه: زور یزدانی به تیلور نمیرسه
تاکی باید از واقعیتها فرار کنیم و خودمونو گول بزنیم آقا پیشکسوتا، کشتی گیرا ،اونایی که چیزی از ورزش و علم ورزش بلدن خداییش فزیک و اندام ،گارد و استایل تیلور این مسئله و تایید نمیکنه ؟بابا انصاف داشته باشین به جای ماس مالی قضیه یه کلام قبول کنیم که یزدانی زورش به تیلور نمیرسه نه الان نه صد سال دیگه.
بهتره یه سر به رده های سنی پاینتر بزنیم و دنبال استعدادهای ناب موجود بگردیم نه اینکه الکی دنبال مقصر باخت یزدانی بگردیم.
آقای یزدانی با تمام وجود و توانش کشتی گرفت آفرین به غیرتش ولی این دلیل نمیشه شکست ایشونو توجیه کنیم باور کنین این کارا ظلم در حق این بنده خداست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
دقیقا
باید بجای افتخار به سعدالله یف‌ها و اسنایدرها، دنبال کسانی مث تاجدینوف باشیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
هنر نزد ایرانیان است و بس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
دقیقا درسته یزدانی باتمام وجودش مبارزه کرد اما زورش به حریف نمیرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
کشتی گیران ما باید توجیه شوند که کشتی ۶ دقیقه تمام است و باید مثل سایر کشتی گیران تا ثانیه آخر بجنگند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
کشتی هم مثل بقیه رشته های ورزشی باید مبتنی بر علم ورزش باشد و به صورت آکادمیک باشد! اینا همچنان در ذوق شعار "شیر مادر و نان پدر حلالت باشد" گیر کرده اند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
زورش میرسه اگه عدالت باشه حق بچه هاروپایمال نکنن داورا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
تیم مداحی فرستاده
حسین پورزاد پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
سلام بر همه کشتی گیران غیرت مند کشور عزیزمان باید قبول کرد وخودمون کول نزنیم تیلور خیلی برتری بدنی وقتی وسرعتی داره به حسن یزدانی عزیزمان این شکست عموزاد و یزدانی یعنی سرمربی بی دانش چرا دیگه یزدانی باید تغییر وزن بده پایین تر و بر روی بالاتنه خودش بدن سازی کار کن قوی کن بدن دوم از نظر فنی یزدانی باید کشتی خودش از چند کشتی گیر دنیا و ایران یاد بگیر وسرعت خودش بالاتر ببر تو کشتی و عمو زاد کشتی رو به خوش باخت هوشمندانه نبود بی محابا حمله کن این ضعیف کادر فنی پسر مربی پژمان درستکار در کنار تشک میرسون پس باید تغییراتی داده بشه
عدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
دقیقا باید تغییر وزن بده چون این آقای تیلور انگار خیال بازنشستگی نداره و روز به روز هم ماشالله رو فرم تر میشه.
ب. ق.
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
ضمن احترام به شایستگیهای آقای حسن یزدانی و تشکر بابت همه زحات و تلاشهای بدون وقفه این پهلوان خوشنام، به نظر میرسه باید کشتی گیر دیگری رو به مبارزه آقای تیلور فرستاد، مثل آقای کامران قاسمپور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
آمریکاییها شاید از نظر تکنیک یکم از ایرانیها عقب باشند ولی ازنظر قدرت بدنی و آمادگی جسمانی خیلی از ما جلوترند کشتی یعنی قدرت و نفس .
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
سلام . با غیرت‌کشتی‌گرفت آقای یزدانیمون.
من برتری به تیلور ندیدم.
یکمی از‌بچه های‌ما صبور تر کشتی میگیرن.
انگار نا تعهد کردیم بریم فن بزنیم و حمله کنیم.اونا با سیاست تر‌کشتی‌ میگیرن .همینم باعث برد تیلور جلو یزدانی میشه.وگر نه در خصوص صرفا کشتی‌ گرفتن پهلوون جوونمون هیچی از بقیه کم‌نداره بلکه خارج ار تشک‌هم ۱۰۰ امتیاز‌جلو تر‌از سن‌و سال و قهرمان های سایر کشورهاست.
ان شاء ا... خدا پشت و پناه همه جوونای‌کشورمون باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
20 بار کشتی بگیرن، بیشترش رو آقای تیلور میبره...
امين ميرزائى
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
نقره داغ به اين ميگن !!!!!!
شبگرد بیدار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
اولین تحلیل بی غرضانه ای که تا به حال شنیده ایم.
اولآ که زور یزدانی به تیلور نمی رسد و در کشتی های بعد هم این مورد را خواهیم دید.
دومآ اینکه اگر این بنده خدا را به حال خودش رها کنید، نتایج بسیار بهتری خواهد گرفت.
حسن کشتی گیری مانند حاجی زاده است جنگجو که به زیبائی کشتی فکر میکند.
حسن مانند هنر پیشه ایست که احتیاج به کارگردان ندارد، بازی خودش را خوب بلد است.
او به حدی رسیده که خوب و بد را تشخیص بدهد، رهایش کنید تا کار خودش را بکند.
با تبلیغات کاذب به جوانان استرس ندهید، که پیروزی اجباری و پیش از موعد بدست اورید. و این اشتباه محض است.
نصایح یک کشتی بلد که ۷۶ سال در کنار تشک کشتی خاک خورده. رضا موحد
عبدالحق
Germany
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
خدا رفته گان همه را بیاموزد پدرم از پهلوان وفادار فقید شنیده بود که کشتی گیران ایرانی بالا تنه قوی دارند چون همیشه جلوی آیینه به آن توجه میکنند حتی پرورش اندام، اما امریکایی های از پائین تنه قوی دارند و در کشتی گیران ایرانی فکر میکنند که همان وقت اول باید کشتی را تمام کنند حسن یزدانی تا روی پائین تنه خود کار نکند قصه همینه ، واینکه حداقل اردو کشتی گیران باید بیش از هفتاد روز باشد حتی ثانیه ای به خانواده شان رجوع نکنند حتی یک ثانیه ، آقای دبیر اینهمه مربی آورده اما یک آنالیزور نیاورده پژمان درستکار کشتی گیر ششدانگی نبود که مربی کار بلدی باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
انصافا هر کس را در اندازه خود باید سنجید.
یزدانی کشتی بزرگی هست ولی با تیلور خیلی فاصله داره و زورش نمی‌رسد تیلور ششدانگ هست.ولی زیاد حساسیت هم کشتی گیر هم مردم را اذیت می‌کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
از این نظرات میشه فهمید که مردم ایران حزب باد هستند! یه روز این وری، یه روز اون وری!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
13:48 باد و طوفان و آفتاب و برف و باران رو ولش کن واقعیت رو باید پذیرفت چه تلخ چه شیرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
نمیشه دیوید تیلور رو گروگان بگیریم هم جاش 3 نفر آزاد میشن هم حسن یزدانی طلا می گیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
حتی در تحریم ها و برجام هم موثره
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
حسن اق ب تجهیزات کامل وامکانات کامل تیلور باخت .درضمن از اول خیلی از ایرانیان بذر ناامیدی رو خوب در روحیه حسن آقا کاشتن.مهم ترس نداشتن از حریف بود ک عالی بود.هپوز سالها تیلور مبارزه کند آرزوی مدارهای حسن آقا رو بگور میبرد.حق نشناس نباشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
از نظر من یزدانی جوانمردانه و عالی جنگید و حقشون رو ضایع کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
چرا زر مفت میزبان اشغال کی گفته زور حسن یزدانی نمی‌رسید
اون چهار امتیاز باید گیر ما میومد و اگه میومد ما می‌بردیم داور رو با پول خریده بودن
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
چرند و پرند نگو . زورش نمی‌رسید هیچ . از لحاظ فنی هم به گرد پای تیلور هم نمی‌رسید
ناشناس
Germany
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
France
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
چرا گریه میکنی صدتا داور گفتم درست بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
زر مفت رو افرادی میزنن که هیچ سوادی ندارن و خودشونو برتر از داوران بین المللی میدونن!
عباس جدید هم گفت که نظر داوران درست بوده!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
وقتی نتیجه با تصمیم هیات ژوری ۵-۳به نفع تیلور شد، هنوز ۳دقیقه زمان مونده بود! کشتی گیر اگر برتر از حریف باشه می‌تونه در ۳دقیقه ۲ امتیاز را جبران کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
قبل از هر کس تو خودت زر نزن 10:31
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
تیلور یه کشتی‌گیر فوق‌العاده است. زور جردن باروس افسانه‌ای هم بهش نرسید.
حسن جون همیشه دوستت داریم ... داداش با تمام توان بکوب برای المپیک. شد شد، نشد فدای سرت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
هدف شما از این گزارش زدن فدراسیون هست و لا غیر....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
چش نخوری بچه جون !!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
اصلا اگر به فرض هدف زدن فدراسیون هم باشه بازم ایرادی در این کار و هدف نبست و دقیقا باید فدراسیون زده بشه چون همه بلاهایی که بر سر کشتی این مملکت اومده از ناحیه فدراسیون هست
ناشناس
Germany
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
یه چیزی این وسط درست نیست، چرا زور هیچ ورزشکاری به این آمریکاییها نمیرسه،، محاله در این وزن زور هیچ کسی حتی مساوی هم نباشه، تیلور 4 برابر قویتر و پرانرژی تر از هم وزنهای خودشه، بقیه آمریکاییها هم اینطوری هستن،، همه رو مگه میشه ضربه فنی بکنه بیاد فینال
گند این ورزشکارا شاید 50 سال دیگه دربیاد،، شایدم نگن به کسی
علم پزشکی اونا حداقل 100 سال از دنیا جلوتره
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
واقع بین باشیم،شش مسابقه پنج باخت،این یعنی کشتی و فدراسیونش ضعف داره چرا که اگر این چنین نبود حداقل ضربه ی فنی نمیشد...دو کشتی گیر ما پنج ثانیه ی آخر بازنده شدند،چرا هیچ کدام از کشتی گیران ما پنج ثانیه آخر برنده نمیشوند؟؟؟چرا اتفاقات خاص فقط برای ورزشکاران ما میوفته؟؟؟اگر کادر فنی خوب بالاسر تیم میبود تیم ایران هم به اندازه امریکا از توان بدنی خوب برخوردار بود...یعنی ما تو این کشور بدنسازه خوب نداریم؟؟؟آنالیزورخوب نداریم؟؟؟مگرمیشود نباشد؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
مداح خوب مهم تر از بدنساز و آنالیزور خوبه!
حتی جدیدا مداحان رو استاد دانشگاه هم میکنن چرا؟! بخاطر سواد و علم بالاشون!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
تیلور، سد راه پیشرفت حسن یزدانی است
حسن باید بیشتر بر روی قوای جسمانی خود کار کند
نازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
در اینکه حسن یزدانی یک فوق ستاره است ، هیچ شکی نیست.. اما تا المپیک توکیو حسن بهتر بود ، که مدال طلای المپیک توکیو در اثر بی توجهی حسن از دستش در اومد ، هر چند که ظاهرا همه کشتی گیران ما ثانیه ها ی آخر بی توجهند ...، پس از جهانی ۲۰۲۱ ، تیلور دیگه تغییر تاکتیک داد و کلا با روش زیر گیری برده.. حسن هیچ تغییری در خودش نداد و کلا پدرش میگفت کشتی حسن بسته شده...و بنده خدا آقای دبیر گفتش که باید تغییر تاکتیک بده... توجهی نکرد ، و دبیر به خوبی می‌دانست که اگر حسن تغییر تاکتیک ندهد دیگر نمی تواند تیلور را ببرد ..و ظاهرا نظرش در صورت عدم تغییر تاکتیک، خداحافظی حسن با کشتی بود که نظرشون هم کاملآ درست است و حسن این دو ساله که تغییر تاکتیک نمیده، پس دیگه نباید جلوی سایر کشتی گیران را بگیرد، تیلور بعد از ۲۰۲۱ مدام کار می‌کنه و روز به روز بهتر میشه با وجود سن بیشترش، اما حسن حاضر به پذیرش کمک دیگران هم نیست ... ، به نظرم کادر فنی بنا به صلاحدید از کامران قاسم پور استفاده کند در ۸۶ قبل از اینکه کامران هم خدای نکرده با افزایش وزن از دست برود .. با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
به قول شهید حسن باقری باید این جسارت را داشته باشیم که نوع فکر کردنمان را اصلاح کنیم (نقل به مضمون)
حسن داداش بر این اساس باید تاکتیک‌های فنی خودش رو اصلاح کنه.
زورشم به دیوید میرسه، اما به شرط اینکه مدل کشتیش مقابل حریف رو تغییر بده.
ما مشکل تحلیل داریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
يزداني ده بار ديگه با تيلور روبرو ميشه ميبازه با اينكه 4 سال از تيلور كوچكتر هست به لحاظ قدرت بدني ضعيف مي باشد
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
شما حساب کن پراید باشولت مسابقه طناب کشی بدن مسلما شولت میبره چون قدرتش بیشتره
آکینجی
Japan
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
یزدانی فقط به این نتیجه رسیده بود خیمه سنگین بزنه رو تیلور اونم اونجا بدون صرف انرژی وقت تلف میکرد اتفاقا با همین روش داوران یه امتیاز به یزدانی دادن بر عکس بقیه من تصور میکنم یزدانی بیش از حد کند هست و شبیه بدنساز ها عمل می کنه بقول آقای عامل اصلا بد بدن نیست به تیلور که نگاه می‌کنی آدم میمونه از چه فنی استفاده کنی حتی میتونم بگم بنظر می اومد ده کیلو بیشتر از یزدانی وزن داره، هم سرعت داره هم قدرت هم تکنیک داره و هم مسابقه خوانی، باور کنید یزدانی زیر نظر یه مربی روس و گرجی کار کنه تو المپیک تیلور رو می بره وزنشو ثابت نگه داره هدفمند تمرین کنه خودش بهتر از همه می‌دونه ضعفش در مقابل تیلور چیه به مربی بگه راهش رو بهش یاد بدن
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
حسن کارش درسته مربی باید اونو آماده کنه چه جوری کشتی بگیره جلوی تیلور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
این بار در حق حسن یزدانی
نامردی کردن چهار امتیاز واسه یزدانی بود اینطوری روحیه شو از دست نمی داد
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
اینهمه زحمت وتلاش یکساله وبردن تمام حریفان تافینال حسن اصلادرمقابل تیلورانگارسحروجادوشده،نه حرکتی نه تاکتیکی.برادرشمادرفینال بایدازجان،مایه بزاری که اینطورنیست،انگارمیترسه،اگرخودش باشه وحالت عادی کشتی بگیره بخدامیبره،درمقابل تیلورانگارچندین تن فشاربهش میادکه گیجش میکنه چطوری بایدکشتی بگیره،
المپیک پاریس آخرین شانس حسن درمقابل تیلورهست. اگرببره تمام اون شکستهاجبران میشه وشیرینی مضاعفی داره.بامیدخدا...
خروس بی محل
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
من در اینستاگرام یک فیلم کوتاه از پنج دقیقه به آغاز مسابقه این دو قهرمان را دیدم. مربوط به تیلور بود. با سرمربی تیم آمریکا در حال یک گونه ای از بازی بودند که رنگ و بوی تقویت روحیه داشت. شوخی نکنیم و قبول داشته باشیم که عقبه تیم ملی کشتی آمریکا اساتید برتر روانشناسی، تغذیه ورزشی، استقامت بدنی و تاکتیک قرار دارند. شما یادتان می آید که بعد از انقلاب برادران شولتز گربه سیاه محبی ها بودند؟ قبول کنیم هر کشوری که با هر موضوعی علمی برخورد کند پیروز است. آنوقت خبرنگار ما می پرسد آقای یزدانی غذا چی میخوری و طرف با خنده میگه شیشلیک؟ خود آقای دبیر دکتری مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه علامه هستند و مطالعات ورزشی ندارند. آقای درستکار نمیدانم ارشد تربیت بدنی گرفته اند یا خیر ولی بچه های ورزشکار عموما راحت ترین گرایش را انتخاب میکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
آفرین به دقت نظرت دقیقا من هم نظر اینه تیم آمریکایی روانشناس ورزشی دارن و روی روان ورزشکار کار میکنند ضمن این که روان انسان هم مثل ماهیچه هستش باید تمرین کنه تا ورزیده بشه ولی این حرف ها برای ورزش ایران اصلا جایگاهی نداره سوسول بازی میدونن این چیزا ها رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
باید فدراسیون جایگزین حسن یزدانی انتخاب کنه با تمام خوبیاش شکست زیاد توی این وزن باعث عادی شدن شکست میشه
اوس جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
واقعا تیلور ازنظر قدرت بدنی بالابودن.داوری مشکلی نداشت خودمان راقول نزنیم انشالله دفعه بعد
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
اتفاقا تیلور از لحاظ قدرت بدنی پایین تر از حسنه ولی حسن نمیتونه بدرستی ازش استفاده کنه . کشتیهارو میبینی که تیلور میخوابه رو دو زانو و میره بیرون امتیاز نده و یا زیر کتف میره بیرون ولی حسن بدرستی نه در زیر گیری و نه در زیر کتف زدن استمرار ندا ه و استفاده نمیکنه ازین قدرتش متاسفانه . تیلور هوشمندانه و با فکر حسن رو میبره.
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
ضربه شدن حسن به خاطر این بود که داشت آخرین زورهاش رو میزد که نبازه و در واقع ریسک کرد. این ضربه رو خیلی اهمیت ندید. ولی اینکه بعد این همه مسابقه بازم میبازه خیلی بده. هم برای حسن و هم برای مربی هاش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
حسن مگه داداش توه؟!
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
دقیقا. نمیدونم چرا نمیفهمن حسن لحظات اخر با خیلی بالا ریسک بازی کرد که جبران بشه که نشد و ضربه فنی هم طبیعیه دیگه اهمیتی نداره این مواقع ضربه فنی.
عارف
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
بنظرم چیزی از ارزشهای پهلوون ما کم نمیشه ولی چندتا نکته رو باید عنوان کنم،اول اینکه باید ظرفیت باخت رو داشته باشیم و واقعیت رو بپذیریم،توی باخت مثل کاکس پهلوون باشیم،خوش اخلاق و متین،دوم باید قبول کنیم علم پزشکی آمریکا خیلی از ما جلوتره،حتما ورزشکاراشون داروهایی استفاده میکنن که دنیا ازش خبر نداره و هم جزو دوپینگ بحساب نمیاد،سوم اینکه حسن عزیز ما روی قوی کردن پاهاش باید خیلی کار کنه چون تا دست حریف به پاهاش میرسه یا خاک میشه با ضربه،چهارم اینکه چرا در فرار کردن و دور زدن اینقدر ضعیف فمل میکنه؟؟؟؟چرا مثل جردن باروز نمیچرخه تا حریف سرگیجه بگیره؟؟؟؟اینا ضعفهای ‌کشتی گیره ما هستش.در ضمن شما کشتی عموزادو ببینید متوجه چرخش بدور تشک میشید،کشتی زارع رو نگاه کنید چه پاهای قرص و محکمی داره،کشتی کامران رو ببینید چه پاهای قوی داره...بنظرم حسن آقا باید از همین امروز روی قوی کردن پاهاش کار کنه
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
داوری که درست نبود ولی فقط حسن یزدانی نیست کل تیم کشتی آزاد خیلی وقته خوب نتیجه نمیگیره تا این پژمان درستکار هست همین آش هست وهمین کاسه تیم کشتی فرنگی هم تا نتایج خوبی نگرفت محمد بنا کنار رفت و حسن رنگرزجاش اومد که واقعا نتیجه گرفت ودوسال هست عالی تیم فرنگی ولی این درستکار دست از سر تیم بر نمیداره وجاسو به یک کار بلد نمیده خوب بر کنارش کنین
وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
۷۹کیلو وزن آقای یزدانی واسه ۸۶ زیادی کنده حداقل در مقابل تیلور اینجوری حکم می‌کنه
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
مشکل بزرگ تیم ملی کشتی اینه که ورزشکارا مون نفس کم میارن و این بدلیل بدنسازی و تغذیه ضعیفه باید به همه جوانب پرداخت که انشالله بتونن مدال های بیشتر و بهتری بگیرن ولی بازم دم شون گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
حسن یزدانی خیلی دوست داریم براش ارزوی پیروزی ام میکنیم ولی حقیقت همین که حریف تیلور نمیشه و این بیشتر از اینکه بد شانسی یزدانی باشه که تو این وزن همچین کسی هست ،بد شانسی کشتی چون اگر این دو قهرمان در دو وزن جدا بودن قطعا همه کسایی که به کشتی علاقه دارن میتونستن کشتیهای خیلی زیبایی ببینن بیاین دعا کنیم و امیدوار باشیم حسن یزدانی طلای المپیک بدست بیاره اما نه برای انتقام شکستهاش فقط و فقط بخاطر کشتی زیبایی که میگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
زورش میرسه اما مشکل مدیریت و برنامه ریزی داریم. مکمل ها و تغذیه هوایی که اونها دارن ما فعلا نداریم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
درود به همه و عرض خدا قوت به کشتی گیران تیم ملی.
واقعیت اینه که مربیان تیم ملی راه و رسم بردن آمریکایی ها رو بلد نیستن، حسن یزدانی هنوز داره با همون شیوه قدیمی زیر کتف زدن کار می‌کنه که همیشه جواب نمیده. ما زو مون به آمریکایی ها نمیرسه، اکثر کشتی گیران ما در وقت دوم با تحلیل قوای بدنی روبرو بودن و دوم از لحاظ فنی ما تکنیک و تاکتیک لازم مقابل آمریکا رو نداریم این در حالی است که ۵ بار با همون روش و همیشه باخت، تا کجا؟ تا کی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
همون دوم شدن هم نعمت هست،چرا ناشکری میکنین، خب حریف یزدانی قدرت بدنی اش زیاد هست خیلی رو فرم هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
نوشته روزنامه شرق مغرضانه هست. بیش از این هم انتظاری نیست. وقتی حسن فن زد دست های تیلور فقط روی پای حسن بود، معنای زیر دوخم ادعا شده چیه اینجا؟ تیلور فقط دستش روی پای یزدانی بود و صرفا نیت دوخم داشت، اما هیچ وقت نتوانست بزند و اجرا کند چون از یزدانی فن کنده خورد تا انتهای اجرای فن یزدانی و حتی بعد از آن هم هیچ وقت دو دست تیلور دور پای حسن یزدانی قفل نشد و به هم نرسید. پس این چه دوخمی هست؟!!!!!! بعد از اجرای کامل فن توسط یزدانی به دلیل عدم تعادل هم تیلور یک خاک از یزدانی گرفت که یک امتیازش نوش جانش، پس همان امتیاز اولی که دادن درست بود و حق حسن را خوردند. شرق عقده ای نوشته
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
همون قدر که تمرین و کادر فنی رو حسن تاثیر گذار هست شک نکنین که یه همسر خوب هم میتونن کلی تاثیر بذاره انشالله که خداوند یه همسر خوب چیزی که در خوره پهلون حسن باشه بهش بده انشالله هر چی زود تر قسمتش بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
قطعا ضعف از مربی ها و فدراسیون است. غیر از ایشان گلیج هم الکی الکی ضربه شد. یه آقا بذارین رو سر کشتی که با علم روز کار کنه. علم تغذیه، بدن سازی، و غیره. علم واقعی نه تجربه دوزاری این حضرات. به عنوان یک مطلع عرض میکنم امروز تو سطح ورزش حرفه ای با تست های پیشرفته مبتنی بر فناوری میشه نقاط ضعف و قوت یک ورزشکار تو هر رشته ای رو شناسایی کرد و بعد در صورت امکان اون ضعف رو برطرف و یا در صورت عدم امکان، نفر رو جایگزین کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
اصلأ هم اینطور نیست تیلور با باج به داورا ونامردانه برد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
حسن یزدانی کشتی گیر توانمندی هست ولی اینکه پشت سر هم به یک نفر میبازه، باید از دو بعد بررسی بشه، یکی جنبه روانی حسن یزدانیه و دیگری هم اتخاذ روش کشتی که با این وضعیت مربی در هر دو بعد مقصر هست.
کشتی علیرضا حیدری و کورتانیزدزه رو یادتونه دو سه بار حیدری باخت ولی با انتخاب روش کشتی مناسب توی المپیک آتن حیدری کشتی رو برد و قهرمان شد.
پژمان درستکار هر چه مربی خوبی باشه نمیتونه مربی یزدانی باشه وگرنه آش همین آش حتی اگر 100 بار کشتی بگیرن بازم تیلور میبره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
خیلی قوی تر از تیلور است ولی بی سیاست و بدون تاکتیک، یزدانی باید 6 دقیقه را مدیریت کند و به شیوه خودش کشتی بگیرد یعنی دست زیر کتف و زیر بگیرد و زیر ندهد و موقع زیر گیری تیلور پایش را عقب بکشد، موقعی که تیلور به حالت سجده می‌نشیند حسن چرا برنامه ای ندارد که به پشتش برود ، اشتباه است شیوه کشتی را عوض کند، المپیک طلا در دست یزدانی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
مدیران و مربیان ما میخوان به شیوه علی اصغری مدال های جهانی و المپیک رو درو کنن زهی خیال باطل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
والا بالله هرکسی دوهزار کشتی بلد باشه ودوبار رو تشک کشتی رفته باشه میدونه فقط ضعف دوچیزه اولا ترسی که تودل حسن رفته و خودش رو باورنداره دربرابراین کشتی گیر که دیدیم اصلا حمله نمیکرد دومین موضوع که مهترازهرچیزیه قدرت کشتی گیرای امریکاییه که بدون شک بدون شک بدون شک چیزایی مصرف میکنن که قدرتشون روحداقل دوبرابرمیکنه تمام کشتی گیرهای امریکایی هارواگر دیده باشین کاملا مشخص هستش این موضوع، یعنی یدونه ینفر که قدرتش یکم کم باشه تواین ده وزن امریکا نبود؟ همه از لحاظ قدرت بدنی وزور صدرصد تکمیل؟ مگه میشه خودتون فکر کنین من از چندسال قبل این موضوع روحس کردم ومیگفتم همه میخندیدن وباور نمیکردن تا دبیر و بعضی دیگه از مربی های جهان هم به این موضوع غیرطبیعی واکنش نشون دادن وگفتن که مشکوکه، اینا جلوترهستن ازما تواین جورچیزا هرکاری هم که میکنن هنوز برابقیه ناشناختس وسلام
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
مدال های حسن در مجموع دو برابره تیلوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
واقعا باید قبول بکنیم ک روز حسن ب تیلور نمیرسه وسلام
یوسفی
United States of America
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
ب امید خداوندمنان درمسابقه بعدی پیروزخواهدشد. تیلورهم قدش بلندتره هم بنظرمیومدوزنش بیشترازآقای یزدانی باشه بلندی قدباعث میشه ک رو حریفش مسلط باشه وگرنه آقای یزدانی شکست نمیخورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
به نظر من قدرت بدنی تمامیه بازیکنان کشتی آمریکا غیرمعمول بود وباید ازشون تست دوپینگ میگرفتن
ناشناس
Denmark
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
اصلا هم توانایی فنی تیلور از حسن زیادتر نیست. تنها برتری تیلور به حسن دست بالای تیلور در تعداد مسابقات برده هستش. فقط کافی وقتی دو کشتی گیر میان رو تشک رو دوباره ببینید. حسن کاملا اسیر استرس و هیجان ولی تیلور بسیار ارام و مطمئن. تنها چیز که حسن نیاز داره این هست که به این باور برش چیزی از تیلور کم نداره. اگه تیلور قدرت بدنی بالاتری داره, حسن تکنیک کشتی رو بهتر درک میکنه. شاید فقط یک روانشناس ورزشی درست درمون چاره کار باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
لازم نیست که وقتی توی یه مسیر توان رسیدن به آن را نداری هی زور بزنی . باید یک راه ساخت برو وزن بالاتر و یا تغییر بده هرچی که نشده....تیلور فنی تر و قوی تر بود .... حسن آقا هیچ تکنیکی ندارد یا در مقابل تیلور ندارد.تیلور در هر بازی یه فنی ارئه میکنه و حریفان را با آنالیز قوی میبره. واز اشتباهات آنها استفاده میکنه . زمان برای کشتی ایران در حال گذر است واز دست دادن این فرصت ها است. بچه ها دارند زود پیر میشوند و به مربی گری رو میارند...
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
مربی فقط رسول خادم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
امسال سال بدی برای کشتی بود
کشتی‌گیرها همگی بد کار کردند ولی با همین شرایط هم ۵ وزن مدال گرفتن ولی فوتبال چی هر سال آسیا می‌بازند جام جهانیم که ۷ تا ۷ تا گل می‌خورند زمانی هم که برمی‌گردند پاداش‌های میلیاردی می‌گیرند و هیچکس ازشون انتقاد نمی‌کنه
ولی کشتی‌گیرها با هزار بدبختی با ماهی ۵ میلیون تومان حقوق کل سال رو تمرین می‌کنند رژیم‌های سخت تمرین‌های وحشتناک آسیب دیدگی‌های دائمی.
بعدش وقتی میان دوم جهان میشن هزار بار میگن شرمنده مردم شدیم
شباهنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
مدال نقره..یا نقره داغ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
من با تیلور صحبت کردم، میگفت حسن کشتی گیر خوبیه، ولی فدراسیون برنامه مشخصی براش نداشته و به شکل کاذب حسن را ساپورت کردند، نتیجه اش این می شود که روی تشک انگیزه ای نداشته باشد و من راحت فتیله پیچش می کردم،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
حسن یزدانی اگر مربی نداشته باشه مطمئن باشین میبره در المپیک که جلو بود محمدی باعث بااتش شد
محمد ص
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
با سلام بنده هم تصورم این است که سروشانه تیلور آنقدر درشت تراست نسبت به یزدانی که بعید می دانم درآینده هم اتفاقی دیگر رخ دهد.لذا واقعا فدراسیون کشتی بهتراست آقاحسن دروزنی پایین تر بکارگیرند وواقعا با ظرفیت واستعدادی درایشان ملاحظه می شود دراوزان دیگر ایران را به طلا برساند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
مربی از روسیه بیارن
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
امسال کشتی گیران ما از لحاظ بدنی کاملا آماده بودند و خیلی هم خوب کار کردند فقط مقداری اشتباه داشتند که اونم برمیگرده به مشکلات روحی و روانی.قطعا اگر این دلاوران رو ساپورت عالی مالی کنند از لحاظ روحی و روانی هم آماده تر میشن.دلیل باخت کشتی حسن عزیز با تیلور هم بی انگیزگی ایشون بعد از چلنج بودوگرنه دیدیم در ابتدا بسیار قوی و طوفانی آغاز کرد ولی خداییش قدرت تیلور هم خیلی بالا بود.انشاالله مسابقات بعدی با قدرت بیشتری ظاهر میشن.درود بر ایران و ایرانی و همه ی قهرمانان و پهلوانان این سرزمین کهن....احسان از یاسوج
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
دقیقا باید گفت زور حسن یزدانی به تیلور نمیرسه ۵ بار باختن به او جای دفاعی برای حسن نمیزاره
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
مربی روس بیارن.
آدام سایتیف بیاد قطعا میبره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
آقای حسن یزدانی کشتی گیری نمونه است نسخه پیچی های اطرافیان برای مسابقه او با تیلور باعث باخت او شده است او باید همان کشتی گیر چابکی باشد که با بقیه حریفان هم همانطور مثل گذشته خودش است لطفا مربیان او را به حال خود بگذارند و اجازه دهند مسابقه آینده کشتی با تیلور خودش را بگیرد حتما پیروز می‌شود.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
منم موافقم واقعا زور حسن در حد تیلور نیست چرا فکر میکنیم که حسن حتما باید ببره گاهی نمیشه
بیخیال
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
حسن از قصدی میبازه بابا، شما چه ساده یین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
چیزی که از تیم ملی و نه فقط حسن یزدانی دیده شد بی برنامگی محض بود این یعنی مربی های تیم هیچ برنامه ای هم برای رفع صعف ها و ارتقا سطح فنی کشتی گیر های داخلی نداشتن هم هیچ برنامه درستی برای مبارزات انجام نشد... هر چی دیدیدم فقط تمام انچیزی بود که خود کشتی گیر فکر میکرد... قطعا ادامه کار با این کادر فنی و احتمالا این فدراسیون نتیجه بهتری نخواهد داشت
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
حسن یزدانی کسی نیست که ضربه فنی شه دید امتیاز عقبه یه کاری کرد شاید بتونه امتیاز بیشتری کسب کنه اما نشد
اسفندیاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
حسن جون مردمی باش باختن مهم نیست.
نامدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
باید تا کی به روز شدن کشتی رو ببینیم..رفیق بازی رو لطفا از ورزش به دور کنید
یوسف
United States of America
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
دوستان تو این یکی دوسال ایقد این کشتی را حساس کردن که اگه دقت کنین حسن اصلا گیج ومنگ بود ونمیدونم چکار باید بکنه ایقد استرس و فشار روش زیاد بود
درسته تیلور واقعا کشتی گیر پر قدرت ولی حسن فقط بخاطر استرس که همش به تیلور میبازه چون خیلی این کشتی روی روانش تاثیر گذاشته
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
گاه نمیشود که نمیشود که نمیشود، حسن یزدانی کشتی گیر خیلی خوبی هست اما باید پذیرفت دیوید تیلور خیلی خیلی خوبه و این خیلی خیلی دلایل زیادی داره که گفتنش طولانی است. اما شاید اگر حسن یزدانی به یک وزن بالاتر بره زمان مسابقات نیاز به کاهش وزن و کنترل وزن نداشته باشه و در اون وزن بالاتر طلسم گربه سیاه تیلوری نباشه.
ناشناس
Russian Federation
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
حسن یزدانی روحیه کشتی در مقابل تیلور را ندارد همین و بس
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
حسن یزدانی اگر بدون ترس با تیلور کشتی بگیره وروی تکنیک های خودش تمزکز کنه باور کنیدبه راحتی تیلور راشکست می دهد
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
ورزشکاران ایرانی قبل ازپولدارشدن عملکردخوبی دارن ولی بعدش حماقته که به مسابقات بفرستنشون چون دیگه نه انگیزه ای دارن ونه حالشو
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
چرا به نفع گیری داورارو نمی بینید لگه چهار امتیازی رو داده بودن حسن مدیریت میکرد و میبرد
از انالیز خودمونم هیت هسن یه حمله هم نمیکه حسن فقط تو تاکتیک از تلور بهتره که فقط وایمیسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
اون امکاناتی که در آمریکا به دیوید تیلور میدن ما خوابشم نمی بینیم همه ی کشتی گیرامون یا کارگرن یا بی کار هیچ رسیدگی بهشون نمی شه اون وقت انتظار دارین
ببریم وقتی نظر میدین همه چی در نظر بگیرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
ما سه تا مشکل کوچولو داریم اگه برطرف بشه می تونیم موفق باشیم اول فدراسیون کلا باید خانه تکانی بشه از بالا تا پایین دوم کادر فنی خوب و کاربلد بیاریم سوم کشتی گیر جوان و جسور و باانگیزه بیاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
حسن عیب نداره بزرگ میشی یادت میره
آرش
Germany
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
حسن راالکی الکی بزرگش کردن.زورش به تیلورنمیرسه.احسان لشکری همین تیلور رابه راحتی شکست داد.پهلوان رسول خادم است نه حسن.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
کارشناسان مارا خر فرض میکنن هر ایرانی که کشتی بلد نیس همون لحضه فهمید ک تیلور فن زد رو یزدانی اینا میخاست برعکسش کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
فقط و فقط علیرضا دبیر مسئول این پایین اومدن سطح کشتی ما هستش ، بین حسن و تیلور این مربیان اونها هستند که در حال بردن یا باختن هستند یعنی حسن و تیلور در یک سطح فقط دارند جنگ تاکتیکی میکنند که به هر حال مربی تیلور بهتر عمل کرده و دفاعی بودن حسن همیشه روزنه ای پیدا کرده و ضربه ی خودشو زده
ابو
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
حسن اولا" بايد با فكر و تمركز بازي كند ثانيا" تمريناتش را بايد با كشتي گيران عنوان دار ولي با دو وزن بالاتر بگيرد تا بدنش تحت فشار قرار بگيرد آنگاه قطعا" در المپيك آينده تيلور را خواهد برد .
محسن فردفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
زور حسن یزدانی می رسد،تیلور از صدم
ثانیه برای اجرای فن استفاده کرد و حسن هم به او این اجازه را داد و پای خود را عقب نکشید ، ...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
خب میریم تخصصی به این مسئاله فکر کنیم اگر تمام مسابقات بین یزدانی وتیلور رو دیده باشید همیشه یزدانی پرکارتر بود وهمیشه هم امتیاز اول رو یزدانی میگرفت بعضی وقتها دفاع ونگهداشتن انرژی بدنی واجبه متاسفانه یزدانی استراحتی نداره وتیلور تمام انرژیشو میزاره زمانیکه یزدانی خسته میشه ویک اشتباهی میکنه واز همونجا ضربه میزنه،باید یزدانی وکادر فنی توجه داشته باشن که بعضی اوقات عقب نشینی واستراحت همیشه بد نیست،باتیلور نباید خسته بشی اگر بشی کارت تمومه متاسفانه همه ی مسابقات این دونفر همینطوری بوده،
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
توهم ایرانی کار دستمان داد!
چرا ما عادت داریم همواره خودمان را بالاتر از سطحی که هستیم ببینیم و انتظاراتمان را با تخیلات مان اندازه می گیریم؟ این موضوعی است که باید بررسی علمی شود. اما، چرا رسانه ها که برای آگاهی بخشی و تعقل گرایی درست شده اند و فعالیت می کنند، به این توهم گرایی دامن می زنند؟ چرا رسانه های ورزشی، مفسران ‌و حتی مسولین ورزشی ما، ورزشکارانمان را آنقدر بزرگ می کنند که فضای اجتماعی روانی یک جامعه به ظرفیت های به درستی نسنجیده یک فرد ورزشکار، در اینجا حسن یزدانی، گره می خورد؟ و بعد وقتی ورزشکاری در کارش در می ماند یک جامعه ای یا نسلی سرخورده و درمانده می شود! میل به فرار از واقعیت، بزرگترین دشمن ما ایرانی هاست، و ما اغلب به تفکر، ذهنیت و فرهنگ نازل و هیجانی خود می بازیم. دیگران این نکته را بخوبی دریافته اند و با شگردهای مناسب براحتی گول مان می زنند. اگر فضای اجتماعی مان اینگونه است، قوه عاقله جامعه باید به میدان بیاید و این کجی را راست کند …
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
یزدانی نمی خواد با تیلور کشتی بگیره چون واقعاً بی حال کشتی میگیره،اگر واقعاً بیشتر از این درتوانش نیست باید تو این وزن یکی دیگه رو بیارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
اتفاقا می رسه خوبم میرسه فقط پارتی دارن
....
Netherlands
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
موضوع ملی هستش و کادرفنی و فدراسیون باید تعارف رو بذاره کنار چون زور حسن به تیلور نمیرسه، دفعه بعد باید کامران قاسمپور رو بفرستن جلو تیلور، همه چیز رو نباید بذارن رو انتخابی....
اوس جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
اگه بخاهیم تیلور را شکست دهیم باید تیلوری آموزش ببینیم وتیلوری فکر واندیشه کنیم.روی تشک فرق دارد با پشت تشک.مرد میدان میخاد که حسنیها را میخاد.وبس
سام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
تیتر بجا بود .خودمونو گول نزنیم تیلور عجوبه هست .فیلم رو به دقت نگاه کنید .حسن یزدانی رو در روی تیلور میاد رنگ و روش میپره .تیلور عجوبه هست .زور و هوش یزدانی به تیلور نمیرسه
ناشناس
United States of America
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
برای هدف تلاش کنی، بهش میرسی. اعتقادی به عجوبه بودن ندارم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
قبل از مسابقه انقدر حسن یزدانی رو باد کردند که روی تشک ترکید .از حرفهای مفت کارشناس که هرکشتی گیری که مقابل حسن قرار میگیره از قبل پنج امتیاز کنار گداشته نه انروز ورزشکاری برنده میدان مسابقه هست که تلاش وتمرین وشناخت حریف رو بدونه بی جهت ورزشکار رو باد نکنید که میترکه
اشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
اتفاقا"برعکس حسن یزدانی باتغییرشیوه براحتی ازعهده تیلوربرمی ایدنقطه قوت تیلورقدرت بدنی وزیرگیری است نقطه ضعف حسن یزدانی کاربادست هاصرفا"وغفلت اززیرگیری است بایدبافاصله کشتی بگیردودنبال زیرگیری باشد
ناشناس
Germany
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
حسن به کچ باخت چرا که باید از بغل زیر بگیره نه رودرو
اشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
حسن یزدانی چون صرفا"بادستها کارمی کندبنابراین به تیلورنزدیک می شودوتیلورهم ازش زیرمی گیردبایدبافاصله مبلرزه کندودنبال زیرگیری جهشی باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
اتفاقا سبک حسن یزدانی زیر کتف زدن و از بغل زیر گرفتن هست که در مقابل تیلور کلا تغییر داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
اتفاقا این یزدانی بود که کشتی گرفت تیلور اصلا حمله نکرد وفقط از فرصت طلبی استفاده کرد اگر زور داشت که خودش امتیاز میگرفت
علی رجبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
بابا چی زور نمی‌رسه نکنید آقا کشتی ب زور نیست کشتی به فن اصلا دنیا زور داشته باش کشتی زور نیس کشتی به فکر آرامشه
بلال
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
حسن یزدانی کشتی گیر خوبی هست اما به قول بزرگ مرد کشتی عبداله موحد کشتی گیر باید زور داشته باشه و فن بلد باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
فقط ضعف کشتی ما از مربی هست جردن بارز فقط یه فن بلد بود اونم فن دوخم،هیچ مربی ایرانی نتونس این فن رو خنثی کنه ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
دوستان ماشاء الله همه کارشناس کشتی شدند ، دوستان بحث سر تعداد امتیاز اشتباهی هست که دادند ، کسی از فنون ایراد نگرفته
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
قدرت بدنی و تفکر در صدم ثانیه باعث برد تیلور میشه
در سرپا به این آدم هیچ فنی رو نمیشه زد به جز زیر گیری.
مشکل اینجاست که کادر ما از نظر روانی ضعیف است .
کلام آخر : کشتی گیر ایرانی زیر نگیره باخته. تیلور آدمی نیست که لنگ یا پیچ کمر بخوره . تا شبیه به حریفش کشتی نگیره همچنان باخته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
رفقا خواهش میکنم با بغض و غرض پیام نگذارید ، لطفا بی جهت و دلسوزانه نظر بدید ، باید به حسن اقا حق بدیم حتی اگر فن اقای تیلور اشتباه باشه طبق نظر کارشناسها تعداد امتیازی که دادند درست نبوده اگر شما جای حسن اقا بودید با این نحوه امتیاز دادن روحیه تون رو از دست نمی دادید ؟ نقد کنید اما سیاه نمایی نکیند ، حسن اقا کلی مدال برای ما اورده و نسبت به تیلور مدال های بیشتری داره کاش به جای لحن تند برای ایشون در ادامه راه ارزوی موفقیت می کردید
امیدسام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
اگه به کشتی نگاه کنید مبینیدکه حسن یزدانی اصلا کشتی نتونست بگیرولی هرچه تلاش کنی بی فایده هست هرچه خدابخواهدهمان می شود.پس تلاش نکن اگرخدابخواهدحسن یزدانی تو بازی های بعد دیویدتیلور.روشکست میدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
پراید و بلیزر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
میراسماعیلی جودو رو به خاک سیاه نشوند تاج فوتبالو داورزنی والیبالو دبیر هم کشتی رو
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
به نظر من روش کشتی حسن در مقابل کشتی گیر آمریکایی اشتباهه حالا میخواد تیلور باشه یا یکی دیگه ، در مقابل گشتی گیرای آمریکایی باید هجومی گشتی گرفت ،همون روش ،کامران قاسم پور و رحمان عموزاد برید کشتی هاشون رو در مقابل رقبای آمریکایشون ببینید همیشه هم موفق بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
چرا میدان‌های پیاپی به کشتی گیری سپرده می‌شود که اشک و آهش تکراری شده آیا او یکه تاز میادین داخلی است پس وای به حال کشتی ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
آفرین ، مات ایرانیها باید واقع بین باشیم به جای خیال پردازی کردن و دروغ گفتن به خودمان.
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
حسن یزدانی نمیتونه با تیلور بگیره چرا الکی گندش کردیم و هر دفه باید با گریه بره خونش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
خیر، زور حسن یزدانی می رسد ولی مانند دیگر کشتی گیران با این مشکل مواجه است که نه با تیم مربی گری موفقی مواجه است و نه با تیم آنالیزکننده موفق.
تیم ملی کسی در سطح رسول خادم را می خواهد
M
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
با تشکر از پهلوان حسن یزدانی به خاطر تمام تلاش ها یش .
ولی لطفا دیگه کشتی نگیر .. تمام ملت با باخت هایت مریض شدن ...!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
چی میگی شماها
شب مسابقه ب یارو زنگ زدن قسط وام ندادی حسابت مسدود میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
باید قبول کنیم ک کشتی گیرای آمریکا ی سرگردن از کشتی گیرای ما بهترن.چ ب لحاظ بدن چ نفس و از همه مهمتر هوش.مخصوصا تیلور ک واقعا زیرکه.واقعا زیبا فنی و معرکه کشتی میگیره.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
اون یباری هم که باخت تیلور اعتراف کردمشکللت خانوادگی داشت وتمرین نکرده بود وگرنه اونم میبرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
یزدانی زودش به تیلور نمیرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
سلام، تعصب و توقع بیجا چرا؟؟ خوب قبول کنیم حسن یزدانی باخته، مگه قراره همیشه پیروز میدان باشه؟؟ تعهد داده بنده خدا؟ تا همینجا هم ازش متشکریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
تا دبیر و درستکار و دار و دسته هستند آب خوش از گلوی کشتی این مملکت پایین نخواهد رفت
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
واقعا پژمان درستکار برای سرمربی بودن تیم ملی خیلی خیلی کم تجربه است...واقعا چه کارنامه ای داشته جز دوستی با رییس فدراسیون؟۲تا طلا در مسابقات آسیایی و تمام!!!
علی منوچهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
بی شک آقای یزدانی از بهترینهای تاریخ کشتی ایران است . باخت ایشان در چند نوبت مقابل تیلور دو عامل اصلی دارد . اول اینکه از نظر ژنتیکی و قدرت فیزیکی تیلور قویتر است . دوم اینکه کادر فنی آمریکا از نظر حرفه ای و علمی در سطح بالاتری هستند و شاید برای این منظور هزینه بالاتری اختصاص میدهند .
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
حسن یزدانی به توقعی که ملت ازش دارن باخت هرچی کشتی به آخر نزدیک میشد کمر یزدانی زیر این بار خم تر میشد یزدانی به کسانی باخت که گفتن یزدانی نباش و دفاعی عمل کن،خارج از طرفداری هم بگیم تیلور کافیه یه امتیاز جلو باشه دیگه زانو میزنه و منتظر زیر گیری میشه حریف هم مجبوره حمله کنه جهان کشتی گیرهای خیلی بهتر از تیلور دیده که حالا اقا توهم زده بهترین کشتی گیره دورانه،اگر زورش نمیرسه دیگه تمومه دست از سرش بردارید این همه توقع از کجا آمده خود حسن مارو پر توقع کرده
ببر گیلان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
از نظر بسیار مهم بنده آقای یزدانی بزرگوار دلشون برای تیلور میسوزه و رسم بزرگی و کوچیکی را به جا میاره، آقای تیلور به زودی بازنشسته میشود و حسن آقای پهلوان به ایشان اجازه میدهد در فرصت باقی مانده چند تا طلا ببره که بنده به ایشان افتخار میکنم، درست نیست کسی با حد اقل سه الی چهار سال تفاوت سنی به شخصی کوچکتر از خود ببازد و این همانا منش پهلوانان قدیم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
ایشالا موفق میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
تنها ایرانی که در حال حاضر احتمال داردبتواند تیلور را شکست دهد قاسم پور است حسن صدبار دیگه هم کشتی بگیره حریف تیلور نیست بهتر است برای المپیک حسن به وزن قبلی خودش برگردد وزن او 86 کیلو نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
کشتی گیران آمریکایی از دم دوپینگی هستند و دوم اینکه داوران در مسابقات جانب کشتی گیر آمریکایی را می گیرند چون از آمریکایی ها رشوه می گیرند و از آنها می ترسند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
بدن تیلور ازعضله بیشتر آماده تر تشکیل شده...اون حریف نداره کاملا مشخصه
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین