bato-adv
کد خبر: ۴۶۴۲۹۵

کیهان: حیفا را بزنید

کیهان: حیفا را بزنید

روزنامه کیهان امروز در یادداشت خود به نوشته سعدالله زارعی پیشنهاد داده که ایران در واکنش به شهادت محسن فخری زاده بندر حیفا در سرزمین‌های اشغالی را مورد حمله قرار دهد.

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۹

فرارو- روزنامه کیهان امروز در یادداشت خود به نوشته سعدالله زارعی پیشنهاد داده که ایران در واکنش به شهادت محسن فخری زاده بندر حیفا در سرزمین‌های اشغالی را مورد حمله قرار دهد. 

کیهان در این یادداشت نوشته است: "اگر نقش رژیم اسرائیل در ترور شهید عظیم‌الشأن فخری‌زاده برای شورای عالی امنیت ملی ایران به اثبات برسد و البته همه شواهد این را نشان می‌دهد، ما لزوماً باید آنچنان ضربه‌ای به این رژیم بزنیم که موضوع حمله به نیروها یا مراکز ایرانی در هر کجا که باشند - از آبسرد تا کاراکاس - از دستور کار هر دشمنی برای همیشه خارج شود."

سعدالله زارعی در ادامه یادداشت خود در کیهان نوشته است: «ما در مواجهه با اسرائیل چند نوبت اعلام کرده‌ایم اگر اسرائیل دست از پا خطا کند حیفا را می‌زنیم. الان با فرض اثبات نقش رژیم صهیونیستی در این شهادت عظیم، می‌توانیم این تهدید را عملیاتی کنیم اما نه به این معنا که به عملیاتی در‌اندازه اقدام موشکی که علیه پایگاه نظامی عین‌الاسد داشتیم، بسنده کنیم و نه با ملاحظات آن عملیات، بلکه به این معنا که به طور واقعی شهر مهم بندری حیفا را آنچنان مورد حمله قرار دهیم که علاوه بر انهدام تاسیسات با تلفات سنگین انسانی نیز توأم باشد تا بازدارندگی ما به «نقطه اطمینان» برسد.»

به عقیده نویسنده کیهان "اقدام واکنشی ایران اگر هوشمند و دقیق اجرا شود، قطعاً به بازدارندگی می‌رسد چرا که آمریکا و رژیم اسرائیل و عوامل آن به هیچ وجه آمادگی شرکت در یک جنگ و مواجهه نظامی را ندارند و این به معنای واقعی کلمه بر پرونده جنگ و ترور در منطقه ما نقطه پایان می‌گذارد."

جوان: از ترس باران از زیر ناودان فرار نکنیم

اما در کنار تحلیل کیهان و تقاضا برای واکنش تند به شهادت محسن فخری زاده روزنامه جوان وابسته به سپاه  نیز معتقد به واکنش است اما با نگاه معتدل تری. عبدالله گنجی مدیرمسئول جوان در یادداشتی در این روزنامه ضمن نقد تحلیل حسن روحانی درباره ترور فخری زاده نوشت: «محاسبات دشمن در ترور این است که ایران در شرایطی نیست که واکنش نشان دهد و از قضا این بهترین زمان برای ترور است. متأسفانه ما نتوانسته‌ایم این محاسبه دشمن را تغییر دهیم و خودمان تغییر کردیم. تحلیل اصلی ما این است که صهیونیست‌ها درصدد خدشه به افتخار راهبردی «در سوریه می‌جنگیم تا در همدان و کرمانشاه نجنگیم» است، درصدد هستند امنیتی که در بیرون مرز‌ها برای آن جنگیده‌ایم و پیاده نظام آنان را به عقب رانده‌ایم را در قالب «ناامنی» به درون کشور بکشانند و مردم را متوجه این موضوع کنند که در سوریه جنگندیم و از امنیت کشور خود غافل شدیم.»

با این حال او معتقد است: "نباید با احساسات یا فشار اجتماعی شتابزده تصمیم گرفت. نباید به مسیری برویم که توابین کربلا را به عین الورده برد و بدون برآورد نظامی تلف شدند."

به گفته گنجی: «از سوی دیگر نباید سلطان حسین صفوی باشیم که با دست خود تاج را بر سر جوان ۲۶ ساله گذاشت و گفت: «فرزندم خداوند این گونه مقرر کرده است و ما با امر خدا مخالفت نمی‌کنیم.» اگر سلطان حسین در بیرون قلعه اصفهان جنگیده بود و تکه‌تکه شده بود، اکنون جزو مفاخر ایران و تشیع بود، اما عافیت‌طلبی باعث شد، حکومت را تسلیم کند و دو سال پس از تحویل حکومت محمود افغان در یک روز تمام شاهزادگان صفوی را سر برید و شاه نیز نظاره‌گر این صحنه بود.» 

روزنامه جوان معتقد است "در واکنش به اقدام صهیونیست‌ها ظرفیت‌های زیادی داریم که باید به کار بگیریم." و "هر تحلیلی که ما را به سکوت بکشاند، غرور ملت بزرگ و کهن ایران را شکسته است. غرور ایرانیان به حدی است که بعضاً به آن «سندرم امپراطوری» می‌گویند. این غرور نباید شکسته شود. شرط حفظ این غرور آن است که از ترس باران به زیر ناودان فرار نکنیم."

bato-adv
پراید
Germany
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
به من یه پراید بدید بعد حیفا رو با خاک یکسان کنید
نام
Germany
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
آره جون خودت، بزن بودی تالا زده بودی...
ولی دستوراتو خوب اجرا میکنی!
نام
United States of America
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
موافقم مرگ یک بار شیون یک بار . عمو سعد ل راست میگه
شعار از پشت منقل
Germany
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
حیفا را بزنید !
استارکو
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
انصافا اگه جواب این کار اسرائیل رو ندین یعنی ملت دیگه دو ریال هم شما رو حساب نمی کنند
اصلا ملت نا امید شدن
بخصوص این اخبار مربوط به نحوه ترور که دیگه از اسرائیل یه قدرت فضایی ساخته
بابا منتظر چی هستین؟
حداقل برای حفظ آبرو یه کاری کنین
خودتون نه اینکه بگین حوثی ها دوتا موشک بزنند
حمیدرضا رسولی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ما وقتی اتمام حجت می کنیم و مدعی می شویم اگر اسرائیل دست از پا خطا کند فلان و بهمان می کنیم، آیا واقعاً این اتفاق اخیر مصداق دست از پا خطا کردن نیست؟! در حالی که همه مسئولان ما از وزیر خارجه تا دبیر شواری امنیت ملی به صراحت اسرائیل را عامل اصلی این ترور ناجوانمردانه اعلام می کنند، پس دیگر تعلل در پاسخ چه لزومی دارد؟! یادمان باشد اسرائیل بدون تهدید، خواسته های تروریستی خود را بدون هیچ گونه ملاحظه ای به مرحله اجرا در می آورد آنوقت مایی که در هرفرصت و مجالی اسرائیل را در سخن و نه در عمل مورد سخت ترین آماج و حملات قرار می دهیم، آیا هنوز وقت آن نرسیده است تا در عمل نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم و به پشتوانه ایمان و اعتقاد راسخ به توانمندی نیروهای نظامی خود اقدام عملی را در دستور کار خود قرار دهیم. با این اقدامات محتاطانه و وعده های پی در پی چنین و چنان کردن اسرائیل چگونه می توان منتظر نابودی اسرائیل طی بیست و اندی سال آینده بود. در غیر این صورت کاری نکنیم تا ضرب المثل لاف زدن در بازار مسگرها بی جهت در موردمان مصداق پیدا کند؟
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۸۵
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
باید حیفا را با خاک یکسان کرد تا پوزه اسرائیل نجس را به خاک مالید
ناشناس
Switzerland
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
خخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
حداقل ذغال خوب بگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
باشه
ناشناس
United States of America
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
باید باید حساب نیست زدم زدم حسابه
محمد
United Arab Emirates
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
جنسش مرغوب بود
سعید از تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
مرگ بر اسرائیل و آل سعود چقدر یهود پرست داریم که منفی میدهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خواهش می کنم ساقی تو به ما معرفی کن چون جنسش حرف نداره و کلا تو عالم هبروت به سر می بری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خودتونو مسخره کنید بدبختای ترسو گدا گشنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خب از قدیم گفتن مرگ یک بار شیون هم یکبار جان مادرتون هرچی توپ و تانک و موشک و مهمات دارید و کهمه کسانیکه عاشق جنگ با اینها هستن را بردارید ببرید بجنگید ما هم اینجا برای شما دعا میکنیم تو را خدا اینقدر رجز نخونید خسته شدیم خسته
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
حیفا رو با خاک یکسان کرد ، پیش از اون شما و دیگر آقازاده ها برید تا پناهگاه یا ویلاتون در کانادا ، بمب اتمی اسرائیل هم بخوره تو سر ملت ستمدیده ایران لابد
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
والا جمله امشب باید حیفا رو بزنیم بیشتر شبیه اسم رمز پدر مادرها جلوی بچه هاست...
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
من از شریعتمداری خوشم نمی اد ولی باید یه کاری بکنه ایران اگه می خواد تو منطقه قدرتمند باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
كشوري كه در تهيه مرغ و تخم مرغ و پرايد و پوشك درمانده شده چه قدرتمندي اقا جان
ناشناس
Canada
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
قدرتمند شدن به توان اقتصادی است مثل کره جنوبی که محصولاتش دنیا را گرفته نفت هم ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ساکت شو، اگر جز این بود انقد اربابات ایران ایران نمی کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
نگو کشوری که! بگو دولتی که!
اینم از مدیریت غربگدا هاست! چه اصولگرا چه اصلاح طلب
وگرنه کشوری که یک سوم اروپا خاک داره و 80 میلیون جمعیت با بیش از 3 میلیون مهندس نباید نیاز به چیزی داشته باشه
ناشناس
Switzerland
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
قدرت یک کشور از اقتصادش معلومه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
کره جنوبی اگه امریکا مواظبش نباشه دو روز هم نمیتونه رو پای خودش بایسته. همه کشورهای قدرتمند هم اقتصاد قوی دارن هم قدرت نظامی خوبی دارن. کدوم ادم نادانی گفته باید یکی از این دو تا رو داشت
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
بله کاملا موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
کشوری که مردمش گرسنه اند و پولش بی ارزش ترین پول دنیاست هیچ قدرتی نداره خیالت راحت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
قدرت یعنی محصولی تولید کنی که دنیا وحشت داشته باشه تو تحریمش کنی
نام
France
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
خیلی باعرضه هستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
صبور باش عزیزم. داغ اسرائیل رو هم میبینی
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
حرف حساب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
چهل ساله صبر کردیم البته با شعار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ناشناس 14:01 والا ما صبوریم این اسرائیلیا صبر نمی کنند دو سه ماهی یه بار یه خرابکاری می کنند. وضعیت سوریه هم که بماند چپ و راست می زنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ناشناس ۲۰:۲۰ تا کی میخوای خودتو بزنی به اون راه؟ مگه تو خبر داری که ایران تا حالا چند بار به اسرائیل ضربه زده یا نزده؟
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
تو هر کشور دیگه چنین تذکری انجام شده بود، به منزله اعلان جنگ تلقی میشد ولی یه عده کور و کر و گنگ هستند که این اعلان جنگ رو نه میبینند نه می شنوند نه میفهمند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
۴۰ سال تو خوف و رجا سر کردیم. خوب الان کجای دنیا هستیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
هشت سال جنگ با عراق گذشت این جنگ چه مدتی طول میکشد؟
ناشناس
Canada
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
برنامه هسته ای چه در اسراییل چه در ایران خواست حکومت هاست نه مردم عادی. مردم بهداشت، رفاه، شغل و ایمنی جاده، محیط کار و زندگی می خواهند.
امنیت اولویت حکومت هاست،
مردم اقتصاد یک لقمه نان و پیشرفت برایشان مهم است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
اگه توان جنگ بود که می جنگیدیم. یک موشک بزنیم هزار موشک و بمب می خوریم
نام
Germany
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
حرف حساب همیشه که نباید خورد یک تکانی به خود بدهید به جای شعار دادن
سعید از تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
مرگ بر اسرائیل
جنگنده
Canada
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
یعنی حسن باید بجنگه.هههههههههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
نه عزیزم. اونایی که می خوان بجنگن از من و تو حسن اجازه نمیگیرن.
ابومالش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
حسن در جنگ ایران و عراق مداوم در جبهه بود و از انجا رزمندگان اسلام را هدایت می کرد دلیل پیروزی ایران در جنگ هم همین بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
17:16
آره دقیقا مثل کربلای 4
نام
United States of America
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
حالا نمی خواد حیفا را بزنید.
یک اسرائیلی را در خاک اسرائیل ترور کنید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
انسانم آرزوست!!!!
ابولی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
او کم بی قبول نبی
ناشناس
Canada
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
یک گام عقب تر باید رفت چرا باید با اسراییل دشمن بود؟ چرا روی موشک به عبری نوشتید محو اسراییل؟
ناشناس
-
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
بجای جنگ و جدل درخت دوستی بنشان که کام دل ببارارد درخت دشمنی بر کن که رنج بیشمارارد
سعید از تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
مرگ بر اسرائیل و صهیونیست
نام
United States of America
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
پاسخ در سطح برابر داده شه. شما هم یک نفر از دانشمندان هسته ای اسرائیل را ازبین ببرید در خاک خودشان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
نمیشه امت قبول نمی کنند
ناشناس
-
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
نمیشه نمیشه این دلم راضی نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
کلوخ انداز را پاداش سنگ است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
بلدی میخواد،هنر میخواد، نفوذ در عمققققق استراتژیک دشمن میخواد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ناشناس ۲۲:۵۷
اسرایل عمق استراتژیکش کجا بود، لب مرز اردن وایسی تلاویو رو میبینی
به موقع هم میزنیم
نام
Germany
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
به نظر من تل اویو بهتر است
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
واشنگتن ونیویورک هم همینطور
خاکستر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
نمیشه سواکنی عزیزدرهمه نخواستی جمع کن ازایران برو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
یک دو سه زنگ مدرسه اول عربستان و امارات و ترکیه تا امادکی بدست اید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
باید استخاره کرد بین هیفا و تل اویو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ناشناس ۲۳:۲۱
اصلاً هر دو را بزنند ، شلغم مفت بادمجون مفت
نام
Germany
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
قابل توجه کیهانی های محترم
نتانیاهو و بن سلمان هم دقیقا با همین هدف که ما به اسرائیل حمله خواهیم کرد دست به چنین جنایتی زدند. اما همانطور که رئیس جمهور ایرانی ایران گفتند ما انتقام خواهیم گرفت اما در دامی که آنها پهن کرده اند نخواهیم افتاد. آره داداش اینطور خواهد بود لطفا به رفقا هم اطلاع دهید
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
قابل توجه شمای محترم
کیهان بهتر از تو میدونه و فقط میخاد ژست قدرت بگیره و سناریوی خیلی بچه گانه ای داره و نسخه داخلی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
به امر خدا ایمان داشته باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
تنها حرکت زدن وزیر دفاع یا رئیس موساد هست تا یک بازدارندگی و واکسیناسیون درستی صورت بگیره....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
لابد بعدشم شما میری جنگ جهانی سوم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
واکسن ضد کرونا اکسفورد کی میاد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
حالا شما راهش را پیدا بکن که بزنی. جنگ سوم را من خودم جوابش را می دهم.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
تا کی انفعال...بزنید اسرائیل را با خاک یکسان کنید
محمود
Australia
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
پاشو صبح شده . مگه كشكه آخه.
ديدتون نسبت به جنگ چيه اون داستانهايي كه بهتون ميگن طبل تو خاليه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
کسی جلوت رو نگرفته. بفرما داوطلب شو برو سوریه و انتحاری بزن اسرائیل رو با خاک یکسان کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
باشه چشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
بزنید از ترس به خودشون ....
محمد
United Arab Emirates
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
شما پاشو برو بزن - پول مفت مگه نمیگیری بابتش؟
نام
Canada
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
حیفا همون خواننده لبنانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
محشره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
حیفای لبنان با ه دوچشمه هیفا وهبی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خیییییلی عالیییییییییییییی
ناشناس
-
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
نه اون حیفه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
حیفا وهبی را نزنید ، چطور دلتون میاد بزنیدش نا مردا.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
حیفارو بزنید تا همه ی دنیا مارا بزند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
پس میفرمایید چیکار کنیم؟ اونا بزنن ما لالمونی بگیریم تا دنیا بدش نیاد ؟
سهیل
United States of America
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ناشناس 1359

با عرض ادب و احترام،

به تعبیر اون گوینده خبر، به این وضعیت، وضعیت ...
اصلا ولش کن.

جواب ندن، دشمن صهیونیست مجددا تکرار خواهد کرد. جواب بدن، کار بیخ پیدا میکنه و نور چشمی های اونطرف آب که چشم براه دلارهای تا نخورده اند، به رنج و سختی دچار میشن. شما میگی چیکار کنن؟ این همه سال چنگ و دندان نشان دادند به دشمن. حالا دشمن نه در سوریه، نه در مرزهای غربی و شرقی، بلکه در دل سرزمین، در چند کیلومتری پایتخت، نفر کلیدی صنعت هسته ای را ترور کرده. جواب ندادن ننگ، و جواب دادن پایانی تلخ است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
دنیا ما را تحسین خواهند کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
حیفا حیفه ، همین حیف از نون هایی که دنبال جنگ و تنش با همه دنیا هستند رو بزنید بسه
ناشناس
-
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
استکبار از جنگ استقبال میکند با فروش بیشتر و درامدزایی افسانه ای
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
با چک و لقت ؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
خدا پشت ما مگه نیست یهو همه استرازیست شدن واهل محاسبه وتحلیل ما چهل سال پیش گفتیم فقط راه خدا...مگه نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
نا باو.. با فحش و فحش کشی!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
خوب بزن اگر راست میگی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
بزنه چیه اونم میزنه کار خرابتر میشه باید به مراجع بین المللی شکایت کنند
علی
United Arab Emirates
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
واقعا راست می گه . اولین بار در زندگیم با کیهان موافقم باید اسرائیل را موشک باران کرد. چند نفر باید شهید شود تا اقدام عملی و نه شعاری انجام دهید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
می زنند. دیگه شوخی نیست. حالا ببین! دشمن اینو باور داره اما شما هموطن هنوز نه! متاسفم
سهیل
United States of America
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
کی راست گفته که دفعه دومش باشه؟ راست نمیگه.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
انتخاب حیفا بسیار دقیق هست، حیفا مهمترین بندر تجاری اسرائیله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
نظرت مثبته؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
حیفا رو زدیم اونا هم چند تا نیروگاه و پالایشگاه ما رو می زنن،‌ بعدش می خوای چه کار کنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
به انتخاب بعدی آنها هم بیندیش. شهر تهران یا قم یا پالایشگاه ها یا یا یا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
رضا جان بيچارگي مردم بس نيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
خوشبختانه اسراییل هواپیما نداره که بجای حمله کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
موشک هایی که از دفاع هوایی امارات رد نمی شوند چطور می خواهند از گنبد آهنی اسراییل رد شوند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
به ناشناس ۱۷:۲۴
اسرائیل هواپیما نداره ؟؟؟؟ خیلی بی سوادی ، اسرائیل کلی هواپیمای جنگی داره از آمریکا هم ، هواپیمای اف 35 گرفته خودش هم تولید کننده هواپیمای جنگی کفیر هستش. ای کاش بی سوادها نظر نمی دادند.
ناشناس
United States of America
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
حيفا وهبی هم قبوله بزنن
ناشناس
France
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
حالا یکی ی قمپزی در کرد گفت تلاویو ووحیفا رو باخاک یکسان میکنیم تو زیاد جدی نگیر
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
فقط مواظب باشید مثل هواپیما نشه
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ایران اگر دنبال محو اسرایل نبود زندگی مردم منطقه و خود ایران مانند ژابن میشد و اسلام بدون خون ریزی ارویا را هم تصرف معنوی میکرد/ حیات نظام در ایران با دشمن تراشی میباشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
دقیقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
دقیقا
فامیل دور
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
اسرائیل اگر دنبال زورگویی و تصرف دنیا نبود زندگی مردم جهان مانند بهشت میشد و همه ادیان الهی آزادانه در کنار هم زندگی میکردند ( مثل ایران اسلامی ) / حیات رژیم صهیونیستی در اشغالگری و ترور و دشمنی با بشریت است...

التماس تفکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
این اسراییل بود که دنبال محو کشورها در خاورمیانه بود. لطفا توضیح بده که چرا اسراییل اول فلسطین را اشغال کرد بعدش هم بخشهای زیادی از اردن ، مصر ، سوریه و لبنان. آیا این کشورها هم دنبال محو اسراییل بودند ؟ الان مصر که 20 ساله شده نوکر اسراییل و روابط برقرار کرده شده ژاپن؟ تحلیل آبکی نکن. اگه لبنان هم مثل تو فکر میکرد الان اشغال شده بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
سردار ما را با بزدلی کشتند دانشمندان ما را با ترور کشتند تو هنوز اسراییل اسراییل میکنی اتفاقا ما باید موشکهای بهتر و دقیقتر بسازیم آنقدر هم زیاد بسازیم خوب بسازیم و پیشرفته تا قدرتمان از همیشه بیشتر بشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
پدر شما رو ترور میکردن هم همین حرف رو میزدین؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
باید زمینهای اردن و مصر و سوریه و...باز پس گیریم و بخودشان برگردانیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
در حیرتم اگر اسراییل اینقدر خطرناکه چر کشورهای اسلامی با ان رابطه برقرار می کنند ایا نوبت ما هم میرسد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
اسلام عزیر می گوید پاسخ به همان اندازه داده شود نه بیشتر اما اگر عفو کنید بهتره است
ناشناس
Canada
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
شما چرا شعار محو اسراییل را دادید؟
اونها مردم عادی را نزنند، یک نظامی را زدند، مردم را دخالت ندهید اولویت مردم یک زندگی آرامه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ناشناس ۱۵:۲۶ شما هم یه چیزی یاد گرفتید هی تکرار می کنید اگر پدرتون ، اگر ناموستون ، ما می گیم اگر نخواهید با دنیا بجنگید و شعار نابودی سر بدهید کسی کاری با کارتون نداره می خواهید بجنگید بسم الله آنقدر تو سروکله هم بزنید جون همه تون درآد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
یا نفهمی یا خودت رو به نفهمی میزنی
ناشناس
Canada
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
دقیقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ناشناس ۱۷:۳۰ وقتی کل خانواده ات رو انشاالله از دم تیغ گذراندند تو ببخش و عفو کن که به خیر و نیکی نزدیکتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
دقیقا
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
اولا هنوز مشخص نشده چه دولت و چه کسانی پشت این قضیه هستند.در ثانی قبل از هر اقداه عواقب آنرا باید سنجید
ناشناس
Germany
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
قبل از اقدام نکردن هم باید عواقب آن سنجیده شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
اشتباهی منفی دادم. کاملا موافقم
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
اینکه چیزی نیست منم دستور می دم سیاره مشتری رو بزنید؟
چی فکر کردی ؟ فکر کردی ما کم میاریم؟
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
البته این رو هم باید در نظر بگیریم در صورتی که ما همیشه چنین ملاحظه ای برای پاسخگویی داشته باشیم. موجب میشه آنها مدام نوابغ ما رو حذف کنند چون میدانند مقابله ای در کار نیست.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
به اشتباه منفی داده شد . کاملا با شما موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
بفرموده فرمانده سپاه ایران قبلا پاسخ دردناکی داده
صادق
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
مرد آن است به وعده اش وفا کند
سهیل
United States of America
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
مرد دیدی به ما هم نشون بده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
وفا میکنیم البته اگر نامردان برده اسرائیل و نوکر صفت بزارن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
سهیل راست میگی هیچ مردی اینجا نیست!
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
مگر کل اسراییل نباید نابود میشد؟ چرا فقط حیفا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
اری دلبندم یک شهر کم است
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
یه جا رو بزنید حتی زمین خالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
نمیشه یا همه یا هیچ
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
"""اقدام واکنشی ایران اگر هوشمند و دقیق اجرا شود، قطعاً به بازدارندگی می‌رسد"""
این بابا فردا وقتی یه جنگ تمام عیار شروع بشه و امریکا و سعودی هم به کمک اسراییل آمدند و همه زیرساختهای ایران را نابود کردند اعلام می کنند ما گفتیم هوشمند!!!!
اینها حتی نمی فهمند در این برهه، جنگ درست همان چیزی است که اسراییل میخواد!!!چون هم به لحاظ مالی هم پشتیبانی آمریکا و هم اعراب و هم نظامی با هواپیماهای بی 52 و اف 35 و بسیاری از ادوات که شاید این حضرات قدیمی و متوهم قابلیتهاش در ذهنشون خطور نمیکنه، در بهترین حالت ممکن هستند!!!!کمی تعقل و تدبیر و خرد هم خوب چیزیه که خدا به شما داده!!!
آخه وقتی داخل ایران و در نزدیک تهران و یا در پاسداران تهران عملیات ترور را براحتی بدون هیچ ردی انجام میدهند شما فکر می کنید بعد از زدن حیفا اونها فقط نگاه می کنند!!!؟؟؟ایا هزینه جنگ در این شرایط که حکومت نمی تونه غذای مرغ و گاو رو تهیه کنه،عقلانیه؟؟آیا مقبولیت و مشروعیت نظام مانند اوایل انقلابه؟؟آیا مردم ما مردم اول انقلاب هستند و یا بیشترشون خودخواه و منفعت طلب شده اند.با شعار و تزویر و توهم و آرزو و ایشاله ماشاله که نمیشه کشور اداره کرد!! واقعیتها را باید دید...
سهیل
United States of America
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
پس چرا نمیزنید؟ رئیس جمهور باید دستور بده؟ مگه دست رئیس جمهوره؟ قانون اساس چنین اختیاری رو از ر.ج سلب کرده.
پس اگر مشتتون پره، بزنید. اگر هم نیست، از کیسه مردم هزینه نکنید، آروم بگیگیرید و کمتر حرف بزنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
اختیارات رئیس جمهور بیست در صده اینجا که امریکا نیست
ناشناس
Canada
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
دشمنی با اسراییل خواست اکثریت مردم ایران نیست، کسانی که شعار محو اسراییل را دادند این هزبنه ها را روی دست ملت گذاشتند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بعدش باید جواب دنیا را بدیه زدن که همینطوری کشکی نیست
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
یک روزنامه غیور در کل ایران اگه وجود داشته باشه اون کیهان ه
ناشناس
Canada
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
بودجه و تبلیغات دولتیش را قطع کنید ببینید چند نفر می خرند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
روزی نامه کوهان
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
وقتی نشنید مثل انسان های مدرن پای میز مذاکره و مشکلات رو با صحبت کردن حل کنید آخرش میشه همین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
بقول اقای لاریجانی ما با دشمن حتی در قعر جهنم مذاکره میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
مگه مذاکره نکردیم؟ نتیجه اش چی شد؟ مگه چشمات ندید چطور خرابش کردند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
منظور مذاکره با اسراییل است صلح در برابر صلح
ناشناس
Canada
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
از روز اول دلواپسا برجام کوبیدند و نقد کردند و چوب لای چرخش گذاشتند.
برجام دو مرحله داشت قبل از ترامپ تورم کاهش پیدا کرد، اقتصاد رونق گرفت، سرمایه گذاری خارجی شروع شد بعد ترامپ بودن میدان داد به دلواپس ها و برجام را به تدریج به هم زد.
همان موقع فراموش کردید می گفتید این ترامپ از هیلاری کلینتون بهتره چون تناقض های آمریکا را آشکار کرده.
نکته بعد هنوز جوهر برجام خشک نشده بود روی موشک به عبری نوشتید اسراییل باید از نقشه محو شود.
به سفارت عربستان حمله کردید.
از بشار اسد که دیکناتور است حمایت کردید.
در یمن از حوثی ها حمایت کردید.
برجام نیاز با تداوم همکاری با غرب داشت.
فرصت را از دست دادید با ترامپ مذاکره نکردید؟
چرا ملت باید هزینه زیاده خواهی و منفعت طلبی شما را بدهد.
رفراندوم بگذارید.
روح اله
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
به نظرم حیفا کمه، از دوبی شروع کنیم و بریم تا اونور اروپا، کاش بمب اتم داشتیم و میزدیم همشونو نابود میکردیم. کاش یه کلید بود میزدیم بقیه دنیا پاک میشدن ما راحت میشدیم از دست بیشعوری هاشون
ابومالش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
چه زیبا و دراماتیک روحی جون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
روحی جون ذغالت خیلی عالیه الان تو هوایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ذم خونه ما یک کلید ساز هست. حسن کلیدفروش
نام سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
کاش می زدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
فرزندم صبر داشته باش ظفر نزدیک است
سید حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
شما فعلا بزن اگه خوب بود بگو تا ماهم بزنیم.
نامرضا رزمنده وفاع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
به نظر من طراحی نقشه ای است که ازقبل گامهای اولیه برداشته شده است. گام اول :تحریم وکاهش درامد دولت که منجر به گرانی ونارضایتی عمومی شد . گام دوم تحریک ایران با ترور دانشمند هسته ای و شروع جنگ از طرف ایران.گام سوم :دفاع اسراییل ازخود وارد شدن کشورهای دوست اسراییل ودشمان دیرینه ایران مانند عربستان به جنگ. شروع جنگ با کشور ما وپایانش نامعلوم خدا به خیر کند
سهیل
United States of America
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
رضا جان !

رزمنده عزیزتر از جانم. مگر راه قدس از کربلا نمی گذشت؟ این کربلا در دستان شماست. حالا نوبت قدس است. آن زمان که شعار میدادید باید فکر امروز را هم میکردید.
یا میتوانند. یا نمیتوانند. اگر میتوانند که بسم الله. اگر هم نمیتوانند حرف خود را پس گرفته، خسارات را جبران و به آغوش ملت بازگردند. بالاخره یا به وعده ها عمل میکنند یا نمیکنند. اگر به وعده هایی که داده اند و همه میدانیم چه بوده، عمل میکنند یا عمل نمیکنند. اگر عمل کنند که خوب. اگر عمل نکنند، شما بهتر از من میدانید که که خلف وعده در دین مبین اسلام چه تعابیری دارد.

پیروز و کامروا باشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
تحلیلی خردمندانه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
سهیل جان اون وعدها جنبه تبلیغی وداخلی بود اگه بخواهیم به اونا عمل کنیم مابا دنیا طرفیم نه یه کشور متوجه شدی
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
باشه اقای شریعتمداری چشم دیگه شما کجا را پیشتهاد می کنید اصلا تعارف نکتید تیتر روزنامه بزنید تصمیم گیری کشورهای دیگه پشت درهای بسته و محرمانه است تصمیم گیری کشور ما با روزنامه کبهان
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
نانسي را هم بزنيد چرا حيفا فقط
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
بهترین انتقام از اسراییل و عربستان اینه که بتونیم آمریکا رو به برجام برگردونیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
بعد از محو اسراییل و عرعرستان کاخ سفید را حسینیه میکنیم
ناشناس
Canada
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
اسمش انتقام نیست،
بهترین کار توسعه اقتصادی و پیشرفت است، شبیه کره جنوبی در سایه همکاری و صلح.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ما برش نمیگردونیم. خودش بر میگرده
naser
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
افرادی بودند که با بلد نبودن دیپلماسی و با انقلابی گری کشور را به این بن بست و گوشه رینگ کشاندند امید است که اشتباهشان را فهمیده باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
فکر کنم به جای حالت نه جنگ و نه صلح باید به یکی از حالتها تغییر وضعیت بدهیم. یا رومی رومی یا زنگی زنگی
ناشناس
Canada
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
قواعد بازی را رعایت کنید شما یک هم پیمان قوی ندارید، صلح و همکاری را انتخاب کنید، چرا جنگ و نابودی؟
چرا نوشتید و گفتید نابودی اسراییل چه کسی به شما این مسئولیت را داده؟
ناشناس
-
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
متین و منطقی انعقاد کلام کردید
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ماشه را بدهید دست کیهان زودتر بزنند
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
اجزه بدید کسانی که صلاحیت دارن تصمیم بگیرن شما صلاحیت ندارید
نام
United Arab Emirates
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
چرافقط حیفا لطفا هرچه سریعترحیفاونیویورک رادریک زمان‌بزنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
یک هفته فاصله ضروری است تا بمبک ها سر شوند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
به خدا منم موافقم هر کی نزنه مردنیست !
barfak
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
همانا مثل روز روشن و مثل خورشید درخشان است که تنها برندگان این ترور و جواب احتمالی ایران، دارندگان دلار می باشند. نقطه
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
خب بزنید اگه راست میگید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
اگر جرات دارید
صالح
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
تاکسی خالی بوق زیاد میزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اقا صالح بهترین ضرب المثلی که توعمرم شنیدم
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
کیهان تیتر زده "وقت آن رسیده به بندر حیفا حمله کنیم"

فقط یه سوال پیش میاد

برنامتون برای توزیع مرغ چیه؟ فلسطینی ها پای مرغ بخور نیستن ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
مرغ مهمتر است یا محو اسراییل؟باید به رفراندوم گذاشته شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
به کوری چشم تو مزدور هم حیفا رو می زنیم هم وضعیت مرغ رو درست می کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
فقط قبلش اجازه بدهید تا دلار ارزونه من یه پنجاه هزارتایی دلار بخرم بعد از نابودی حیفا به درد می خوره : -))))
غریبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
اون رو که دولت تدبیر و امید به تحو احسن داره انجام میده؟؟؟!!!
ناشناس
Austria
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
به روشنی چشمان من، نه حیفا رو میتونید بزنید، نه وضعیت مرغ رو میتونید درست کنید. این خط این نشون_+
ساندیستو بنوش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
عالی
نام
United States of America
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
حمله به بالاترین مقامات نظامی یک کشور در هر کشور و سیستم دیگری حتی در ضعیفترین کشورها بود باعث عکس العمل حداکثری می شد ولی در ایران باعث صبر بیشتر حداکثری می شود! دنیا هم متوجه نیست که فشار حداکثری خیلی موثر بوده است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
در اموزه های دینی دستور به صبر و مدار امده و لذتی که در عفو است در انتقام نیست
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
خوشحال میشیم
بزنید تو رو خدا
مرگ یک بار شیون یکبار
نام امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
از ایشون سئوال بشه اخوی الان روز یا شبه
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
تا آویو هم بزنید
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
چقققدددر وقیحانه همسو با اسراییل....واقعا پایانی بر این وقاحت ندارن این موجودات
امین میرزائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
قیل از این که حیفا رو بزنین و قارچ سمیشو تا اینجا بیارین ، لطف کنین تکلیف این یارو "ارشاد کریمی" رو که گلابیهای آشغال تو نطنز پرورش داده با کرمِ تویِ گلابی روشن کنین . هی میگن نفوذی داریم !!!
ناشناس
Finland
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
خفه خون بگیر وطن فروش خائن
واحد
Germany
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
کیهان جان منم موافقم بزنیم اما متاسفانه زورمون به کل دنیا نمیرسه !
نام
Germany
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
به نمایش گذاشتن صورت مرده برای دیگرا ن و غیر خودی اصلا درست نیست . چطور خانواده چنین اجازه ای داده اند ؟؟ لابد هدف ، وسیلع را توجیه می کند !
ناشناس
-
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ایشان هرگز نمرده حی و حاضره
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
باب‌اسفنجی‌هم‌بود‌یک‌واکنش‌عملی‌از
خود‌نشان‌میداد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
فقط‌از‌باب‌حباب‌ساختن‌را‌یاد‌گرفتن
نه‌عملگرا‌بودن‌را
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
مثلا پاتريك را ميزد
Nima
Canada
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
با سلام
دو سناریو متصور است که هر دو مخالف پبشنهاد کیهان است. به تعبیر عامیانه پیشنهاد کیهان بدترین کار ممکن است یعنی کشتن افراد غیر نظامی و مردم عادی اسراییل.

سناریو اول خویشتنداری ایران تا زمان روی کار آمدن بایدن، تقویت دیپلماسی، تقویت ارتباط با اروپا، استفاده از برگ برنده این اقدام تروریستی در مذاکرات آتی با امریکا، تلاش برای در انزوا قرار دادن اسراییل، ایجاد پیمان دفاعی با رقبای سیاسی اسراییل مثل ترکیه، تلاش برای تقویت بنیان های اقتصادی کشور، پیشی گرفتن از اسراییل در عرصه اقتصادی بجای شعارهای تو خالی و تبلیغات، تشکیل پرونده علیه اسراییل در دادگاه لایحه با عنوان تروریسم دولتی در صورت وقوع شواهد حقوقی قوی.
ابن سناریو با دستگاه ذهنی، سطح سواد و درک کیهان فاصله دارد چون اساسا نان تندروها در اقدامات امنیتی و نظامی است نه اقتصادی و دیپلماتیک، در شرایط عادی کسی کیهان نمی خواند تا ماجرایی اینگونه پیش بیاید و آنها بل بگیرند.

سناریو دوم ایران اقدامی متقابل و هموزن انجام دهد، اقدام متقابل باید در حد و اندازه اقدام اسراییل باشد، اسراییلی ها چه کردند یک شخصیت نظامی، سپاهی و احتمالا امنیتی ایران را که نقش کلیدی در بخش نظامی برنامه هسته ای داشته، به شکل هدفمند کشته اند. ایران مدت هاست برای نیروهای فلسطینی هزینه کرده است. حزب الله لبنان نشان داده عملا پشتیبان ایران است و بازوی عملیاتی و متحد قابل اعتماد است اما آیا فلسطینی ها هم چنین هستند؟ زمان آزمون خوبی است که آیا این هزینه ها با عنوان آرمان فلسطین هنوز معنا دار است، ایران نیروها فلسطینی را از نظر نظامی، امنیتی، تسلیحاتی تقویت کند و از طریق این گروه ها اقدامی متقابل و هم وزن انجام دهد یعنی از طریق نیروهای نیابتی فلسطینی یکی از نظامیان اسراییلی فعال در برنامه های هسته ای اسراییل را هدف قرار داده، یا در پایگاه های نظامی اسراییلی که مقر زرادخانه اتمی است به شکل محدود و حساب شده بمب گذاری کند، قبل از چنین اقدامی به امریکایی ها هم پالس دهد که قصد زدن اسراییلی ها را به شکل حساب شده دارد.

در هر دو سناریو ایران نباید به بندر حیفا حمله کند چون احتمال کشته شدن افراد غیر نظامی وجود دارد که اقدامی متقابل نیست بلکه کاملا خلاف ضوابط حقوق بین الملل است و دنیا را علیه ایران بسیچ می کند و بایدن را مجبور می کند در زمین اسراییل بازی کند، اما از عقل کیهان بیش از این انتظاری نیست.
پیشنهاد کیهان دقیقا در خدمت سناریو ناتانیاهو است چون هر دو مثل هم فکر می کنند، در جهت مخالف.
امین میرزائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
باشه بابا . بدون شوخی و استعاره میگم . اگه حیفا رو بزنین با توجه به انتقال آلودگی با باد همه منطقه رو آلوده میکنین ! یه چیزی مثل چرنوبیل . اینو دیگه چرا سانسور میکنی ویراستار دلنشین !؟
امین میرزائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
باشه بابا . بدون شوخی و استعاره میگم . اگه حیفا رو بزنین با توجه به انتقال آلودگی با باد همه منطقه رو آلوده میکنین ! یه چیزی مثل چرنوبیل . اینو دیگه چرا سانسور میکنی ویراستار دلنشین !؟
سهیل
United States of America
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
کیهان رو جدی نگیرید. یه تیتری زده که اونایی که آروم نمیگیگیرند، کمی آروم بگیگیرند.
نامamir
United Arab Emirates
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
حیفا حیفه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
اونجا به دنیا اومدی؟ آخخخخخخیییییی
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
افسوس که عمو پوتین اجازه محو اسراییل را نمیده دو میلیون یهودی روس انجا کاسبی میکنند
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
بر روی چشم .فقط بزار کارت ملی مون بیاید چون رییس جمهور فرمودند کارت مای بهمراه داشته باشید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
سنگ بزرگ علامت نزدنه
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
خودت بزن
انقلابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
این قبیل اقدامات اوج دهن کجیه . اگر جرات داریم باید پاسخ دهیم . حالا نمیدونم برای چی صبر کنیم و چ حکمتی داره
ناشناس
Switzerland
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
یه بار پاسخ دادین برای جد و ابادتون کافیه
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
حسین نزن الان بزنی تابلوی روزشمار معکوس سقوط اسرائیلتون ضایع میشه والله
امین میرزائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
تو آب نمک خوابیدی؟؟!!
ناشناس
-
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
کدوم تابلو گوگولی
نام
Switzerland
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
با هر بار میزنیم میزنیم ....اسراییل بیشتر مظلوم نمایی کرد و کلی از امریکا کمک بلاعوض گرفت و امریکا ده ها و صدها میلیارد اسلحه فروخت .....کی میخواهیم بفهمیم کدام کشور بیشترین خدمت را به امریکا و اسراییل کرد؟
سهیل
United States of America
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
گینه بیسائو؟
رضایا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
حیفا پیشکش حداقل یک نفر از فرماندهان هم پایه شهید سلیمانی و فخری زاده رژیم اسرائیل و آمریکا رو بزنین، مثل فرمانده ستنکام که نزدیک دهنتونه بسه. سنگ بزرگ نشونه نزدنه.
اگر شما توان داشتین که ندارین حتما اینکار رو تاحالا کرده بودین. حالا هی بیاین توی صدا و سیما و روزنامه هاتون گنده گویی کنین.
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
کیهان ، فاکس نیوز ایرانه و شریعتمداری ، جان بولتون .
شناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ناشناس که از کانادا پیغام می‌فرستی.
جواب رو که از چند نفر گرفتی و هی زدند تو پوزت . ادامه بده مثل اینکه خوشت میاد.
نام
United States of America
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ضمن محکومیت ترور به هر شکلی، با قطعیت می گویم بزرگترین و کمر شکنترین هزینه ملت ایران طی ۴۳ سال گذشته از جمله خونریزی ها، تحریم ها و غیره متاثر از سیاست محو و نابودی اسرائیل است. بهتر نیست یا زودتر دست بکار شوید و نابودش کنید یا اگر واقعا چنین برنامه ای وجود ندارد ، در گفتار تجدید نظر کرده و هزینه های فوق وحشتناکش را از دوش ملت برداربد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
راه نداره نظرات روشنفکری ندید
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
نامرده هر کی نزنه. پس اون همه روی موشک نوشتن و رجز خوندن برای چی بود؟ بزن اگه راست می گی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
چقدر شرط میبدی نزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ناشناس ۲۲:۳۰ بستگی داره کجا رو بزنه. وسط بیابان های عراق رو، وسط دریای سرخ رو
مثل عین الاسد که حتی یک کشته هم نداد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اون واسه برهم زدن برجام بود چون کاسبان تحریم سخت برآشفته شده بودند و ملت بیچاره رو با همون شعارهای توخالی و اهداف پوچ بیچاره کرده بودند
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
اقا من فردا پرواز دارم از ابادان به تهران تورخدا بزارید برسم تهران بعد انتقام سخت بگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
بی شرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
نگران نباش در هرصورت شهید میشی راه فراری وجود نداره
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
پیشنهاد داده!!!!!!!!!!!!!!
جاسم زبیداوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
چی بنویسیم که منتشر بشه .
اقایون فقط خواهشا مواظب باشید به جای حیفا، هیفا وهبی رو نزنید.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
اولین اقدام اخراج و محاکمه افرادی مثل شریعتمداری ذوالنور وبسیاری از روحانیون و امثالهم و جایگزینی افرادی باضریب هوشی حداقل ۱۲۵ و منطقی به جای آنها در مسئولیت های مهم کشوره.این کار هم برای ایران خوبه و هم دنیا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ضریب هوشی حسین صدوپنجاه است اگر بیشتر نباشه
علی تهرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
حتما منظورت از آی کیو بالا ظریف و روحانیه....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اتفاقا اینها ضریب هوشی بالایی دارن. به همین دلیل هم تونستن ۴۰ سال مردم را فریب بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ناشناس 6:45 کاملا درست میگه ، اینها ضریب هوشی بالایی دارند که انواع نیرنگ ها و بازی ها و فریب ها را انجام می دهند. البته اتاق های فکر و سناریو نویس های آمریکا و اروپا اینها را کمک و همراهی می کنند.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
کیهان چرت و پرت زیاد میگه
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
بهتره بگيم دري و وري
نام
United States of America
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
به همین برکت قسم اگه همین فردا به آقای شریعتمداری بگن فردا داریم حمله میکنیم حیفا، شما هم باید جز نیروهای خط شکن باشی، از ترس جونش به همون تل آویو پناه میبره.
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
یهودی ها کلن به حیفا علاقه دارن
ناشناس
United Arab Emirates
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
آره ما هم علاقه داريم يكي را نشان بده علاقه نداشته باشه
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
نامرده هر کی نزنه
سعید از تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
مرگ بر اسرائیل و آل سعود
نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ng
کتری زاده
France
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
بچه ها پسر شریعتمداری الان کجاست؟
به چه کاری مشغولن؟؟
ما ملت های خاورمیانه تا کی گول بازی انگلیس روس و آمریکا رو بخوریم؟؟؟
تا کی دشمن همدیگه باشیم؟
ما هیچ مشکلی با هم نداریم این دلال های تسلیحات و نفت هستند که ما رو به جون هم انداختن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
از سوریه محل پیروزی ایران بر داعش باید اسرائیل را بزنند . تا جرات نکنه برای کشتن مردم و دانشمندان ایرا دست در آورد.
سعید از تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
مرگ بر امریکا و اسرائیل و آل سعود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
پسرش احتمالا از دانشگاه پیام نور تورقوزآباد دکتری هسته ای گرفته و رفته تو شانزه لیزه پاریس داره حال می کنه با پول بیت المال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
احسنت. اینها همه سناریو های از قبل طراحی شده است تا همچنان کشور های خاورمیانه در استعمار نوین چند قدرت برتر باشند. شما نگاه کنید تو این سالها چقدر خاورمیانه بخاطر دشمنی کشورهای همسایه با هم ضربه خورده است و چقدر خون ریزی رخ داده است. من که فکر می کنم داستان ترور کاملا دروغ است.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ما کتک خوردتیم داداشششششششششششش
نزن بی مرامممممممممم
مدیونی اگر فکر کنی خمارتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
یک پیام مزخرف وچاله میدانی,
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
احسنت داداشیییییییییییییییییییی
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
انرژی هسته ای به خدا برای مردم نون و اب نمیشه خدا هم راضی نیست دنیا هم با میزان صلح امیز اون مشکلی نداره پس چرا صورت مساله غلطرو میخواهیم درست حل کنیم ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
منم واقعا متوجه نشدم این انرژی هسته ای با این همه پا فشاری چه منفعتی داشت خود امریکا داره به سمت انرژی پاک میره... پافشاری روی موشکی جهت مساِل دفاعی قابل فهمه ولی هسته ای خیر ... اگر می خواستند که برگ برنده مذاکرات باشه چندین ساله سوخته زندگی مردم رو هم سوزونده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
انرزی هسته ای خط مقدمه. اونو رها کنیم قدم به قدم بقیه چیزها رو هم باید رها کنیم. چرا اسرائیل 400 تا کلاهک هسته ای داشته باشه ما حتی انرژی هسته ای صلح آمیز هم نداشته باشیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
از بس نفهمید دیگه
نمیفهمید اورانیوم غنی شده اندازه چندتا تویاوتا و پاناسونیک و بنز درآمد داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
منفعتش در ترسوندن دنیاست
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ما با این نخبه و تراوشات نبوغش (شریعتمداری )چه ملت خوشبختی هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ایشان از برکات نظامه
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
حاجی تو خودتو ناراحت نکن حالا!
صد دفعه گفتم برای حاجی از موتوری جنس نگیرید!
نام سعید از تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
مرگ بر اسرائیل و حامیانش
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
چرا آقای روحانی و شریعتمداری را به عنوان دانشمند هسته ای اعلام نمیکنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
چون این دو عزیز از دانشمندی رد شدند و حالت فوق پرفسوری و فوق دانشمندی پیدا کردند و دیگه نمیشه کاری کرد باید زودتر دستور می دادی عزیزم
نام علی
United Arab Emirates
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بازم جنگ بازم دشمن بسه دیگه ولکنید بابا عمرمون رو تلف کردید رفت
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
کدوم جنگ مرد حسابی؟ تو که نشستی داری پولتو در میاری این مدافع حرمه که به خاطر ناموس من و تو داره با کسایی می جنگه که اگه نترسه هممون رو مثل فخری زاده قتل عام می کنه
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
این اقایون هنوز نمیدونن شهید فخری زاده چجوری ترور شد. هر روز هم یه داستانی بهم می بافن. اون وقت چجوری میدونن کار اسراییل بوده؟
نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
مردید حیفا رو بزنید
نامx
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بفرمایید اقای شریعتمداری حیفا را بزن !!
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
نه تو رو خدا. حیفا گناه داره نانسی را بزنید.
نام محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
آقااونامیزنند؟چرامانزنیم؟خواهشابه مسوولین نظام بگید ازهیچ تهدیدی نترسید خداباماست.اگربرای باراول گوش دشمنان رامحکم بپیچونیم دفعه دیگه ازاین غلط هاشون نمیکنند لبیک یا خامنه ای . .
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
انرژی هسته ای برا مردم نون نداشت برا آمریکا آب داشت! اعراب رو از ایران هسته ای میترسونه جیبشون رو خالی میکنه بهشون اسلحه میفروشه مگه بده ؟؟!!
نامبهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بله حیفا را میزنیم و امریکا را تحت شدیدترین تحریمها قرار میدیم. صادرات و واردات اروپا را هم مختل میکنیم .
خدا به هممون شفا بده .
برم صف مرغ تا تموم نشده .
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
چرا "بزنید"!!؟؟؟
پاشو برو بزن خودت ! یه دقیقه از پای اون بلند شو , برو بجاش حیفا "بزن" !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خخخخ گل گفتی.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
کیهان فعلا صبرکن نفت بشکه ای 300 دلار بشه ، بعد ....
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اخوی همشو بزن .
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ملت از گشنگی میمیرن، شما ب دنبال جنگ هستید.
برید نتانیاهو رو بکشید .
ولی ما جنگ نمی خواهیم .
ثقفی
United States of America
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اگر واکنش نشان ندهیم, ترورها و ضربات ادامه پیدا می کنه و روحیه نیروهای خودی تضعیف میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
دوست عزیز ماجرای اره رو شنیدی؟
این اونه
ثقفی
United States of America
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اگر واکنش نشان ندهیم, ترورها و ضربات ادامه پیدا می کنه و روحیه نیروهای خودی تضعیف میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
اگر هم جواب بدیم کشور نابود میشه. بهترین کار فقط شعار دادن و قمپوز درکردن هست ...
نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
منظورش حیفا وهبی خواننده لبنانی فکر کنم